מרכז המפרסם החדש של גוגל New Publisher Center

ניווט מהיר במאמר

מפרסמים ומקדמים בגוגל?

הכירו את הממשק החדש של שיסייע לכם להתנהל בקלות בין מוצרי גוגל השונים

 

גוגל מסייעת למפרסמים, המשווקים והמקדמים בגוגל לנהל את התוכן שלהם ולהתנהל טוב יותר באופן כללי בכל הפלטפורמות שלה.

מרכז המפרסם החדש יאפשר למפרסמים לעדכן גם את מאפייני הזיהוי שלהם ברחבי גוגל, כמו הלוגו שלהם, למשל.

מי שמנהל פרסומים בשירותים השונים של גוגל יוכל מעתה לעבור בין כולם ביתר קלות, במיוחד עם הגדרות ההרשאות המשופרות, המאפשרות לקיים שיתופי פעולה נוחים יותר עם קולגות.

 

כמו כן, מפרסמים יוכלו להפנות לקישורים מסויימים עבור חלקים שונים באתר שלהם במקום שימוש ב RSS לקונפיגורציה של אזורים בחדשות גוגל (Google News).

כלומר, תוכן לחדשות יגיעו עתה ישירות מהאתר, בדיוק כמו בחיפוש.

כיום ממשק המשווק החדש זמין ב-4 שפות כפי שהיה עד עכשיו בגרסתו הקודמת – אנגלית, ספרדית, צרפתית וגרמנית, ובקרוב יושק גם בשפות נוספות.

 

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

למה לא לצפות מהממשק החדש

לא מדובר בפלטפורמה לניהול או יצירת תוכן. התוכן שלכם עדיין יהיה מיוצר מחוץ לממשק, ורק יימשך אליו.

יש לציין שגם עתה גוגל מכלילה כל תוכן שמתפרסם ברשת כתוכן שנחשב ב – Google News באופן אוטומטי, ולכן אין צורך להרשם לשירות.

מנגד, חשוב להבין שרק תוכן שיעמוד במדיניות התוכן ודרישות התוכן יהיה מועמד ראוי:

לפרטים נוספים אודות המרכז החדש כנסו ל –

Google News Publisher Center overview

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
ניר אזולאי - מקדם אתרים

ניר אזולאי - מקדם אתרים

ניר אזולאי בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אז על מה בא לכם לקרוא?

ניווט מהיר

מדריכי קידום נוספים