ClickCease

איך תגדילו את מספר המנויים לרשימת התפוצה שלכם?

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
רשימת התפוצה

חשיבות בניית רשימת תפוצה לשיווק במייל

רשימת תפוצה איכותית היא נכס משמעותי לכל עסק המשווק באינטרנט. בניגוד לפרסום בגוגל או ברשתות חברתיות, שיווק במייל מאפשר תקשורת ישירה ואישית עם לקוחות פוטנציאליים שבחרו מרצון לשמוע מכם. רשימה עם מנויים מתאימים ומעורבים מגדילה את הסיכוי למכירות חוזרות, מחזקת את הנאמנות ומאפשרת שיתוף תוכן ממוקד עם קהל יעד רלוונטי. לכן, בניית רשימת תפוצה צריכה להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל עסק.

אסטרטגיות לאיסוף כתובות מייל מבקרים באתר

כדי להרחיב את רשימת התפוצה, יש למקסם את ההזדמנויות לאיסוף מיילים מהגולשים באתר שלכם. הצבת טפסי הרשמה במיקומים אסטרטגיים כמו כותרת האתר, סיום פוסטים או בתוך התוכן עצמו (קראו על "מה זה SEO?") , יכולה להגדיל משמעותית את מספר הנרשמים. שימוש מושכל ב-Pop-ups או בחלונות צפים עם הצעה מפתה להירשם, יכול גם הוא להניב תוצאות טובות. שיטה נוספת היא יצירת דפי נחיתה ייעודיים המתוכננים סביב הטופס ומסבירים את הערך שבהרשמה. שילוב של כמה אסטרטגיות ובדיקה מתמדת מה עובד טוב יותר יסייעו במיקסום ההרשמות מהאתר.

פיתוח מגנטי לידים (Lead Magnets) אפקטיביים

מגנט לידים הוא פיסת תוכן או הטבה בעלת ערך שמוצעת בתמורה לכתובת המייל של הגולש. המטרה היא לתת למבקר סיבה טובה למסור את פרטיו ולהצטרף לרשימת התפוצה. מגנטים נפוצים כוללים מדריכים, דוחות, ספרים אלקטרוניים, הנחות, גישה לקורסים ועוד. ככל שהמגנט רלוונטי ומועיל יותר לקהל היעד, כך גדל הסיכוי להרשמה. חשוב להשקיע ביצירת מגנטים איכותיים, לתת להם כותרות מושכות, לתאר בבירור את התועלות ולהפיץ אותם במגוון ערוצים. מומחה קידום אתרים יכול לייעץ איזה מגנטים להכין ואיך למקסם את יעילותם.

מינוף רשתות חברתיות להגדלת מספר המנויים

ערוצי המדיה החברתית הם כר פורה לאיסוף מיילים, במיוחד אם יש לעסק עוקבים מעורבים. קידום מגנטי לידים ברשתות החברתיות, בליווי פוסטים מעניינים וקריאה לפעולה (CTA) ברורה להרשמה, יכול להניב מנויים חדשים. שימוש בפרסום ממומן, כמו מודעות בפייסבוק או באינסטגרם, מאפשר למקד את התוכן לפלחי קהל ספציפיים ולהגדיל את החשיפה. אפשרות נוספת היא עריכת תחרויות והגרלות שבהן ההשתתפות מותנית בהרשמה לרשימת התפוצה. ככל שהפרס מושך ורלוונטי יותר, כך יותר אנשים ירצו להירשם כדי לזכות בו.

שימוש ב-A/B Testing לאופטימיזציה של דפי ההרשמה

A/B Testing הוא כלי חשוב לשיפור ביצועי דפי האתר, כולל דפי הרשמה לרשימת תפוצה. זוהי שיטה של השוואת שתי גרסאות של דף מול קהל אמיתי כדי לראות איזו מהן מניבה תוצאות טובות יותר. אפשר לבדוק כותרות שונות, עיצובים, מיקום כפתורים, אורך טופס ועוד, כדי לזהות מה גורם ליותר גולשים להירשם. בדיקה מעמיקה כזו מובילה לשיפורים מדודים בשיעורי ההמרה, וחוזר חלילה. תהליך מתמשך של A/B Testing לאופטימיזציה, בשילוב עם מעקב אנליטיקס ותובנות של מקדם אתרים, יסייעו לדף ההרשמה להניב את מקסימום התוצאות.

עידוד הפצה אורגנית של התוכן על ידי המנויים

מנויים מרוצים הם מקור מצוין להרחבה אורגנית של רשימת התפוצה. עודדו אותם להעביר את המיילים שלכם הלאה לחבריהם או לשתף אותם ברשתות החברתיות. הוסיפו בכל מייל כפתורי שיתוף נוחים לרשתות המובילות, כמו גם קישור להרשמה עצמית. בקשו מהמנויים בצורה מפורשת להפיץ את התוכן אם הם מוצאים אותו מועיל. מעל לכל, הקפידו על תוכן כל כך מעולה ובעל ערך – עד כדי כך שהמנויים ישמחו לשתף אותו מרצונם החופשי. תוכן שמעורר עניין, מעניק תובנות חדשות או פותר בעיות אמיתיות של הקהל, מועבר הלאה ביתר קלות. כתיבה מעולה והתאמה מדויקת לצרכי הקוראים הן המפתח.

שילוב רשימות מיילים ממקורות אופליין

מקורות מחוץ לרשת יכולים גם הם לתרום להגדלת רשימת התפוצה הדיגיטלית. נצלו מפגשים פנים אל פנים עם לקוחות כדי לבקש את המייל שלהם. בין אם מדובר בחנות פיזית, בדוכן ביריד או בכנס מקצועי – הציעו תמריץ כמו הנחה או מתנה קטנה בתמורה למילוי טופס עם פרטי התקשורת. אם יש לכם רשימות של לקוחות קיימים רק עם מספר טלפון, פנו אליהם בבקשה לעדכן גם את כתובת המייל ופרטו את היתרונות שבכך. ממשק העברת מידע חלק בין ערוצי השיווק האופליין לבסיס הנתונים הדיגיטלי יאפשר לרתום את כל נקודות המגע להרחבת הרשימה.

לסיכום,

בניית רשימת דיוור איכותית דורשת שילוב של אסטרטגיות באתר, ברשתות החברתיות ובנקודות מגע פיזיות. שימוש במגנטים מנצחים, אופטימיזציה מתמדת של דפי ההרשמה ויצירת תוכן מעולה שמתחשק להפיץ – כל אלה יתרמו להגדלת מספר המנויים. חברת קידום אתרים שמתמחה ב-SEO ובשיווק תוכן תוכל לסייע ביצירת והטמעת תוכנית פעולה אפקטיבית. בין אם אתם מתמודדים עם דחיקת תוצאות שליליות בגוגל או סתם רוצים לבלוט בתחום העמוס שלכם – רשימת תפוצה חזקה תשמש נדבך חשוב של קידום אורגני בגוגל ובצמיחה העסקית בטווח הארוך.

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
Picture of ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
קרא עוד
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
קרא עוד
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
קרא עוד
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
קרא עוד
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
קרא עוד
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
קרא עוד
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
קרא עוד
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
קרא עוד
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
קרא עוד
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
קרא עוד
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
קרא עוד
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
Previous
הבא
אז על מה בא לכם לקרוא?
ניווט מהיר

עוד באותו נושא:

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי