ברוב התחומים, העולם הפיזי עדיין מאוד רלוונטי ואנחנו לא משאירים אותו מאחור לטובת מסחר דיגיטלי בלבד.
ולמעשה, אנשים רבים עדיין רוצים לבצע רכישות פיזיות – גם אם הם יכולים לקבל שירותים או מוצרים דומים ואפילו זהים דרך האינטרנט.
ולכן קידום אתרים לוקאלי, כלומר מקומי כגון קידום בגוגל מפות, הוא אלמנט חשוב מאוד בתהליכי קידום אורגני ובעיקר עבור עסקים פיזיים המספקים שירותים או מוכרים מוצרים באזורים ספציפיים. השאלה היא איך עושים את זה?
בתור מי שמקדם אתרים רבים בנס ציונה ורחובות, החלטתי לכתוב מדריך בדיוק על הנושא הזה – קידום אתרים בנס ציונה וגם קידום אתרים ברחובות.
המדריך כולל 4 טיפים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם באזור נס ציונה ורחובות, ואם תעקבו אחריהם, השיפור צפוי להיות משמעותי.
אז קדימה, חבל על הזמן – בואו נדבר על הטיפים שיעזרו לכם לעשות קידום אורגני מוצלח.
#1 קידום אתרים ברחובות ונס ציונה עם גוגל לעסק שלי
פתיחת פרופיל Google My Business היא צעד מעולה אם אתם רוצים לעשות קידום אתרים בנס ציונה ורחובות עבור העסק שלכם.
אבל משום מה, בעלי עסקים לא משקיעים בפרופילים שלהם בפלטפורמת גוגל לעסק שלי, למרות שזה דורש ממש מעט מאמץ ולגמרי חינמי.
זה כל כך חבל – הפרופיל כולל את שעות הפתיחה שלכם, את המיקום שלכם, תמונות מהעסק, ביקורות שלקוחות כתבו עליכם, וגם קישור לאתר שלכם.
בניית פרופיל מושקע בפלטפורמת גוגל לעסק שלי, ועידוד לקוחות לכתוב ביקורות על העסק שלכם, יאפשר לכם להנות מתנועת גולשים קבועה גם לעסק וגם לאתר.
הפרופיל שלכם יקפוץ עבור גולשים שמחפשים עסק כמו שלכם באזור שבו אתם נמצאים וגם יעלה כשיכתבו את השם שלכם בגוגל.
זה מעלה את רמת האמינות של העסק שלכם, מגדיל את החשיפה שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומושך גולשים.
אל תפספסו את ההזדמנות הזו.
#2 קידום אתרים בנס ציונה והסביבה עם מילות המפתח הנכונות
מילות מפתח הן חלק משמעותי מאוד מתהליכים SEO – על ידי שילובן בתוכן שלנו, אנחנו מסמנים לגוגל עבור אילו חיפושי גולשים כדאי להציג אותנו.
שימוש במילות מפתח שרלוונטיות למיקום שבו העסק שלכם נמצא יאפשר לכם למשוך לאתר גולשים מאוד רלוונטים שמחפשים את השירות או המוצרים שאתם מציעים, במקום שבו אתם מציעים אותו.
בואו ניקח בתור דוגמה אותי – אני מספק שירותי קידום אתרים.
בגלל זה, אני מקדם באתר שלי ביטויים כמו קידום אתרים, שירותי קידום אורגני וקידום SEO.
אבל אפילו בתחום כמו שלי שבו המיקום הוא לא ממש קריטי, אני מקדם גם מילות מפתח כמו "קידום אתרים בנס ציונה" וגם "קידום אתרים ברחובות".
למה? כי גם במקרה שלי, לקוחות מעדיפים לקבל את השירות שלהם ממישהו שהם יכולים לפגוש פנים מול פנים.
אם זה נכון לי, זה בטח נכון לעסקים פיזיים כמו מסעדות, חנויות בגדים, חנויות המספקות ציוד מסוגים שונים וכ"ו.
אם אתם רוצים ללמוד יותר לעומק על מילות מפתח, המקום להתחיל ממנו הוא המדריך שכתבתי על מחקר מילות מפתח.
#3 קישורים חיצוניים מאתרים מקומיים
קישורים חיצוניים משפיעים בצורה משמעותית על קידום אורגני, והם יכולים לעזור לכם לקדם מילות מפתח הרבה, הרבה יותר מהר. רק שימו לב שלא להתבלבל עם קישורים יוצאים שגם הם חשובים לקידום.
אבל כשאתם קונים או משיגים קישורים חיצוניים, אתם צריכים לחשוב על הערך של הקישורים האלו – לקנות קישורים בלי מחשבה מקדימה זה לא רעיון טוב.
יש כמה פרמטרים שמשפיעים על הכוח והערך של הקישור, ביניהם:
- דירוג אתרים בגוגל של האתר שמפנה אליכם (גודל האתר, כמות המבקרים בו, רמת הסמכותיות שלו).
- סמכות אתר והרלוונטיות שלו לאתר שלכם.
עכשיו, מבחינת האיכות של האתר שמפנה אליכם ודירוג ה-SEO שלו – המטרה היא כמה שיותר גבוה.
אבל כאן, התקציב מגביל אתכם מהר מאוד, ואין הרבה מקום לשחק עם זה.
מה שכן, יש הרבה מקום לשחק עם רמת הרלוונטיות של האתר שמפנה אליכם.
ככל שהתחום של האתר שמפנה אליכם יותר רלוונטי לאתר שלכם, וככל שהאתר שלכם יותר רלוונטי לגולשים שנמצאים באתר שמפנה אליכם – כך הקישור יהיה איכותי יותר.
אז אילו קישורים חיצוניים יכולים לעזור לכם כשאתם עושים קידום אתרים בנס ציונה או קידום אתרים ברחובות?
קישורים חיצוניים מאתרים כמו מקומונים, אתרים של עסקים מקומיים ובלוגים פרטיים בתחום שלכם, אלו רק כמה דוגמאות.
ואם אתם לא בטוחים איך להשיג אותם, הנה מדריך שכולל 19 דרכים ומסביר איך להשיג קישורים לאתר שלכם.
#4 עושים קידום אתרים ברחובות ונס ציונה? הכירו את המתחרים שלכם
לא משנה באיזה תחום האתר שלכם מתעסק, אתם חייבים להכיר את הזירה שבה אתם מתחרים.
זה אומר שאתם צריכים לדעת מי האתרים המובילים באזור שעוסקים בתחום שלכם.
באופן יותר ספציפי, אתם צריכים לדעת מה עושים האתרים שמדורגים גבוה יותר מהאתר שלכם – כדי שתוכלו לעקוף אותם.
זה גם יכול לעזור לכם לגלות אילו מילות מפתח אתם צריכים לקדם מבלי לעשות מחקר מילות מפתח בעצמכם.
אם מצאתם כמה אתרים מתחרים רציניים באזור שלכם, אתם יכולים להשתמש בכלי של Screaming Frog כדי לנתח את האתר שלהם.
הכלי מספק נתונים רבים על האתר, ומה שאתם רוצים להתמקד בו הוא כותרות ה- H1 שבאתר – אלו הן מילות המפתח שאותו אתר מנסה לקדם – כאן תמצאו מדריך איך עושים מחקר מילות מפתח עם סקרימינג פרוג.