מפרסמים אירועים בגוגל? הכירו: תצוגת אירועים ב- Google Search

חדשות קידום אתרים

ניווט מהיר במאמר

תצוגת אירועים ב- Google Search – חוויית חיפוש אירועים חדשה

העולם כבר חודשיים בתוך שנת 2020, מה שאומר שאנשים מתחילים לעשות תכניות להמשך השנה.
אם אתם מאלו שמתכננים ומפרסמים אירועים לקהל הרחב, אתם יכולים לסייע לו למצוא אותם בגוגל דרך חוויית חיפוש חדשה ויעילה.
הכירו את תצוגת אירועים ב- Google Search.

יש לכם קונצרט או מארחים איזו סדנא? סימון האירוע בצורה הזו יעזור לגולשי גוגל לגלות זאת כשהם יחפשו "קונצרטים בסוף השבוע" או "סדנאות ליד הבית".
בנוסף, הם יוכלו להחשף לאירוע שלכם גם בחיפוש אחר מקומות, כגון אולמות ספורט או פאבים מקומיים.

האירועים שלכם עשויים להראות גם על לוח המידע של מקומות ספציפיים, הלוח שעוזר לגולשים לגלות מה עומד לקרות במקום כלשהו שמעניין אותם.

 

Screenshots of clicking on an event in Search

Sample event landing page screenshot.

השקת תצוגת אירועים ב- Google Search בשפות ואזורים חדשים

לאחרונה, גוגל השיקה את חוויית החיפוש אחר אירועים בגוגל בגרמניה ובספרד, מה ששם אותה על המפה של לא פחות מתשע מדינות ואזורים ברחבי העולם.
לרשימת המדינות המלאה כנסו ל – list of available languages and regions.

כך תסמנו ותחשפו את האירועים שלכם בגוגל

ישנן 3 דרכים לוודא שהאירועים שלכם כשרים להופיע בגוגל:

  • במידה ואתם עושים שימוש באתר צד שלישי לפרסום האירועים שלכם (למשל,באתרי מכירת כרטיסים לאירועים או רשתות חברתיות), בידקו אם הם כבר משתתפים בחוויית חיפוש האירועים בגוגל.
    תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש אחר אירוע פופולארי בפלטפורמה הפרסומית שאתם משתמשים בה, ולראות האם האירוע מופיע שם.
    אם האתר הפרסומי עשה אינטגרציה עם גוגל, המשיכו לפרסום האירוע שלכם בו.
  • אם אתם עושים שימוש במערכת לניהול תוכן (למשל, וורדפרס), ואין לכם גישה ל-HTML, בידקו אם יש במערכת שלכם פלאגין שיכול להוסיף מידע מובנה לאתר עבורכם.
    או, שתוכלו לעשות שימוש ב- Data Highlighter כדי לעדכן את גוגל אודות האירוע שלכם מבלי להוסיף HTML לאתר.
  • אם אתם מסוגלים לערוך את ה- HTML באתר שלכם, עשו שימוש במידע מובנה כדי לעשות אינטגרציה באופן ישיר עם גוגל. תצטרכו לערוך את ה- HTML של עמודי האירוע.

דגשים חשובים

אם הטמעתם את המידע המובנה של האירוע, ההמלצה היא לעבור עליו כדי לוודא שהוא עומד בקנה אחד עם הדרישות של גוגל.
ובעיקר:

עיקבו אחר הביצועים שלכם בחיפוש

  • תוכלו לבדוק את האינטרקציה שהיתה לגולשים עם פרסום האירוע שלכם באמצעות קונסולת החיפוש של גוגל.
  • חפשו את דוח הביצועים בקונסולת החיפוש כדי לצפות ברשומות או נתוני תצוגת אירועים עבור פרסום אירוע נתון בתוצאות החיפוש. תוכלו למשוך את הנתונים הללו בקלות בעזרת ה – Search Console API.
  • העזרו ב – Rich result status report בקונסולת החיפוש כדי להבין מה גוגל הצליחה ולא הצליחה לקרוא באתר שלכם, ולפתור שגיאות.

תצוגת אירועים ב- Google Search

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אז על מה בא לכם לקרוא?

ניווט מהיר

חדשות קידום אתרים