כך תמצאו בקלות את ההודעות והעדכונים החדשים של גוגל בקונסולת החיפוש
קונסולת החיפוש של גוגל שולחת למשתמשים בה ברחבי העולם מליוני הודעות בכל חודש.
זו הדרך הטובה ביותר לגלות האם יש לאתר שלכם בעיות חדשות, מהם העדכונים החדשים של גוגל, וכיצד תוכלו לשפר את הנוכחות שלכם במנוע החיפוש.
כדי לייעל את מערכת ההודעות והדיווחים המתקבלים מגוגל, תוכלו מעתה לראות את ההודעות הללו כחלק אינטגרלי מקונסולת החיפוש.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על האייקון של הפעמון המופיע תמיד בכל עמוד בתפריט העליון בצד ימין.
הפעמון יראה לכם את מספר ההודעות שיש לכם, ולחיצה עליו תחשוף בפניכם תפריט קצר עם כותרות ההודעות. תוכלו גם לסמן את "ההודעות שנקראו".
בנוסף, גוגל מקטלגת את ההודעות הללו לסוגים, כדוגמת "סיקור (coverage)", "שיפור (enhancement)", "ביצועים (performance)" ועוד, מה שיקל עליכם וכמובן על מי שעושה עבורכם קידום אתרים למצוא הודעות ודיווחים על פי נושא ספציפי.
גם הודעות שנשלחו בעבר עבור אתר מסוים (החל מה- 23 למאי, 2019) יוצגו תחת אייקון הפעמון, כך שגם אם הוחלפו הבעלים, בעלי האתר החדשים יוכלו לראות את כלל ההודעות שנשלחו עבור האתר.
לפני תאריך זה, תוכלו למצוא את ההודעות באימייל האישי שלכם.
את ההודעות הישנות בקונסולת החיפוש תוכלו למצוא בממשק הישן תחת ה – “Legacy tools & reports בתפריט הצדדי.