תצוגת אירועים ב- Google Search – חוויית חיפוש אירועים חדשה
העולם כבר בתחילת שנת 2022, מה שאומר שאנשים מתחילים לעשות תכניות להמשך השנה.
אם אתם מאלו שמתכננים ומפרסמים אירועים לקהל הרחב, אתם יכולים לסייע לו למצוא אותם בגוגל דרך חוויית חיפוש חדשה ויעילה.
הכירו את תצוגת אירועים ב- Google Search.
יש לכם קונצרט או מארחים איזו סדנא? סימון האירוע בצורה הזו יעזור לגולשי גוגל לגלות זאת כשהם יחפשו "קונצרטים בסוף השבוע" או "סדנאות ליד הבית".
בנוסף, הם יוכלו להחשף לאירוע שלכם גם בחיפוש אחר מקומות, כגון אולמות ספורט או פאבים מקומיים.
האירועים שלכם עשויים להראות גם על לוח המידע של מקומות ספציפיים, הלוח שעוזר לגולשים לגלות מה עומד לקרות במקום כלשהו שמעניין אותם.
.
השקת תצוגת אירועים ב- Google Search בשפות ואזורים חדשים
לאחרונה, גוגל השיקה את חוויית החיפוש אחר אירועים בגוגל בגרמניה ובספרד, מה ששם אותה על המפה של לא פחות מתשע מדינות ואזורים ברחבי העולם.
לרשימת המדינות המלאה כנסו ל – list of available languages and regions.
כך תסמנו ותחשפו את האירועים שלכם בגוגל
ישנן 3 דרכים לוודא שהאירועים שלכם כשרים להופיע בגוגל:
- במידה ואתם עושים שימוש באתר צד שלישי לפרסום האירועים שלכם (למשל,באתרי מכירת כרטיסים לאירועים או רשתות חברתיות), בידקו אם הם כבר משתתפים בחוויית חיפוש האירועים בגוגל.
תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש אחר אירוע פופולארי בפלטפורמה הפרסומית שאתם משתמשים בה, ולראות האם האירוע מופיע שם.
אם האתר הפרסומי עשה אינטגרציה עם גוגל, המשיכו לפרסום האירוע שלכם בו. - אם אתם עושים שימוש במערכת לניהול תוכן (למשל, וורדפרס), ואין לכם גישה ל-HTML, בידקו אם יש במערכת שלכם פלאגין שיכול להוסיף מידע מובנה לאתר עבורכם.
או, שתוכלו לעשות שימוש ב- Data Highlighter כדי לעדכן את גוגל אודות האירוע שלכם מבלי להוסיף HTML לאתר. - אם אתם מסוגלים לערוך את ה- HTML באתר שלכם, עשו שימוש במידע מובנה כדי לעשות אינטגרציה באופן ישיר עם גוגל. תצטרכו לערוך את ה- HTML של עמודי האירוע.
דגשים חשובים
אם הטמעתם את המידע המובנה של האירוע, ההמלצה היא לעבור עליו כדי לוודא שהוא עומד בקנה אחד עם הדרישות של גוגל.
ובעיקר:
- שימו לב שאתם כוללים את המאפיינים המומלצים הנדרשים שמצויינים בהנחיות המפתחים של גוגל.
- וודאו שפרטי האירוע כתובים באיכות גבוהה, כפי שמצויין בהנחיות הללו – our guidelines. למשל, עשו שימוש בשדה התיאור כדי לתאר את האירוע עצמו לפרטים, במקום לחזור על מה שכתוב בכותרת או במידע שכבר כתבתם אודות התאריך או המיקום.
- השתמשו במבחן התוצאה העשירה כדי לבדוק בתצוגה מקדימה את הנתונים המובנים.
עיקבו אחר הביצועים שלכם בחיפוש
- תוכלו לבדוק את האינטרקציה שהיתה לגולשים עם פרסום האירוע שלכם באמצעות קונסולת החיפוש של גוגל.
- חפשו את דוח הביצועים בקונסולת החיפוש כדי לצפות ברשומות או נתוני תצוגת אירועים עבור פרסום אירוע נתון בתוצאות החיפוש. תוכלו למשוך את הנתונים הללו בקלות בעזרת ה – Search Console API.
- העזרו ב – Rich result status report בקונסולת החיפוש כדי להבין מה גוגל הצליחה ולא הצליחה לקרוא באתר שלכם, ולפתור שגיאות.