ClickCease

קידום חנות וירטואלית [עדכני 2024] – איך לקדם אתר חנות נכון?

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
רשמו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם:
קידום חנות באינטרנט

איך מקדמים חנות וירטואלית בצורה כי יעילה

אתם מעוניינים לעשות קידום חנות וירטואלית או שיש לכם חנות וירטואלית (E-commerce), כנראה שאתם כבר יודעים עד כמה חשוב המיקום שלכם במנוע החיפוש של גוגל.
זירת הסחר האינטרנטית של היום תחרותית מתמיד:
השוק מלא באתרי סחר והאתרים שלא דואגים לקידום אורגני נכון ומתוכנן היטב – פשוט טובעים בים האפשרויות.

בשנת 2024, כבר לא מספיק להיות בעמוד התוצאות הראשון בגוגל. הדרך שלך להצליח לייצר תנועה ורווחים היא על ידי קידום חנות בגוגל, רצוי עד למקום הראשון (או לפחות העמוד הראשון) במנועי החיפוש בתחום שלך.

קידום אתר סחר יכול להיות תהליך מבלבל ומורכב והוא שונה מקידום של אתר אינטרנט רגיל.
אם החלטתם לנסות לעשות את זה בעצמכם – דעו שמדובר בתחום דינמי מאוד שדורש מכם להישאר עם היד על הדופק, ללמוד כל הזמן ולתחזק את האתר באופן עקבי.

בשביל לעשות לכם את החיים קצת יותר קלים, בניתי עבורכם מדריך קידום חנות וירטואלית.

המדריך יעזור לכם להביא תוצאות ותנועה אורגנית, גם אם אתם רחוקים מלהיות מומחים בוורדפרס ובקידום אורגני.

 

קידום חנות וירטואלית חייב להתבסס על תוכן

גוגל מדרג את האתר שלכם במנוע החיפוש שלו על ידי אלגוריתמים שמחפשים ברחבי האתר, בין היתר, מילות מפתח.
אם האלגוריתם של גוגל מזהה באתר שלכם מילים שחוזרות על עצמן בטקסטים של האתר, הוא יסיק מכך שהאתר עוסק במשהו שקשור למילות המפתח האלו.
וכשאנשים יחפשו את המילים האלו – גוגל יציג את האתר שלכם (זה לא כלכך פשוט אבל זה הכיוון).
כמובן אסור להגזים הקיף הביטויים אחרת גוגל יבין שמדובר בניסיון להטעות את הרובוט של גוגל, דבר שיכול להוביל לענישה ומשם למיקום נמוך בתוצאות החיפוש.

אחת הדרכים היעילות ביותר שיעזרו לכם לבצע קידום אורגני של האתר שלכם היא שילוב תכנים ומאמרים המכילים את מילות המפתח בעמודי המוצרים והקטגוריות של האתר.
איך עושים את זה?

בואו נדמיין שיש לכם אתר למכירת סכינים ואתם רוצים שכשמישהו יחפש בגוגל את הביטוי "סכיני שף יפניות", הוא יגיע לאתר שלכם.
כדי שנצליח, הכניסו בעמוד הקטגוריה של סכיני שף יפניות טקסט שמדבר על התחום הזה ומכיל את מילת המפתח.

גם אם אתם לא כותבים גדולים, אפילו אם מדובר בטקסט קצר של כ- 200-300 מילים, התוכן יעזור לכם לקדם את עמודי הקטגוריה שלכם.
כך גוגל תבין שהעמודים האלו רלוונטיים מאוד לחיפוש של מילות המפתח האלו.

חייגו או השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

שלבו בטקסטים שלכם גם ביטויים ארוכים (זנב ארוך) יותר כמו "סכיני שף יפניות 15 ס"מ".
זה יעזור לכם לקדם את האתר שלכם עבור חיפושים של ביטויים ספציפיים יותר.

בתמונה מטה שנלקחה מאתר האקירי, תוכלו לראות טקסט בדף הקטגוריה מתחת לשם המוצר.
הטקסט עוזר גם ללקוח להבין באיזה סוג מוצר מדובר, וגם לגוגל להבין במה העמוד עוסק.

 

עמוד קטגוריה חנות אינטרנטית

 

 

תמונות. הרבה תמונות

חשבו על זה לרגע – האם הייתם קונים מוצר שלא ראיתם? יופי, גם הלקוחות שלכם לא.
אנחנו רוצים לראות בעיניים שלנו את המוצרים שאנחנו קונים.
אם אתם רוצים לעשות קידום אתר חנות נכון, חשוב מאוד שתדאגו לתמונות איכותיות ומחמיאות של המוצרים שלכם.

עדיף שלא תעלו תמונות של כל מוצר מאתר היצרן.
אם יש לכם אפשרות, שכרו צלם מקצועי שיעזור לכם לצלם את כל המוצרים כך שיהיו לכם תמונות של כל המוצרים באיכות זהה וכך לאתר גם יהיה קו עיצובי עקבי.
תדאגו שיהיו לכם תמונות מכמה זוויות של כל מוצר כדי שתוכלו ליצור דפי מוצר אינפורמטיביים ואסתטיים שמעניקים ללקוח ביטחון שהוא יודע בדיוק מה הוא קונה.

היעזרו בתוספי וורדפרס כמו Imsanity החינמי או Imagify שבתשלום כדי לכווץ את קבצי התמונות ולוודא שהם לא גורמים לאתר שלכם להיות כבד ואיטי,
מה שיגרום לתוצאה לא רצויה – גוגל תדרג את האתר במיקום נמוך במנועי החיפוש.

 

דפים ממוקדים על סוגי המוצרים בחנות

דמיינו לצורך ההדגמה שיש לכם אתר שמוכר מוצרי אלקטרוניקה וטלפונים.
אם אתם רוצים לדאוג שמי שמחפש, למשל, מטענים לטלפונים יגיע לאתר שלכם,
אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם דף מוצרים שעוסק במיוחד במטענים לטלפונים.

המון אתרי מסחר יעשו את הטעות הנפוצה ויבנו דף מוצרים כלליים שמכילים סוגים רבים של מוצרים מאותו התחום.
למשל, דף שנקרא "אביזרים לטלפונים" ובתוכו אמנם אפשר למצוא מטענים לטלפונים, אבל גם אפשר למצוא אוזניות לטלפון, כבלים לטלפונים, כיסויים לטלפונים ומגני מסך.

שוב, הלקוח כן יצליח בסופו של דבר למצוא שם מטענים לטלפונים…
אבל נקבל חוויה לא נוחה שתקשה עליהם לאתר את מה שהם מחפשים באתר שלכם, או במקרה שלנו, למצוא מטענים לטלפונים באתר שלכם.

דוגמא לא טובה של קידום חנות וירטואלית

מעבר לכך שחווית הלקוח לא תהיה טובה, הסיבה המרכזית ליצור דפים ממוקדי סוג מוצר היא קידום אורגני.
הדוגמה שציינתי מעלה לא נכונה ולא מועילה, הסיבה לכך היא שלקוחות לא מחפשים בגוגל "אביזרים לטלפונים", כשהם רוצים מטען חדש לטלפון שלהם.

כשהם צריכים מטען – הם כותבים בשורת החיפוש ביטוי מפתח כמו מטענים לטלפונים, מטען לסמארטפון וכדומה.
בשביל לוודא שגוגל יבין בקלות שאתם מוכרים מטענים לטלפונים ויקדם אתכם בחיפושים של ביטוי המפתח הזה אתם תרצו ליצור דף מיוחד המיועד לסוג המוצר הזה.

בנו עמודי מוצרים שמתמקדים בכל סוג מוצר ובכל תחום בנפרד, אחרת גוגל גם לא יקדם אתכם בחיפושים של סוגי המוצר הספציפיים האלו ולא ימקם אתכם גבוה בחיפושים של המוצרים האלו..
פשוט כי היא לא מבינה שאתם מוכרים אותם.

קידום אתרים אורגני בגוגל צריך להיות ממוקד וברור כדי שגוגל תדרג אותו במיקום גבוה, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בקידום אתר סחר.

הפרדה לעמודי משנה – היררכיית אתר נכונה

תכינו דפים נפרדים (או בשמם השני דף נחיתה) של סוגי מוצרים שונים:

  1. דף נחיתה ספציפי עבור מטענים לטלפונים
  2. דף נחיתה ספציפי עבור אוזניות לאייפון
  3. דף נחיתה ספציפי עבור כבל הטענה TYPE C וכדומה.

כך תקדמו באופן אורגני כל מילת מפתח בצורה נכונה שתביא לכם יותר תנועה, ותנועה איכותית יותר של לקוחות שמגיעים עם כוונה לקנות את המוצר שאתם מספקים.

בתמונה שנלקחה מאתר סולן, האתר הראשון שיעלה לכם בחיפוש "מטענים לטלפונים סלולריים", תוכלו לראות שבוצעה הפרדה בין סוגי המוצרים השונים.
הקלקה על התוצאה של סולן בגוגל מביאה את הגולש ישירות לעמוד המדויק שאליו רצה להגיע.

קידום אתר ecommerce

 

עמוד מוצר כזה הוא מעולה לקידום אורגני, מכיוון שהוא שם בראשו את ביטוי המפתח "מטען לפלאפון סלולרי".
מה שגורם לגוגל להבין שהעמוד הזה רלוונטי מאוד לגולשים שמחפשים מטען לפלאפון הסלולרי שלהם.

הוא גם מעולה לחווית הלקוח, ניתן להגיע בדיוק למה שמחפשים כאשר לוחצים על התוצאה במנוע החיפוש.
חשוב לזכור שחווית הלקוח באתר היא חלק שאתם לא רוצים להפקיר כשאתם מנסים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש,
הרי אחד הפרמטרים שמקדם אתרים צריך להקפיד עליו הוא זמן הגלישה באתר שלכם, הנוחות, הנגישות והפשטות של מציאת המוצר האו השירות שהוא מחפש באתר שלכם.

 

קידום אתרי חנות בעזרת בלוג

אם אתם רוצים לקחת את הקידום האורגני של החנות שלכם שלכם רמה אחת קדימה, אתם חייבים לפתוח בלוג.
בלוג הוא דרך מעולה לבצע קידום חנות וירטואלית במנוע החיפוש של גוגל ויעזור לכם לייצר תנועה אורגנית של קונים וקוראים באתר שלכם.
מטרת הבלוג שלכם היא לייצר תוכן בעל ערך עבור הקוראים שלכם ולהפוך את האתר למקור מידע, עשו זאת על ידי פרסום של סוגי תכנים שונים:

  • סקירת מוצרים חדשים שאתם מוכרים בחנות שלכם
  • מאמרים מקצועיים בתחום שהחנות שלכם עוסקת בו
  • רשימת המוצרים הנמכרים ביותר בתחום
  • סרטוני הדרכה על שימוש במוצרים
  • מדריכים לרכישה חכמה בחנות שלכם

רשימת הרעיונות לתוכן שאתם יכולים להכניס לבלוג שלכם בלתי נגמרת והבלוג שלכם הוא המקום לתעל את היצירתיות שלכם.
ובכל תהליך של קידום אתר נעשה שימוש בבלוג – ולא רק בתחום של חנויות איקומרס.

אתם יכולים גם למצוא כותבי תוכן שמכירים את התחום של החנות שלכם שיכתבו עבורכם מאמרי קידום אורגני המכילים את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם.
זו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות קידום אתר סחר בצורה אורגנית ומאמרים יעזרו לאתר שלכם להיתפס כסמכותי מבחינת מנועי החיפוש.

תוכן באתר שלכם גם יגרום ללקוחות שמגיעים לאתר שלכם להבין שמדובר באתר רציני שמכיר את התחום ושיודע במה הלקוחות שלו מתעניינים.
בנוסך זה יגרום ללקוחות לרצות לקנות את המוצר שהם מחפשים דווקא מכם.

 

בניית דפי מוצר משובחים בתוך חנות באינטרנט

ברגע שהלקוח שלכם מגיע לדף הרכישה של מוצר מסוים, צריכה להיות לו את החוויה הכי נוחה שיכולה להיות.
ממשק המשתמש של דפי המוצר שלכם צריך להיות מדויק ונכון.
זאת כדי לוודא שהלקוח שלכם לא מתבלבל ולא מתייאש כשהוא מנסה להבין מה זה המוצר הזה שאתם מספקים, איך הוא נראה ומה המחיר שלו.

איך יוצרים דף מוצר נכון, נוח ומדויק?
הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם ליצור דף מוצר נכון ונוח שמקדם את האתר שלכם אורגנית וגם מספק חווית לקוח לא פחות ממושלמת:

צרו כותרת ראשית (כותרת H1) המכילה את שם המוצר

זה יבהיר לגוגל שהעמוד עוסק במוצר הספציפי הזה וישלח גולשים ישירות אליו.
בממשק הוורדפרס יש אפשרות לחלוקה לשש רמות של כותרות, כאשר H1 היא הכותרת החשובה ביותר בדף שלכם, וכותרת H6 היא הכותרת הכי פחות חשובה.
כך תוכלו ליצור היררכיה שתיתן לדפים שלכם מבנה מסודר שמבהיר לקורא ולמנוע החיפוש מה הרעיון המרכזי של הדף.
כשאתם מכניסים את שם המוצר בכותרת בדף המוצר, שימו לב שאתם עושים זאת בכותרת H1.
כדי לוודא שגוגל יבין שזו המילה המרכזית והחשובה ביותר בדף שלכם.

הכניסו כפתור בחירה בכמות הפריטים לרכישה

אין דבר שיכול יותר לעצבן את הלקוח מאשר להזמין פעמיים את אותו המוצר רק כי הוא צריך שניים ממנו.
זה אמנם עניין שפחות קשור לנושא של קידום חנות אינטרנטית אבל כמו שכבר אמרנו – אופטימיזציה עבור המשתמשים היא חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני של אתרי סחר.

כתבו תיאור מוצר בעצמכם או שכתב כותב ששכרתם

זהו הטקסט שנזין בתיאור המוצר, יהיה איש המכירות שלכם וישכנע את הלקוח לקנות את המוצר.
חשוב מאוד לוודא שיהיה תיאור מוצר ברור ואינפורמטיבי (לא להעתיק מהקטלוג של היבואן מילה במילה : ) שמתמקד במטרה לשמה הלקוח הגיע – המוצר.

טקסט מקורי ולא מועתק

אחד הפרמטרים שפוסלים אתרים על הסף בעייני גוגל, ומכאן ברור מה היא רמת חשיבותו הוא טקסט מועתק.
הטקסט חייב להיות מקורי ולא מועתק מחנויות אחרות או מאתר היצרן, כמו שאתרי סחר רבים עושים.
אם תעתיקו טקסטים מאתרים אחרים, גוגל תזהה את זה בקלות ורק תפגע בדירוג שלכם בחיפושים של הגולשים.

הניעו לפעולה ותנו חוויה נעימה לגולש בחנות האינטרנטית שלכם

  • דאגו שההנעה לפעולה של דף המוצר שלכם (כפתור "לרכישה" וכפתור "הוספה לסל הקניות") יהיה במיקום מרכזי בדף ולא יבלע בתצוגה של העמוד.
  • הקפידו שתצוגת המחיר ממוקמת במיקום נוח.
    הלקוח אמור לראות את המחיר מיד כשהוא נכנס לדף, ולא לגלול מטה בדף בשביל לחפש אותו.
  • לפעמים מלאי המוצרים אוזל, לכן הכניסו מלל (אפשר ליד המחיר) שבו כתוב האם יש לכם את המוצר במלאי או שאזל המלאי,
    ואם הוא אוזל אפשר גם לכתוב מתי הוא יתחדש, או להרשם לרשימת המתנה – ככה הפרטים של הלקוח יהיו אצלנו : )

הלקוחות שלכם קונים עם העיניים

כפי שהזכרתי מעלה הכניסו מספר תמונות של האתר, ואם אפשר גם סרטון וידיאו תאפשר ויזואליות נעימה שעושה חשק לגולשים לרכוש את המוצר מהר יותר.
מעבר לכך זה יגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר בעמוד שלכם ולהעלות את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.

תמונות וסרטונים על המוצר גם ייצרו אמינות ויתנו הרגשה ללקוחות פוטנציאלים שמגיעים לדף המוצר, באופן טבעי, יותר בנוח לקנות את המוצר שאתם מוכרים.
הרי אנחנו משקיעים בקידום חנות אונליין כדי למכור יותר מוצרים ולהגדיל הכנסות, זו המטרה הסופית שלנו.

הטיפ שלי – היכנסו לאתר שאתם אוהבים לרכוש ממנו שנמצא במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, דבר שיעיד כנראה על כך שמבצעים באתר זה תהליך נכון של קידום אתר חנות וירטואלית.
גלשו באתר, שוטטו בעמודי המוצרים של האתר ונסו לבחון מה אתם אוהבים בעמודי המוצר שלהם ומה הופך אותם לכל כך נוחים ונגישים עבור הלקוחות.

 

אתר סחר

 

צרו גרסה מותאמת מובייל

אנחנו צופים בעולם צרכנות שמשתנה לנגד עינינו ומתאפיין בעלייה אדירה בפופולריות של עולם האי-קומרס והקניות ברשת.
כיום, אנשים קונים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים באינטרנט.
הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו כן טורחים לצאת לקניון מדי פעם, היא בשביל חווית הקניה הפיזית שחסרה לנו לעתים בקניה ברשת.
(או לרכישת מוצרים ספציפיים שעדין נהוג לרכוש אותם בעולם הפיזי)

רוצים להבין עד כמה תאימות למוביל חשוב?

בשנת 2019, לא רק שאנשים עושים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים החל מקניית מקרר חדש הביתה עד הזמנת אוכל למשרד.
כלה בלמידת תואר במנהל עסקים – אלא שרובם גם עושים את זאת דרך הסמאטרפון שלהם.
על פי דו"ח של Statista, בעשור האחרון חלה עלייה דרסטית של בין 2% ל-11% בשנה בכמות החיפושים באינטרנט הנעשים דרך הטלפון הנייד על חשבון המחשב הנייח.

בשנת 2018, מספר החיפושים שהיה בעלייה קבועה במשך השנים האחרונות הגיע לשיעור של 52.2%..
מה שהציב את הסמארטפון מעל למחשבים ניידים או מחשבים נייחים מבחינת כמות החיפושים.

גוגל מאנדקסת לפי גרסת המובייל ולא דסקטופ

כמובן שבהתאם לכך, גוגל עשתה שינויים בדרך שבה היא מאנדקסת ומדרגת אתרים במנוע החיפוש שלה.
גוגל הודיעה במרץ 2018 שתדרג אתרים בעיקר לפי גרסת המובייל שלהם, ולא רק לפי גרסת הדסקטופ (המחשב) שלהם.

זה אומר שאם אתם רוצים לעשות קידום חנות וירטואלית שמביא תוצאות – אתם חייבים ליצור גרסה שמותאמת למובייל, כלומר לגלישה דרך הדפדפן של הסמארטפון.
המשימה הזו צריכה להיות במקום הראשון בסדר העדיפויות שלכם מבחינת קידום קידום חנות וירטואלית.
וביננו עד שלא יהיה לכם אתר שמותאם לחיפושים של טלפונים ניידים, אל תופתעו אם גוגל לא תדרג את האתר שלכם במיקום גבוה.

אבל למעשה, מדובר בנושא שקיים בשיח של מנהלי ה – SEO כבר הרבה לפני שנת 2018.
כבר בשנת 2015 גוגל התחילה לעדכן את האלגוריתמים שלה ואת שיטת הדירוג שלה והחלה לדרג גבוה יותר אתרים המותאמים למובייל.
וגוגל התחיל "להעניש" אתרים שלא מותאמים לגלישה דרך הטלפון הנייד.

הקו המנחה של קידום אתר חנות: שמים הכול על השולחן

בשונה מעדכונים רבים שגוגל מבצעת שנשארים שפרטיהם נשארים מסתוריים עבור קהילת מנהלי הקידום האורגני, במקרה הזה יש גם נתונים שיגבו את זה.
על פי מחקר של חברת השיווק הדיגיטלי Blue Corona, אתרים שלא התאימו את עצמם למובייל לפני העדכון של 2015,
שכנראה כי לא היה להם מקדם אתרים מקצועי שהיה אחראי על תהליך שוטף של קידום אתר חנות מסחר, קיבלו מכה קשה ואיבדו מעל לחצי מהתנועה שהייתה לאתר לפני כן.

בשורה התחתונה – אם אתם רוצים לעשות קידום אתר אונליין בעצמכם אתם חייבים לוודא שיש לכם אתר שמותאם למובייל,
ולהשקיע באופטימיזציה של גרסת המובייל שלכם לא פחות ואפילו יותר משאתם משקיעים באופטימיזציה של גרסת הדפדפן במחשב.

 

רוצים לעשות קידום חנות וירטואלית? מהירות זה שם המשחק

 תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם רוצים לעשות קידום חנות באינטרנט, אבל לא פחות חשוב מכך – הפן הטכני של האתר ובמרכזו המהירות שבה האתר שלכם רץ ונטען.
במנוע החיפוש של גוגל, אתרים שפועלים מהר ועולים מהר מקבלים דירוג גבוה יותר מאשר אתרים שעולים לאט, גם אם מדובר באתרים מושקעים יותר עם כמות תוכן אדירה.
גוגל עושה את זה מסיבה מאוד ברורה – היא רוצה לקדם אתרים עם חווית משתמש איכותית שנוחים יותר לגולשים.

למזלכם, ובמידה ואתם משתמשים ומבצעים קידום אתר וורדפרס, שהיא פלטפורמה עם קוד פתוח שמאפשרת לכם לעשות כל מה שעולה על רוחכם באתר שלכם.

אתרי איקומרס (eCommerce) וחנויות וירטואליות הם אתרים עמוסים בתוכן, תמונות ומידע מה שהופך את המשימה לקדם חנות באינטרנט ללא פשוטה בכלל.
יש לא מעט דברים שיעזרו לכם להגביר את המהירות שבה הדף שלכם עולה ומגיב,
הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לבחון את מהירות האתר שלכם באמצעות כלים כמו Google Page Speed, WebPagetest ו – Pingdom.

עכשיו כשאתם יודעים מה המהירות של אתר הסחר שלכם.

 

כלים פרקטיים לקידום חנות וירטואלית

הנה שלושה דברים שתוכלו לעשות כבר היום כדי לבצע קידום חנות באינטרנט בצורה נכונה, טיפים שיעזרו לכם לשפר את מהירות האתר שלכם:

  • מחקו את מה שלא נחוץ, פלאגינים, טקסטים, עמודים לא רלוונטיים, תמונות ועמודי קטגוריות ומוצרים שאתם כבר לא מוכרים.
  • דחיסת תמונות זו אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את מהירות האתר שלכם.
    תמונות הן קבצים עם המון משקל, הן תופסות המון מקום באתר שלכם ומכבידות עליו.
    בתחילת המאמר הזכרתי מספר תוספי וורדפרס לכיווץ תמונות.
    ניתן גם לכווץ קבצי HTML ו- CSS, איחוד פונטים של גוגל, לעבוד עם טכנולוגיית Cache ו- LazyLoad עבור עיכוב טעינה תמונות וידאו ו- iframes.
  • שינוי הסדר שבו נטענים המרכיבים השונים באתר כך שהקבצים הכבדים יטענו אחרונים ולא ראשונים.
    כמו שהרבה פעמים מוגדר באופן שרירותי באתר שלכם.
    על ידי פעולה זו, האתר שלכם יעלה בצורה מהירה יותר והקבצים הגדולים ביותר יטענו אחרי שכבר רוב האתר שלכם נטען.

 

קראו גם: מדריך קידום אתר בגוגל – מדריך הקידום המלא

 

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
קרא עוד
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
קרא עוד
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
קרא עוד
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
קרא עוד
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
קרא עוד
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
קרא עוד
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
קרא עוד
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
קרא עוד
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
קרא עוד
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
קרא עוד
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
קרא עוד
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
הקודם
הבא

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי