
10 דברים שאתם לא עושים כדי לקדם את דף הנחיתה שלכם
- 10/07/2019
- 11:01
- אין תגובות
קידום אתרים >> 10 דברים שאתם לא עושים כדי לקדם את דף הנחיתה שלכם

קידום אתרים >> 10 דברים שאתם לא עושים כדי לקדם את דף הנחיתה שלכם
דפי הנחיתה שלכם הם בעצם מחלקת מכירות וירטואלית, הם סוג של פרסומת שאמורה לגרום לגולשים לקנות מכם, לתת לכם את הפרטים שלהם או לבצע כל פעולה אחרת שאתם רוצים שיבצעו.
אז למה צריך לקדם דפי נחיתה, אתם שואלים? כי הם לא יכולים למכור בשבילכם שום דבר אם אף אחד לא מגיע אליהם. בשביל שדפי הנחיתה שלכם יופיעו בפני גולשים, אתם חייבים לבנות דף נחיתה שמתאים למה שמנועי החיפוש אוהבים ולעשות אופטימיזיציה לדף שלכם כדי שיופיע כמה שיותר גבוה בדפי התוצאות.
אז נכון, גוגל עדיין שומרת בכספת את המתכון הסודי לאתר או דף מוצלח, אבל אם נשתמש בהיגיון ונבדוק את התוצאות הראשונות בגוגל נוכל להבין שבשורה התחתונה, גוגל אוהבת לקדם עמודים עם טקסט איכותי ואינפורמטיבי, תמונות מעניינות ועיצוב מקצועי.
היום אספתי עבורכם 10 דברים שרוב האנשים לא עושים ויעזרו לכם לקדם את דפי הנחיתה שלכם, כדי שתוכלו למקם אותם גבוה גבוה בדפי התוצאות של גוגל ולהתחיל לקבל תנועה אורגנית וטבעית.
דפי נחיתה נבנים בדרך כלל בפלטפורמות של שירותים לבניית דפי נחיתה, כמו השירות של "רב מסר" הישראלי, למשל. עד כאן הכל בסדר, הבעיה מגיעה כשאתם מפרסמים את הדף תחת כתובת ה – URL של השירות שבו בניתם את הדף שלכם.
למה זה כל כך בעייתי? כי כשאתם לא מפרסמים את דף הנחיתה תחת האתר שלכם, אתם מבזבזים הזדמנות למנף את דירוג ה – SEO שהאתר שלכם כבר הצליח לצבור בעבר. נקודת הפתיחה של דף כזה גבוהה יותר, ובנוסף לדירוג ה – SEO הקיים ממנו הדף יהנה הוא גם ישפר את הדירוג של האתר שלכם.
אני רואה לא מעט דפי נחיתה נטולי מילות מפתח. יכול להיות שזה בגלל שאנשים מפחדים שהקופי של הדף לא יהיה מספיק שיווקי ומדוייק, או שהם פשוט לא יודעים כמה זה חשוב.
כמו כל עמוד שרוצים לבצע עבורו קידום במנועי חיפוש, גם בדפי נחיתה אנחנו חייבים לשלב ביטוי חיפוש רלוונטיים בטקסט שלנו. איך עושים את זה? יש כל מיני דרכים, הנה שיטה אחת:
עם שיטה זו תוכלו ליצור דף עם טקסט איכותי ושיווקי וגם לשלב מילות מפתח שלא יפגעו בטקסט ויעזרו לכם לקדם את הדף.
טיפ נוסף – אם האתר שלכם לא חזק מאוד, אל תנסו לקדם מילות מפתח תחרותיות במיוחד בדף הנחיתה שלכם, במקום זה מצאו את הביטויים שאתם יכולים להצליח לקדם באמת, דף הנחיתה הוא לא המקום הכי חכם להתחיל לקדם ביטויים מבוקשים במיוחד.
אתם רוצים שאנשים ירצו להיכנס לדף שלכם ושמנועי החיפוש יבינו בקלות במה הדף עוסק.
בשביל זה, אתם צריכים להכניס את מילות המפתח שלכם גם בכותרות ובמיוחד בכותרת הראשית, גם בכתובת ה – URL של הדף וגם ב – meta description של הדף (המידע שמופיע מתחת לכותרת וכתובת ה – URL בדף התוצאות של מנועי החיפוש).
כשאתם בונים את הכותרת שלכם, אל תשכחו שהיא הדבר הראשון שגולשים רואים – כותרת שכתובה בצורה מדוייקת ומושכת תקבל תנועת גולשים, כותרת שכתובה בצורה לא מעניינת תשאיר את הדף שלכם חסר כניסות.
אחת הבעיות הגדולות ביותר בקידום דפי נחיתה ובחיפוש אחר כלים לקידום אתרים, היא שדפי נחיתה רבים נבנו למטרה זמנית.
אם הדף שלכם נבנה בשביל קמפיין פרסום למוצרי הקיץ שלכם, בשביל מבצעי סוף שנה או בשביל השקת הקורס החדש שאתם מציעים – כנראה שהחלטתם להוריד אותו אחרי שהקמפיין נגמר.
אבל אם תשאירו את הדף באוויר עד הפעם הבאה שתריצו את הקמפיין שלכם? הרי גם בהמשך אתם תרצו לקדם את הקורס שבניתם, גם בקיץ הבא תרצו לשווק את המוצרים שלכם וגם בסוף השנה הבאה תציעו מבצעים שווים – אז למה לבנות את אותו דף שוב ושוב, ולא להשאיר את הדף באוויר כדי שבמשך הזמן הוא יצבור דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש?
אמנם גוגל הבהירה ששיתופים מרשתות חברתיות לא משפיעים על דירוג SEO, אבל תנועת גולשים ותוכן איכותי בעל ערך אמיתי בהחלט ישפיעו.
לכל הפחות, שיתופים ברשתות החברתיות ימשכו תנועה לדף שלכם ויעידו על כך שהדף איכותי ושהוא מעניין את הגולשים, אז הכניסו אלמנטים שיאפשרו לגולשים לשתף את הדף שלכם.
כמעט כל דף נחיתה כולל תמונות, ובשביל למקסם את התועלת שלהן אתם צריכים לדאוג שה – Alt Tag/Text שלהן והתיאור שלהן כתובים כמו שצריך. אני יודע, מפתה להתעלם מזה, אבל אם כבר בניתם דף נחיתה תשקיעו את הדקה וחצי האלו.
כתבו ב – Alt Tag של התמונה מה רואים בה כדי שמנועי חיפוש יוכלו להבין בקלות מה יש בתמונה גם במקרה שהיא לא נטענת, וכתבו בתיאור התמונה מה מהות התמונה כדי שמנועי חיפוש וגולשים יבינו בקלות מה מטרתה.
בנוסף, נסו למעזר את משקל התמונות ככל האפשר, השתמשו בקבצים קטנים אבל הקפידו לשמור על איכות התמונה כמה שיותר גבוהה.
לא ניכנס לפרטים טכניים לגבי אופטימיזציה לסרטוני וידיאו כי זה כבר נושא אחר שמגיעה לו כתבה משלו, אבל בקצרה – עדיף שהסרטון יופיע דרך פלטפורמה נפרדת כמו יוטיוב עם שרתים חזקים משלה, וכתבו תיאור לגבי הוידיאו כדי לעשות למנועי החיפוש חיים קלים.
אני כותב את זה כמעט בכל מאמר, וגם הפעם זה חשוב – התאימו את הדף שלכם למשתמשי המובייל.
רוב הגלישה ברשת היא דרך המובייל ורוב החיפושים שאנשים מבצעים במנועי חיפוש הם דרך הטלפון הנייד שלהם. התאמת הדף לממשק של טלפון נייד תגרום לגוגל לקדם את דף הנחיתה שלכם ולאחוזי ההמרה של הדף שלכם לעלות.
מה לעשות, אין לנו סבלנות, בטח ובטח כשאנחנו גולשים באינטרנט. אם הדף שלכם לא יטען במהירות (עד שתי שניות זה זמן טוב, עד שלוש שניות זה סביר) גולשים ינטשו אותו בלי לחשוב פעמיים.
בדקו את הדף שלכם ב – Google PageSpeed Insights כדי לגלות מה מהירות הטעינה של האתר שלכם ואיך אתם יכולים לשפר אותה.
הכניסו קישורים לדף הנחיתה ברחבי האתר שלכם כדי לגרום לגוגל להבין את חשיבות הדף ולכוון גולשים את אותו הדף. דף הנחיתה שלכם הוא דף חשוב מאוד, זה שמניע גולשים לפעולה, אז אל תהססו להכניס קישורים אליו בפוסטים בבלוג שלכם, בעמודים שונים באתר שלכם ובדף הבית שלכם.
כתבתי על הנושא הזה בהרחבה בעבר וזה בהחלט דבר שחשוב לעשות גם עבור דפי נחיתה. נסו למצוא אתרים או בלוגים (רצוי שיהיו כמה שיותר רלוונטיים לתחום שלכם) שיפרסמו קישור לדף הנחיתה שלכם או יתנו לכם לכתוב פוסט אורח באתר או בבלוג שלהם במטרה לפרסם את דף הנחיתה שלכם.
קישורים חיצוניים בונים סמכות אתר, מושכים תנועת גולשים ונותנים לגוגל את הרושם שמדובר בדף מעניין ואיכותי שגורם לאנשים לרצות לשתף אותו – וזה בדיוק מה שגוגל מקדמת.
מומחה לקידום אתרים – איך להפוך למומחה זה לקח זמן, עבדתם עליו קשה – וסוף סוף יש לכם
לעשות את זה נכון – טעויות נפוצות בתחום קידום אתרים כולנו היינו שם – הכרנו לראשונה את עולם
עולם ה- SEO הוא דינמי, רווי שינויים (יזומים) של האלגוריתמים של גוגל מבלי הודעה מוקדמת – והשאלה אם
אז אתם רוצים לשכור חברת קידום אתרים בגוגל ולהתחיל להניע את האתר שלכם. כמו בכל תחום אחר, התחלתם
מתלבטים אם לשכור חברת קידום אתרים ענקית או לסמוך על מקדם אורגני פרילנסר? לפני הכל, אתם חייבים לדעת איך
נבנה בהמון ❤ על ידי ניר אזולאי | כל הזכויות שמורות © | מדיניות והצהרת פרטיות
נבנה בהמון ❤ על ידי ניר אזולאי
כל הזכויות שמורות © | מדיניות והצהרת פרטיות