ClickCease

10 דברים שאתם לא עושים כדי לקדם את דף הנחיתה שלכם

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
דף נחיתה seo

כך תקדמו את דף הנחיתה שלכם

דפי הנחיתה שלכם הם בעצם מחלקת מכירות וירטואלית, הם סוג של פרסומת שאמורה לגרום לגולשים לקנות מכם, לתת לכם את הפרטים שלהם או לבצע כל פעולה אחרת שאתם רוצים שיבצעו.
אז למה צריך לקדם דפי נחיתה, אתם שואלים? כי הם לא יכולים למכור בשבילכם שום דבר אם אף אחד לא מגיע אליהם.
בשביל שדפי הנחיתה שלכם יופיעו בפני גולשים, אתם חייבים לבנות דף נחיתה שמתאים למה שמנועי החיפוש אוהבים ולעשות אופטימיזציה לדף שלכם כדי שיופיע כמה שיותר גבוה בדפי התוצאות.

אז נכון, גוגל עדיין שומרת בכספת את המתכון הסודי לאתר או דף מוצלח, אבל אם נשתמש בהיגיון ונבדוק את התוצאות הראשונות בגוגל נוכל להבין שבשורה התחתונה, גוגל אוהבת לקדם עמודים עם טקסט איכותי ואינפורמטיבי, תמונות מעניינות ועיצוב מקצועי.

היום אספתי עבורכם 10 דברים שרוב האנשים לא עושים ויעזרו לכם לקדם את דפי הנחיתה שלכם, כדי שתוכלו למקם אותם גבוה גבוה בדפי התוצאות של גוגל ולהתחיל לקבל תנועה אורגנית וטבעית.

 1. פרסום הדף תחת כתובת ה – URL של האתר שלכם

דפי נחיתה נבנים בדרך כלל בפלטפורמות של שירותים לבניית דפי נחיתה, כמו השירות של "רב מסר" הישראלי, למשל.
עד כאן הכל בסדר, הבעיה מגיעה כשאתם מפרסמים את הדף תחת כתובת ה – URL של השירות שבו בניתם את הדף שלכם.

למה זה כל כך בעייתי? כי כשאתם לא מפרסמים את דף הנחיתה תחת האתר שלכם, אתם מבזבזים הזדמנות למנף את דירוג ה – SEO שהאתר שלכם כבר הצליח לצבור בעבר.
נקודת הפתיחה של דף כזה גבוהה יותר, ובנוסף לדירוג ה – SEO הקיים ממנו הדף יהנה הוא גם ישפר את הדירוג של האתר שלכם.

* מידע נוסף בנושא פרסום בגוגל

 

2. שלבו מילות מפתח

אני רואה לא מעט דפי נחיתה נטולי מילות מפתח. יכול להיות שזה בגלל שאנשים מפחדים שהקופי של הדף לא יהיה מספיק שיווקי ומדוייק, או שהם פשוט לא יודעים כמה זה חשוב.

כמו כל עמוד שרוצים לבצע עבורו קידום במנועי חיפוש, גם בדפי נחיתה אנחנו חייבים לשלב ביטוי חיפוש רלוונטיים בטקסט שלנו.
איך עושים את זה? יש כל מיני דרכים, הנה שיטה אחת:

  • בצעו מחקר מילות מפתח ובחרו את הביטויים שאתם רוצים לקדם, כולל ביטויי זנב ארוך (חיפושים ארוכים וממוקדים)
  • כתבו את הקופי של הדף בטבעיות וחופשיות
  • שלבו את מילות המפתח שלכם בצורה אסטרטגית וטבעית בטקסט

עם שיטה זו תוכלו ליצור דף עם טקסט איכותי ושיווקי וגם לשלב מילות מפתח שלא יפגעו בטקסט ויעזרו לכם לקדם את הדף.

חייגו וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

לשיחה עם ניר אזולאי:

טיפ נוסף – אם האתר שלכם לא חזק מאוד, אל תנסו לקדם מילות מפתח תחרותיות במיוחד בדף הנחיתה שלכם, במקום זה מצאו את הביטויים שאתם יכולים להצליח לקדם באמת, דף הנחיתה הוא לא המקום הכי חכם להתחיל לקדם ביטויים מבוקשים במיוחד.

קידום דף נחיתה

3. אופטימיזציה לכותרות, כתובת URL ומטא תיאור

אתם רוצים שאנשים ירצו להיכנס לדף שלכם ושמנועי החיפוש יבינו בקלות במה הדף עוסק.
בשביל זה, אתם צריכים להכניס את מילות המפתח שלכם גם בכותרות ובמיוחד בכותרת הראשית, גם בכתובת ה – URL של הדף וגם ב – meta description של הדף (המידע שמופיע מתחת לכותרת וכתובת ה – URL בדף התוצאות של מנועי החיפוש).

כשאתם בונים את הכותרת שלכם, אל תשכחו שהיא הדבר הראשון שגולשים רואים – כותרת שכתובה בצורה מדוייקת ומושכת תקבל תנועת גולשים, כותרת שכתובה בצורה לא מעניינת תשאיר את הדף שלכם חסר כניסות.

4. אל תמהרו להוריד את הדף שלכם

אחת הבעיות הגדולות ביותר בקידום דפי נחיתה ובחיפוש אחר כלים לקידום אתרים, היא שדפי נחיתה רבים נבנו למטרה זמנית.
אם הדף שלכם נבנה בשביל קמפיין פרסום למוצרי הקיץ שלכם, בשביל מבצעי סוף שנה או בשביל השקת הקורס החדש שאתם מציעים – כנראה שהחלטתם להוריד אותו אחרי שהקמפיין נגמר.

אבל אם תשאירו את הדף באוויר עד הפעם הבאה שתריצו את הקמפיין שלכם? הרי גם בהמשך אתם תרצו לקדם את הקורס שבניתם, גם בקיץ הבא תרצו לשווק את המוצרים שלכם וגם בסוף השנה הבאה תציעו מבצעים שווים – אז למה לבנות את אותו דף שוב ושוב, ולא להשאיר את הדף באוויר כדי שבמשך הזמן הוא יצבור דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש?

5. תנו לאנשים לשתף את הדף שלכם

אמנם גוגל הבהירה ששיתופים מרשתות חברתיות לא משפיעים על דירוג SEO, אבל תנועת גולשים ותוכן איכותי בעל ערך אמיתי בהחלט ישפיעו.
לכל הפחות, שיתופים ברשתות החברתיות ימשכו תנועה לדף שלכם ויעידו על כך שהדף איכותי ושהוא מעניין את הגולשים, אז הכניסו אלמנטים שיאפשרו לגולשים לשתף את הדף שלכם.

6. עשו אופטימיזציה לתמונות וסרטונים

 כמעט כל דף נחיתה כולל תמונות, ובשביל למקסם את התועלת שלהן אתם צריכים לדאוג שה – Alt Tag/Text שלהן והתיאור שלהן כתובים כמו שצריך.
אני יודע, מפתה להתעלם מזה, אבל אם כבר בניתם דף נחיתה תשקיעו את הדקה וחצי האלו.
כתבו ב – Alt Tag של התמונה מה רואים בה כדי שמנועי חיפוש יוכלו להבין בקלות מה יש בתמונה גם במקרה שהיא לא נטענת, וכתבו בתיאור התמונה מה מהות התמונה כדי שמנועי חיפוש וגולשים יבינו בקלות מה מטרתה.

בנוסף, נסו למעזר את משקל התמונות ככל האפשר, השתמשו בקבצים קטנים אבל הקפידו לשמור על איכות התמונה כמה שיותר גבוהה.

לא ניכנס לפרטים טכניים לגבי אופטימיזציה לסרטוני וידיאו כי זה כבר נושא אחר שמגיעה לו כתבה משלו, אבל בקצרה – עדיף שהסרטון יופיע דרך פלטפורמה נפרדת כמו יוטיוב עם שרתים חזקים משלה, וכתבו תיאור לגבי הוידיאו כדי לעשות למנועי החיפוש חיים קלים.

7. התאימו את הדף למובייל

אני כותב את זה כמעט בכל מאמר, וגם הפעם זה חשוב – התאימו את הדף שלכם למשתמשי המובייל.
רוב הגלישה ברשת היא דרך המובייל ורוב החיפושים שאנשים מבצעים במנועי חיפוש הם דרך הטלפון הנייד שלהם.
התאמת הדף לממשק של טלפון נייד תגרום לגוגל לקדם את דף הנחיתה שלכם ולאחוזי ההמרה של הדף שלכם לעלות.

8. דאגו שהדף שלכם יטען מהר

מה לעשות, אין לנו סבלנות, בטח ובטח כשאנחנו גולשים באינטרנט.
אם הדף שלכם לא יטען במהירות (עד שתי שניות זה זמן טוב, עד שלוש שניות זה סביר) גולשים ינטשו אותו בלי לחשוב פעמיים.
בדקו את הדף שלכם ב – Google PageSpeed Insights כדי לגלות מה מהירות הטעינה של האתר שלכם ואיך אתם יכולים לשפר אותה.

9. השתילו קישורים פנימיים אל דף הנחיתה

הכניסו קישורים פנימיים לדף הנחיתה ברחבי האתר שלכם כדי לגרום לגוגל להבין את חשיבות הדף ולכוון גולשים את אותו הדף.
דף הנחיתה שלכם הוא דף חשוב מאוד, זה שמניע גולשים לפעולה, אז אל תהססו להכניס קישורים אליו בפוסטים בבלוג שלכם, בעמודים שונים באתר שלכם ובדף הבית שלכם.

10. קישורים חיצוניים מאתרים אחרים

כתבתי על הנושא הזה בהרחבה בעבר וזה בהחלט דבר שחשוב לעשות גם עבור דפי נחיתה.
נסו למצוא אתרים או בלוגים (רצוי שיהיו כמה שיותר רלוונטיים לתחום שלכם) שיפרסמו קישור לדף הנחיתה שלכם או יתנו לכם לכתוב פוסט אורח באתר או בבלוג שלהם במטרה לפרסם את דף הנחיתה שלכם.

קישורים חיצוניים בונים סמכות אתר, מושכים תנועת גולשים ונותנים לגוגל את הרושם שמדובר בדף מעניין ואיכותי שגורם לאנשים לרצות לשתף אותו – וזה בדיוק מה שגוגל מקדמת.

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
Picture of ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
קרא עוד
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
קרא עוד
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
קרא עוד
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
קרא עוד
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
קרא עוד
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
קרא עוד
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
קרא עוד
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
קרא עוד
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
קרא עוד
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
קרא עוד
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
קרא עוד
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
הקודם
הבא
אז על מה בא לכם לקרוא?
ניווט מהיר

עוד באותו נושא:

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי