ClickCease

קידום חנות וירטואלית

מומחה לקידום חנות וירטואלית עם ניסיון של יותר מעשור. מסייע לחנויות אונליין להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל, להגדיל תנועה ולהמיר מבקרים ללקוחות. פועל בשקיפות מלאה ומתחייב לתוצאות שמביאות יותר חשיפה, לידים ומכירות לעסק שלכם.

רוצים למכור יותר?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

הגיע הזמן להפוך את האתר לנכס דיגיטלי חזק
ניר אזולאי
קידום חנות וירטואלית - ניר אזולאי

קידום חנות וירטואלית

יותר מכירות בזכות קידום חנות וירטואלית מקצועי

קידום חנות וירטואלית בצורה נכונה מבטיח שהמוצרים שלכם יופיעו בראש תוצאות החיפוש בגוגל, בדיוק כשהלקוחות מחפשים אותם. כך תיהנו מתנועה איכותית של קונים פוטנציאליים שמוכנים לבצע רכישה – במקום שהם יגיעו לחנויות המתחרות.

אני פשוט מסביר לגוגל שהחנות שלכם היא המקום הטוב ביותר לקנות בו 😉

החשיבות של גוגל כמקור ליצירת פניות ומכירות

יותר רכישות אונליין בשנתיים האחרונות
% 0
חנויות eCommerce בעולם
0 M
מהגולשים לא מחפשים מותג ספציפי
% 0

גוגל – מנוע הצמיחה של חנויות וירטואליות

כשהלקוחות מחפשים מוצרים לקנייה, הם פונים קודם כל לגוגל. הופעה בראש תוצאות החיפוש מגדילה משמעותית את הסיכוי שהם ימצאו דווקא את החנות שלכם ולא את המתחרים.

קידום חנות וירטואלית בגוגל יוצר תנועה אורגנית יציבה עם שיעורי המרה גבוהים, ללא תלות בפרסום ממומן. חנות שמדורגת גבוה באופן טבעי משדרת אמינות, מושכת יותר קונים, ומביאה יותר מכירות לטווח הארוך.

ניר אזולאי

שירות קידום חנות וירטואלית

הגדלת החשיפה האורגנית שלכם בגוגל תאפשר לחנות הווירטואלית שלכם להגיע ללקוחות הנכונים ברגע הנכון. עם אסטרטגיות קידום מתקדמות ושירות מותאם אישית, נוכל ליצור עבורכם פתרון אפקטיבי שימקסם את הפוטנציאל העסקי שלכם וימשוך קונים מוכנים לרכישה.
ותפסיקו לפספס לקוחות

מנוע צמיחה למכירות אונליין

קידום חנות וירטואלית בגוגל מבטיח חשיפה רחבה ותנועה עקבית של לקוחות פוטנציאליים המחפשים מוצרים לרכישה. חלק ניכר מהתנועה לחנויות אונליין מגיע מחיפושים אורגניים, מה שהופך את הקידום האורגני לכלי חיוני להגדלת המכירות.

כאשר החנות מופיעה בעמוד הראשון בגוגל, היא זוכה ליתרון משמעותי מול המתחרים. עם אסטרטגיה נכונה, ניתן להגיע לקהל ממוקד שמחפש בדיוק את המוצרים שאתם מציעים וליהנות מגידול מתמשך בהכנסות.

גולשים מוכנים לרכישה

כאשר חנות וירטואלית מופיעה בראש תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, היא מושכת אליה גולשים שנמצאים בשלבי קנייה מתקדמים ומחפשים באופן אקטיבי את המוצרים שאתם מציעים. נתונים מראים כי רוב הצרכנים מעדיפים להקליק על תוצאות אורגניות, שכן הן נתפסות כאמינות ורלוונטיות יותר בהשוואה למודעות ממומנות.

גולשים שמגיעים לחנות שלכם מתוך חיפוש אורגני כבר מחפשים פתרון, מכירים את הצורך שלהם, ורוצים לקבל הצעה שתתאים להם. לכן, הם נוטים לבצע רכישות בשיעורים גבוהים יותר ולהפוך ללקוחות חוזרים שממשיכים לקנות לאורך זמן.

נכס דיגיטלי חזק

קידום חנות וירטואלית משדרג את החנות שלכם והופך אותה לנכס דיגיטלי חזק שמייצר תנועה איכותית ומכירות לאורך זמן. באמצעות שיפור חוויית המשתמש, אופטימיזציה למהירות טעינה, יצירת תוכן רלוונטי וחיזוק התשתית הטכנית, החנות הופכת למקור יציב שמושך לקוחות וממיר אותם לרוכשים.

כאשר החנות בנויה נכון ומדורגת גבוה בגוגל, היא מייצרת תוצאות עקביות לאורך זמן ומביאה לקוחות רלוונטיים המחפשים בדיוק את המוצרים שאתם מציעים. התוצאה היא חנות מקצועית, מהירה ונגישה יותר – שתורמת הן לחוויית הקנייה של הלקוחות והן לדירוגים האורגניים בגוגל.

חווית הגולש

אחת המטרות המרכזיות בקידום חנות וירטואלית היא לספק לגולשים חוויית קנייה נוחה, מהירה ואינטואיטיבית. כאשר החנות נטענת במהירות, מאפשרת ניווט פשוט ומציגה תוכן מדויק ורלוונטי, הלקוחות מרגישים ביטחון להמשיך בתהליך הרכישה.

חנויות אונליין שמשקיעות בחוויית משתמש איכותית לא רק זוכות לדירוגים טובים יותר בגוגל, אלא גם משפרות משמעותית את שיעורי ההמרה. גולשים שנוח להם באתר נשארים זמן רב יותר, בוחנים מוצרים ומבצעים רכישות בתדירות גבוהה יותר – מה שהופך את החנות לנכס דיגיטלי שמייצר מכירות באופן יציב ומתמשך.

בניית מותג וסמכותיות

קידום חנות וירטואלית הוא הרבה מעבר ליצירת תנועה – הוא מבסס את המותג שלכם כסמכות בתחום. כאשר החנות שלכם מופיעה בעמוד הראשון בגוגל בעקביות, היא נתפסת כאמינה ורלוונטית יותר בעיני הלקוחות. נוכחות אורגנית חזקה יוצרת תחושת ביטחון בקרב הקונים, שמזהים את החנות שלכם כבחירה המובילה בתחום.

כאשר גולשים רואים את החנות שלכם בתוצאות החיפוש שוב ושוב, הם מפתחים אמון טבעי במותג ומעדיפים לבצע רכישה אצלכם ולא אצל מתחרים פחות מוכרים. קידום אורגני איכותי לא רק מביא מכירות – הוא מחזק את המוניטין שלכם והופך את החנות לשם דבר בענף.

מחבר הספר - קידום אורגני הלכה למעשה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי. קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק
אל תתפשרו על מקצועיות קידום החנות הוירטואלית
עובדים עם הכלים המתקדמים בתעשייה

איך מקדמים חנות וירטואלית בצורה הכי יעילה

קידום חנות וירטואלית חייב להתבסס על תוכן

גוגל מדרג את האתר שלכם במנוע החיפוש שלו על ידי אלגוריתמים שמחפשים ברחבי האתר, בין היתר, מילות מפתח.
אם האלגוריתם של גוגל מזהה באתר שלכם מילים שחוזרות על עצמן בטקסטים של האתר, הוא יסיק מכך שהאתר עוסק במשהו שקשור למילות המפתח האלו.
וכשאנשים יחפשו את המילים האלו – גוגל יציג את האתר שלכם (זה לא כלכך פשוט אבל זה הכיוון).
כמובן אסור להגזים הקיף הביטויים אחרת גוגל יבין שמדובר בניסיון להטעות את הרובוט של גוגל, דבר שיכול להוביל לענישה ומשם למיקום נמוך בתוצאות החיפוש.

אחת הדרכים היעילות ביותר שיעזרו לכם לבצע קידום אורגני של האתר שלכם היא שילוב תכנים ומאמרים המכילים את מילות המפתח בעמודי המוצרים והקטגוריות של האתר.
איך עושים את זה?

בואו נדמיין שיש לכם אתר למכירת סכינים ואתם רוצים שכשמישהו יחפש בגוגל את הביטוי "סכיני שף יפניות", הוא יגיע לאתר שלכם.
כדי שנצליח, הכניסו בעמוד הקטגוריה של סכיני שף יפניות טקסט שמדבר על התחום הזה ומכיל את מילת המפתח.

גם אם אתם לא כותבים גדולים, אפילו אם מדובר בטקסט קצר של כ- 200-300 מילים, התוכן יעזור לכם לקדם את עמודי הקטגוריה שלכם.
כך גוגל תבין שהעמודים האלו רלוונטיים מאוד לחיפוש של מילות המפתח האלו.

שלבו בטקסטים שלכם גם ביטויים ארוכים (זנב ארוך) יותר כמו "סכיני שף יפניות 15 ס"מ".
זה יעזור לכם לקדם את האתר שלכם עבור חיפושים של ביטויים ספציפיים יותר.

בתמונה מטה שנלקחה מאתר האקירי, תוכלו לראות טקסט בדף הקטגוריה מתחת לשם המוצר.
הטקסט עוזר גם ללקוח להבין באיזה סוג מוצר מדובר, וגם לגוגל להבין במה העמוד עוסק.

תמונות. הרבה תמונות

חשבו על זה לרגע – האם הייתם קונים מוצר שלא ראיתם? יופי, גם הלקוחות שלכם לא.
אנחנו רוצים לראות בעיניים שלנו את המוצרים שאנחנו קונים.
אם אתם רוצים לעשות קידום אתר חנות נכון, חשוב מאוד שתדאגו לתמונות איכותיות ומחמיאות של המוצרים שלכם.

עדיף שלא תעלו תמונות של כל מוצר מאתר היצרן.
אם יש לכם אפשרות, שכרו צלם מקצועי שיעזור לכם לצלם את כל המוצרים כך שיהיו לכם תמונות של כל המוצרים באיכות זהה וכך לאתר גם יהיה קו עיצובי עקבי.
תדאגו שיהיו לכם תמונות מכמה זוויות של כל מוצר כדי שתוכלו ליצור דפי מוצר אינפורמטיביים ואסתטיים שמעניקים ללקוח ביטחון שהוא יודע בדיוק מה הוא קונה.

היעזרו בתוספי וורדפרס כמו Imsanity החינמי או Imagify שבתשלום כדי לכווץ את קבצי התמונות ולוודא שהם לא גורמים לאתר שלכם להיות כבד ואיטי,
מה שיגרום לתוצאה לא רצויה – גוגל תדרג את האתר במיקום נמוך במנועי החיפוש.

דפים ממוקדים על סוגי המוצרים בחנות

דמיינו לצורך ההדגמה שיש לכם אתר שמוכר מוצרי אלקטרוניקה וטלפונים.
אם אתם רוצים לדאוג שמי שמחפש, למשל, מטענים לטלפונים יגיע לאתר שלכם,
אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם דף מוצרים שעוסק במיוחד במטענים לטלפונים.

המון אתרי מסחר יעשו את הטעות הנפוצה ויבנו דף מוצרים כלליים שמכילים סוגים רבים של מוצרים מאותו התחום.
למשל, דף שנקרא "אביזרים לטלפונים" ובתוכו אמנם אפשר למצוא מטענים לטלפונים, אבל גם אפשר למצוא אוזניות לטלפון, כבלים לטלפונים, כיסויים לטלפונים ומגני מסך.

שוב, הלקוח כן יצליח בסופו של דבר למצוא שם מטענים לטלפונים…
אבל נקבל חוויה לא נוחה שתקשה עליהם לאתר את מה שהם מחפשים באתר שלכם, או במקרה שלנו, למצוא מטענים לטלפונים באתר שלכם.

הפרדה לעמודי משנה – היררכיית אתר נכונה

תכינו דפים נפרדים (או בשמם השני דף נחיתה) של סוגי מוצרים שונים:

  1. דף נחיתה ספציפי עבור מטענים לטלפונים
  2. דף נחיתה ספציפי עבור אוזניות לאייפון
  3. דף נחיתה ספציפי עבור כבל הטענה TYPE C וכדומה.

כך תקדמו באופן אורגני כל מילת מפתח בצורה נכונה שתביא לכם יותר תנועה, ותנועה איכותית יותר של לקוחות שמגיעים עם כוונה לקנות את המוצר שאתם מספקים.

בתמונה שנלקחה מאתר סולן, האתר הראשון שיעלה לכם בחיפוש "מטענים לטלפונים סלולריים", תוכלו לראות שבוצעה הפרדה בין סוגי המוצרים השונים.
הקלקה על התוצאה של סולן בגוגל מביאה את הגולש ישירות לעמוד המדויק שאליו רצה להגיע.

עמוד מוצר כזה הוא מעולה לקידום אורגני, מכיוון שהוא שם בראשו את ביטוי המפתח "מטען לפלאפון סלולרי".
מה שגורם לגוגל להבין שהעמוד הזה רלוונטי מאוד לגולשים שמחפשים מטען לפלאפון הסלולרי שלהם.

הוא גם מעולה לחווית הלקוח, ניתן להגיע בדיוק למה שמחפשים כאשר לוחצים על התוצאה במנוע החיפוש.
חשוב לזכור שחווית הלקוח באתר היא חלק שאתם לא רוצים להפקיר כשאתם מנסים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש,
הרי אחד הפרמטרים שמקדם אתרים צריך להקפיד עליו הוא זמן הגלישה באתר שלכם, הנוחות, הנגישות והפשטות של מציאת המוצר האו השירות שהוא מחפש באתר שלכם.

קידום אתרי חנות בעזרת בלוג

אם אתם רוצים לקחת את הקידום האורגני של החנות שלכם שלכם רמה אחת קדימה, אתם חייבים לפתוח בלוג.
בלוג הוא דרך מעולה לבצע קידום חנות וירטואלית במנוע החיפוש של גוגל ויעזור לכם לייצר תנועה אורגנית של קונים וקוראים באתר שלכם.
מטרת הבלוג שלכם היא לייצר תוכן בעל ערך עבור הקוראים שלכם ולהפוך את האתר למקור מידע, עשו זאת על ידי פרסום של סוגי תכנים שונים:

  • סקירת מוצרים חדשים שאתם מוכרים בחנות שלכם
  • מאמרים מקצועיים בתחום שהחנות שלכם עוסקת בו
  • רשימת המוצרים הנמכרים ביותר בתחום
  • סרטוני הדרכה על שימוש במוצרים
  • מדריכים לרכישה חכמה בחנות שלכם

רשימת הרעיונות לתוכן שאתם יכולים להכניס לבלוג שלכם בלתי נגמרת והבלוג שלכם הוא המקום לתעל את היצירתיות שלכם.
ובכל תהליך של קידום אתר נעשה שימוש בבלוג – ולא רק בתחום של חנויות איקומרס.

אתם יכולים גם למצוא כותבי תוכן שמכירים את התחום של החנות שלכם שיכתבו עבורכם מאמרי קידום אורגני המכילים את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם.
זו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות קידום אתר סחר בצורה אורגנית ומאמרים יעזרו לאתר שלכם להיתפס כסמכותי מבחינת מנועי החיפוש.

תוכן באתר שלכם גם יגרום ללקוחות שמגיעים לאתר שלכם להבין שמדובר באתר רציני שמכיר את התחום ושיודע במה הלקוחות שלו מתעניינים.
בנוסך זה יגרום ללקוחות לרצות לקנות את המוצר שהם מחפשים דווקא מכם.

בניית דפי מוצר משובחים בתוך חנות באינטרנט

ברגע שהלקוח שלכם מגיע לדף הרכישה של מוצר מסוים, צריכה להיות לו את החוויה הכי נוחה שיכולה להיות.
ממשק המשתמש של דפי המוצר שלכם צריך להיות מדויק ונכון.
זאת כדי לוודא שהלקוח שלכם לא מתבלבל ולא מתייאש כשהוא מנסה להבין מה זה המוצר הזה שאתם מספקים, איך הוא נראה ומה המחיר שלו.

הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם ליצור דף מוצר נכון ונוח שמקדם את האתר שלכם אורגנית וגם מספק חווית לקוח לא פחות ממושלמת:

צרו כותרת ראשית (כותרת H1) המכילה את שם המוצר

זה יבהיר לגוגל שהעמוד עוסק במוצר הספציפי הזה וישלח גולשים ישירות אליו.
בממשק הוורדפרס יש אפשרות לחלוקה לשש רמות של כותרות, כאשר H1 היא הכותרת החשובה ביותר בדף שלכם, וכותרת H6 היא הכותרת הכי פחות חשובה.
כך תוכלו ליצור היררכיה שתיתן לדפים שלכם מבנה מסודר שמבהיר לקורא ולמנוע החיפוש מה הרעיון המרכזי של הדף.

הכניסו כפתור בחירה בכמות הפריטים לרכישה

אין דבר שיכול יותר לעצבן את הלקוח מאשר להזמין פעמיים את אותו המוצר רק כי הוא צריך שניים ממנו.

כתבו תיאור מוצר בעצמכם או שכתב כותב ששכרתם

חשוב מאוד לוודא שיהיה תיאור מוצר ברור ואינפורמטיבי (לא להעתיק מהקטלוג של היבואן מילה במילה : ) שמתמקד במטרה לשמה הלקוח הגיע – המוצר.

טקסט מקורי ולא מועתק

אחד הפרמטרים שפוסלים אתרים על הסף בעייני גוגל, ומכאן ברור מה היא רמת חשיבותו הוא טקסט מועתק.
הטקסט חייב להיות מקורי ולא מועתק מחנויות אחרות או מאתר היצרן, כמו שאתרי סחר רבים עושים.
אם תעתיקו טקסטים מאתרים אחרים, גוגל תזהה את זה בקלות ורק תפגע בדירוג שלכם בחיפושים של הגולשים.

למה אנחנו?

01

ניסיון עשיר

עם למעלה מעשור של ניסיון בקידום חנות וירטואלית, אני מביא נסיון מוכח והבנה עמוקה של האלגוריתמים המשתנים של גוגל. ראיתי כבר הכל, וצברתי ארגז כלים עשיר להתמודדות עם כל אתגר.

02

מחויבות לשקיפות

הלקוחות שלי תמיד יודעים בדיוק מה קורה עם תהליך קידום החנות שלהם. אני מאמין בתקשורת פתוחה, בדיווחים שוטפים ובמדידה מתמדת של ביצועים.

03

התאמה אישית

אין פתרונות קופי-פייסט אצלי. אני אשקיע את הזמן להבין את העסק שלכם, את היעדים השיווקיים ואת קהל היעד, ואתפור תוכנית קידום בהתאמה אישית שתשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר.

04

ידע רחב

שילוב מנצח של מומחיות בקידום חנויות איקומרס לצד ניסיון מוכח בבניית אתרים מספק את הפתרון האולטימטיבי שיזניק את האתר שלכם במנועי החיפוש ובעיני הגולשים.

05

זמינות ושירות

תמיד תדעו בדיוק מה הסטטוס של הפרויקט, מה התוצאות עד כה ומה הצעדים הבאים. אני והצוות שלי זמינים עבורכם במייל, בטלפון ובוואטסאפ לכל שאלה או בקשה שלכם.

06

חדשנות ויצירתיות

אני דואג להיות בקדמת הידע בתחום, מיישם טכנולוגיות חדישות ומביא גישה יצירתית וחדשנית לכל אתגר. האתר שלכם תמיד יהיה צעד אחד לפני המתחרים.

 

לקוחות מרוצים

מקדם אתרים
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !
מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !
על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדם
מומלץ בחום
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.
תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.

הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.

ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.
אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.
ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.

אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.

מעין הראובני.
חברה מקצועיים, רציניים ואמינים.
ניר אזולאי – האיש והאגדה!
מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות
שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו,
ניר הוא תותח אמיתי...
בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה.
ללא ספק - זכיתי!
מהניסיון שלי עם ניר אשמח להמליץ עליו - הוא מקצועי ונעים, יודע להתאים את השירות לצרכים היחודיים של הלקוח, וכן זריז ויעיל. תענוג.
חששתי מאוד מכל התחום של שיווק האתר ואיחסונו. ניר נתן לי מענה חם. תמיד היה זמין לכל השאלות שלי ועזר לי גם בנושאים שהם מעבר לחוזה שלנו. ממליצה בחום!
מקצוענות, יחס אישי ואדיבות!
מקצוען , שירות אדיב, מהיר ובקיצור ציון 💯!!!
בן אדם מקסים, ומקדם אתרים מקצועי ביותר! ממליץ בחום
ניר בנה לי אתר מעולה ! יחסי אנוש מצויינים , עמד בלוחות הזמנים ואף קידם לי את האתר למקום הראשון. אני ממליץ בחום
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצויין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
ניר מקצוען אמיתי. והכי חשוב בן אדם. אנחנו עובדים איתו יחד כבר למעלה מ3 שנים, ולמרות שחלק מהפעילות כבר לא בתחום האחריות שלו, ניר ממשיך ותומך בנו, זמין לכל שאלה ובקשה, תמיד עם חיוך, ללא תמורה. כן ירבו, אני ממליץ בחום !
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים.
בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת!
מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
ניר מקצוען אמיתי . ממליץ בחום!
מקצועי, ענייני Uשירות בלתי רגיל.
מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
ניר בנה לי את האתר המהמם שלי וקידם אותו בצורה מעולה! ממליצה מניסיון לכל מי שמחפש מקדם אתרים מקצוען, שירותי, עם ערימות של סבלנות וכישרון!
מקצוען, באתי לניר ללא ידע בכלל איך להתחיל לקדם את העסק שלי. מהרגע הראשון קיבלתי יחס אישי וחם ולווי גם לאחר סגירת העסקה מול ניר. מרוצה מאוד מהתוצאות!
מקצוען אמיתי! כיף לעבוד איתו.
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.
.ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת
קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!

שאלות נפוצות על קידום חנות וירטואלית

הלקוחות שלכם קונים עם העיניים

כפי שהזכרתי מעלה הכניסו מספר תמונות של האתר, ואם אפשר גם סרטון וידיאו תאפשר ויזואליות נעימה שעושה חשק לגולשים לרכוש את המוצר מהר יותר.
מעבר לכך זה יגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר בעמוד שלכם ולהעלות את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.

תמונות וסרטונים על המוצר גם ייצרו אמינות ויתנו הרגשה ללקוחות פוטנציאלים שמגיעים לדף המוצר, באופן טבעי, יותר בנוח לקנות את המוצר שאתם מוכרים.
הרי אנחנו משקיעים בקידום חנות אונליין כדי למכור יותר מוצרים ולהגדיל הכנסות, זו המטרה הסופית שלנו.

הטיפ שלי – היכנסו לאתר שאתם אוהבים לרכוש ממנו שנמצא במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, דבר שיעיד כנראה על כך שמבצעים באתר זה תהליך נכון של קידום אתר חנות וירטואלית.
גלשו באתר, שוטטו בעמודי המוצרים של האתר ונסו לבחון מה אתם אוהבים בעמודי המוצר שלהם ומה הופך אותם לכל כך נוחים ונגישים עבור הלקוחות.

  • דאגו שההנעה לפעולה של דף המוצר שלכם (כפתור "לרכישה" וכפתור "הוספה לסל הקניות") יהיה במיקום מרכזי בדף ולא יבלע בתצוגה של העמוד.
  • הקפידו שתצוגת המחיר ממוקמת במיקום נוח.
    הלקוח אמור לראות את המחיר מיד כשהוא נכנס לדף, ולא לגלול מטה בדף בשביל לחפש אותו.
  • לפעמים מלאי המוצרים אוזל, לכן הכניסו מלל (אפשר ליד המחיר) שבו כתוב האם יש לכם את המוצר במלאי או שאזל המלאי,
    ואם הוא אוזל אפשר גם לכתוב מתי הוא יתחדש, או להרשם לרשימת המתנה – ככה הפרטים של הלקוח יהיו אצלנו : )

הפרדה לעמודי משנה – היררכיית אתר נכונה

תכינו דפים נפרדים (או בשמם השני דף נחיתה) של סוגי מוצרים שונים:

  1. דף נחיתה ספציפי עבור מטענים לטלפונים
  2. דף נחיתה ספציפי עבור אוזניות לאייפון
  3. דף נחיתה ספציפי עבור כבל הטענה TYPE C וכדומה.

כך תקדמו באופן אורגני כל מילת מפתח בצורה נכונה שתביא לכם יותר תנועה, ותנועה איכותית יותר של לקוחות שמגיעים עם כוונה לקנות את המוצר שאתם מספקים.

בתמונה שנלקחה מאתר סולן, האתר הראשון שיעלה לכם בחיפוש "מטענים לטלפונים סלולריים", תוכלו לראות שבוצעה הפרדה בין סוגי המוצרים השונים.
הקלקה על התוצאה של סולן בגוגל מביאה את הגולש ישירות לעמוד המדויק שאליו רצה להגיע.

קידום אתר ecommerce

 

עמוד מוצר כזה הוא מעולה לקידום אורגני, מכיוון שהוא שם בראשו את ביטוי המפתח "מטען לפלאפון סלולרי".
מה שגורם לגוגל להבין שהעמוד הזה רלוונטי מאוד לגולשים שמחפשים מטען לפלאפון הסלולרי שלהם.

הוא גם מעולה לחווית הלקוח, ניתן להגיע בדיוק למה שמחפשים כאשר לוחצים על התוצאה במנוע החיפוש.
חשוב לזכור שחווית הלקוח באתר היא חלק שאתם לא רוצים להפקיר כשאתם מנסים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש,
הרי אחד הפרמטרים שמקדם אתרים צריך להקפיד עליו הוא זמן הגלישה באתר שלכם, הנוחות, הנגישות והפשטות של מציאת המוצר האו השירות שהוא מחפש באתר שלכם.

אנחנו צופים בעולם צרכנות שמשתנה לנגד עינינו ומתאפיין בעלייה אדירה בפופולריות של עולם האי-קומרס והקניות ברשת.
כיום, אנשים קונים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים באינטרנט.
הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו כן טורחים לצאת לקניון מדי פעם, היא בשביל חווית הקניה הפיזית שחסרה לנו לעתים בקניה ברשת.
(או לרכישת מוצרים ספציפיים שעדין נהוג לרכוש אותם בעולם הפיזי)

רוצים להבין עד כמה תאימות למוביל חשוב?

בשנת 2019, לא רק שאנשים עושים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים החל מקניית מקרר חדש הביתה עד הזמנת אוכל למשרד.
כלה בלמידת תואר במנהל עסקים – אלא שרובם גם עושים את זאת דרך הסמאטרפון שלהם.
על פי דו"ח של Statista, בעשור האחרון חלה עלייה דרסטית של בין 2% ל-11% בשנה בכמות החיפושים באינטרנט הנעשים דרך הטלפון הנייד על חשבון המחשב הנייח.

בשנת 2018, מספר החיפושים שהיה בעלייה קבועה במשך השנים האחרונות הגיע לשיעור של 52.2%..
מה שהציב את הסמארטפון מעל למחשבים ניידים או מחשבים נייחים מבחינת כמות החיפושים.

גוגל מאנדקסת לפי גרסת המובייל ולא דסקטופ

כמובן שבהתאם לכך, גוגל עשתה שינויים בדרך שבה היא מאנדקסת ומדרגת אתרים במנוע החיפוש שלה.
גוגל הודיעה במרץ 2018 שתדרג אתרים בעיקר לפי גרסת המובייל שלהם, ולא רק לפי גרסת הדסקטופ (המחשב) שלהם.

זה אומר שאם אתם רוצים לעשות קידום חנות וירטואלית שמביא תוצאות – אתם חייבים ליצור גרסה שמותאמת למובייל, כלומר לגלישה דרך הדפדפן של הסמארטפון.
המשימה הזו צריכה להיות במקום הראשון בסדר העדיפויות שלכם מבחינת קידום קידום חנות וירטואלית.
וביננו עד שלא יהיה לכם אתר שמותאם לחיפושים של טלפונים ניידים, אל תופתעו אם גוגל לא תדרג את האתר שלכם במיקום גבוה.

אבל למעשה, מדובר בנושא שקיים בשיח של מנהלי ה – SEO כבר הרבה לפני שנת 2018.
כבר בשנת 2015 גוגל התחילה לעדכן את האלגוריתמים שלה ואת שיטת הדירוג שלה והחלה לדרג גבוה יותר אתרים המותאמים למובייל.
וגוגל התחיל "להעניש" אתרים שלא מותאמים לגלישה דרך הטלפון הנייד.

בשונה מעדכונים רבים שגוגל מבצעת שנשארים שפרטיהם נשארים מסתוריים עבור קהילת מנהלי הקידום האורגני, במקרה הזה יש גם נתונים שיגבו את זה.
על פי מחקר של חברת השיווק הדיגיטלי Blue Corona, אתרים שלא התאימו את עצמם למובייל לפני העדכון של 2015,
שכנראה כי לא היה להם מקדם אתרים מקצועי שהיה אחראי על תהליך שוטף של קידום אתר חנות מסחר, קיבלו מכה קשה ואיבדו מעל לחצי מהתנועה שהייתה לאתר לפני כן.

בשורה התחתונה – אם אתם רוצים לעשות קידום אתר אונליין בעצמכם אתם חייבים לוודא שיש לכם אתר שמותאם למובייל,
ולהשקיע באופטימיזציה של גרסת המובייל שלכם לא פחות ואפילו יותר משאתם משקיעים באופטימיזציה של גרסת הדפדפן במחשב. ואם את רוצים תוצאה מקצועית ביותר לחנות הוירטואלית שלכם כמובן שלא תוכלו לוותר על מקדם חנות וירטואלית מקצועי.

 תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם רוצים לעשות קידום חנות באינטרנט, אבל לא פחות חשוב מכך – הפן הטכני של האתר ובמרכזו המהירות שבה האתר שלכם רץ ונטען.
במנוע החיפוש של גוגל, אתרים שפועלים מהר ועולים מהר מקבלים דירוג גבוה יותר מאשר אתרים שעולים לאט, גם אם מדובר באתרים מושקעים יותר עם כמות תוכן אדירה.
גוגל עושה את זה מסיבה מאוד ברורה – היא רוצה לקדם אתרים עם חווית משתמש איכותית שנוחים יותר לגולשים.

למזלכם, ובמידה ואתם משתמשים ומבצעים קידום אתר וורדפרס, שהיא פלטפורמה עם קוד פתוח שמאפשרת לכם לעשות כל מה שעולה על רוחכם באתר שלכם.

אתרי איקומרס (eCommerce) וחנויות וירטואליות הם אתרים עמוסים בתוכן, תמונות ומידע מה שהופך את המשימה לקדם חנות באינטרנט ללא פשוטה בכלל.
יש לא מעט דברים שיעזרו לכם להגביר את המהירות שבה הדף שלכם עולה ומגיב,
הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לבחון את מהירות האתר שלכם באמצעות כלים כמו Google Page Speed, WebPagetest ו – Pingdom.

עכשיו כשאתם יודעים מה המהירות של אתר הסחר שלכם.

אנחנו עובדים עם הכלים המקצועיים ביותר

במסגרת תהליך קידום אתרי איקומרס אנחנו עובדים עם הכלים המקצועיים והמתקדמים ביותר בתעשייה - משתמשים בכלי הניתוח והמעקב הרשמיים של גוגל ומשלבים אותם עם כלים נוספים מובילים בשוק, יחד כלים אלו מאפשרים לנו לנתח, לתכנן ולבצע אסטרטגיית קידום מדויקת ואפקטיבית עבור האתר שלכם
התחייבות לשקיפות מלאה

Google Analytics

Google Search Console

Google My Business

Google PageSpeed

Google Data Studio

Google Ads

SEMRUSH

Ahrefs

Screaming Frog

Victoria Gelfand
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות! היה לי לעונג לעבוד איתכם ולוודא שהאתר מותאם בדיוק לצרכים שלך, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת נוחות וחווית משתמש. אני שמח שיצאתם מרוצים ושמחתי לחלוק עצות מועילות בדרך. תמיד כאן בשבילך לכל שאלה או צורך נוסף 🙏🏽
diana krasik
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
Response from the owner:תודה רבה חברים, מעריך מאוד את הפידבק החיובי! כיף לעבוד בשיתוף פועלה עם לקוחות כמוכם 🙂
זיו גלעד
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !
מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !
על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות 🙌 תענוג וכיף גדול לעבוד יחד!
אבי לוי
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדם
מומלץ בחום
Response from the owner:תודה רבה אבי היקר, היה תענוג לעבוד איתך!
אליאור קרסקין
תותח
Response from the owner:תודה תודה 🙏
Julian Trumper
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Response from the owner:תודה רבה מקצוען! התחושות הדדיות 🙏
Assaf Ehrenreich
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
Response from the owner:תודה רבה אסף היקר 🙏
Kobi Tec
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.
תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.

הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.

ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות קובי 🙏🏻
Cat Badoo
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.
אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
Response from the owner:תודה רבה אלופים 🙏
Maayan H
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.
ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.

אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.

מעין הראובני.
Response from the owner:וואו תודה רבה מעין היקר 🙏 נהנה לעבוד אתכם!

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי