מומחה לקידום חנות וירטואלית עם ניסיון של יותר מעשור. מסייע לחנויות אונליין להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל, להגדיל תנועה ולהמיר מבקרים ללקוחות. פועל בשקיפות מלאה ומתחייב לתוצאות שמביאות יותר חשיפה, לידים ומכירות לעסק שלכם.
רוצים למכור יותר?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:
יותר מכירות בזכות קידום חנות וירטואלית מקצועי
קידום חנות וירטואלית בצורה נכונה מבטיח שהמוצרים שלכם יופיעו בראש תוצאות החיפוש בגוגל, בדיוק כשהלקוחות מחפשים אותם. כך תיהנו מתנועה איכותית של קונים פוטנציאליים שמוכנים לבצע רכישה – במקום שהם יגיעו לחנויות המתחרות.
אני פשוט מסביר לגוגל שהחנות שלכם היא המקום הטוב ביותר לקנות בו 😉
גוגל – מנוע הצמיחה של חנויות וירטואליות
כשהלקוחות מחפשים מוצרים לקנייה, הם פונים קודם כל לגוגל. הופעה בראש תוצאות החיפוש מגדילה משמעותית את הסיכוי שהם ימצאו דווקא את החנות שלכם ולא את המתחרים.
קידום חנות וירטואלית בגוגל יוצר תנועה אורגנית יציבה עם שיעורי המרה גבוהים, ללא תלות בפרסום ממומן. חנות שמדורגת גבוה באופן טבעי משדרת אמינות, מושכת יותר קונים, ומביאה יותר מכירות לטווח הארוך.
קידום חנות וירטואלית בגוגל מבטיח חשיפה רחבה ותנועה עקבית של לקוחות פוטנציאליים המחפשים מוצרים לרכישה. חלק ניכר מהתנועה לחנויות אונליין מגיע מחיפושים אורגניים, מה שהופך את הקידום האורגני לכלי חיוני להגדלת המכירות.
כאשר החנות מופיעה בעמוד הראשון בגוגל, היא זוכה ליתרון משמעותי מול המתחרים. עם אסטרטגיה נכונה, ניתן להגיע לקהל ממוקד שמחפש בדיוק את המוצרים שאתם מציעים וליהנות מגידול מתמשך בהכנסות.
כאשר חנות וירטואלית מופיעה בראש תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, היא מושכת אליה גולשים שנמצאים בשלבי קנייה מתקדמים ומחפשים באופן אקטיבי את המוצרים שאתם מציעים. נתונים מראים כי רוב הצרכנים מעדיפים להקליק על תוצאות אורגניות, שכן הן נתפסות כאמינות ורלוונטיות יותר בהשוואה למודעות ממומנות.
גולשים שמגיעים לחנות שלכם מתוך חיפוש אורגני כבר מחפשים פתרון, מכירים את הצורך שלהם, ורוצים לקבל הצעה שתתאים להם. לכן, הם נוטים לבצע רכישות בשיעורים גבוהים יותר ולהפוך ללקוחות חוזרים שממשיכים לקנות לאורך זמן.
קידום חנות וירטואלית משדרג את החנות שלכם והופך אותה לנכס דיגיטלי חזק שמייצר תנועה איכותית ומכירות לאורך זמן. באמצעות שיפור חוויית המשתמש, אופטימיזציה למהירות טעינה, יצירת תוכן רלוונטי וחיזוק התשתית הטכנית, החנות הופכת למקור יציב שמושך לקוחות וממיר אותם לרוכשים.
כאשר החנות בנויה נכון ומדורגת גבוה בגוגל, היא מייצרת תוצאות עקביות לאורך זמן ומביאה לקוחות רלוונטיים המחפשים בדיוק את המוצרים שאתם מציעים. התוצאה היא חנות מקצועית, מהירה ונגישה יותר – שתורמת הן לחוויית הקנייה של הלקוחות והן לדירוגים האורגניים בגוגל.
אחת המטרות המרכזיות בקידום חנות וירטואלית היא לספק לגולשים חוויית קנייה נוחה, מהירה ואינטואיטיבית. כאשר החנות נטענת במהירות, מאפשרת ניווט פשוט ומציגה תוכן מדויק ורלוונטי, הלקוחות מרגישים ביטחון להמשיך בתהליך הרכישה.
חנויות אונליין שמשקיעות בחוויית משתמש איכותית לא רק זוכות לדירוגים טובים יותר בגוגל, אלא גם משפרות משמעותית את שיעורי ההמרה. גולשים שנוח להם באתר נשארים זמן רב יותר, בוחנים מוצרים ומבצעים רכישות בתדירות גבוהה יותר – מה שהופך את החנות לנכס דיגיטלי שמייצר מכירות באופן יציב ומתמשך.
קידום חנות וירטואלית הוא הרבה מעבר ליצירת תנועה – הוא מבסס את המותג שלכם כסמכות בתחום. כאשר החנות שלכם מופיעה בעמוד הראשון בגוגל בעקביות, היא נתפסת כאמינה ורלוונטית יותר בעיני הלקוחות. נוכחות אורגנית חזקה יוצרת תחושת ביטחון בקרב הקונים, שמזהים את החנות שלכם כבחירה המובילה בתחום.
כאשר גולשים רואים את החנות שלכם בתוצאות החיפוש שוב ושוב, הם מפתחים אמון טבעי במותג ומעדיפים לבצע רכישה אצלכם ולא אצל מתחרים פחות מוכרים. קידום אורגני איכותי לא רק מביא מכירות – הוא מחזק את המוניטין שלכם והופך את החנות לשם דבר בענף.
גוגל מדרג את האתר שלכם במנוע החיפוש שלו על ידי אלגוריתמים שמחפשים ברחבי האתר, בין היתר, מילות מפתח.
אם האלגוריתם של גוגל מזהה באתר שלכם מילים שחוזרות על עצמן בטקסטים של האתר, הוא יסיק מכך שהאתר עוסק במשהו שקשור למילות המפתח האלו.
וכשאנשים יחפשו את המילים האלו – גוגל יציג את האתר שלכם (זה לא כלכך פשוט אבל זה הכיוון).
כמובן אסור להגזים הקיף הביטויים אחרת גוגל יבין שמדובר בניסיון להטעות את הרובוט של גוגל, דבר שיכול להוביל לענישה ומשם למיקום נמוך בתוצאות החיפוש.
אחת הדרכים היעילות ביותר שיעזרו לכם לבצע קידום אורגני של האתר שלכם היא שילוב תכנים ומאמרים המכילים את מילות המפתח בעמודי המוצרים והקטגוריות של האתר.
איך עושים את זה?
בואו נדמיין שיש לכם אתר למכירת סכינים ואתם רוצים שכשמישהו יחפש בגוגל את הביטוי "סכיני שף יפניות", הוא יגיע לאתר שלכם.
כדי שנצליח, הכניסו בעמוד הקטגוריה של סכיני שף יפניות טקסט שמדבר על התחום הזה ומכיל את מילת המפתח.
גם אם אתם לא כותבים גדולים, אפילו אם מדובר בטקסט קצר של כ- 200-300 מילים, התוכן יעזור לכם לקדם את עמודי הקטגוריה שלכם.
כך גוגל תבין שהעמודים האלו רלוונטיים מאוד לחיפוש של מילות המפתח האלו.
שלבו בטקסטים שלכם גם ביטויים ארוכים (זנב ארוך) יותר כמו "סכיני שף יפניות 15 ס"מ".
זה יעזור לכם לקדם את האתר שלכם עבור חיפושים של ביטויים ספציפיים יותר.
בתמונה מטה שנלקחה מאתר האקירי, תוכלו לראות טקסט בדף הקטגוריה מתחת לשם המוצר.
הטקסט עוזר גם ללקוח להבין באיזה סוג מוצר מדובר, וגם לגוגל להבין במה העמוד עוסק.
חשבו על זה לרגע – האם הייתם קונים מוצר שלא ראיתם? יופי, גם הלקוחות שלכם לא.
אנחנו רוצים לראות בעיניים שלנו את המוצרים שאנחנו קונים.
אם אתם רוצים לעשות קידום אתר חנות נכון, חשוב מאוד שתדאגו לתמונות איכותיות ומחמיאות של המוצרים שלכם.
עדיף שלא תעלו תמונות של כל מוצר מאתר היצרן.
אם יש לכם אפשרות, שכרו צלם מקצועי שיעזור לכם לצלם את כל המוצרים כך שיהיו לכם תמונות של כל המוצרים באיכות זהה וכך לאתר גם יהיה קו עיצובי עקבי.
תדאגו שיהיו לכם תמונות מכמה זוויות של כל מוצר כדי שתוכלו ליצור דפי מוצר אינפורמטיביים ואסתטיים שמעניקים ללקוח ביטחון שהוא יודע בדיוק מה הוא קונה.
היעזרו בתוספי וורדפרס כמו Imsanity החינמי או Imagify שבתשלום כדי לכווץ את קבצי התמונות ולוודא שהם לא גורמים לאתר שלכם להיות כבד ואיטי,
מה שיגרום לתוצאה לא רצויה – גוגל תדרג את האתר במיקום נמוך במנועי החיפוש.
דמיינו לצורך ההדגמה שיש לכם אתר שמוכר מוצרי אלקטרוניקה וטלפונים.
אם אתם רוצים לדאוג שמי שמחפש, למשל, מטענים לטלפונים יגיע לאתר שלכם,
אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם דף מוצרים שעוסק במיוחד במטענים לטלפונים.
המון אתרי מסחר יעשו את הטעות הנפוצה ויבנו דף מוצרים כלליים שמכילים סוגים רבים של מוצרים מאותו התחום.
למשל, דף שנקרא "אביזרים לטלפונים" ובתוכו אמנם אפשר למצוא מטענים לטלפונים, אבל גם אפשר למצוא אוזניות לטלפון, כבלים לטלפונים, כיסויים לטלפונים ומגני מסך.
שוב, הלקוח כן יצליח בסופו של דבר למצוא שם מטענים לטלפונים…
אבל נקבל חוויה לא נוחה שתקשה עליהם לאתר את מה שהם מחפשים באתר שלכם, או במקרה שלנו, למצוא מטענים לטלפונים באתר שלכם.
תכינו דפים נפרדים (או בשמם השני דף נחיתה) של סוגי מוצרים שונים:
כך תקדמו באופן אורגני כל מילת מפתח בצורה נכונה שתביא לכם יותר תנועה, ותנועה איכותית יותר של לקוחות שמגיעים עם כוונה לקנות את המוצר שאתם מספקים.
בתמונה שנלקחה מאתר סולן, האתר הראשון שיעלה לכם בחיפוש "מטענים לטלפונים סלולריים", תוכלו לראות שבוצעה הפרדה בין סוגי המוצרים השונים.
הקלקה על התוצאה של סולן בגוגל מביאה את הגולש ישירות לעמוד המדויק שאליו רצה להגיע.
עמוד מוצר כזה הוא מעולה לקידום אורגני, מכיוון שהוא שם בראשו את ביטוי המפתח "מטען לפלאפון סלולרי".
מה שגורם לגוגל להבין שהעמוד הזה רלוונטי מאוד לגולשים שמחפשים מטען לפלאפון הסלולרי שלהם.
הוא גם מעולה לחווית הלקוח, ניתן להגיע בדיוק למה שמחפשים כאשר לוחצים על התוצאה במנוע החיפוש.
חשוב לזכור שחווית הלקוח באתר היא חלק שאתם לא רוצים להפקיר כשאתם מנסים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש,
הרי אחד הפרמטרים שמקדם אתרים צריך להקפיד עליו הוא זמן הגלישה באתר שלכם, הנוחות, הנגישות והפשטות של מציאת המוצר האו השירות שהוא מחפש באתר שלכם.
אם אתם רוצים לקחת את הקידום האורגני של החנות שלכם שלכם רמה אחת קדימה, אתם חייבים לפתוח בלוג.
בלוג הוא דרך מעולה לבצע קידום חנות וירטואלית במנוע החיפוש של גוגל ויעזור לכם לייצר תנועה אורגנית של קונים וקוראים באתר שלכם.
מטרת הבלוג שלכם היא לייצר תוכן בעל ערך עבור הקוראים שלכם ולהפוך את האתר למקור מידע, עשו זאת על ידי פרסום של סוגי תכנים שונים:
רשימת הרעיונות לתוכן שאתם יכולים להכניס לבלוג שלכם בלתי נגמרת והבלוג שלכם הוא המקום לתעל את היצירתיות שלכם.
ובכל תהליך של קידום אתר נעשה שימוש בבלוג – ולא רק בתחום של חנויות איקומרס.
אתם יכולים גם למצוא כותבי תוכן שמכירים את התחום של החנות שלכם שיכתבו עבורכם מאמרי קידום אורגני המכילים את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם.
זו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות קידום אתר סחר בצורה אורגנית ומאמרים יעזרו לאתר שלכם להיתפס כסמכותי מבחינת מנועי החיפוש.
תוכן באתר שלכם גם יגרום ללקוחות שמגיעים לאתר שלכם להבין שמדובר באתר רציני שמכיר את התחום ושיודע במה הלקוחות שלו מתעניינים.
בנוסך זה יגרום ללקוחות לרצות לקנות את המוצר שהם מחפשים דווקא מכם.
ברגע שהלקוח שלכם מגיע לדף הרכישה של מוצר מסוים, צריכה להיות לו את החוויה הכי נוחה שיכולה להיות.
ממשק המשתמש של דפי המוצר שלכם צריך להיות מדויק ונכון.
זאת כדי לוודא שהלקוח שלכם לא מתבלבל ולא מתייאש כשהוא מנסה להבין מה זה המוצר הזה שאתם מספקים, איך הוא נראה ומה המחיר שלו.
הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם ליצור דף מוצר נכון ונוח שמקדם את האתר שלכם אורגנית וגם מספק חווית לקוח לא פחות ממושלמת:
זה יבהיר לגוגל שהעמוד עוסק במוצר הספציפי הזה וישלח גולשים ישירות אליו.
בממשק הוורדפרס יש אפשרות לחלוקה לשש רמות של כותרות, כאשר H1 היא הכותרת החשובה ביותר בדף שלכם, וכותרת H6 היא הכותרת הכי פחות חשובה.
כך תוכלו ליצור היררכיה שתיתן לדפים שלכם מבנה מסודר שמבהיר לקורא ולמנוע החיפוש מה הרעיון המרכזי של הדף.
אין דבר שיכול יותר לעצבן את הלקוח מאשר להזמין פעמיים את אותו המוצר רק כי הוא צריך שניים ממנו.
חשוב מאוד לוודא שיהיה תיאור מוצר ברור ואינפורמטיבי (לא להעתיק מהקטלוג של היבואן מילה במילה : ) שמתמקד במטרה לשמה הלקוח הגיע – המוצר.
אחד הפרמטרים שפוסלים אתרים על הסף בעייני גוגל, ומכאן ברור מה היא רמת חשיבותו הוא טקסט מועתק.
הטקסט חייב להיות מקורי ולא מועתק מחנויות אחרות או מאתר היצרן, כמו שאתרי סחר רבים עושים.
אם תעתיקו טקסטים מאתרים אחרים, גוגל תזהה את זה בקלות ורק תפגע בדירוג שלכם בחיפושים של הגולשים.
עם למעלה מעשור של ניסיון בקידום חנות וירטואלית, אני מביא נסיון מוכח והבנה עמוקה של האלגוריתמים המשתנים של גוגל. ראיתי כבר הכל, וצברתי ארגז כלים עשיר להתמודדות עם כל אתגר.
הלקוחות שלי תמיד יודעים בדיוק מה קורה עם תהליך קידום החנות שלהם. אני מאמין בתקשורת פתוחה, בדיווחים שוטפים ובמדידה מתמדת של ביצועים.
אין פתרונות קופי-פייסט אצלי. אני אשקיע את הזמן להבין את העסק שלכם, את היעדים השיווקיים ואת קהל היעד, ואתפור תוכנית קידום בהתאמה אישית שתשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר.
שילוב מנצח של מומחיות בקידום חנויות איקומרס לצד ניסיון מוכח בבניית אתרים מספק את הפתרון האולטימטיבי שיזניק את האתר שלכם במנועי החיפוש ובעיני הגולשים.
תמיד תדעו בדיוק מה הסטטוס של הפרויקט, מה התוצאות עד כה ומה הצעדים הבאים. אני והצוות שלי זמינים עבורכם במייל, בטלפון ובוואטסאפ לכל שאלה או בקשה שלכם.
אני דואג להיות בקדמת הידע בתחום, מיישם טכנולוגיות חדישות ומביא גישה יצירתית וחדשנית לכל אתגר. האתר שלכם תמיד יהיה צעד אחד לפני המתחרים.
כפי שהזכרתי מעלה הכניסו מספר תמונות של האתר, ואם אפשר גם סרטון וידיאו תאפשר ויזואליות נעימה שעושה חשק לגולשים לרכוש את המוצר מהר יותר.
מעבר לכך זה יגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר בעמוד שלכם ולהעלות את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.
תמונות וסרטונים על המוצר גם ייצרו אמינות ויתנו הרגשה ללקוחות פוטנציאלים שמגיעים לדף המוצר, באופן טבעי, יותר בנוח לקנות את המוצר שאתם מוכרים.
הרי אנחנו משקיעים בקידום חנות אונליין כדי למכור יותר מוצרים ולהגדיל הכנסות, זו המטרה הסופית שלנו.
הטיפ שלי – היכנסו לאתר שאתם אוהבים לרכוש ממנו שנמצא במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, דבר שיעיד כנראה על כך שמבצעים באתר זה תהליך נכון של קידום אתר חנות וירטואלית.
גלשו באתר, שוטטו בעמודי המוצרים של האתר ונסו לבחון מה אתם אוהבים בעמודי המוצר שלהם ומה הופך אותם לכל כך נוחים ונגישים עבור הלקוחות.
תכינו דפים נפרדים (או בשמם השני דף נחיתה) של סוגי מוצרים שונים:
כך תקדמו באופן אורגני כל מילת מפתח בצורה נכונה שתביא לכם יותר תנועה, ותנועה איכותית יותר של לקוחות שמגיעים עם כוונה לקנות את המוצר שאתם מספקים.
בתמונה שנלקחה מאתר סולן, האתר הראשון שיעלה לכם בחיפוש "מטענים לטלפונים סלולריים", תוכלו לראות שבוצעה הפרדה בין סוגי המוצרים השונים.
הקלקה על התוצאה של סולן בגוגל מביאה את הגולש ישירות לעמוד המדויק שאליו רצה להגיע.
עמוד מוצר כזה הוא מעולה לקידום אורגני, מכיוון שהוא שם בראשו את ביטוי המפתח "מטען לפלאפון סלולרי".
מה שגורם לגוגל להבין שהעמוד הזה רלוונטי מאוד לגולשים שמחפשים מטען לפלאפון הסלולרי שלהם.
הוא גם מעולה לחווית הלקוח, ניתן להגיע בדיוק למה שמחפשים כאשר לוחצים על התוצאה במנוע החיפוש.
חשוב לזכור שחווית הלקוח באתר היא חלק שאתם לא רוצים להפקיר כשאתם מנסים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש,
הרי אחד הפרמטרים שמקדם אתרים צריך להקפיד עליו הוא זמן הגלישה באתר שלכם, הנוחות, הנגישות והפשטות של מציאת המוצר האו השירות שהוא מחפש באתר שלכם.
אנחנו צופים בעולם צרכנות שמשתנה לנגד עינינו ומתאפיין בעלייה אדירה בפופולריות של עולם האי-קומרס והקניות ברשת.
כיום, אנשים קונים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים באינטרנט.
הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו כן טורחים לצאת לקניון מדי פעם, היא בשביל חווית הקניה הפיזית שחסרה לנו לעתים בקניה ברשת.
(או לרכישת מוצרים ספציפיים שעדין נהוג לרכוש אותם בעולם הפיזי)
בשנת 2019, לא רק שאנשים עושים פחות או יותר כל דבר שהם צריכים החל מקניית מקרר חדש הביתה עד הזמנת אוכל למשרד.
כלה בלמידת תואר במנהל עסקים – אלא שרובם גם עושים את זאת דרך הסמאטרפון שלהם.
על פי דו"ח של Statista, בעשור האחרון חלה עלייה דרסטית של בין 2% ל-11% בשנה בכמות החיפושים באינטרנט הנעשים דרך הטלפון הנייד על חשבון המחשב הנייח.
בשנת 2018, מספר החיפושים שהיה בעלייה קבועה במשך השנים האחרונות הגיע לשיעור של 52.2%..
מה שהציב את הסמארטפון מעל למחשבים ניידים או מחשבים נייחים מבחינת כמות החיפושים.
כמובן שבהתאם לכך, גוגל עשתה שינויים בדרך שבה היא מאנדקסת ומדרגת אתרים במנוע החיפוש שלה.
גוגל הודיעה במרץ 2018 שתדרג אתרים בעיקר לפי גרסת המובייל שלהם, ולא רק לפי גרסת הדסקטופ (המחשב) שלהם.
זה אומר שאם אתם רוצים לעשות קידום חנות וירטואלית שמביא תוצאות – אתם חייבים ליצור גרסה שמותאמת למובייל, כלומר לגלישה דרך הדפדפן של הסמארטפון.
המשימה הזו צריכה להיות במקום הראשון בסדר העדיפויות שלכם מבחינת קידום קידום חנות וירטואלית.
וביננו עד שלא יהיה לכם אתר שמותאם לחיפושים של טלפונים ניידים, אל תופתעו אם גוגל לא תדרג את האתר שלכם במיקום גבוה.
אבל למעשה, מדובר בנושא שקיים בשיח של מנהלי ה – SEO כבר הרבה לפני שנת 2018.
כבר בשנת 2015 גוגל התחילה לעדכן את האלגוריתמים שלה ואת שיטת הדירוג שלה והחלה לדרג גבוה יותר אתרים המותאמים למובייל.
וגוגל התחיל "להעניש" אתרים שלא מותאמים לגלישה דרך הטלפון הנייד.
בשונה מעדכונים רבים שגוגל מבצעת שנשארים שפרטיהם נשארים מסתוריים עבור קהילת מנהלי הקידום האורגני, במקרה הזה יש גם נתונים שיגבו את זה.
על פי מחקר של חברת השיווק הדיגיטלי Blue Corona, אתרים שלא התאימו את עצמם למובייל לפני העדכון של 2015,
שכנראה כי לא היה להם מקדם אתרים מקצועי שהיה אחראי על תהליך שוטף של קידום אתר חנות מסחר, קיבלו מכה קשה ואיבדו מעל לחצי מהתנועה שהייתה לאתר לפני כן.
בשורה התחתונה – אם אתם רוצים לעשות קידום אתר אונליין בעצמכם אתם חייבים לוודא שיש לכם אתר שמותאם למובייל,
ולהשקיע באופטימיזציה של גרסת המובייל שלכם לא פחות ואפילו יותר משאתם משקיעים באופטימיזציה של גרסת הדפדפן במחשב. ואם את רוצים תוצאה מקצועית ביותר לחנות הוירטואלית שלכם כמובן שלא תוכלו לוותר על מקדם חנות וירטואלית מקצועי.
תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם רוצים לעשות קידום חנות באינטרנט, אבל לא פחות חשוב מכך – הפן הטכני של האתר ובמרכזו המהירות שבה האתר שלכם רץ ונטען.
במנוע החיפוש של גוגל, אתרים שפועלים מהר ועולים מהר מקבלים דירוג גבוה יותר מאשר אתרים שעולים לאט, גם אם מדובר באתרים מושקעים יותר עם כמות תוכן אדירה.
גוגל עושה את זה מסיבה מאוד ברורה – היא רוצה לקדם אתרים עם חווית משתמש איכותית שנוחים יותר לגולשים.
למזלכם, ובמידה ואתם משתמשים ומבצעים קידום אתר וורדפרס, שהיא פלטפורמה עם קוד פתוח שמאפשרת לכם לעשות כל מה שעולה על רוחכם באתר שלכם.
אתרי איקומרס (eCommerce) וחנויות וירטואליות הם אתרים עמוסים בתוכן, תמונות ומידע מה שהופך את המשימה לקדם חנות באינטרנט ללא פשוטה בכלל.
יש לא מעט דברים שיעזרו לכם להגביר את המהירות שבה הדף שלכם עולה ומגיב,
הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לבחון את מהירות האתר שלכם באמצעות כלים כמו Google Page Speed, WebPagetest ו – Pingdom.
עכשיו כשאתם יודעים מה המהירות של אתר הסחר שלכם.