מעכשיו: מודעות גוגל שופינג גם בג'ימייל
בשורה טובה למפרסמים בגוגל: גוגל אדס מודיעה בימים אלו למפרסמים שקמפיינים של מודעות שופינג יגיעו מעתה גם למשתמשים של ג'ימייל.
כפי שנשלח למפרסמים באימייל, המודעות יוכלו להופיע בג'ימייל החל מהרביעי למרץ, 2020. הדבר יכלול גם מודעות קניות – מוצרים (Product Shopping Ads) וגם מודעות ראווה (Showcase Shopping Ads).
במסגרת התצוגה של מודעות שופינג בג'ימייל, הנתונים יופיעו למפרסמים תחת רשת התוכן של גוגל, ה – Google Display Network. קמפיינים סטנדרטים של מודעות קניות יופעלו אוטומטית על ג'ימייל, כל עוד הם מוגדרים תחת "יוטיוב, ג'ימייל, ודיסקאבר".
כדי לוודא שקמפיינים של מודעות גוגל שופינג כשירות להופיע בג'ימייל, יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:
- התחברו ל – Google Ads
- בחרו ב- standard Shopping campaign תחת "קמפיינים"
- הקליקו על טאב ה"הגדרות"
- תחת "רשתות", חפשו את הצ'קבוקס ליד "יוטיוב, ג'ימייל ודיסקאבר", אם מסומן שם וי, זה אומר שהמודעות יופיעו בג'ימייל
וזהו. מעבר לכך לא נדרשות פעולות נוספות מצד המפרסם.
לעזרה נוספת עם קמפיינים של מודעות קניות, הכנסו לקישורים הבאים:
- A Beginner’s Guide to Shopping Ads
- How to Master Google Shopping & Product Listing Ads
- Why Google Shopping Is the Best Place for Retail Search Advertising
מפרסמים גם אירועים בגוגל? קראו את החדשות אודות תצוגת האירועים ב- Google Search.