ClickCease

תוצאה אפס בגוגל: איך תגיעו לשם?

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
תוצאה-0-בגוגל

להופיע מעל התוצאות האורגניות – הכירו את תוצאה אפס בגוגל

האם זה עוד טרנד חולף או חלק חשוב מהעתיד של עולם קידום האתרים שכולנו צריכים להכיר וללמוד?

בנית אתר יפהפה ומהיר, דאגת לתכנים איכותיים ומקצועיים ועשית כל אופטימיזציה שהכלים של גוגל המליצו לך לעשות – עשית כבר הכל כדי להגיע למיקום ה-1 בגוגל.
אז איך קרה שאחרי כל מה שלמדת וכל ההשקעה שלך, פתאום גילית שהמקום ה-1 הוא בכלל לא המקום הראשון בדף התוצאות של גוגל?

הגיע הזמן שתכירו את מיקום 0, המיקום שאמור להבטיח לכם תנועת גולשים ולקוחות חדשים – אפילו יותר מהמקום הראשון.

 

מה זה מיקום 0?

מיקום 0 הוא בעצם סוג אחר של תוצאות חיפוש שקצת שונה מתוצאות החיפוש אליהן אנחנו רגילים בדרך כלל.
תוצאות החיפוש של מיקום 0 נקראות באנגלית Featured Snippets.
סניפטים אלו הם פיצ'ר שגוגל השיקה לפני כמה שנים ומאז הפכו לנפוצות ביותר ויותר בדפי התוצאות של גוגל.

אז מה ההבדל בין תוצאות חיפוש רגילות – Snippets רגילים – ל-Featured Snippets שבמיקום 0?

נתחיל במקום שבו הן נמצאות. תוצאות 0 בדרך כלל מופיעות בראש דפי תוצאות החיפוש (SERP).
על פי מחקר שביצעו Ahrefs הפיצ'רד סניפטס מופיעים בשלושת המיקומים הראשונות ב-65% מהמקרים וב-30% מהמקרים לפני העמוד שנמצא במקום הראשון באותו ביטוי חיפוש.

אמנם המחקר בוצע באנגלית… ובעברית המצב קצת שונה, אבל אין לנו סיבה לפקפק בכך שגם גוגל ישראל תתחיל לפעול בצורה דומה בקרוב.

ההבדל השני, חשוב לא פחות, הוא הדרך שבה התוצאות מוצגות לגולשים.
בתוצאת החיפוש הרגילה, אנחנו רואים את כותרת העמוד והסבר קצר עליו.
משם, כדי לקרוא את התוכן שבעמוד, אנחנו צריכים ללחוץ על הקישור לאותו העמוד.

בניגוד לתוצאה רגילה, ה-Featured Snippets יציגו לנו את החלק מהעמוד שעונה לחיפוש ובנוסף גם קישור לעמוד בצורת כתובת URL ואת שם העמוד.

חייגו וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

לשיחה עם ניר אזולאי:

 

סוגים של Featured Snippets

יש ארבע דרכים אפשריות בהן גוגל מציגה תוצאות במיקום 0:

  • רשימה (רשימת מספרים או רשימת תבליטים)
  • פסקה
  • טבלה, שאלות ותשובות או שלבי ביצוע
  • סרטונים

 

שאלות ותשובות - Featured Snippets
דוגמה לשאלות ותשובות – Featured Snippets

 

המטרה כאן היא לספק תשובה כמה שיותר קצרה וכמה שיותר מדויקת לשאלה שהם שאלו.
גוגל בוחרת את סוג הסניפט המתאים ביותר עבור כל שאלה.
בתחומים כמו נגרות, חיפושים שקשורים לטיפים ועצות, DIY (עשה זאת בעצמך), מדריכי "איך לעשות X" ומתכונים, בדרך כלל מופיעות רשימות או סרטונים.

במקרים בהם הגולש מחפש הגדרה או הסבר קצר על משהו, בדרך כלל מופיעות פסקאות.
כשגולש מחפשים נתונים – כמו שבטח כבר ניחשת – טבלאות יהיו הדרך הכי טובה לענות על השאלה.

בסופו של דבר זה ממש לא מסובך ומאוד אינטואטיבי.

Featured Snippets
דוגמה לפסקה – Featured Snippets

 

האם למיקום 0 יש יתרונות?

עבור הגולשים זה מעולה –  הם לא צריכים להיכנס לעמוד בשביל לקבל את התשובה לשאלה שלהם והם רואים אותה מיד.
"אוקיי" אתם אומרים: "אז הפיצ'רד סניפטס עוזרים לגולשים. מגניב!".

אבל תכלס – מה שמעניין אותו זה אם הם גם עוזרים לנו לקדם את האתר שלנו.

לאחרונה ראיתי לא מעט מקדמי אתרים בקבוצות פייסבוק ופורומים שמאמינים שמיקום 0 עדיף על המיקום הראשון.
אחרי שראיתי איך מדברים על הנושא הזה ברחבי הרשת, נראה שרבים חושבים שזה הרבה מעבר לעוד טקטיקה נחמדה ש"שווה לנסות".

אז מה הם היתרונות של מיקום 0 על פני מיקום 1 מבחינת קידום אתרים? במה זה תורם לנו בתהליך הקידום האורגני של האתר שלנו?

 

מקור לתנועת גולשים

בתוצאות חיפוש רגילות, גולשים שופטים את העמוד שלכם לפי הכותרת והתיאור שנתתם לו.
לעומת זאת, במיקום 0 הגולשים מקבלים הצצה לעולם של תוכן איכותי שנמצא בעמוד שלכם (קראו גם על שיווק באמצעות תוכן).

על פניו, זה אמור להעלות בצורה משמעותית את הסיכוי שהם יכנסו דווקא לעמוד שלכם מכל העמודים בתוצאות החיפוש.
השאלה אם זה באמת קורה.

על פי אותו מחקר של Ahrefs, הסניפטס שמוצגים במיקום 0 זוכים לשיעור הקלקה של 8.6% בלבד.
ואם זה לא מפתיע מספיק, חכו שתשמעו את זה – התוצאה שנמצאת מתחת להם זוכה לשיעור הקלקה של 19.6%, יותר מפי 2.

אבל לא מדע מדויק – המחקר הזה משנת 2017 וגוגל משנה דברים כל הזמן, ובנוסף הוא גם בכלל לא בעברית.
מעבר לזה שהמחקר לא בהכרח משקף בצורה מדויקת את המצב ב-2019, ולדעתי ולדעת מקדמי אתרים רבים דווקא המצב הוא הפוך.

אני סבור ששווה מאוד להגיע למיקום הזה דווקא בגלל שתוצאות במיקום זה זוכות ל- CTR גבוה (שיעור לחיצה).
בניגוד למחקר של Ahrefs, חברת HubSpot מצאה ששיעור ההקלקה של Featured Snippets גדול פי 2 מזה של תוצאות חיפוש רגילות.

השורה התחתונה היא שעבור חלק גדול מהמקדמים מיקום 0 הוא מקור מעולה לתנועת גולשים ועבור אחרים הוא לא יותר מתוספת חביבה.

 

העלאת חשיפה ויצירת אמינות

מקדמי אתרים דגולים כמו ניל פאטל ממליצים להגיע למיקום 0 בגלל החשיפה המשמעותית שהוא מביא איתו – ואני ממש לא הולך להתווכח עם ניל פאטל.
זה גם דיי הגיוני כשחושבים על זה.
התוצאות האלו תופסות חלק גדול יותר מהדף. בנוסף, הן גם כמעט תמיד מופיעות במקומות הראשונים בעמוד התוצאות של גוגל.

רוב הגולשים שיגיעו לעמוד תוצאות עם סניפט מיקום 0 יראו את הסניפט הזה ויראו את שם האתר שלנו.
קורים כאן כמה אפקטים שחשוב לשים לב אליהם:

  • הגולשים נחשפים לאתר שלנו ולתוכן שלנו אפילו בלי להיכנס לאתר עצמו
  • הגולשים מניחים שגוגל לא תכניס למקום מרכזי בדף התוצאות אתר לא מהימן ולא רציני
  • הגולשים מקבלים מאיתנו תשובה עניינית, מדויקת ואיכותית מה שגורם להם להסיק שהאתר שלנו איכותי וליצור לנו רושם ראשוני מעולה

מדובר בהזדמנות מעולה בעיקר לאתרים שרוצים לבסס את עצמם כמקור מידע ולאתרים שרוצים להיחשב כאוטוריטה מקצועית בתחום שלהם, אבל לא רק.
כל אתר יכול להרוויח מהחשיפה הזו, מיצירת אתר סמכותי ומבניית מוניטין של מותג אמין ורציני.

אז אם מיקום 0 יכול לעזור לנו לעשות את הדברים האלו, למה שלא ננסה?

 

איך מגיעים אל מיקום 0?

עכשיו הגיע החלק המעניין – איך אתם יכולים למקם את עצמכם במיקום הזה ולהיות מוצגים כ-Featured Snippet?
יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להגיע למיקום 0 ולהופיע ממש בגדול בדפי התוצאות.

אבל לפני שנתחיל לדבר על איך לעשות את זה, חשוב שנבין אילו עמודים מופיעים במיקום הזה.
כמו שאמרנו, המטרה של תוצאות מסוג זה היא לספק תשובה מדויקת, מתומצתת ופשוטה להבנה לגולשים ששואלים שאלות.

זה אומר שאתם צריכים לענות על שאלות בתכנים שאתם מעלים לאתר לכם כדי שהעמודים שבאתר יגיעו למיקום הנכסף.
בנוסף, חשוב לדעת שברובם המוחץ (ב-99% מהמקרים על פי Ahrefs), העמודים שמוצגים כ-Featured Snippets הם חלק מדף התוצאות הראשון, כלומר, נמצאים במיקומים 1-10.

אם האתר שלכם ממש חדש ולא סמכותי, אני ממליץ שתתחילו קודם כל להעלות את סמכות האתר שלכם לפני כן.
אוקי, אז…מה השלב הבא?

 

מוצאים את מילות המפתח הנכונות

מאמר נוסף של Ahrefs סיפק לנו רשימה של מילות החיפוש הנפוצות ביותר עם כמות ה-Featured Snippets הגדולה ביותר.

אילו מילים מופיעות ברשימה? recipe (מתכון), best (הכי טוב), make (להכין או ליצור), definition (הגדרה), can (יכול או אפשר) ועוד הרבה מילים שלא היו נכנסות לאותה הרשימה בעברית.

חשוב לדעת את זה, אבל זה עדיין כללי מדי ולא מספיק בשביל שנוכל לבסס על זה אסטרטגיה.
בשביל לדעת באילו ביטויים להתמקד בשביל להגיע למיקום 0, תצטרכו לחפור קצת יותר עמוק.

ביטויי מפתח - איך Featured Snippets
דוגמה לביטויי מפתח – איך Featured Snippets

 

השתמשו בגוגל

חפשו בעצמכם שאלות בסיסיות שיש לכם את הידע לענות עליהן.
בואו ניקח את הדוגמה שלי – אני יכול לענות על שאלות בתחום הקידום האורגני ואני יכול להשתמש בזה.

שאלות כמו מה זה SEO, מה ראשי התיבות של מילים כמו CTR ו-SERP או מה הכלים הכי חשובים לקידום אתרים הן שאלות שאני יכול לענות עליהן ברשימה או בפסקה קצרה ולזכות ב-Featured Snippet.

 

מחקר מילות מפתח

דבר נוסף שכדאי לעשות הוא להשתמש בכלים למחקר מילות מפתח.
באנגלית תוכלו להשתמש בכלים כמו AnswerThePublic ובעברית בכלים כמו Ubersuggest.

בצעו מחקר ביטויי מפתח כרגיל וסמנו לכם שאילתות שאפשר לענות עליהן בקצרה וביטויי מפתח שמכילים מילים שמתאימות לתוצאות מיקום 0 כמו "איך", "מה זה" ו-"מתכון".

 

מחקר מתחרים

הכלי של SEMrush מאפשר לכם לחקור את האתרים המתחרים שלכם.
היכנסו לכלי והקלידו דומיינים של אתרים מתחרים שעוסקים בתחום שלכם.

לחצו על "Organic Research", לאחר מכן על "Featured Snippet" ואז סננו את התוצאות לפי ביטויי החיפוש שאתם רוצים לתפוס בעצמכם בעזרת אפשרות ה-Advanced Filters.

כך תוכלו לבדוק באילו חיפושים גוגל מכניסה עמודים במיקום 0 ובהמשך לבנות את התוכן שלנו בצורה כזו שתענה על השאלות בחיפושים אלו.

 

התאימו את התוכן שלכם

כדי שגוגל תציג אתכם ב-Featured Snippet, אתם צריכים שהתוכן שלכם יתאים להיות מוצג בסניפט כזה.
התחילו בכותרת – דאגו שהכותרת הראשית שלכם (H1) תהיה זהה לביטוי החיפוש שאתם מנסים לקדם.

אם יש לכם מאמרים בהם עניתם על שאלות נפוצות, דאגו לתמצת את התשובה שלכם לתוך פסקה אחת, שאחריה גם תוכלו להרחיב אם תרצו.

אם פרסמתם פוסט על איך מכינים תפוח אדמה בתנור ורשימת ההוראות שלכם כוללת 5 שלבים ארוכים, תוכלו להוסיף רשימת שלבים מקוצרת בתחילת הפוסט שתתאים לתוצאה מסוג מיקום 0.
עניתם על שאלה עם נתונים? מעולה, הכניסו אותם לטבלה ותזכו לסיכוי להופיע בראש דפי התוצאות.

 

מיקום 0 – שווה את ההשקעה?

מצד אחד, מיקום 0 ממקם אותנו ממש בראש דף התוצאות והגולשים רואים מיד את רמת התוכן שלנו. אז את האמון שלהם – כבר קנינו.
מצד שני, הגולש זוכה לקרוא תמצות של התוכן שנמצא בעמוד שלנו ומקבל את התשובה שחיפש.

יכול להיות שהוא לא יראה סיבה להיכנס גם לעמוד עצמו.

בכל מקרה גם אם לא מדובר במקור אדיר לטראפיק (תנועת גולשים), אפשר להניח שהטראפיק שכן יגיע אלינו במקרים בהם נהיה ממוקמים במיקום 0 יהיה איכותי יותר. ותמיד צריך לזכור – אם אתם לא שם רוב הסיכוי שהמתחרים שלכם יהיו שם..

הגולשים שמגיעים מתוצאות אלו כבר סומכים עלינו ברמה מסוימת ויודעים פחות או יותר למה לצפות מהעמוד.
בגלל שהם כבר יודעים שהעמוד הזה יענה על השאלה שלהם, הסיכוי שהם לא ימצאו את מה שהם מחפשים קטן יותר מאשר בתוצאות חיפוש רגילות.

אפשר להניח שזה גורם לשיעור נטישת גולשים נמוך יחסית, לפחות אם נשווה את זה לשיעור הנטישה של עמודים אליהם גולשים נכנסים מתוצאות חיפוש רגילות.
מהבחינה הזו, אני מאמין שזמן השהות הממוצע של הגולשים יהיה גבוה יותר בעמודים המוצגים במיקום 0.

כמובן שזה בהנחה שגם שאר העמוד עוסק באותו הנושא שהגולש חיפש.
בשורה התחתונה – אנחנו רואים מגמת עלייה בכמות החיפושים שמספקים תוצאות מיקום 0.

למרות שכרגע מוצג בעיקר באנגלית, זה לא דורש כל כך הרבה השקעה אז אין סיבה לא לנסות.

במקרה הכי גרוע – תהפכו את התוכן שלכם לקצת יותר "לעיס", נגיש לגולשים ואיכותי.

 

הנה כמה ניסויים שערכתי היום בשפה העברית בגוגל:

ברצלונה נגד אינטר תוצאה אפס
שעות המשחק ותוצאות ספורט – הצגת תוצאה אפס בגוגל

 

ברצלונה נגד אינטר תוצאה בשורת החיפוש
כבר בשורת החיפוש מוצגת לנו התשובה שחיפשנו

 

 

 

זמנים ברחבי העולם - תוצאה 0
גם זמנים ברחבי העולם מוצגות בתוצאה 0

 

 

תוצאה 0 בגוגל - כמה שומן יש בביצה
מיקום אפס בגוגל – שאלות סגורות אודות מרכיבי מזון

 

 

טבלת צבעים בגוגל בתצוגה 0
טבלת צבעים בגוגל בתצוגה 0

 

 

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
תמונה של ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 36 ביקורות
×
js_loader
Victoria Gelfand
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות! היה לי לעונג לעבוד איתכם ולוודא שהאתר מותאם בדיוק לצרכים שלך, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת נוחות וחווית משתמש. אני שמח שיצאתם מרוצים ושמחתי לחלוק עצות מועילות בדרך. תמיד כאן בשבילך לכל שאלה או צורך נוסף 🙏🏽
diana krasik
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
Response from the owner:תודה רבה חברים, מעריך מאוד את הפידבק החיובי! כיף לעבוד בשיתוף פועלה עם לקוחות כמוכם 🙂
זיו גלעד
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !
מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !
על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות 🙌 תענוג וכיף גדול לעבוד יחד!
אבי לוי
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדם
מומלץ בחום
Response from the owner:תודה רבה אבי היקר, היה תענוג לעבוד איתך!
אליאור קרסקין
תותח
Response from the owner:תודה תודה 🙏
Julian Trumper
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Response from the owner:תודה רבה מקצוען! התחושות הדדיות 🙏
Assaf Ehrenreich
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
Response from the owner:תודה רבה אסף היקר 🙏
Kobi Tec
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.
תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.

הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.

ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות קובי 🙏🏻
Cat Badoo
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.
אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
Response from the owner:תודה רבה אלופים 🙏
Maayan H
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.
ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.

אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.

מעין הראובני.
Response from the owner:וואו תודה רבה מעין היקר 🙏 נהנה לעבוד אתכם!
js_loader

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי