A diagram illustrating the components of Search’s signal for page experience.

גם ההחלטה שלא רק תוכן (AMP – (Accelerated mobile pages יופיע בפיצ'ר ה"סיפורים העליונים" (Top Stories) תכנס לתוקף במאי 2021. למעשה, כל עמוד שיתאים את עצמו לחדשות גוגל ומדיניות תוכן יהיה מאושר להופיע שם, כשהעדיפות תינתן לעמודים עם החוויה הטובה ביותר, בין אם הם עושים שימוש ב- AMP, ובין אם בכל טכנולוגיית ווב אחרת. בעתיד, טוענת גוגל, יהיה אינדיקטור ויזואלי שידגיש את האתרים שיש להם חוויית משתמש טובה בתוצאות החיפוש.

דרך חדשה לציון חווית משתמש טובה בגוגל חיפוש

גוגל מאמינה שציון חווית המשתמש באתר מסוים ומתן מידע אודותיו יסייעו לגולשים בבחירת האתר שהם רוצים לבקר בו עוד כשהם בוחנים את תוצאות החיפוש, ושקדימון כלשהו לאתר שיינתן באמצעות תמונה או תיאור קצר יעניק לגולשים הצצה לגבי התוכן שהעמוד עומד לספק להם. כל זאת, בנוסף ליצירת האינדיקטור החדש אודות חוויית המשתמש, מתוכנן להיות מושק במאי 2021.

הכלים שגוגל מציעה לשיפור חווית המשתמש

מעוניינים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם? השלב הראשון יהיה לעבור על כל עמודי האתר כדי לבדוק איפה יש מקום לשיפור. דו"ח Core Web Vitals של קונסולת החיפוש יכול לספק לכם מידע נרחב אודות האתר שלכם. אפשר גם לקרוא אודות בדיקת מהירות אתר ודרכים לשיפור מהירות אתר. זיהיתם בעיות והזדמנויות לשיפור? זה יהיה הרגע להיכנס ל – Page Speed Insights ו- Lighthouse שיסייעו לכם בתיקון הבעיות. כתבתי על כלים לקידום אתרים נוספים.

גוגל מציינת בנוסף, ששימוש בטכנולוגיית AMP היא אחת הדרכים הקלות והחסכוניות לבעלי אתרים ומפרסמים השואפים לחוויית משתמש אידיאלית ולתוצאות טובות בנושא. בהתבסס על האנליזה שצוות ה- AMP עשו, רוב העמודים שעשו שימוש בטכנולוגיה זו הגיעו לחוויית משתמש מצוינת.

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

 

קריאה נוספת:

מדריך קידום אתרים בגוגל

קידום אתר וורדפרס