האם תגובות גולשים נחשבות לתוכן? גוגל עושה סדר

חדשות קידום אתרים

ניווט מהיר במאמר

priority lowest
priority highest

יש לכם תגובות גולשים באתר? כך גוגל רואה אותן

בכל הנוגע לתגובות גולשים לפוסטים שלנו בבלוג, כולנו יודעים כי הן יכולות לעזור לדירוג בגוגל אך גם לפגוע בו באותה המידה (אם הן תגובות ספאם, למשל).
אז האם הן טובות לנו או לא?

ג'ון מולר, מבכירי חברת גוגל, מנסה להסביר כיצד גוגל רואה תגובות גולשים בתוך האתר.
מצד אחד, גוגל מודה שהיא מבינה שהתגובות הללו לא נכתבו מבחירה על ידי בעל האתר וצוותו, ועל כן יש לראות אותן כחלק נפרד מהתוכן הראשי
דרך אגב – כפי שגוגל רואה את התפריט הצדדי, את תפריט הניווט וכדומה.

יחד עם זאת, גוגל מסבירה שהיא עדיין רואה תוכן מסוג זה כחלק מהתוכן הראשי בכל אתר משום שהוא מהווה חלק בלתי נפרד מהעמוד.

לדברי מולר, הסיבה שגוגל רואה בתגובות הללו תוכן מרכזי היא שהתגובות האלו פעמים רבות תורמות לתוכן עצמו.
לעיתים תוכן זה דווקא דל מדי, ועל כן אין להתעלם מהתגובות.

 

WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-9 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אז על מה בא לכם לקרוא?

ניווט מהיר
priority lowest
priority highest

עוד באותו נושא:

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי