קידום אתר סחר – עושים את זה נכון

קידום אתר

איך מקדמים חנות באינטרנט בצורה כי יעילה

אם יש לכם חנות וירטואלית (E-commerce) או שאתם נמצאים בתהליכי ההקמה של אחת כזו, כנראה שאתם כבר יודעים עד כמה חשוב המיקום שלכם במנוע החיפוש של גוגל. זירת הסחר האינטרנטית של היום תחרותית מתמיד: השוק מלא באתרי סחר והאתרים שלא דואגים לקידום אורגני נכון ומתוכנן היטב – פשוט טובעים בים האפשרויות. בשנת 2019, כבר לא מספיק להיות בעמוד התוצאות הראשון בגוגל והדרך שלך להצליח לייצר תנועה ורווחים היא על ידי קידום אתר חנות האונליין שלך למקום הראשון במנועי החיפוש בתחום שלך.

 

קידום אתר סחר יכול להיות תהליך מבלבל ומורכב והוא שונה מקידום של אתר אינטרנט רגיל.
אם החלטתם לנסות לעשות את זה בעצמכם – דעו שמדובר בתחום דינמי מאוד שדורש מכם להישאר עם היד על הדופק, ללמוד כל הזמן ולתחזק את האתר באופן עקבי.

 

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

בשביל לעשות לכם את החיים קצת יותר קלים, בניתי עבורכם מדריך לקידום אתר אונליין של חנות וירטואלית. המדריך יעזור לכם להביא תוצאות ותנועה אורגנית, גם אם אתם רחוקים מלהיות מומחים בוורדפרס ובקידום אורגני. 

 

1. הכניסו תוכן בדפי הקטגוריה

גוגל מדרג את האתר שלכם במנוע החיפוש שלו על ידי אלגוריתמים שמחפשים ברחבי האתר, בין היתר, מילות מפתח. אם האלגוריתם של גוגל מזהה באתר שלכם מילים שחוזרות על עצמן בטקסטים של האתר, הוא יסיק מכך שהאתר עוסק במשהו שקשור למילות המפתח האלו, וכשאנשים יחפשו את המילים האלו – גוגל יציג את האתר שלכם. כמובן אסור להגזים הקיף הביטויים אחרת גוגל יבין שמדובר בניסיון להטעות את הרובוט של גוגל, דבר שיכול להוביל לענישה ומשם למיקום נמוך בתוצאות החיפוש.

 

אחת הדרכים היעילות ביותר שיעזרו לכם לבצע קידום אורגני של האתר שלכם היא שילוב תכנים ומאמרים המכילים את מילות המפתח בעמודי המוצרים והקטגוריות של האתר.
איך עושים את זה? בואו נדמיין שיש לכם אתר למכירת סכינים ואתם רוצים שכשמישהו יחפש בגוגל את הביטוי "סכיני שף יפניות", הוא יגיע לאתר שלכם.
כדי שזה יקרה, הכניסו בעמוד הקטגוריה של סכיני שף יפניות טקסט שמדבר על התחום הזה ומכיל את מילת המפתח.

 

זה בסדר אם אתם לא כותבים גדולים, אפילו אם מדובר בטקסט קצר של כ- 100 מילים, התוכן יעזור לכם לקדם את עמודי הקטגוריה שלכם וגוגל תבין שהעמודים האלו רלוונטיים מאוד לחיפוש של מילות המפתח האלו.
שלבו בטקסטים שלכם גם ביטויים ארוכים (זנב ארוך) יותר כמו "סכיני שף יפניות 15 ס"מ" – זה יעזור לכם לקדם את האתר שלכם עבור חיפושים של ביטויים ספציפיים יותר.

 

בתמונה מטה שנלקחה מאתר האקירי, תוכלו לראות טקסט בדף הקטגוריה מתחת לשם המוצר.
הטקסט עוזר גם ללקוח להבין באיזה סוג מוצר מדובר, וגם לגוגל להבין במה העמוד עוסק.

 

קידום אתר סחר

 

2. תמונות. הרבה תמונות.

חשבו על זה לרגע – האם הייתם קונים מוצר שלא ראיתם? יופי, גם הלקוחות שלכם לא. אנחנו רוצים לראות בעיניים שלנו את המוצרים שאנחנו קונים. אם אתם רוצים לעשות קידום אתר סחר נכון, חשוב מאוד שתדאגו לתמונות איכותיות ומחמיאות של המוצרים שלכם. עדיף שלא תעלו תמונות של כל מוצר מאתר היצרן ואם יש לכם אפשרות, שכרו צלם מקצועי שיעזור לכם לצלם את כל המוצרים כך שיהיו לכם תמונות של כל המוצרים באיכות זהה וכך לאתר גם יהיה קו עיצובי עקבי. תדאגו שיהיו לכם תמונות מכמה זוויות של כל מוצר כדי שתוכלו ליצור דפי מוצר אינפורמטיביים ואסתטיים שמעניקים ללקוח ביטחון שהוא יודע בדיוק מה הוא קונה.

 

היעזרו בתוספי וורדפרס כמו Imsanity החינמי או Imagify שבתשלום כדי לכווץ את קבצי התמונות ולוודא שהם לא גורמים לאתר שלכם להיות כבד ואיטי, מה שיגרום לתוצאה לא רצויה – גוגל תדרג את האתר במיקום נמוך במנועי החיפוש.

 

3. דפים ממוקדים על סוגי המוצרים

דמיינו לצורך ההדגמה שיש לכם אתר שמוכר מוצרי אלקטרוניקה וטלפונים. אם אתם רוצים לדאוג שמי שמחפש, למשל, מטענים לטלפונים יגיע לאתר שלכם, אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם דף מוצרים שעוסק במיוחד במטענים לטלפונים.

 

המון אתרי מסחר יעשו את הטעות הנפוצה ויבנו דף מוצרים כלליים שמכילים סוגים רבים של מוצרים מאותו התחום. למשל, דף שנקרא "אביזרים לטלפונים" ובתוכו אמנם אפשר למצוא מטענים לטלפונים, אבל גם אפשר למצוא אוזניות לטלפון, כבלים לטלפונים, כיסויים לטלפונים ומגני מסך.
שוב, הלקוח כן יצליח בסופו של דבר למצוא שם מטענים לטלפונים – אבל נקבל חוויה לא נוחה שתקשה עליהם לאתר את מה שהם מחפשים באתר שלכם, או במקרה שלנו, למצוא מטענים לטלפונים באתר שלכם.

 

מעבר לזה שחווית הלקוח לא תהיה טובה, הסיבה המרכזית ליצור דפים ממוקדי סוג מוצר היא קידום אורגני, הדוגמה שציינתי מעלה לא נכונה ולא מועילה, הסיבה לכך היא שלקוחות לא מחפשים בגוגל "אביזרים לטלפונים", כשהם רוצים מטען חדש לטלפון שלהם. כשהם צריכים מטען – הם כותבים בשורת החיפוש ביטוי מפתח כמו מטענים לטלפונים, מטען לסמארטפון וכדומה. בשביל לוודא שגוגל יבין בקלות שאתם מוכרים מטענים לטלפונים ויקדם אתכם בחיפושים של ביטוי המפתח הזה אתם תרצו ליצור דף מיוחד המיועד לסוג המוצר הזה.

 

בנו עמודי מוצרים שמתמקדים בכל סוג מוצר ובכל תחום בנפרד, אחרת גוגל גם לא יקדם אתכם בחיפושים של סוגי המוצר הספציפיים האלו ולא ימקם אתכם גבוה בחיפושים של המוצרים האלו – פשוט כי היא לא מבינה שאתם מוכרים אותם. קידום אתרים בגוגל (ראו מדריך קידום אתרים) צריך להיות ממוקד וברור כדי שגוגל תדרג אותו במיקום גבוה, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר באתר סחר.
תכינו דפים נפרדים (או בשמם השני דף נחיתה) של סוגי מוצרים שונים: דף נחיתה ספציפי עבור מטענים לטלפונים, דף נחיתה ספציפי עבור אוזניות לאייפון, דף נחיתה ספציפי עבור כבל הטענה TYPE C וכדומה.
כך תקדמו באופן אורגני כל מילת מפתח בצורה נכונה שתביא לכם יותר תנועה, ותנועה איכותית יותר של לקוחות שמגיעים עם כוונה לקנות את המוצר שאתם מספקים.

 

בתמונה שנלקחה מאתר סולן, האתר הראשון שיעלה לכם בחיפוש “מטענים לטלפונים סלולאריים”, תוכלו לראות שבוצעה הפרדה בין סוגי המוצרים השונים. הקלקה על התוצאה של סולן בגוגל מביאה את הגולש ישירות לעמוד המדויק שאליו רצה להגיע.

 

קידום אתרי סחר

 

 

עמוד מוצר כזה הוא מעולה לקידום אורגני, מכיוון שהוא שם בראשו את ביטוי המפתח “מטען לפלאפון סלולרי” מה שגורם לגוגל להבין שהעמוד הזה רלוונטי מאוד לגולשים שמחפשים מטען לפלאפון הסלולרי שלהם.
הוא גם מעולה לחווית הלקוח, ניתן להגיע בדיוק למה שמחפשים כאשר לוחצים על התוצאה במנוע החיפוש. חשוב לזכור שחווית הלקוח באתר היא חלק שאתם לא רוצים להפקיר כשאתם מנסים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, הרי אחד הפרמטרים שמקדם אתרים צריך להקפיד עליו הוא זמן הגלישה באתר שלכם, הנוחות, הנגישות והפשטות של מציאת המוצר האו השירות שהוא מחפש באתר שלכם.

 

4. פתחו בלוג באתר הסחר שלכם

אם אתם רוצים לקחת את הקידום האורגני של החנות שלכם שלכם רמה אחת קדימה, אתם חייבים לפתוח בלוג.
בלוג הוא דרך מעולה לבצע קידום אתר חנות וירטואלית במנוע החיפוש של גוגל ויעזור לכם לייצר תנועה אורגנית של קונים וקוראים באתר שלכם. מטרת הבלוג שלכם היא לייצר תוכן בעל ערך עבור הקוראים שלכם ולהפוך את האתר למקור מידע, עשו זאת על ידי פרסום של סוגי תכנים שונים:

  • סקירת מוצרים חדשים שאתם מוכרים בחנות שלכם
  • מאמרים מקצועיים בתחום שהחנות שלכם עוסקת בו
  • רשימת המוצרים הנמכרים ביותר בתחום
  • סרטוני הדרכה על שימוש במוצרים
  • מדריכים לרכישה חכמה בחנות שלכם

רשימת הרעיונות לתוכן שאתם יכולים להכניס לבלוג שלכם בלתי נגמרת והבלוג שלכם הוא המקום לתעל את היצירתיות שלכם, ובכל תהליך של קידום אתר באינטרנט נעשה שימוש בבלוג – ולא רק בתחום של חנויות איקומרס.

 

אתם יכולים גם למצוא כותבי תוכן שמכירים את התחום של החנות שלכם שיכתבו עבורכם מאמרי קידום אורגני המכילים את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם. זו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות קידום אתר סחר בצורה אורגנית ומאמרים יעזרו לאתר שלכם להיתפס כסמכותי מבחינת מנועי החיפוש.
תוכן באתר שלכם גם יגרום ללקוחות שמגיעים לאתר שלכם להבין שמדובר באתר רציני שמכיר את התחום ושיודע במה הלקוחות שלו מתעניינים – וזה יגרום ללקוחות לרצות לקנות את המוצר שהם מחפשים דווקא מכם.

 

5. דפי מוצר איכותיים

ברגע שהלקוח שלכם מגיע לדף הרכישה של מוצר מסוים, צריכה להיות לו את החוויה הכי נוחה שיכולה להיות. ממשק המשתמש של דפי המוצר שלכם צריך להיות מדויק ונכון כדי לוודא שהלקוח שלכם לא מתבלבל ולא מתייאש כשהוא מנסה להבין מה זה המוצר הזה שאתם מספקים, איך הוא נראה ומה המחיר שלו. איך יוצרים דף מוצר נכון, נוח ומדויק?

 

הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם ליצור דף מוצר נכון ונוח שמקדם את האתר שלכם אורגנית וגם מספק חווית לקוח לא פחות ממושלמת:

  • צרו כותרת ראשית (כותרת H1) המכילה את שם המוצר, זה יבהיר לגוגל שהעמוד עוסק במוצר הספציפי הזה וישלח גולשים ישירות אליו.
    בממשק הוורדפרס יש אפשרות לחלוקה לשש רמות של כותרות, כאשר H1 היא הכותרת החשובה ביותר בדף שלכם, וכותרת H6 היא הכותרת הכי פחות חשובה. כך תוכלו ליצור היררכייה שתיתן לדפים שלכם מבנה מסודר שמבהיר לקורא ולמנוע החיפוש מה הרעיון המרכזי של הדף.
    כשאתם מכניסים את שם המוצר בכותרת בדף המוצר, שימו לב שאתם עושים זאת בכותרת H1, כדי לוודא שגוגל יבין שזו המילה המרכזית והחשובה ביותר בדף שלכם.
  • הכניסו כפתור בחירה בכמות הפריטים לרכישה. אין דבר שיכול יותר לעצבן את הלקוח מאשר להזמין פעמיים את אותו המוצר רק כי הוא צריך שניים ממנו. זה אמנם עניין שפחות קשור לנושא של קידום אתר חנות אבל כמו שכבר אמרנו – אופטימיזציה עבור המשתמשים היא חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני של אתרי סחר.
  • כתבו תיאור מוצר בעצמכם או שכתב כותב ששכרתם. זהו הטקסט שנזין בתיאור המוצר, יהיה איש המכירות שלכם וישכנע את הלקוח לקנות את המוצר, חשוב מאוד לוודא שיהיה תיאור מוצר ברור ואינפורמטיבי (לא להעתיק מהקטלוג של היבואן מילה במילה : ) שמתמקד במטרה לשמה הלקוח הגיע – המוצר.
  • אחד הפרמטרים שפוסלים אתרים על הסף בעייני גוגל, ומכאן ברור מה היא רמת חשיבותו הוא טקסט מועתק, הטקסט חייב להיות מקורי ולא מועתק מחנויות אחרות או מאתר היצרן, כמו שאתרי סחר רבים עושים. אם תעתיקו טקסטים מאתרים אחרים, גוגל תזהה את זה בקלות וזה רק יפגע בדירוג שלכם בחיפושים של הגולשים.
  • דאגו שההנעה לפעולה של דף המוצר שלכם (כפתור "לרכישה" וכפתור "הוספה לסל הקניות") יהיה במיקום מרכזי בדף ולא יבלע בתצוגה של העמוד.
  • הקפידו שתצוגת המחיר ממוקמת במיקום נוח. הלקוח אמור לראות את המחיר מיד כשהוא נכנס לדף, ולא לגלול מטה בדף בשביל לחפש אותו.
  • כפי שהזכרתי מעלה הכניסו מספר תמונות של האתר, ואם אפשר גם סרטון וידיאו.  זה יגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר בעמוד שלכם ולהעלות את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.
  • מעבר לכך, תמונות וסרטונים על המוצר גם יגרמו ללקוחות פוטנציאלים שמגיעים לדף המוצר להרגיש, באופן טבעי, יותר בנוח לקנות את המוצר שאתם מוכרים. הרי אנחנו משקיעים בקידום אתר אונליין כדי למכור יותר מוצרים ולהגדיל הכנסות, זו המטרה הסופית שלנו.
  • לפעמים מלאי המוצרים אוזל, לכן הכניסו מלל (אפשר ליד המחיר) שבו כתוב האם יש לכם את המוצר במלאי או שאזל המלאי, ואם הוא אוזל אפשר גם לכתוב מתי הוא יתחדש, או להרשם לרשימת המתנה – ככה הפרטים של הלקוח יהיו אצלנו : )

 

הטיפ שלי – היכנסו לאתר שאתם אוהבים לרכוש ממנו שנמצא במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, דבר שיעיד על כך שמבצעים באתר זה תהליך של קידום אתר חנות וירטואלית בצורה נכונה.
גלשו באתר, שוטטו בעמודי המוצרים של האתר ונסו לבחון מה אתם אוהבים בעמודי המוצר שלהם ומה הופך אותם לכל כך נוחים ונגישים עבור הלקוחות.

 

אתר סחר

 

6. צרו גרסה מותאמת מובייל

אנחנו צופים בעולם צרכנות שמשתנה לנגד עינינו ומתאפיין בעלייה אדירה בפופולאריות של עולם האי-קומרס והקניות ברשת. כיום, אנשים קונים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים באינטרנט.
הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו כן טורחים לצאת לקניון מדי פעם, היא בשביל חווית הקניה הפיזית שחסרה לנו לעתים בקניה ברשת, או לרכישת מוצרים ספציפיים שעדין נהוג לרכוש אותם בעולם הפיזי.

 

בשנת 2019, לא רק שאנשים עושים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים החל מקניית מקרר חדש הביתה עד הזמנת אוכל למשרד, וכלה בלמידת תואר במנהל עסקים – אלא שרובם גם עושים את זה דרך הסמאטרפון שלהם.
על פי דו"ח של Statista, בעשור האחרון חלה עלייה דרסטית של בין 2% ל-11% בשנה בכמות החיפושים באינטרנט הנעשים דרך הטלפון הנייד על חשבון המחשב הנייח. בשנת 2018, מספר החיפושים שהיה בעלייה קבועה במשך השנים האחרונות הגיע לשיעור של 52.2% – מה שהציב את הסמארטפון מעל למחשבים ניידים או מחשבים נייחים מבחינת כמות החיפושים.

 

כמובן שבהתאם לכך, גוגל עשתה שינויים בדרך שבה היא מאנדקסת ומדרגת אתרים במנוע החיפוש שלה.
גוגל הודיעה במרץ 2018 שתדרג אתרים בעיקר לפי גרסת המובייל שלהם, ולא רק לפי גרסת הדסקטופ (המחשב) שלהם.

 

זה אומר שאם אתם רוצים לעשות קידום אתר סחר שמביא תוצאות – אתם חייבים ליצור גרסה שמותאמת למובייל, כלומר לגלישה דרך הדפדפן של הסמארטפון.
המשימה הזו צריכה להיות במקום הראשון בסדר העדיפויות שלכם ועד שלא יהיה לכם אתר שמותאם לחיפושים של טלפונים ניידים, אל תופתעו אם גוגל לא תדרג את האתר שלכם במיקום גבוה.

 

אבל למעשה, מדובר בנושא שקיים בשיח של מנהלי ה – SEO כבר הרבה לפני שנת 2018.
כבר בשנת 2015 גוגל התחילה לעדכן את האלגוריתמים שלה ואת שיטת הדירוג שלה והחלה לדרג גבוה יותר אתרים המותאמים למובייל, ו"להעניש" אתרים שלא מותאמים לגלישה דרך הטלפון הנייד. בשונה מעדכונים רבים שגוגל מבצעת שנשארים שפרטיהם נשארים מסתוריים עבור קהילת מנהלי הקידום האורגני, במקרה הזה יש גם נתונים שיגבו את זה.
על פי מחקר של חברת השיווק הדיגיטלי Blue Corona, אתרים שלא התאימו את עצמם למובייל לפני העדכון של 2015, שכנראה כי לא היה להם מנהל SEO מקצועי שהיה אחראי על תהליך שוטף של קידום אתר חנות מסחר, קיבלו מכה קשה ואיבדו מעל לחצי מהתנועה שהייתה לאתר לפני כן.

 

בשורה התחתונה – אם אתם רוצים לעשות קידום אתר אונליין בעצמכם אתם חייבים לוודא שיש לכם אתר שמותאם למובייל ולהשקיע באופטימיזציה של גרסת המובייל שלכם לא פחות ואפילו יותר משאתם משקיעים באופטימיזציה של גרסת הדפדפן במחשב.

 

7. אופטימיזציה לאתר – מהירות זה שם המשחק

 תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם רוצים לעשות קידום אתר סחר, אבל לא פחות חשוב מכך – הפן הטכני של האתר ובמרכזו המהירות שבה האתר שלכם רץ ונטען.
במנוע החיפוש של גוגל, אתרים שפועלים מהר ועולים מהר מקבלים דירוג גבוה יותר מאשר אתרים שעולים לאט, גם אם מדובר באתרים מושקעים יותר עם כמות תוכן אדירה.
גוגל עושה את זה מסיבה מאוד ברורה – היא רוצה לקדם אתרים עם חווית משתמש איכותית שנוחים יותר לגולשים.

 

למזלכם, ובמידה ואתם משתמשים בטכנולוגיה מסוג וורדפרס, שהיא פלטפורמה עם קוד פתוח שמאפשרת לכם לעשות כל מה שעולה על רוחכם באתר שלכם.

 

אתרי איקומרס (eCommerce) וחנויות וירטואליות הם אתרים עמוסים בתוכן, תמונות ומידע מה שהופך את המשימה להפוך את אתר הסחר ללא פשוטה בכלל. יש לא מעט דברים שיעזרו לכם להגביר את המהירות שבה הדף שלכם עולה ומגיב והדבר הראשון שתרצו לעשות זה לבחון את מהירות האתר שלכם באמצעות כלים כמו Google Page Speed, WebPagetest ו – Pingdom.

 

עכשיו כשאתם יודעים מה המהירות של אתר הסחר שלכם, הנה שלושה דברים שתוכלו לעשות כבר היום כדי לבצע קידום אתר חנות בצורה נכונה ויעזרו לכם לשפר את מהירות האתר שלכם:

  • מחקו את מה שלא נחוץ, זה אומר פלאגינים, טקסטים, עמודים לא רלוונטיים, תמונות ועמודי קטגוריות ומוצרים שאתם כבר לא מוכרים.
  • דחיסת תמונות זו אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את מהירות האתר שלכם.
    תמונות הן קבצים עם המון משקל, הן תופסות המון מקום באתר שלכם ומכבידות עליו. בתחילת המאמר הזכרתי מספר תוספי וורדפרס לכיווץ תמונות.
    ניתן גם לכווץ קבצי HTML ו- CSS, איחוד פונטים של גוגל, לעבוד עם טכנולוגיית Cache ו- LazyLoad עבור עיכוב טעינה תמונות וידאו ו- iframes.
  • שינוי הסדר שבו נטענים המרכיבים השונים באתר כך שהקבצים הכבדים יטענו אחרונים ולא ראשונים, כמו שהרבה פעמים מוגדר באופן שרירותי באתר שלכם. על ידי פעולה זו, האתר שלכם יעלה בצורה מהירה יותר והקבצים הגדולים ביותר יטענו אחרי שכבר רוב האתר שלכם נטען.

 

קראו גם: כל מה שרציתם לדעת על קידום אתר בגוגל

 

רוצים לקבל דוח ללא עלות, על מיקומי האתר שלכם בגוגל?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
ניר אזולאי - קידום אתרים בגוגל

ניר אזולאי - קידום אתרים בגוגל

ניר אזולאי בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אורגני עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים

  • Graphic Design
  • Artistic Expression
  • Illustrations
  • Design Tools and Software
  • Interior Design
  • Fashion and Photography
  • Print Production
  • Painting, Sculpting and Graphics
  • Web Development
  • Databases
  • Game Development
  • E-Commerce
  • Programming languages
  • Front End tools
  • VR & AR
  • Cameras and Lenses
  • Gear and Maintenance
  • Photography Basics
  • Digital Photography
  • Classic Photography
  • Video
  • Editing Techniques
  • Editing Tools
  • Arts and Crafts
  • Handmade Skills
  • Makeup and Fashion
  • Home Decoration
  • Pets and Pet Care
  • Cooking
  • Gardening
  • Fitness
  • Yoga Classes
  • Nutrition and Diet
  • Mediation
  • Sports
  • Mental Health
  • Audio equipment
  • Professional DAW
  • Mixing and Mastering
  • Audio and Video Editing
  • Video Gear
  • Visual Effects Software
  • Audio for Video
  • Live Recording
  • Mobile Marketing
  • Social Networks
  • SEO for Mobile
  • Small Business
  • Branding
  • Advertising
  • Affiliate Programs
  • Conversions
  • Digital and Classic Marketing
  • Spanish
  • Italian
  • French
  • German
  • Portuguese
  • Chinese
  • Russian
  • Hebrew
  • Arabic
  • Japanese
  • Small Business
  • Entrepreneurship
  • Project Management
  • Home Business
  • Human Resources
  • Real Estate
  • Finances
  • Learn Guitar
  • Learn Piano
  • Learn Violin
  • Other string Instruments
  • Learn Trumpet
  • Learn Saxophone
  • Learn Flute
  • Other Wind Instruments
  • Learn Drums
  • Learn Percussion
  • Other