ווטסאפ עושה צעד נוסף למיקסום פוטנציאל האיקומרס שלה, באמצעות כפתור קניות חדש בצ'אטים עסקיים כדי לעודד קניות ועסקאות.
הכירו את כפתור הקניות החדש בווטסאפ
ווטסאפ מסבירה למשתמשים: "כעת תוכלו לאתר מוצרים שברצונכם לרכוש מהחברות המועדפות עליכם, על ידי לחיצה על כפתור הקניות שיופיע בראש הצ'אט".
בדומה לאפשרויות הקניות שיש באינסטגרם ופייסבוק, גם בווטסאפ לחיצה על הכפתור תוביל אתכם לרשימת מוצרים שבתוך האפליקציה, ממנה ניתן יהיה לבחור מוצרים ולבצע רכישות.
לכאורה, הכפתור החדש הוא אמנם רק תוספת קטנה, אך עשויה להיות לו השפעה גדולה במיוחד כשווטסאפ מחפשת להגדיל את הנוכחות שלה בהודו, שם היא אפליקציית ההתכתבויות הפופולרית ביותר , ופלטפורמה מרכזית לשמירה על מליוני הודים מחוברים.
לאחרונה, בהודו אישרו את השימוש הנרחב בווסטאפ תשלומים במדינה, מה שמאפשר ביצוע עסקאות בתוך האפליקציה:
ווטסאפ נותנת את האפשרות להעביר כספים דרך האפליקציה במטרה להקל על אנשים ולעודד אותם לבצע רכישות, וכך מבססת את מעמדה בעולם האיקומרס באזור. אמנם פרסומות לא ממש עבדו בווטסאפ, אך אם חברת-האם פייסבוק תהפוך את ווטסאפ לכלי עסקי, היא תוכל לחייב מותגים שמשתמשים באפשרות הזו, או לגבות אחוז מסוים מהעסקאות שלהם.
כמובן שלא מדובר רק על הודו. לווטסאפ יש 2 מיליארד משתמשים בכל העולם, והיא נותנת כאן הזדמנות חשובה ביותר למותגים שונים באזורים רבים ברחבי העולם!