ClickCease

קידום אתרים אורגני SEO

מומחה SEO עם למעלה מעשור של ניסיון מוכח. מקדם את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל וגם בכלי AI מובילים כמו ChatGPT Perplexity, Copilot ואחרים. מחויב לשקיפות מלאה ותוצאות מדידות שיובילו להגדלת החשיפה, הפניות והמכירות לחברה שלכם.

רוצים יותר פניות?
השאירו מספר ואחזור אליכם בהקדם:

הגיע הזמן להפוך את האתר לנכס דיגיטלי חזק
קידום אורגני - ניר אזולאי

קידום אתרים אורגני SEO

לידים איכותיים ובשלים יותר הן תוצאת קידום אורגני איכותי

SEO מקצועי יגרום לאתר שלכם לחשיפה בתוצאות החיפוש הטבעיות בגוגל במקומות הראשונים, כך שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם שמחפשים את המוצר או השירות שלכם, יגיעו אליכם ולא למתחרים שלכם.

אני פשוט מסביר לאלגוריתם של גוגל שנכון להציג את האתר שלכם ללקוח ; -)

החשיבות של גוגל כמקור ליצירת פניות ומכירות

ממסעות הגולשים מתחילים במנוע חיפוש
% 0
יותר תנועה מהרשתות החברתיות
% 0
שיעור המרה ללידים מקידום אורגני
% 0
עם נפח עצום של למעלה מ-8.5 מיליארד חיפושים מדי יום, גוגל מהווה כוח דומיננטי בעולם השיווק הדיגיטלי. הופעה בתוצאות החיפוש האורגניות מאפשרת לעסקים להגיע לקהל יעד רחב בדיוק ברגע הנכון, כשהם מחפשים את המוצרים או השירותים הרלוונטיים שלכם. התנועה האורגנית מגוגל איכותית מאוד ובעלת השיעורי המרה משמעותיים, ובשונה מפרסום ממומן, אינה כרוכה בעלות לכל קליק.
ניר אזולאי

שירות SEO שמייצר מכירות

בואו נעצים יחד את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ונפתח את הדלת להזדמנויות חדשות. עם מגוון השירותים שאני מציע, נוכל להתאים פתרון ייחודי לצרכים הספציפיים של העסק שלכם
ותפסיקו לפספס לקוחות

חשיפה במנועי החיפוש

קידום אתרים אורגני מיצר חשיפה מתמשכת, יציבה ואפקטיבית במנועי החיפוש. עשרות אחוזים מהטראפיק באינטרנט מגיעים מחיפושים אורגניים. אתר שעובר תהליך קידום אתרים אורגני מקצועי יקטוף נתח מכובד מעוגת החיפושים. ברגע שהאתר מתחיל להופיע בעמוד הראשון בגוגל, החשיפה מזנקת וביחד איתה גם כמות הלקוחות החדשים.

זה כמו לפתוח חנות בקניון הכי מרכזי בעיר, רק שהקניון הזה פתוח באופן תמידי ומשתלם מאוד 24/7 ומגיעים אליו אנשים שכבר מחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים

לידים איכותיים

קידום אתרים אורגני הוא הדרך המוכחת והיעילה שלכם לזכות באמון הגולשים, מעל 70% מהגולשים בוחרים להקליק דווקא על תוצאות אורגניות במקום על מודעות בתשלום. כשאתם מגיעים לעמוד הראשון בגוגל דרך קידום אתרים אורגני, אתם מקבלים "חותמת איכות" מגוגל.

גולשים שמגיעים לאתר שלכם דרך תוצאות אורגניות כבר סומכים עליכם באופן משמעותי יותר, ולכן הם מגיעים בשלים יותר לשיחה, פתוחים יותר להצעות שלכם, ובסופו של דבר – הופכים ללקוחות משלמים בשיעורים גבוהים יותר בהשוואה

נכס דיגיטלי חזק

קידום אתרים אורגני משביח את האתר שלכם והופך אותו לנכס דיגיטלי חזק. בניגוד לפרסום ממומן, שבו התקציב שלכם פשוט נשרף על מודעות שנעלמות ברגע שמפסיקים לשלם, בקידום אתרים אורגני כל שקל מושקע בשיפור האתר עצמו. כשאנחנו משפרים את מהירות הטעינה, מייצרים תוכן איכותי, משדרגים את חווית המשתמש ומחזקים את התשתית הטכנית, אנחנו בעצם בונים אתר חזק יותר שימשיך לעבוד בשבילכם לאורך זמן.

התוצאה? אתר מקצועי, מהיר וידידותי למשתמש שגם גוגל אוהב וגם הלקוחות שלכם נהנים לגלוש בו

חווית הגולש

SEO שם את חווית הגולש בראש סדר העדיפויות. חווית גולש כוללת את כל מה שהופך את הביקור באתר שלכם לחוויה חלקה ונעימה יותר – החל ממהירות טעינה מסחררת, דרך ניווט אינטואיטיבי שעובד כמו שצריך, ועד תכנים שבאמת עונים על מה שהגולשים מחפשים.

אתרים שמשקיעים בחווית משתמש מעולה לא רק מקבלים דירוג גבוה יותר בגוגל, אלא גם זוכים לשיעורי המרה גבוהים יותר. למה? כי גולש מרוצה הוא גולש שנשאר באתר, קורא, מתעניין, ובסופו של דבר – הופך ללקוח

בניית מותג וסמכותיות

SEO לא רק מייצר תנועת גולשים – הוא בונה לכם מותג סמכותי ומוביל בתחום שלכם. כשאתם מופיעים בעמוד הראשון בגוגל לאורך זמן, אתם לא סתם עוד עסק בשוק – אתם הופכים למומחה שגוגל ממליץ עליו. כשמישהו מחפש מידע בתחום שלכם ורואה את האתר שלכם שוב ושוב בתוצאות הראשונות, נבנה אצלו אמון אוטומטי במותג.

כולם מבינים שאם נתנו לכם את הבמה, כנראה שאתם יודעים על מה אתם מדברים. והבונוס? קידום אתרים אורגני בונה לכם מוניטין של מובילי דעה אמיתיים בתחום שלכם

מחבר הספר - קידום אורגני הלכה למעשה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי. קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק
אל תתפשרו על מקצועיות קידום האתר שלכם
עובדים עם הכלים המתקדמים בתעשייה

6 מיתוסים שמבזבזים לך את הזמן בתהליך קידום

תוכן הוא הדבר היחיד שחשוב

את המשפט "התוכן הוא המלך" אני בטוח שכבר שמעתם, אבל האם התוכן הוא באמת הדבר המרכזי שבו אתם צריכים להתמקד? תראו, אני האחרון שיגיד לכם שתוכן הוא לא חשוב. למעשה, אני מאמין שהוא אפילו הופך חשוב יותר ככל שגוגל משפרת את האלגוריתמים שלה ובוחנת את האתרים שלנו בעין "אנושית" יותר.

מצד אחד, אני חושב שזו מגמה חשובה שתורמת לתחום קידום האתרים ולאינטרנט בכלל, כי כשהתוכן יותר טוב חווית המשתמש משתפרת. מצד שני, האובססיה להתמקדות בתוכן בלבד היא לא בריאה כשמדובר במאמצי קידום אתר בגוגל. כן, תוכן הוא חשוב, ואפילו חשוב מאוד, אבל עם זאת – יש עוד הרבה דברים אחרים שחשוב לעשות במקביל, למשל:

  • קיצור זמן הטעינה של האתר שמשפר את חווית המשתמש ומוריד את שיעור הנטישה
  • בניית תשתית אתר בריאה שמאפשרת בסיס פורה לקידום האתר
  • הטמעת קישורים חיצוניים שמספקים טראפיק, מעלים את סמכות האתר ומשפרים את חווית המשתמש

יש עוד הרבה כאלו – הפואנטה היא שיש עוד דברים חשובים לא פחות להעלאת הדירוג של האתר שלכם בגוגל. אז תתמקדו בתוכן ואל תתפשרו עליו, אני לגמרי בעד – אבל אל תשכחו את כל שאר הדברים האחרים, כי בלעדיהם לא תגיעו לשום מקום גם עם תוכן מעולה.

מקדם טוב עוקב אחר הנתונים באופן יומיומי

בעלי אתרים ומקדמי אתרים נוטים לעקוב אחר נתוני האתר כמו הם מנתחים שעוקבים אחר כל דפיקת לב של המטופל. בדרך כלל אלו לא המנוסים, אבל זה הרגל שבקלות אפשר לראות גם אצל מקדמים שנמצאים הרבה שנים בתחום. כמו שאני תמיד אומר, קידום אתרים בגוגל הוא תהליך – אנחנו משקיעים ומשקיעים לאורך זמן והתוצאות מגיעות לאט לאט (או לפעמים, מהר מהר).

שינוי במיקום האתר הוא לא דבר שקורה בין לילה, זה לוקח זמן, דם, יזע ודמעות. בשגרה, כל עוד לא פרסמתם איזו כתבת תדמית באתר גדול ומפורסם שצפוי להביא אליכם הרבה תנועת גולשים, אין סיבה לבדוק בכל יום וגם לא בכל יומיים את המיקום של האתר. פעם בשבוע-שבועיים או אולי פעמיים בשבוע אם אתם ממש רוצים – זה לגמרי מספיק בשביל להישאר בעניינים ולדעת מה קורה. אז מה העצה שלי? אל תבזבזו זמן על נבירה יומית בנתונים, במקום זה השקיעו את הזמן שלכם בעבודה על האתר, בסופו של דבר זה מה שחשוב.

מילת המפתח חייבת להופיע X פעמים

מילות מפתח לא חייבות להופיע ביחס של 10%, 20% או 37% מהטקסט כדי שגוגל תבין על מה אתם מדברים. עכשיו, מילות מפתח זה חשוב, אני לא אומר שלא, וזה גם בהחלט נכון שמילות המפתח שאתם רוצים לקדם צריכות להופיע בתכני הטקסט שאתם מעלים לאתר. אבל זה לא בהכרח אומר שמדובר במדע מדוייק ושיש נוסחאות ברורות לכמה פעמים מילת המפתח צריכה להופיע בטקסט.

המיתוס הזה שאומר שהביטויים שאנחנו רוצים לקדם חייבים להופיע ביחס מדוייק וספציפי לכמות הטקסט עושה יותר נזק משנראה לכם. האלגוריתמים של גוגל מתוחכמים מאוד ובוחנים הרבה אלמנטים שונים באתר ומעל לכל חשוב שהתוכן ישרת את הקורא. מגבלות ו"נוסחאות קסם" כאלו בעיקר גורמות לכם ולכותבי התוכן שעובדים איתכם לכתוב תוכן לא איכותי ולא טבעי, כזה שלא מקדם אתרים בגוגל אלא רק גורם לגולשים לנטוש.

אז מה כן לעשות במקום לדחוף את הביטוי המרכזי שאתם מנסים לקדם בכל מקום בתוכן שלכם?

  • להקפיד שהכותרת מכילה את ביטוי המפתח אבל גם לוודא שהיא תמשוך גולשים
  • להתמקד בתוכן שמספק ערך אמיתי לקוראים וכזה שאתרים ירצו לקשר אליו
  • לוודא שהטקסט באמת רלוונטי לביטוי שאתם רוצים לקדם
  • להשתמש באופן טבעי ככל האפשר בווריאציות נוספות של אותו הביטוי

Keep it natural, google will love you.

צריך לקדם רק ביטויים עם נפח חיפושים גדול

כשעושים תעדוף של מילות מפתח, צריך להתחשב בכמה פרמטרים שונים:

  • רמת הרלוונטיות של אותה מילת מפתח לאתר
  • מיקום האתר מבחינת אותה מילת מפתח בזמן הנתון
  • כמות המשאבים הזמינים לקידום האתר
  • נפח החיפושים של אותה מילת המפתח
  • התחרותיות של אותה מילת המפתח
  • אסטרטגיית השיווק הכוללת של העסק (בעיקר בעסקים גדולים)

קידום כולל בתוכו הרבה תעדוף, ויש חשיבות גבוהה להחלטה כמה וגם מתי לקדם כל ביטוי. הבעיה היא שמקדמים רבים בוחרים להתמקד אך ורק בפרמטר אחד – נפח החיפושים. הם משקיעים את כל המשאבים במילות מפתח עם המון חיפושים כדי לנסות לדרג את האתר גבוה בעבור אותן מילות מפתח. בדרך, הם מפספסים שני דברים חשובים וזה גם מה שמפיל אותם.  

הדבר הראשון הוא שיש קשר ישיר בין נפח החיפושים לבין רמת התחרות. ברוב המקרים, ככל שלמילה מסויימת יש נפח חיפושים גבוה, גם קשה יותר להעלות את הדירוג בעבור אותה מילה. הדבר השני הוא שהרבה מילות מפתח עם נפח חיפושים גבוה הן ביטוי חיפוש כלליים, כמו "נעליים", "מנעולן", "עורך דין" – כאלה. למה זו אסטרטגיה בעייתית? נניח שאתם מחלטים לבצע קידום אתרים לעורכי דין ומשקיעים משאבים אדירים בשביל להגיע לדירוג גבוה בעבור הביטוי "עורך דין". התמורה לא שווה את ההשקעה שלכם בשום צורה – התוצאה של העבודה הקשה שלכם היא תנועת גולשים שמורכבת בחלקה מילדים שרוצים לקרוא מה זה עורך דין וצעירים אחרי צבא שמתלבטים איזה תואר ללמוד.  

אני לא אומר שאין סיבה לקדם ביטויים כלליים ורחבים, זה לגמרי צריך להיות חלק מהאסטרטגיה שלכם – אבל אני חושב שלקידום ביטויי זנב ארוך יש חשיבות לא פחות גדולה. ביטויי זנב ארוך הם ביטויים ספציפיים יותר, כמו "חנות נעלי ספורט בראשון ציון" או "עורך דין פלילי בתל אביב". אמנם אין להם נפח חיפוש גבוה כמו לביטויים אחרים, אבל יש להם יתרונות משמעותיים שאין לביטויים הכלליים יותר. לא רק שהם מספקים תנועה של גולשים שמחפשים אקטיבית את מה שיש לכם להציע והופכים בקלות ללידים איכותיים, התחרות שהם מציעים קטנה בהרבה מאשר ביטויים רחבים, מה שאומר שהדרך למיקום גבוה היא קצרה בהרבה בביטויים כאלו.

צריך לרענן תוכן כל הזמן

אחד התחומים המורכבים בתחום של קידום אתרים בגוגל הוא בניית אסטרטגיית ה- SEO, וכחלק מזה – אסטרטגיית התוכן והקידום של ביטויי מפתח. למה זה כל כך קריטי? כי בסופו של דבר, גם המקדם הכי מיומן ומנוסה לא יספק תוצאות אם הוא לא מתרכז בדברים הנכון. המציאות היא שלכל מקדם יש משאבים מוגבלים, ולכן כולנו רוצים למצוא את הפעולות שעושות מקסימום השפעה עם מינימום השקעה.

אין ספק שיווק באמצעות תוכן הוא יעיל ומבחינת עלות-תועלת, רענון תכנים היא שיטה מומלצת מאוד שהופכת פופולרית למדי בשנים האחרונות. למה לרענן תכנים ישנן הזו כל כך קוסט-אפקטיבי? כי השיטה מתבססת על הוספה ושדרוג של תכנים קיימים, שזה בדרך כלל קל יותר מלכתוב תוכן חדש מאפס. אז מה המיתוס כאן? שרענון תכנים זה דבר שהוא טוב בכל מצב ושבעזרת שכתוב של תכנים ללא הוספת מידע חדש זה דבר יעיל מאוד. הבלבול כמובן נובע מחוסר הבנה למה אנחנו מרעננים תכנים.

אנחנו מרעננים תכנים כדי להשאיר תכנים שהעלנו בעבר רלוונטיים ועדכניים, לא בשביל לעבוד על גוגל שחידשנו והוספנו מידע (מה שבדרך כלל גם לא עובד). לא חייבים לרענן עמודים כשאין צורך אמיתי לעשות את זה וזה תקף לעמוד הבית וגם ולמאמרים מקצועיים. הפיחו חיים בתכנים הישנים שלכם – רעננו, שדרגו ועדכנו את התכנים שבאתר שלכם כשיש סיבה לכך, זה יהפוך את התוכן הישן שלכם לרלוונטי ויעזור לקדם את האתר שלכם. עם זאת, אל תשברו את הראש על שכתוב של מאמרים ישנים כשאין לכם מה לחדש, רוב הסיכויים שזה בכלל לא ישנה לגוגל.

רשתות חברתיות משפיעות על דירוג אתרים בגוגל

בתאוריה, זה נשמע לגמרי הגיוני שגוגל תיקח בחשבון את הפעילות ברשתות החברתיות ותיתן לה משקל במונחי דירוג אתרים בגוגל. הרי הרשתות החברתיות הן אינדיקציה לפופולריות שלנו, לא? העניין הוא שבמציאות – זה ממש ממש מורכב לסרוק רשתות חברתיות וזה גם לא אמין לחלוטין ובגלל זה גוגל כנראה לא ממש עושה את זה.

גוגל לא יכולה לשלוט ברשתות החברתיות. היא לא יודעת אם פייסבוק תמחק מחר עמודים והיא לא יודעת אם אינסטגרם תשנה את המדיניות שלה ותגביל את החשיפה של פרופילים פופולריים. למרות שזה חשוב לפעול ברשתות החברתיות במקביל לקידום אתרים בגוגל ולמרות שיש לפעילות בסושיאל השפעה עקיפה גם על קידום אתר בגוגל, הקשר פחות ישיר משזה נראה. כבר בשנת 2014 מאט קאטס מגוגל דיבר על זה שגוגל לא יכולה לסרוק בצורה יעילה רשתות חברתיות ולכן לא מתחשבת במה שקורה בהן כשהיא מדרגת אתרים.

אז כן – פעילות ברשתות חברתיות יכולה לעזור לכם לקדם את האתר שלכם על ידי חשיפת המותג ותנועת גולשים מקישורים, אבל כשהמטרה העיקרית היא לקדם את האתר שלכם והמשאבים מוגבלים, עדיף שתתמקדו באתר ולא בעמודי פייסבוק או אינסטגרם.  

אמצו את עיקרון 80/20

הכלכלן וילפרדו פארטו הוא זה שגילה את עיקרון 80/20, שגם נקרא על שמו – עיקרון פארטו. מדובר בסוג של כלל שאומר ש80% מההשפעה היא כתוצאה מ-20% מהפעילות, ולהפך. היחס יכול להשתנות כמובן, אבל ברמה העקרונית – חלק מועט גורם לרוב ההשפעה. זה נראה ככה:

  • 80% מההכנסות שלכם יגיעו מ-20% מהלקוחות
  • 80% מהטראפיק באינטרנט מגיע ל-20% מהאתרים
  • 80% מסמכות האתר שלכם תיבנה מ-20% מהקישורים
  • 80% מהעליה בדירוג האתר שלכם תגיע מ-20% מפעולות שתבצעו

למה אנחנו?

01

ניסיון עשיר

עם למעלה מעשור של ניסיון בקידום אתרים, אני מביא נסיון מוכח והבנה עמוקה של האלגוריתמים המשתנים של גוגל. ראיתי כבר הכל, וצברתי ארגז כלים עשיר להתמודדות עם כל אתגר.

02

מחויבות לשקיפות

הלקוחות שלי תמיד יודעים בדיוק מה קורה עם תהליך הקידום. אני מאמין בתקשורת פתוחה, בדיווחים שוטפים ובמדידה מתמדת של ביצועים.

03

התאמה אישית

אין פתרונות קופי-פייסט אצלי. אני אשקיע את הזמן להבין את העסק שלכם, את היעדים השיווקיים ואת קהל היעד, ואתפור תוכנית קידום בהתאמה אישית שתשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר.

04

ידע רחב

שילוב מנצח של מומחיות בקידום אתרים לצד ניסיון מוכח בבניית אתרים מספק את הפתרון האולטימטיבי שיזניק את האתר שלכם במנועי החיפוש ובעיני הגולשים.

05

זמינות ושירות

תמיד תדעו בדיוק מה הסטטוס של הפרויקט, מה התוצאות עד כה ומה הצעדים הבאים. אני והצוות שלי זמינים עבורכם במייל, בטלפון ובוואטסאפ לכל שאלה או בקשה שלכם.

06

חדשנות ויצירתיות

אני דואג להיות בקדמת הידע בתחום, מיישם טכנולוגיות חדישות ומביא גישה יצירתית וחדשנית לכל אתגר. האתר שלכם תמיד יהיה צעד אחד לפני המתחרים.

 

לקוחות מרוצים

מקדם אתרים
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !
מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !
על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדם
מומלץ בחום
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.
תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.

הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.

ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.
אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.
ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.

אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.

מעין הראובני.
חברה מקצועיים, רציניים ואמינים.
ניר אזולאי – האיש והאגדה!
מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות
שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו,
ניר הוא תותח אמיתי...
בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה.
ללא ספק - זכיתי!
מהניסיון שלי עם ניר אשמח להמליץ עליו - הוא מקצועי ונעים, יודע להתאים את השירות לצרכים היחודיים של הלקוח, וכן זריז ויעיל. תענוג.
חששתי מאוד מכל התחום של שיווק האתר ואיחסונו. ניר נתן לי מענה חם. תמיד היה זמין לכל השאלות שלי ועזר לי גם בנושאים שהם מעבר לחוזה שלנו. ממליצה בחום!
מקצוענות, יחס אישי ואדיבות!
מקצוען , שירות אדיב, מהיר ובקיצור ציון 💯!!!
בן אדם מקסים, ומקדם אתרים מקצועי ביותר! ממליץ בחום
ניר בנה לי אתר מעולה ! יחסי אנוש מצויינים , עמד בלוחות הזמנים ואף קידם לי את האתר למקום הראשון. אני ממליץ בחום
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצויין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
ניר מקצוען אמיתי. והכי חשוב בן אדם. אנחנו עובדים איתו יחד כבר למעלה מ3 שנים, ולמרות שחלק מהפעילות כבר לא בתחום האחריות שלו, ניר ממשיך ותומך בנו, זמין לכל שאלה ובקשה, תמיד עם חיוך, ללא תמורה. כן ירבו, אני ממליץ בחום !
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים.
בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת!
מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
ניר מקצוען אמיתי . ממליץ בחום!
מקצועי, ענייני Uשירות בלתי רגיל.
מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
ניר בנה לי את האתר המהמם שלי וקידם אותו בצורה מעולה! ממליצה מניסיון לכל מי שמחפש מקדם אתרים מקצוען, שירותי, עם ערימות של סבלנות וכישרון!
מקצוען, באתי לניר ללא ידע בכלל איך להתחיל לקדם את העסק שלי. מהרגע הראשון קיבלתי יחס אישי וחם ולווי גם לאחר סגירת העסקה מול ניר. מרוצה מאוד מהתוצאות!
מקצוען אמיתי! כיף לעבוד איתו.
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.
.ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת
קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!

שאלות נפוצות על SEO

יש מקרים בהם אני אומר ללקוח לוותר על קידום האתר שלו ולהשקיע ולעשות קידום ממומן, כלומר מודעות בתשלום בפלטפורמת הפרסום של גוגל וברשתות החברתיות. מתי זה קורה? בעיקר כאשר בעל העסק צריך פניות מידיות או למקרה שהוא צריך שיווק חד פעמי כמו שיווק לכנס. לפרסום יש יתרון על קידום אורגני – הוא מציב אתכם בראש דפי התוצאות כאן ועכשיו, ועשוי גם לספק לכם לידים באופן מידי.
לא נדרש להמתין חודש וגם לא שנה, הוא דורש מכם לשלם ולקבל תמורה מידית. אז מהם יתרונות קידום אורגני על פני קידום בתשלום? בואו נתחיל מהחשוב ביותר.

מודעות בגוגל אדס מציבות את המודעה בראש דפי התוצאות, אפילו לפני התוצאות האורגניות (תוצאות שמופיעות באופן טבעי מבלי לשלם לגוגל). האם המשמעות שיותר לקוחות יבחרו באתר שלכם מאשר באתרים שאחריכם? מסתבר שממש לא. בשנת 2019, Zero Limit Web רצתה לבדוק עד כמה קידום אורגני יותר יעיל מקמפיינים בתשלום (PPC) בגוגל, אם בכלל. היא מצאה שמעל ל-71% מהקלקות הגולשים הלכו לתוצאות אורגניות שבעמוד התוצאות (SERP) הראשון בגוגל. רק 15% מהגולשים עשו אחת מהפעולות הבאות; ויתרו על החיפוש שלהם, לחצו על אחת מהתוצאות הממומנות או ביצעו חיפוש שונה.

במחקר דומה שביצעה Ahrefs שאחראית לאחד מאותם כלי קידום אתרים אורגני הטובים ביותר בשוק התוצאות היו דומות – 85% מהגולשים לחצו על תוצאות אורגניות ו-15% על תוצאות בתשלום. המסקנה – גם אם המטרה היא למשוך לידים, קידום אורגני בגוגל יהיה יעיל יותר ממודעות גוגל. אפשר להסביר זאת באופן פשוט – אנשים פחות אוהבים לצרוך ממודעות פרסומיות ומעדיפים תוצאות אורגניות וטבעיות.

לסיכום הנקודה, אפשר לומר שרק אם אין לעסק אופק של מספר חודשים לפחות, יש סיבה להשקיע רק בפרסום ולוותר על קידום אורגני בגוגל. כמובן שהמצב קצת שונה ברשתות חברתיות כי קשה להשוות בין מודעות פרסום באתרים אחרים לבין תוצאות בגוגל. עם זאת, בנתוני הטראפיק רוב העסקים שגם מקדמים אתר בגוגל וגם משקיעים במודעות בפייסבוק ובאינסטגרם – אפשר לראות הבדלים דומים. אפשר לראות בקלות שקמפיינים בסושיאל רחוקים מלספק כמות טראפיק שמשתווה לכמות הטראפיק שמיקום גבוה בגוגל מספק.

תראו, קמפיינים בגוגל ובפייסבוק יכולים לספק המון טראפיק, קורה ולעיתים אף שכיח. אך גם אם קמפיין שכזה מקבל המון טראפיק – זאין הדבר אומר שמדובר בטראפיק איכותי.

Zahavian העוסקת בשיווק, פרסום וקידום פירמות עורכי דין חקרה שיעורי נטישת (Bounce rate) גולשים שמגיעים ממקורות שונים. הממצאים היו ברורים – גולשים המגיעים מתוצאות בתשלום נטשו בכ- 88% ומפייסבוק בשיעור של 85%. לעומת זאת, גולשים המגיעים מתוצאות אורגניות שנטשו בשיעור של 35%.

קידום אורגני בגוגל מספק טראפיק איכותי, ובנוסף מספק טראפיק בעלות נמוכה יותר לאורך זמן. לבל נשכח שבקמפייני גוגל, פייסבוק ואינסטגרם אתם משלמים פר חשיפה או פר לחיצה. כלומר בקמפיינים ממומנים משלמים לפי הטראפיק, ובנוסף מסתכנים בכך שעשוי להיות חסר ערך אמיתי. לעומת זאת אם נבצע השוואה, בקידום אורגני גם אם ילחצו 7000 גולשים על התוצאה שמובילה לאתר שלכם הוא יישאר בדפי התוצאות, וכנראה שאפילו יסייע בקידום אורגני ויעלה בדירוג.

מעבר ליעילות הנמוכה באופן יחסי לתוצאות בתשלום, יש אלמנט נוסף שצריך להתייחס אליו – טווח ההשפעה של ההשקעה שלכם. בקמפיני PPC, בכדי להופיע אתם חייבים להמשיך ולשלם לגוגל. ברגע שהגעתם למכסת התקציב היומי, החודשי או שהקמפיין הסתיים – אי אפשר למצוא את אתר האינטרנט. ואז תדרשו… להוסיף עוד ועוד תקציב מדיה (תשלום עבור גוגל) בכדי להמשיך להופיע.

דוגמה מספרית:

נמחיש זאת בדוגמה מספרית – התקציב החודשי ל- PPC בגוגל עומד על 2,000 ש"ח, בחלוקה יומית מדובר בתקציב יומי ממוצע העמוד על 66.66 ש"ח. עכשיו נניח שתחום העיסוק בעל תחרות בינונית ושעלות לקליק עולה בממוצע – 8 ש"ח. מכאן שלאחר כ- 8 קליקים התקציב היומי הסתיים והמודעה כבר ירדה מהאוויר. קראתם נכון, לאחר 8 קליקים בלבד! בתקציב כזה אתם יכולים לצפות לפנית לקוח אחד או שניים במקרה הטוב. בעוד שבשיטת קידום אורגני בגוגל, הלקוחות יכולים להקליק עוד ועוד פעם ו"תקציב" גוגל אינו מסתיים. תמשיכו להופיע בתוצאות הביטוי בלי הגבלה.

בנוסף לטווח הקצר בקמפיין תשלום, יש קשר ישיר בין ההשקעה הכספית לבין התוצאות שתקבלו. הפסקתם לשלם = הפסקתם לפרסם מודעות ולקבל לידים.

קידום אתרים אורגני לעומת זאת, התוצאות הן אומנם לטווח ארוך אך אין פרמטר השקול להשקעה כספית לגוגל אלא רק עבור מקדם אתרים. אחרי שתשקיעו לאורך זמן ותציבו את האתר במיקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש בגוגל, התנועה תמשיך להגיע אליכם עוד ועוד. גם בקמפיינים ברשתות חברתיות, המצב דומה. בעוד שבקידום אורגני בגוגל אין לכם מגבלת כמות הקלקות וחשיפות, בקמפיינים פרסומיים אתם משלמים עבור כל קליק או עבור כל חשיפה.
בדומה לגוגל, גם בפייסבוק ובאינסטגרם ברגע שהתקציב נגמר – הקמפיין יורד מהאוויר. לסיכום, אם אתם רוצים להשקיע בעסק לטווח ארוך ולקבל תנועה יציבה למשך שנים ללא תלות בהשקעה הכספית, אסור לוותר על קידום אורגני בגוגל לאתר.

אנחנו עובדים עם הכלים המקצועיים ביותר

במסגרת תהליך קידום אתרים אורגני אנחנו עובדים עם הכלים המקצועיים והמתקדמים ביותר בתעשייה - משתמשים בכלי הניתוח והמעקב הרשמיים של גוגל ומשלבים אותם עם כלים נוספים מובילים בשוק, יחד כלים אלו מאפשרים לנו לנתח, לתכנן ולבצע אסטרטגיית קידום מדויקת ואפקטיבית עבור האתר שלכם
התחייבות לשקיפות מלאה

Google Analytics

Google Search Console

Google My Business

Google PageSpeed

Google Data Studio

Google Ads

SEMRUSH

Ahrefs

Screaming Frog

Victoria Gelfand
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות! היה לי לעונג לעבוד איתכם ולוודא שהאתר מותאם בדיוק לצרכים שלך, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת נוחות וחווית משתמש. אני שמח שיצאתם מרוצים ושמחתי לחלוק עצות מועילות בדרך. תמיד כאן בשבילך לכל שאלה או צורך נוסף 🙏🏽
diana krasik
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
Response from the owner:תודה רבה חברים, מעריך מאוד את הפידבק החיובי! כיף לעבוד בשיתוף פועלה עם לקוחות כמוכם 🙂
זיו גלעד
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !
מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !
על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות 🙌 תענוג וכיף גדול לעבוד יחד!
אבי לוי
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדם
מומלץ בחום
Response from the owner:תודה רבה אבי היקר, היה תענוג לעבוד איתך!
אליאור קרסקין
תותח
Response from the owner:תודה תודה 🙏
Julian Trumper
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Response from the owner:תודה רבה מקצוען! התחושות הדדיות 🙏
Assaf Ehrenreich
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
Response from the owner:תודה רבה אסף היקר 🙏
Kobi Tec
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.
תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.

הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.

ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות קובי 🙏🏻
Cat Badoo
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.
אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
Response from the owner:תודה רבה אלופים 🙏
Maayan H
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.
ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.

אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.

מעין הראובני.
Response from the owner:וואו תודה רבה מעין היקר 🙏 נהנה לעבוד אתכם!

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי