מהם קטעי ביקורת קצרים, וכיצד דו"ח אודותיהם ישפר את הביצועים שלכם?
קטע ביקורת קצר / קטע סקירה, או באנגלית Review Snippet הוא ציטוט קצר של ביקורת מאתר או דירוג – בדרך כלל ממוצע של מספר דירוגים מביקורות שונות. זהו אחד מהשימושים הנפוצים ביותר של נתונים מובנים ברשת, שימוש שנעשה על ידי מליוני אתרים העוסקים בסוגים שונים של תוכן כגון "ספר", "סרט", "אירוע", "מוצר" ועוד, תוכן המעודד יצירה של קטעי ביקורת קצרים.
כשגוגל מאתרת ביקורות או ציוני דירוגים תקפים, היא עשויה להציג תוצאה מורחבת הכוללת גם כוכבי דירוג ומידע נוסף.
התוצאה הזו תופיע בתוצאות החיפוש או שתופיע בפאנל ה -Google Knowledge, בצורה הזו:
גוגל הכריזה על התמיכה החדשה עבור קטעי ביקורת קצרים בקונסולת החיפוש. התמיכה כוללת דו"חות חדשים שיסייעו לכם לאתר בעיות הקשורות בהטמעה שלכם, ולעקוב אחר השיפור בביצועים שלכם בעקבות התוצאה המורחבת.
תוכלו גם להשתמש במבחן התוצאה המורחבת לסקירה של הקישורים הקיימים שלכם, או להסיר שגיאות בקוד לפני שאתם מיישמים אותו.
דו"ח שיפורים של קטעי ביקורת קצרים
בעלי אתרים שהטמיעו נתונים מובנים של דירוגים וביקורות, יוכלו להנות מעתה מדו"ח שיפורים שנמצא בסרץ' קונסול של גוגל.
הדו"ח יציג טעויות, התראות ואזהרות, וכמו כן עמודים באתר שתקפים להטמעת סימונים ותגים באתר. לאחר ביצוע השינויים והתיקונים הנחוצים, הדו"ח יוכל לאשר זאת, מה שיניע את גוגל לסרוק שוב את אותם עמודים.
נכון לעכשיו, הדו"ח תומך בכל סוגי התוכן הקשורים בקטעי הביקורת הללו. קבלו פרטים נוספים אודות דו"חות סטטוס התוצאות המורחבות.
תצוגת קטעי ביקורת קצרים בדו"ח הביצועים
בעזרת פילטר "נראות ה – Review Snippet בחיפוש" בסרץ' קונסול,
דו"ח הביצועים מאפשר לכם היום לראות את הביצועים של העמודים המתוייגים כביקורת או דירוג ב- Google Search and Discover:
המשמעות היא שתוכלו לצפות במספר החשיפות, הקליקים ואחוזי ההקלקה של עמודי הביקורות והדירוגים על מנת לנתח את הביצועים שלהם על פני מדדים שונים. למשל, תוכלו לבצע סינון נתונים ולראות אילו חיפושים, עמודים, מדינות ומכשירים הביאו את הכי הרבה תנועה לאותם עמודים.
קטע ביקורת קצר במבחן התוצאה המורחבת
לאחר הוספת נתונים מובנים של קטעי ביקורת קצרים לעמודים באתר שלכם, תוכלו לבחון אותם באמצעות כלי מבחן התוצאות המורחבות. תוכלו לבחון קוד של קטע קצר או קישור לעמוד מסויים. המבחן יחשוף שגיאות או הצעות לשינוי.
לבירורים נוספים אל תשכחו שיש לכם את ה – Google Webmasters community או פשוט לדבר איתי 🙂