ווטסאפ מוסיפה כפתור שייעל ויעודד קניות דרך צ'אטים

חדשות קידום אתרים

ניווט מהיר במאמר

priority lowest
priority highest

ווטסאפ עושה צעד נוסף למיקסום פוטנציאל האיקומרס שלה, באמצעות כפתור קניות חדש בצ'אטים עסקיים כדי לעודד קניות ועסקאות.

ווצאפ

 

הכירו את כפתור הקניות החדש בווטסאפ

ווטסאפ מסבירה למשתמשים: "כעת תוכלו לאתר מוצרים שברצונכם לרכוש מהחברות המועדפות עליכם, על ידי לחיצה על כפתור הקניות שיופיע בראש הצ'אט".

בדומה לאפשרויות הקניות שיש באינסטגרם ופייסבוק, גם בווטסאפ לחיצה על הכפתור תוביל אתכם לרשימת מוצרים שבתוך האפליקציה, ממנה ניתן יהיה לבחור מוצרים ולבצע רכישות.

לכאורה, הכפתור החדש הוא אמנם רק תוספת קטנה, אך עשויה להיות לו השפעה גדולה במיוחד כשווטסאפ מחפשת להגדיל את הנוכחות שלה בהודו, שם היא אפליקציית ההתכתבויות הפופולרית ביותר , ופלטפורמה מרכזית לשמירה על מליוני הודים מחוברים.

לאחרונה, בהודו אישרו את השימוש הנרחב בווסטאפ תשלומים במדינה, מה שמאפשר ביצוע עסקאות בתוך האפליקציה:

ווטסאפ נותנת את האפשרות להעביר כספים דרך האפליקציה במטרה להקל על אנשים ולעודד אותם לבצע רכישות, וכך מבססת את מעמדה בעולם האיקומרס באזור. אמנם פרסומות לא ממש עבדו בווטסאפ,  אך אם חברת-האם פייסבוק תהפוך את ווטסאפ לכלי עסקי, היא תוכל לחייב מותגים שמשתמשים באפשרות הזו, או לגבות אחוז מסוים מהעסקאות שלהם.

כמובן שלא מדובר רק על הודו. לווטסאפ יש 2 מיליארד משתמשים בכל העולם, והיא נותנת כאן הזדמנות חשובה ביותר למותגים שונים באזורים רבים ברחבי העולם!

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-9 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אז על מה בא לכם לקרוא?

ניווט מהיר
priority lowest
priority highest

עוד באותו נושא:

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי