מפרסמים ומקדמים בגוגל?
הכירו את הממשק החדש של שיסייע לכם להתנהל בקלות בין מוצרי גוגל השונים
גוגל מסייעת למפרסמים, המשווקים והמקדמים בגוגל לנהל את התוכן שלהם ולהתנהל טוב יותר באופן כללי בכל הפלטפורמות שלה.
מרכז המפרסם החדש יאפשר למפרסמים לעדכן גם את מאפייני הזיהוי שלהם ברחבי גוגל, כמו הלוגו שלהם, למשל.
מי שמנהל פרסומים בשירותים השונים של גוגל יוכל מעתה לעבור בין כולם ביתר קלות, במיוחד עם הגדרות ההרשאות המשופרות, המאפשרות לקיים שיתופי פעולה נוחים יותר עם קולגות.
כמו כן, מפרסמים יוכלו להפנות לקישורים מסויימים עבור חלקים שונים באתר שלהם במקום שימוש ב RSS לקונפיגורציה של אזורים בחדשות גוגל (Google News).
כלומר, תוכן לחדשות יגיעו עתה ישירות מהאתר, בדיוק כמו בחיפוש.
כיום ממשק המשווק החדש זמין ב-4 שפות כפי שהיה עד עכשיו בגרסתו הקודמת – אנגלית, ספרדית, צרפתית וגרמנית, ובקרוב יושק גם בשפות נוספות.
למה לא לצפות מהממשק החדש
לא מדובר בפלטפורמה לניהול או יצירת תוכן. התוכן שלכם עדיין יהיה מיוצר מחוץ לממשק, ורק יימשך אליו.
יש לציין שגם עתה גוגל מכלילה כל תוכן שמתפרסם ברשת כתוכן שנחשב ב – Google News באופן אוטומטי, ולכן אין צורך להרשם לשירות.
מנגד, חשוב להבין שרק תוכן שיעמוד במדיניות התוכן ודרישות התוכן יהיה מועמד ראוי:
- Site requirements and technical index guidelines for Crawl paths
- Technical feed requirements and feed content guidelines for feed-based content
- Feed-based program policies for feed-based content
לפרטים נוספים אודות המרכז החדש כנסו ל –