ClickCease

קידום אתר אלמנטור – מדריך תוסף וורדפרס לבניית אתרים

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
רשמו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם:
מדריך-לקידום-אתר-עם-תוסף-אלמנטור

יש לך אתר וורדפרס שנבנה עם תוסף אלמנטור? מדריך SEO אלמנטור הזה – הוא בדיוק בשבילך!

עיצוב אינטואיטיבי ומהיר, אלמנטים מוכנים מראש, שירות מעולה ותמחור אטרקטיבי – אלמנטור, הסטארטאפ הישראלי שמספק פלטפורמה לבניית אתרים בוורדפרס, הוא מקור אמיתי לגאווה ישראלית.
אבל למקרה שכבר הספקתם לשכוח, לפני שאלמנטור הגיעו, בניית אתר רציני הייתה מצריכה ידע טכני לא קטן.
היינו צריכים לעצב לכתוב קוד, להתקין עשרות פלאגינים ועוד.

למזלנו, אלמנטור כבר כאן – והם עושים את העבודה שלנו הרבה יותר קלה.
בניית אתרים מרהיבים וקלים לבנייה בצורה מפתיעה, שימוש בתבניות מוכנות לעמוד הבית או לעמוד אודות כמעט בלחיצת כפתור, וכל מה שאפשר לדמיין כבר נמצא שם בשבילנו, אנחנו רק צריכים לבחור.

אבל מה תעשו אחרי שבחרתם טמפלט לאתר ושכרתם קופירייטר שיכתוב תכנים לעמודים שלכם? אחרי שהקמתם את האתר שלכם והוא כבר רץ, הגיע הזמן לייצר חשיפה לאתר, להתחבב על מנועי החיפוש, כזו שתאפשר לכם לייצר פניות תדירות מידי יום, ללא תלות בתשלום מתמיד לפייסבוק או לגוגל – הלא הוא קידום אורגני.

הבעיה היא שאין מספיק מדריכים מפורטים שיעזרו לעשות קידום אורגני אלמנטור, ובלי המידע הבסיסי הזה אי אפשר לקדם אתר בצורה אפקטיבית.

אז החלטתי להרים את הכפפה, ולכתוב לכם מדריך על כמה דברים חשובים שכל מקדם אתרים וכל בעל אתר אלמנטור חייב לדעת שיעזרו להרים את האתר שלכם מעלה מעלה אל ראש דפי התוצאות.

 

לדבר עם גוגל בשפה שלו

בראש ובראשונה חשוב להקשיב למה שגוגל מבקש שנעשה, לגוגל יש מדריכים רשמיים לבעלי אתרים (ולמקדמי אתרים כמובן), בהתאם למדריכים הרשמיים של גוגל לגבי מבנה התוכן של העמוד באתר שלכם (תוכלו לקרוא על כך בהרחבה במדריך למתחילים בקידום כאן בעמוד 20 – תחת סעיף "Use heading tags to emphasize important").

מביא עבורכם את התמצית ההגדרה של גוגל בשפה חופשית במילים שלי:
כמו בכל עמוד אינטרנט, חלקים מסוימים בטקסט מודגשים וגדולים יותר מאשר חלקים אחרים.
אלו הן הכותרות כמובן, שמיועדות לסדר את הטקסט ולתת לאתר היררכיה מסוימת.

בכל עמוד ופוסט באתרי וורדפרס קיימת האפשרות להשתמש בכותרות בסרגל העריכה.
שימו לב שיש שש דרגות של כותרות – h1, h2, h3, h4, h5, h6 כאשר כותרת מסוג h1 היא החשובה ביותר

קידום אתר אלמנטור – איך מגדירים כותרות עמוד באלמנטור

בסרגל הכלים של אלמנטור תראו אלמנט בשם "כותרת".
אפשר להשתמש באלמנט זה כדי להכניס כותרת מכל דרגה, בהתאם לצורך – אם זו הכותרת הראשית של העמוד, השתמשו בתג מסוג h1, בכותרת המשנית השתמשו ב h2 וכן הלאה.

חייגו או השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

כותרת אלמנטור

 

בסרגל הכלים של וורדפרס תראו גם אלמנט בשם "עורך טקסט", שבו תשתמשו בשביל להכניס ולבצע שיווק באמצעות תוכן לעמוד שלכם.
בתוך עורך הטקסט תוכלו לבחור שחלקים מהטקסט יהיו כותרות וחלקים אחרים יהיו "פסקה רגילה", כלומר, טקסט רגיל שאינו כותרת, שזה כמובן רוב העמוד.

כותרות בעורך הטקסט

 

היררכיית כותרות – אלמנטור

בדומה לכל מסמך טקסט, גם באתרים משתמשים בכותרות שמטרתן להעביר לקורא מסר כלשהו.
באמצעות הכותרות אנחנו בעצם מעבירים לקורא – זה הנושא המרכזי, אלו הנושאים המשניים, הטקסט שכאן מדבר על הנושא שבכותרת הזו וכן הלאה.

כאן נכנס למשוואה מה שדיברנו עליו מקודם – הדרגות של הכותרות. כותרת ה – H1 אומרת למנועי החיפוש וגם לגולשים שזה הנושא העיקרי של העמוד ושזו מילת המפתח.
ככל שדירוג הכותרת נמוך יותר, גודלה ירד בהתאמה ובכך יראה לגולשים ולמנועי החיפוש אילו כותרות חשובות יותר, ואילו פחות.
בעזרת הכותרות האלו, אנחנו בונים היררכיה של חשיבות התכנים שנמצאים בעמוד.

איך משתמשים נכון בכותרות?

נתחיל בזה – אם אתם לא משתמשים בכותרות, אתם מפספסים. זה עוזר לעשות סדר בראש שלכם כמי שכותב את התכנים, ובעיקר עושה סדר לגולשים ולמנועי החיפוש.
זה גם הופך את הטקסט לקריא יותר, גולש שמגיע ומרפרף על העמוד שלכם יכול מיד להבין איזה מידע הוא הולך לראות בעמוד.
לא לדאוג אם זה נשמע מבלבל, אתן לך דוגמה לדרך פשוטה מאוד להתחיל להשתמש בכותרות.

נניח שאני מכניס לאתר מדריך להכנת פסטה.
כותרת ה – H1 שלי תהיה משהו כמו "איך לבשל את הפסטה המושלמת" או "המדריך המלא לפסטה מעולה". אחרי הכותרת הזו, אכתוב הקדמה והסבר כללי על המאמר.
אחרי זה, אכניס כותרת H2 בשם "מי בישול לפסטה", ומתחת לכותרת זו אכתוב על חשיבות המים בהם מבשלים את הפסטה.
עכשיו אכניס שתי תת-כותרות H3 בשם "מלח במי הבישול – חובה או שאפשר לוותר" ו"כמה זמן הפסטה צריכה להתבשל".

כשנגיע לחלק של הרוטב, תהיה כותרת H2 בשם "3 רטבים מעולים לפסטה" שלאחריה טקסט שמסביר על איך עושים רטבים לפסטה.
עכשיו אכניס שלוש תתי-כותרות H3. אחת תהיה בשם "רוטב עגבניות איטלקי", השנייה בשם "רוטב שמנת פטריות" והשלישית בשם "רוטב כמהין וערמונים".

זה לא מדע מדויק – השתמשו בהיגיון שלכם כדי ליצור טקסט שזורם ונראה טוב עם כותרות מתאימות שנמצאות במקום הנכון.

 

האלמנטים של אלמנטור – איך, למה וכמה?

בסרגל הכלים תראו לא מעט ווידג’טים. הם יהיו יפים ומעוצבים, והם יעזרו לכם לעשות כל מיני דברים מגניבים שיגרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי וגם באמת ישרתו צורך אמיתי.
אפשר בקלות להסתנוור ממגוון האלמנטים באלמנטור – אבל אל תשכחו לשמור על כמות אלמנטים מצומצמת ולהכניס רק את אלו שהכרחיים ומעניקים ערך מוסף.

הקלישאה "כמה שיותר, יותר טוב" לא תקפה כאן – "less is more", דווקא כן. הטיפ שלי הוא לא להעמיס על הגולש ולנסות ליצור עבורו חוויה נוחה.
שוב, אני לא נגד האלמנטים האלו וזה כל העניין באלמנטור – אבל אני רואה הרבה בעלי אתרים שמגזימים וזה מפספס את המטרה וגורם לאתר להיטען לאט.

עכשיו אפשר להתחיל. יש הרבה ווידג’טים שימושיים ששווה להכיר, הנה כמה מהם והסבר על הדרך שבה תוכלו להשתמש בהם.

מפות גוגל אלמנטור

אלמנט זה יראה את המיקום שלכם על גבי המפה של גוגל. שתי ציפורים במכה אחת, גם שימושי וגם נראה טוב.
מן הסתם, חיוני בעיקר עבור עסקים פיזיים אבל לא רק – כתבתי על זה מדריך שלם – מוזמנים להיכנס ולקרוא גוגל לעסק שלי – קידום עסק לוקאלי בגוגל מפות.

אלמנטים של רשתות חברתיות

יש כמה אלמנטים שונים שקשורים לרשתות חברתיות באלמנטור:

  • שיתוף – אלמנט השיתוף מאפשר לגולשים לשתף את האתר שלכם ואת התוכן שהעליתם ברחבי הרשת בלחיצת כפתור.
    מה עוד אפשר לבקש? זה אפקטיבי לקידום אורגני, זה יוצר חשיפה לאתר וזה עושה לגולשים חיים קלים.
  • תגובות פייסבוק – באמצעות אלמנט זה, משתמשים יוכלו להתחבר עם חשבון הפייסבוק שלהם ולהגיב על העמוד או הפוסט שלכם.
  • כפתור פייסבוק – את אלמנט כפתור הפייסבוק תוכלו להגדיר ככפתור של לייק או ככפתור של המלצה.
    בדרך כלל משתמשים כאן בלייק ובמקרה כזה הגולש יוכל, כמובן, לעשות לייק על הפוסט או העמוד שלכם.
  • רשתות חברתיות – אחד האלמנטים הכי חשובים לשיפור הקשר שלכם עם הגולשים.
    האלמנט מכניס קישורים לעמודים שלכם ברשתות החברתיות. בצורה כזו, הגולשים יוכלו להפוך מגולשים אקראיים באתר שלכם, לעוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם ומשם – ללקוחות נאמנים.

וידאו – קידום אתר אלמנטור

דבר שהמון מקדמי אתרים מתחילים ובעלי אתרים נרתעים ממנו הוא העלאת סרטונים.

אלו תכנים איכותיים שיכולים לעזור לכם לשפר את דירוג ה – SEO של האתר שלכם וחבל לוותר עליהם.
למזלכם, יש לכם אתר אלמנטור וכאן זה ממש קל.
פשוט גררו לעמוד את אלמנט הוידיאו והכניסו את הכתובת של הסרטון שתרצו שיופיע בעמוד.

בגלל שהסרטון מתנגן בעמוד עצמו זה מאפשר לכם להכניס בעמוד עוד מידע.
במקרה הזה גם מדובר במידע שמועבר ויזואלית כך שזה מעולה בשביל אתרים עם שירות או מוצר שצריך לראות בשביל להבין.

זה נראה מעולה וזה מכניס עוד קצת תבלינים לעמוד שלכם, בקיצור – מומלץ.

אלמנטור וידאו

 

תמונות

הכי בסיסי שיש. תמונות הן מרכיב חשוב מתהליך הקידום האורגני. כדי להעלות תמונה באלמנטור לחצו על "בחירת תמונה".
משם, העלו את התמונה למאגר התמונות של האתר ובחרו בה.
עכשיו כתבו Alt Tag ותיאור תמונה שמתאימים לתמונה. שימו לב שבחלונית ה"כיתוב" בחרתם ב"כיתוב תמונה" ולא ב"ללא", אחרת כיתוב התמונה לא יופיע מתחת לתמונה.

הנעה לפעולה

בכל עמוד באתר שלכם צריכה להיות קריאה לפעולה. בין אם אתם רוצים שהגולש יצור אתכם קשר או יצרוך מכם שירות, תפקידה של ההנעה לפעולה הוא לגרום לרצונות שלכם להתגשם.
אלמנטור חסכו לנו הרבה עבודה עם אלמנט ה"הנעה לפעולה" שלהם שמגיע מוכן עם כפתור, תמונה, כותרת ותיאור.

בכפתור של ההנעה לפעולה אתם יכולים להחליף את טקסט ברירת המחדל "לחץ כאן" למשהו קצת יותר מקורי.
בכותרת ובתיאור – זה המקום לנסח טקסט שיווקי קצר וקולע, או לקחת קופירייטר מקצועי אם כתיבה היא לא הצד החזק שלכם.

עכשיו הכניסו את הכתובת של הדף שאליו תרצו שהגולשים יגיעו מכפתור ההנעה לפעולה.
זה יכול להיות כל עמוד שתרצו – דף נחיתה להרשמה להרצאה, עמוד השארת פרטים לניוזלטר או קטלוג המוצרים שלכם.

תגיות HTML סמנטיות

Semantic HTML Elements הם תגיות בשפת ה-HTML שמטרתן להבהיר למפתחי האתר ולדפדפנים את מהותם של חלקים שונים שקיימים בעמוד אינטרנט מסוים. זה אולי נשמע מסובך – זה ממש לא. הכוונה כאן הוא לתייג סקשנים בעמוד בעזרת תגיות כמו:

  • Header – החלק העליון בעמוד, בדרך כלל כולל דברים כמו לוגו האתר ותפריט ניווט.
  • Main – החלק המרכזי בעמוד, זה שכולל את התוכן.
  • Footer – החלק התחתון בעמוד, יכול לכלול דברים כמו קישורים לעמודים שונים באתר או תפריט Breadcrumbs (פירורי לחם).

בעבר, התיוג הזה היה מסורבל באלמנטור כי היינו צריכים לתייג אחד אחד כל אלמנט שקיים ב-Header שלנו, אבל לאחרונה אלמנטור הפכו את זה להרבה יותר פשוט. עכשיו, אפשר לבצע תיוג סמנטי כללי ולתייג אזורים שלמים בעמוד בלי להגדיר בנפרד את כל האלמנטים שמרכיבים את ה-Header או ה-Footer, למשל.

למה צריך לעשות את זה? כי זה עוזר לגוגל להבין איך העמוד שלנו בנוי ולזהות בקלות את החלקים השונים שבו ואת ההיררכיה שלו.

רשימת מחירים

אלמנט רשימת המחירים מראה לגולשים בדיוק את מה שהם רוצים לדעת בצורה מסודרת וברורה.

האלמנט מאפשר לכם ליצור רשימת מחירים יפה ומעוצבת במהירות ובקלות.
פשוט הכניסו את שם הפריט ואת המחיר שלו ומולכם יופיע מחירון מושקע של המוצרים או השירותים שלכם.

תוכן עניינים שיסייע לכם לעשות קידום אתר אלמנטור

אלמנט תוכן העניינים, או באנגלית Table Of Contents, הוא אלמנט חדש ושימושי מאוד שיכול לעזור רבות עם קידום אתר אלמנטור.
מה שהאלמנט עושה הוא בעצם ליצור עבור עמוד התוכן שלכם תוכן עניינים באופן אוטומטי.
אז האם האלמנט הזה הוא גימיק או שהוא באמת שווה משהו?

לדעתי, תוכן העניינים של אלמנטור מגיע עם שני יתרונות עיקריים.

תוכן עניינים באתר

 

Rich Snippets – תוצאות עשירות יותר

היתרון הראשון הוא שעמוד עם תוכן עניינים הוא בעל סיכוי גבוה יותר לזכות ל-Rich Snippets.
"סניפטים עשירים" או "תוצאות עשירות" הוא מושג שמתאר תוצאות חיפוש המכילות כמות גדולה יותר של מידע מתוצאות רגילות.
במקרה שלנו, תוצאת החיפוש תוצג בצורה כזו שתוכן העניינים, לפחות בחלקו, יופיע מתחת לתוצאת החיפוש הסטנדרטית.

למה זה טוב למי שמחפש לעשות קידום אתר אלמנטור באופן אורגני?
תוצאות חיפוש מפורטות עם כמות מידע גדולה מאפשרות לגולשים להבין בדיוק מה הם ימצאו אם ילחצו על תוצאת החיפוש, וזה מעלה את הסיכוי שהם ילחצו עליה (בהנחה שהתוצאה רלוונטית לחיפוש שלהם כמובן).
מעבר לכך, סניפטים עשירים אוטומטית הופכים את תוצאת החיפוש לתוצאה גדולה יותר שתופסת חלק משמעותי יותר מעמוד התוצאות.

 

rich snippets אלמנטור

 

חווית משתמש נוחה ואיכותית

נניח שאתם רוצים לדעת איך להחליף חלק כלשהו באופניים שלכם ומצאתם באינטרנט מדריך תיקון אופניים ארוך.
מה תעדיפו, לעבור על כל המדריך כדי למצוא את המקום הספציפי שבו המדריך מסביר איך להחליף את החלק שאתם צריכים להחליף, או שיהיה לכם תוכן עניינים שיכוון אתכם בדיוק למקום בטקסט אותו אתם מחפשים?

לפני כל הסבר טכני כזה או אחר, תוכן עניינים הופך תוכן להרבה יותר נגיש עבור גולשים.
זה נכון תמיד, אבל בעיקר כשמדובר בפיסות תוכן ארוכות כמו מדריכים או מאמרים מעמיקים המתמקדים בכמה נושאים שונים.

איך זה עובד?

אלמנטור כמו אלמנטור שואפים לעשות לנו חיים קלים.
כברירת מחדל, אלמנט תוכן העניינים יהיה מאורגן באופן אוטומטי בהתאם להיררכיית הכותרות שקבעתם.

לדוגמה:

  • אילו מאכלים כדאי לאכול בחורף? <h2>
    • תבשילים ומרקים <h3>
    • ירקות ופירות <h3>
  • אילו פעילויות ספורטיביות כדאי לעשות בחורף? <h2>
    • ריצה <h3>
    • אימוני כוח בחדר כושר <h3>

כמובן שאנחנו יכולים לשחק עם תוכן העניינים ולשנות דברים בעצמנו.
למשל, בואו נגיד שאנחנו רוצים שתוכן העניינים יציג רק כותרות מסוג H2 ו-H3, אבל לא כותרות H4.

כל שנצטרך לעשות הוא ללחוץ על אלמנט תוכן העניינים ועל לשונית ה-Content.
שם, נוכל לבחור בתיבת ה-Include ולהכניס רק את סוג הכותרות שאנחנו רוצים שיופיעו בתוכן העניינים.
בנוסף, באותה הלשונית נוכל להכניס עוגנים נוספים בתוכן העניינים כמו הפוטר של העמוד שלנו, למשל.

מעבר לזה, האלמנט הזה הוא יחסית דינמי וגמיש מבחינות נוספות.
על ידי פתיחת תפריט ה-Additonal Settings שנמצא בלשונית ה-Content, נוכל לאשר או לבטל פיצ'רים שונים:

  • Word Wrap – מאפשר לבחור האם פריטים בתוכן העניינים יוכלו להיות באורך של יותר משורה אחת בלבד.
  • Hierarchical View – כאשר פיצ'ר זה פועל, תת-כותרות יופיעו תחת "כותרות האם" שלהן (בדיוק כמו בדוגמה שלנו).
    כשהוא כבוי, תוכן העניינים יופיע כרשימה אחת מאוחדת ללא היררכיה ברורה.
  • Minimize Box – כשהאפשרות הזו פועלת, אלמנט תוכן העניינים יהיה דינמי עבור המשתמש ויוכל להיפתח ולהיסגר באופן ידני על ידי המשתמשים.

גם עם העיצוב של תוכן העניינים אפשר לשחק לא מעט על ידי כניסה ללשוניות ה-Style (עיצוב) ה-Advanced (הגדרות מתקדמות).
רוחב, גובה, מרווחים בין פריטים, צבע הטקסט, צבע הפונט, צבע הרקע – לא צריך להיות מעצבים כדי לצאת עם תוצאה טובה, ומצד שני יש כאן מקום להיות יצירתיים.

קרוסלות של המלצות וביקורות

באלמנטים אלו תוכלו להכניס המלצות וביקורות שקיבלתם בקרוסלה אחת.
זה נראה סופר מקצועי, זה מכניס קצת דינמיות לעמוד וזה גורם לגולש לרצות את המוצר או השירות שלכם.

קרסולת ההמלצות תתחיל עם שלושה פריטים. היכנסו לכל פריט וכתבו את שם הלקוח הממליץ, ובכותרת כתבו את התפקיד שלו או כל דבר אחר שמתאר אותו ומתאים לכאן.
עכשיו כתבו בחלונית התוכן את ההמלצה שלו ו…סיימתם.

המלצות אלמנטור

 

טיפ שלי, מניסיון – להשקיע ולהוסיף גם תמונה של הלקוח, כך תגבירו את האמינות של האתר. אל תדאגו, זה לא מסובך וגם לזה יש מקום יעודי באלמנט של קרוסלת ההמלצות.

קרוסלה של ביקורות עובדת כמעט אותו הדבר.
הניואנסים הם שכאן הכותרת צריכה להיות שם המשתמש של המבקר במקום בו הוא כתב את הביקורת (בפייסבוק, טוויטר – דברים בסגנון הזה).

הכניסו לינק לביקורת עצמה כדי שאף אחד לא יוכל להגיד שכתבתם אותה בעצמכם ו.. אתם פחות או יותר מוכנים לצאת לדרך. בהצלחה!

 

קראו על הקשר בין יחסי ציבור וקידום אורגני

עדכון מתאריך 26.2.2020 – בגאווה כחול לבן גדולה אנחנו שמחים לעדכן כי חברת אלמנטור עדכנו שהגיעו ל- 4 מליון אתרים שמשתמשים בתוסף אלמנטור וכן כי אלמנטור גייסו 15 מליון דולר. ברכות!

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
Picture of ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
קרא עוד
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
קרא עוד
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
קרא עוד
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
קרא עוד
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
קרא עוד
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
קרא עוד
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
קרא עוד
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
קרא עוד
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
קרא עוד
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
קרא עוד
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
קרא עוד
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
הקודם
הבא
אז על מה בא לכם לקרוא?
ניווט מהיר

עוד באותו נושא:

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי