ClickCease

פרסום בגוגל

מומחה בפרסום ממומן בגוגל עם ניסיון עשיר של מעל עשור בתחום. מנהל קמפיינים ממוקדים ואפקטיביים בפלטפורמת Google Ads שיביאו את העסק שלכם ללקוחות הנכונים בזמן הנכון. מתמחה באופטימיזציה מתקדמת, מעקב צמוד אחר ביצועים והתאמה מדויקת של הקמפיין לצרכי העסק שלכם. מחויב לשקיפות מלאה ותוצאות מדידות שיובילו להגדלת התנועה, הפניות וההמרות לעסק שלכם

רוצים להגדיל את המכירות?
השאירו מספר ואחזור אליכם בהקדם:

הגיע הזמן להפוך את האתר לנכס דיגיטלי חזק
פרסום בגוגל - ניר אזולאי

פרסום בגוגל PPC

המומחיות והניסיון העשיר בניהול קמפיינים ממומנים מאפשרים דיוק של המודעות שלכם ללקוחות המחפשים את המוצר או השירות שלכם, תוך ניצול מקסימלי של התקציב והימנעות מחשיפה ללקוחות לא רלוונטיים.

ניסיון של מאות קמפיינים איכותיים מבטיח שתשלמו רק על קליקים איכותיים שמביאים לכם לקוחות עם כוונת רכישה אמיתית.
אני פשוט יודע לכוון כל שקל בקמפיין שלכם לכיוון הנכון ; -)

החשיבות של פרסום ממומן בגוגל

מהחברות מוכרות באמצעות PPC
% 0
מקליקים על תוצאות ממומנות
% 0
מחפשים באינטרנט לפני רכישה
% 0

גוגל היא הפלטפורמה המובילה בשיווק דיגיטלי, עם למעלה מ-8.5 מיליארד חיפושים יומיים. פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם את היכולת להציג את העסק שלכם בראש תוצאות החיפוש, בדיוק כשלקוחות מחפשים אתכם. ניגוד לשיטות שיווק אחרות, פרסום ממומן מאפשר לכם לראות תוצאות מהיום הראשון, לשלוט בתקציב באופן מדויק, ולכוון את המודעות שלכם לקהל היעד הרצוי בדיוק בתזמון הנכון

ניר אזולאי

פרסום ממומן מייצר חשיפה ולקוחות

נעבוד יחד להגדלת הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם בגוגל באמצעות קמפיינים ממומנים מותאמים אישית. ניסיון רב בניהול תקציבי פרסום מאפשר לי להתאים את הקמפיין המושלם לצרכים ולמטרות של העסק שלכם, ולהביא תוצאות מדידות כבר מהיום הראשון
ותפסיקו לפספס לקוחות

חשיפה בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מייצר חשיפה מיידית במנוע החיפוש. מיליוני אנשים מבצעים חיפושים יומיומיים בגוגל, וקמפיין ממומן מקצועי מאפשר לכם להופיע בראש התוצאות מול הקהל הרלוונטי ביותר

ברגע שהקמפיין עולה לאוויר, המודעות שלכם מתחילות להופיע בראש העמוד, והלקוחות הפוטנציאליים מגיעים ישירות אליכם כשהם ממוקדי מטרה לחפש את המוצר או השירות שלכם, כל זאת לצד שליטה מלאה בתקציב ובטרגוט של קהל היעד שאליו אנחנו מפרסמים

לידים איכותיים

פרסום ממומן בגוגל הוא דרך מצויינת להגיע במהירות ללקוחות פוטנציאליים. מודעות ממומנות מאפשרות לכם להופיע מעל כולם בדיוק ברגע הנכון. כשהמודעות שלכם מותאמות היטב לחיפוש, הן מציגות בדיוק את מה שהגולש מחפש

גולשים שמגיעים דרך מודעות ממומנות הם לרוב בעלי כוונת רכישה גבוהה, היות והם נחשפים למסרים ממוקדים והצעות ערך ברורות. בנוסף, היכולת לפלח את קהל היעד ולהתאים את המסר בדיוק לצרכיהם, מובילה להמרות איכותיות ולקוחות מוכנים לרכישה

דפי נחיתה מניבים

דף נחיתה מקצועי מעוצב בקפידה כדי להוביל את המבקר למטרה ספציפית – השארת פרטים, ביצוע רכישה או יצירת קשר

באמצעות מבנה ברור, מסרים ממוקדים והצעת ערך חזקה, דף נחיתה איכותי מגדיל משמעותית את סיכויי ההמרה. שילוב של כותרות מושכות, תוכן משכנע, תמונות איכותיות וקריאות לפעולה בולטות – יוצר חוויית משתמש שמעודדת את המבקר לבצע את הפעולה הרצויה

חווית הגולש

גולש שמקליק על מודעה ממומנת מגיע עם ציפיות גבוהות במיוחד. הוא מצפה שהדף אליו הוא מגיע יציג בדיוק את ההצעה שהובטחה במודעה, ושהמחיר והתנאים יהיו תואמים למה שהובטח לו קודם לכן

כל עיכוב בטעינה או פער בין המודעה לדף הנחיתה עלול לגרום לו לחזור מיד לגוגל ולבחור במתחרה. מאחר וכל קליק עולה כסף, חשוב במיוחד שהדף יטען במהירות, יהיה קל להתמצאות, ויספק אפשרות פשוטה ליצירת קשר או לביצוע רכישה. הגולש שהגיע דרך מודעה בגוגל הוא בשל לרכישה, ולכן מצפה למענה מהיר ומקצועי לפנייה שלו

בניית מותג וסמכותיות

הופעה עקבית בפרסום ממומן בגוגל היא כלי חזק לבניית מותג וסמכותיות בשוק. כאשר המודעות שלכם מופיעות באופן קבוע בראש תוצאות החיפוש, עם מסרים מקצועיים ועיצוב עקבי, הן מחזקות את התפיסה של העסק כמוביל בתחומו

שימוש נכון בהרחבות מודעה מאפשר להציג ביקורות חיוביות, דירוגי כוכבים, הסמכות מקצועיות ולקוחות בולטים – כל אלה בונים אמינות ומעצימים את המותג שלכם. בשילוב עם הצעות ערך ייחודיות והטבות אטרקטיביות, אתם יוצרים בידול משמעותי מהמתחרים ומחזקים את המיצוב שלכם כמומחים בתחום

מחבר הספר - קידום אורגני הלכה למעשה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי. קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק
אל תתפשרו על פרסום בינוני
עובדים עם הכלים המתקדמים בתעשייה

טעויות שמחסלות לך את התקציב של פרסום בגוגל לשווא

תקציב לא מאוזן

ניהול תקציב לא מאוזן בקמפיינים ממומנים הוא אחת הטעויות הקריטיות שעסקים רבים נופלים בה.

כאשר אתם מחלקים את התקציב שלכם בצורה לא נכונה בין קמפיינים שונים, אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים יותר מדי במילות מפתח יקרות שלא בהכרח מביאות המרות, בעוד שקמפיינים אפקטיביים יותר סובלים מתת-תקצוב.

למשל, אם אתם מקצים 70% מהתקציב למילות מפתח תחרותיות מאוד עם עלות הקלקה גבוהה, ייתכן שתמצאו את עצמכם מבזבזים את רוב התקציב על מספר קטן של הקלקות, בעוד שקמפיינים ממוקדים יותר עם מילות מפתח ספציפיות יותר (ולרוב זולות יותר) יכולים להניב תוצאות טובות יותר עם פחות השקעה.

הפתרון הוא לנתח את הביצועים של כל קמפיין, להבין את ה-ROI של כל קבוצת מודעות, ולחלק את התקציב בצורה חכמה שתביא את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלכם.

מילות מפתח לא מדויקות

בחירת מילות מפתח לא מדויקות היא טעות יקרה בפרסום בגוגל. כאשר אתם בוחרים מילות מפתח כלליות מדי, אתם למעשה משלמים על תנועה שאינה רלוונטית לעסק שלכם.

לדוגמה, אם אתם מוכרים נעלי ספורט יוקרתיות אבל מפרסמים על המילה "נעליים", אתם עשויים למשוך גולשים שמחפשים נעלי עבודה, נעלי ערב או אפילו נעלי ילדים – קליקים שעולים לכם כסף אך לא יובילו למכירות.

יתרה מכך, מילות מפתח כלליות בדרך כלל יקרות יותר בגלל התחרות הגבוהה עליהן. במקום זאת, כדאי להתמקד במילות מפתח ספציפיות יותר המתארות בדיוק את המוצר או השירות שלכם, כולל מאפיינים כמו מותג, דגם, צבע או שימוש מיועד. כך תמשכו תנועה איכותית יותר של גולשים שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים.

חוסר מעקב ואופטימיזציה

מעקב ואופטימיזציה שוטפת הם מרכיבים קריטיים בניהול קמפיין PPC מוצלח בגוגל.

מנהלי קמפיינים חייבים לבצע בדיקה שיטתית של מדדי הביצוע המרכזיים (KPIs) כולל שיעורי המרה, עלות להמרה (CPA), תשואה על ההשקעה (ROI), ציון איכות (Quality Score) ושיעור הקלקות (CTR).

ניתוח הנתונים מאפשר זיהוי מדויק של מילות מפתח, מודעות וקבוצות מודעות שאינן מספקות את התוצאות הרצויות. בהתבסס על הנתונים, יש לבצע התאמות כמו השהיית מילות מפתח לא יעילות, עדכון טקסטים של מודעות, התאמת הצעות מחיר והקצאת תקציבים מחדש לקמפיינים המניבים את התוצאות הטובות ביותר.

בנוסף, חשוב לבצע בדיקות A/B שיטתיות על המודעות ולנתח את הביצועים לפי מכשירים, מיקומים גיאוגרפיים ושעות פעילות כדי למקסם את האפקטיביות של התקציב הפרסומי.

דפי נחיתה שאינם מתאימים

התאמה מדויקת בין דפי הנחיתה למודעות היא מרכיב קריטי בהצלחת קמפיין PPC.

כאשר דף הנחיתה אינו תואם במדויק את המודעה וכוונת החיפוש של המשתמש, הדבר משפיע לרעה הן על ציון האיכות בגוגל והן על שיעורי ההמרה. ציון איכות נמוך מוביל לעלות הקלקה (CPC) גבוהה יותר ולדירוג נמוך יותר של המודעות.

בנוסף, חוסר התאמה בין המודעה לדף הנחיתה מגדיל את שיעור הנטישה ומוריד משמעותית את סיכויי ההמרה. לכן, חשוב ליצור דפי נחיתה ספציפיים לכל קבוצת מודעות, המכילים את אותן מילות מפתח ומסרים שהופיעו במודעה, ומספקים בדיוק את המידע או המוצר שהמשתמש חיפש.

יש להקפיד על מבנה ברור, קריאה לפעולה (CTA) בולטת, וזמן טעינה מהיר כדי למקסם את פוטנציאל ההמרה של התנועה הממומנת.

זמני פעילות לא מותאמים

ניהול לא נכון של זמני הפעילות בקמפיין PPC מהווה גורם משמעותי לבזבוז תקציב פרסום. הפעלת קמפיינים בשעות לא אפקטיביות מובילה לתשלום על קליקים שלא יובילו להמרות.

לדוגמה, עסק המספק שירות לקוחות טלפוני שמפעיל קמפיין מחוץ לשעות הפעילות שלו, משלם על קליקים של לקוחות שלא יוכלו לקבל מענה מיידי. ניתוח נתוני הביצועים לפי שעות חיוני לזיהוי השעות בהן מתקבלות ההמרות הטובות ביותר ועלות ההמרה (CPA) הנמוכה ביותר.

מומלץ לבצע התאמות תקציב לפי שעות היום, להגדיל את ההצעות בשעות השיא ולהפחית או להשהות את הקמפיין בשעות בהן הביצועים נמוכים. בנוסף, חשוב להתחשב בהבדלים בין ימות השבוע וסופי שבוע, ולהתאים את האסטרטגיה בהתאם.

אי הגדרת מילות מפתח שליליות

חוסר שימוש במילות מפתח שליליות הוא גורם מרכזי לבזבוז תקציב בקמפיינים ממומנים בגוגל. כאשר לא מוגדרות מילות מפתח שליליות, המודעות מופיעות לחיפושים לא רלוונטיים שפוגעים בביצועי הקמפיין בשני אופנים:

ראשית, הורדת ציון האיכות עקב CTR נמוך כשהמודעה מופיעה לקהל לא רלוונטי, ושנית, בזבוז תקציב על קליקים של משתמשים שלא יבצעו רכישה. לכן, חיוני להגדיר רשימה מקיפה של מילות מפתח שליליות ברמת הקמפיין וברמת קבוצת המודעות.

מומלץ לבצע ניתוח שוטף של דוחות Search Terms ולהוסיף מילות מפתח שליליות חדשות באופן קבוע כדי לשפר את איכות התנועה ולמקסם את תקציב הפרסום.

למה אנחנו?

01

ניסיון עשיר

עם למעלה מעשור של ניסיון בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל Ads, רכשתי מומחיות בניהול תקציבים והשגת המרות מקסימליות. צברתי ארגז כלים מקצועי להשגת תוצאות מיטביות בכל אתגר פרסומי

02

מחויבות לשקיפות

הלקוחות שלי תמיד יודעים בדיוק מה קורה עם הקמפיין הפרסום הממומן שלהם. אני מאמין בתקשורת פתוחה, בדיווחים שוטפים ובמדידה מתמדת של ביצועים

03

התאמה אישית

אין פתרונות קופי-פייסט אצלי. אני אשקיע את הזמן להבין את העסק שלכם, את היעדים השיווקיים ואת קהל היעד, ואתפור קמפיין פרסום בגוגל בהתאמה אישית שתשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר

04

ידע רחב

שילוב מנצח של מומחיות בפרסום בגוגל לצד ניסיון מוכח בבניית דפי נחיתה שמניבים מספק את הפתרון האולטימטיבי שיזניק את המכירות שלכם למעלה

05

זמינות ושירות

תמיד תדעו בדיוק מה הסטטוס של הפרסום בגוגל, מה התוצאות עד כה ומה הצעדים הבאים. אני והצוות שלי זמינים עבורכם במייל, בטלפון ובוואטסאפ לכל שאלה או בקשה שלכם

06

חדשנות ויצירתיות

אני דואג להיות בקדמת הידע בתחום, מיישם טכנולוגיות חדישות ומביא גישה יצירתית וחדשנית לכל אתגר. האתר שלכם תמיד יהיה צעד אחד לפני המתחרים

 

לקוחות מרוצים

מקדם אתרים
מקדם אתרים - ניר אזולאי
מצוין
4.9
מבוסס על 33 ביקורות
כתוב לנו ביקורת ב
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדםמומלץ בחום
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.מעין הראובני.
חברה מקצועיים, רציניים ואמינים.
ניר אזולאי – האיש והאגדה!מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפותשהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו,ניר הוא תותח אמיתי...בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה.ללא ספק - זכיתי!
מהניסיון שלי עם ניר אשמח להמליץ עליו - הוא מקצועי ונעים, יודע להתאים את השירות לצרכים היחודיים של הלקוח, וכן זריז ויעיל. תענוג.
חששתי מאוד מכל התחום של שיווק האתר ואיחסונו. ניר נתן לי מענה חם. תמיד היה זמין לכל השאלות שלי ועזר לי גם בנושאים שהם מעבר לחוזה שלנו. ממליצה בחום!
מקצוענות, יחס אישי ואדיבות!
מקצוען , שירות אדיב, מהיר ובקיצור ציון 💯!!!
בן אדם מקסים, ומקדם אתרים מקצועי ביותר! ממליץ בחום
ניר בנה לי אתר מעולה ! יחסי אנוש מצויינים , עמד בלוחות הזמנים ואף קידם לי את האתר למקום הראשון. אני ממליץ בחום
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצויין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
ניר מקצוען אמיתי. והכי חשוב בן אדם. אנחנו עובדים איתו יחד כבר למעלה מ3 שנים, ולמרות שחלק מהפעילות כבר לא בתחום האחריות שלו, ניר ממשיך ותומך בנו, זמין לכל שאלה ובקשה, תמיד עם חיוך, ללא תמורה. כן ירבו, אני ממליץ בחום !
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים.בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת!מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
ניר מקצוען אמיתי . ממליץ בחום!
מקצועי, ענייני Uשירות בלתי רגיל.מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
ניר בנה לי את האתר המהמם שלי וקידם אותו בצורה מעולה! ממליצה מניסיון לכל מי שמחפש מקדם אתרים מקצוען, שירותי, עם ערימות של סבלנות וכישרון!
מקצוען, באתי לניר ללא ידע בכלל איך להתחיל לקדם את העסק שלי. מהרגע הראשון קיבלתי יחס אישי וחם ולווי גם לאחר סגירת העסקה מול ניר. מרוצה מאוד מהתוצאות!
מקצוען אמיתי! כיף לעבוד איתו.
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר..ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עתקשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
js_loader

שאלות נפוצות על פרסום בגוגל

קמפייני פרסום בגוגל, בפייסבוק, קידום אתרים אורגני וגם קידום באמצעות תוכן תוך שימוש בפלטפורמות של אאוטבריין וטאבולה – פרסום באינטרנט היא דרך יעילה במיוחד לשווק מוצרים ושירותים לקהל היעד ממוקד, ליצור מודעות למותג שלנו ולמשוך לקוחות חדשים.

אם אתם עדיין בצד שמאמין בפרסום הישן והטוב בשיטות Old Fashioned כמו פליירים או פרסומות במקומונים – אני חייב לומר לכם שאתם מפספסים בענק.
למה? כי האינטרנט הביא איתו הזדמנות יוצאת דופן של פרסום עסקים באינטרנט.

ההזדמנות הזו היא היכולת לטרגט (מהמילה targeting) באופן ממוקד את מאמצי השיווק בלקוחות בעלי פוטנציאל ממשי, או כמו שאני נוהג להגדיר אותם בשיחות עם לקוחות שלי – שיווק ללקוחות "מבושלים".

פרסום באינטרנט מאפשר לנו לזנוח את שיטת ה"לירות באפלה" ולקוות לפגוע.
במקום זה, הוא עוזר לנו לעבור לשיטות פרסום מתוחכמות יותר בהן אנחנו מפרסמים את המוצרים והשירותים שלנו למי שהם באמת רלוונטיים.
במקום לפנות לכל הגולשים, אנחנו מתמקדים בגולשים שמראים כוונה ממשית להתעניין בתוכן שלנו, לברר על השירותים שלנו ולקנות את המוצרים שלנו.

התוצאה? עלויות פרסום נמוכות יותר ותוצאות טובות יותר, משמע יחס עלות-תועלת גבוה.

ובכל מקרה, למעט עסקים בתחומים מאוד ספציפיים – הלקוחות של רוב העסקים כבר לא מחפשים מוצרים ושירותים במקומונים, הם מחפשים אותם באינטרנט.
השיווק הדיגיטלי מאפשר לנו להביא את המותג, המוצר או השירות שלנו בדיוק לשם -לאינטרנט – המקום שבו הלקוחות שלנו נמצאים.

כשגולשים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל, התוצאות לחיפוש שלהם מופיעות בדפי התוצאות של גוגל.
עמודי התוצאות האלו, אגב, נקראים בעגה המקצועית – SERP, ראשי תיבות של Search Engine Results Pages.

בעמודים אלו קיימים שני סוגים של תוצאות – תוצאות אורגניות ותוצאות פרסומיות.
התוצאות האורגניות הן התוצר של תהליכי הקידום האורגני, וכשאנחנו מדברים על תוצאות ממומנות אנחנו מתכוונים לתוצאות שמופיעות בפני הגולשים בתמורה לתשלום מצד המפרסם. המיקום של האתר שלנו בגוגל הוא בעצם המקום שבו הוא מופיע בעמוד התוצאות של גוגל.
בשביל למקם את האתר גבוה יותר, אנחנו צריכים לבצע קידום אורגני, אלא אם… נשקיע בפרסום בגוגל, או במילים אחרות נשלם לגוגל.

קמפיין פרסום בגוגל אדס מציג מודעה של המפרסם שמופיעה בראש דפי התוצאות (לפעמים ובכפוף לרמת התחרות המודעה מופיעה נמוך יותר בדפי התוצאות כמו בסוף העמוד לאחר התוצאות האורגניות, אבל כל עוד המודעה רלוונטית לחיפושים, התקציב שלנו לא נמוך מהמתחרים והקמפיין הפרסומי נעשה בצורה נכונה זה לא אמור לקרות).

עכשיו, פרסום ב Google Ads עובד כמו מכירה פומבית. המפרסמים מגישים הצעות מחיר מקסימליות הנקראות בידים (מהמילה Bid באנגלית), שהן בעצם המקסימום שהם מוכנים לשלם עבור הצגת הפרסומות שלהם עבור בפני גולשים שמבצעים חיפושים שונים.
מתוך כל המפרסמים שהציעו את המחיר שהם מוכנים לשלם, גוגל בוחרת את המודעה של מי היא תציג.

אבל בשונה ממכירה פומבית, הכסף הוא לא הדבר היחיד שקובע את הטון. גוגל משתמשת ב- Ad Rank, שהוא דירוג המודעה בעבור מילות מפתח שונות.
דירוג המודעה כולל פרמטרים שונים, ביניהם נכלל כמובן מחיר הביד שהצענו, אבל לא רק, אלא גם פרמטרים נוספים כמו:

  • שיעור ההקלקה (CTR) ההיסטורי של מודעות שפרסמנו בעבר
  • שיעור ההקלקה (CTR) של המודעה הנוכחית שאנחנו מפרסמים
  • חווית המשתמש של דף הנחיתה אליו המודעה מובילה
  • רלוונטיות המודעה לחיפוש הגולש

אולי שמעתם את המושג "Quality Score" – זהו למעשה פרמטר שמאגד בתוכו מספר פרמטרים, כמו ה-CTR של המודעה, הרלוונטיות שלה לאותה מילת המפתח, ועוד.

בקמפיינים של גוגל משלמים לפי מודל ה- Pay Per Click, או בקיצור PPC ובעברית – תשלום לפי קליק.

המחיר שמשלמים עבור קליק, ה- CPC, נקבע בהתאם לתחרות בתחום שלכם.
בנוסף, הוא גם קשור ל- Ad Rank שהוא בעצם דירוג הקמפיין שמשלב כאמור את איכות המודעה, הרלוונטיות לכל מילת מפתח, ה-CTR של המודעה, טיב דף הנחיתה וגם את ההיסטוריה של החשבון מנהל המודעות שלכם.

בגדול, ככל שהמודעה שלכם איכותית ורלוונטית יותר לכוונה של הגולשים, שמתבטא כמובן במילת המפתח, תשלמו פחות פר קליק.

בואו נעשה את זה ברור יותר. מתי אנחנו משלמים יותר על כל קליק?

  • המחיר עולה אם דף הנחיתה לא נוח (UX – חווית גלישה לא נעימה) לגולשים וגורם לאנשים לנטוש.
  • המחיר עולה אם המודעה שלכם לא מספקת לגולשים את הצורך שלשמה הם ביצעו את החיפוש בגוגל.
  • המחיר עולה אם הכותרת והתיאור של המודעה לא טובים (CTR נמוך) ולא מצליחים למשוך גולשים ללחוץ על המודעה.

בנוסף, פרסום בגוגל מחיר תלוי גם תלוי בתעשייה, כמות החיפושים וכמות הכסף שהמתחרים שלך מציעים על כל ביטוי וביטוי (גובה ה- Bid).
בתעשיות כמו עורכי דין, חברות ביטוח, משכנתאות וצימרים כל קליק יכול לעלות כמה עשרות שקלים בעוד שבתעשיות אחרות המחיר יכול להיות כמה שקלים בודדים בלבד.

אם אתם רק מתחילים ועדין אין לכם ניסיון רב בניהול קידום ממומן בגוגל, אני מציע לנהל את התקציב באופן פשוט יחסית.
התחילו באופציה של "הצעת מחיר", בקשו מגוגל להשיג כמה שיותר המרות במסגרת התקציב שלכם והגדירו תקציב יומי שתדעו לעמוד בו לאורך זמן – שבועות עד חודשים.

בהמשך, כשיש לכם יותר מידע סטטיסטי במנהל המודעות אתם יכולים לחשב בעצמכם מהו הביד (הצעת מחיר) המקסימלי שאתם מוכנים לשלם עבור כל קליק וכמה הוא מניב לכם.

הביד המקסימלי שלכם הוא בעצם סכום הכסף הגבוה ביותר שאתם מוכנים לשלם עבור כל קליק, והוא נקבע על ידי חישוב הרווח הממוצע שלכם מכל קליק.
ברגע שיש לכם מספיק נתונים ואתם יודעים מה אחוז ההמרה שלכם, שהוא כמות האנשים שמבצעים את הפעולה שאתם רוצים שהם יעשו ביחס לכמות האנשים שרואים את המודעה – חישוב הרווח הממוצע מכל קליק הוא דיי פשוט.

ביד מקסימלי = רווח ממכירה/ליד X העמלה לגוגל X יחס ההמרה.

כדי לפשט, בואו נמחיש זאת עם דוגמה:

  • רווח ממכירה – בואו נניח שאתם מפרסמים מקרר חדש שיצא לשוק, ועל מכירת כל מקרר אתם מרוויחים 1000 שקלים.
  • העמלה של גוגל – עכשיו, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשלם לגוגל חלק מהרווחים שלנו, אז בואו נניח שאתם מרגישים בנוח שגוגל תרוויח מכל מכירה שלכם עמלה מקסימלית של 200 שקלים, למשל.
    200 שקלים עמלה מתוך 1000 שקלים רווח על כל מקרר = 20%, או 0.2.
  • יחס ההמרה – בהנחה שכבר הרצתם מודעה בעבר, אמור להיות לכם איזשהו מושג לגבי יחס ההמרה שלכם. בואו נגיד שהוא 1% או 0.1, כלומר על כל 100 אנשים שרואים את המודעה 1 קונה מכם מקרר.

אם כך, הביד המקסימלי שלכם יחושב כך:

(רווח פר מכירה) 1000 X (עמלה לגוגל) 0.2 X (יחס המרה) 0.1 

ביד מקסימלי = 20 שקלים.

כמובן, ככל שהרצתם יותר קמפיינים יהיו לכם יותר נתונים לגבי יחס ההמרה שלכם, וכך תוכלו לדעת במדויק יותר כמה כל קליק באמת שווה לכם.

למקרה ששכחתם, אני רוצה להזכיר שכשאתם מפרסמים בגוגל אדס, המודעה שלכם מופיעה לגולשים שמחפשים את מילות המפתח שאתם מגדירים.
עכשיו, להגדרת מילות המפתח שלכם יש משמעות אדירה.

בחירת מילות המפתח שלכם צריכה להתבצע לפי שני דברים:

  • מה אנשים מחפשים – אם אתם רוצים שגולשים יגיעו למודעה שלכם אתם צריכים למצוא את מילות המפתח שהם מחפשים.
    למעשה, אתם צריכים לשים את עצמכם בנעליים של הגולש ולהבין מה הוא היה מקליד בשורת החיפוש.
  • מה שאתם מציעים – זו לא חוכמה פשוט לבחור במילות מפתח מאוד פופולריות.
    המודעה ודף הנחיתה שלכם חייבים להיות רלוונטיים לאותו החיפוש ולספק לגולשים את מה שהם מחפשים.

אם תפגעו במטרה ותפרסמו את המודעה הנכונה לקהל המדויק, שיעור ההקלקה של הגולשים יהיה גבוה והקמפיין שלכם יספק תוצאות מעולות במסגרת התקציב שתקבעו.
מצד שני, אם תפרסמו את המודעה שלכם גם לגולשים לא רלוונטיים, לא רק שגוגל תעלה את המחיר שלכם פר קליק אלא שתשלמו עבור קליקים של גולשים סקרנים שבכלל לא רוצים או צריכים את מה שיש לכם להציע.

איך מוצאים את מילות המפתח הנכונות? אני ממש לא ממליץ להסתמך כאן על השערות.
רצוי להשתמש בכלים כמו מתכנן המילים של גוגל אדס וגם בכלים מקצועיים נוספים.
אם אתם רוצים ללמוד על הנושא הזה בצורה מעמיקה יותר, מעבר למדריך פרסום בגוגל שאתם קוראים עכשיו כתבתי גם מדריך מפורט שמסביר איך לעשות מחקר מילות מפתח שיעזור לכם ליצור רשימה מדויקת ככל האפשר של ביטוי החיפוש שהכי רלוונטיים למודעה שלכם.

רוב בעלי עסקים מוציאים כמה מאות שקלים, מפרסמים איזו מודעה בגוגל – ומתפלאים שהם לא מקבלים טלפונים.
ההבדל בין מי שנשאר במעקב אחרי הביצועים של המודעה ומשפר אותה בהתאם (אופטימיזציה לקמפיין) לבין מי שלא עושה את זה הוא משמעותי מאוד.
בואו נדבר על הדוגמה הכי ברורה לכמה זה חשוב לעקוב אחרי המדדים האלו ולשפר אותם – שיעורי המרה.

בואו נגיד ששיעור ההמרה שלכם הוא 1%, כלומר, על כל 1,000 גולשים שרואים את המודעה שלכם, 10 מהם נרשמים לקורס שלכם.
עכשיו נניח שמכל הרשמה לקורס אתם מרוויחים 500 שקלים, מה שאומר שעל כל 1,000 גולשים שרואים את המודעה, אתם מרוויחים 5000 שקלים – 10 נרשמים כפול 500 שקלים.
עכשיו, במצב כזה אתם יכולים להגיד "סבבה, טוב לי עם זה, זה ממש אחלה".

מצד שני, אתם יכולים להגיד "אוקיי, אולי אני יכול ליצור מודעה יותר טובה, עמוד נחיתה יותר איכותי, אולי שווה לי".
עכשיו, נניח שעשיתם את זה, והצלחתם להביא לעלייה של 1% בלבד באחוז ההמרה.
אבל העלייה הקטנה הזו? המשמעות שלה היא שעל כל 1,000 גולשים תקבלו 20 נרשמים.

זה אומר שעלייה של 1% בלבד תגרום לכך שתרוויחו 10000 שקלים במקום 5000 שקלים על כל 1,000 גולשים שרואים את המודעה.
אחוז אחד בלבד, ואתם מרוויחים כפול!
זה באמת ככה, המשחק כאן הוא באחוזים בודדים – עלייה של כל אחוז בשיעור ההמרה שלכם תגדיל בצורה משמעותית את הרווחים שלכם.

עכשיו השאלה היא איך משפרים את המדדים האלו.
אם אתם מחפשים את השורה התחתונה – הדרך לשפר את המדדים האלו היא בניית מודעה ועמודי נחיתה טובים יותר, אז בואו נדבר על איך עושים את זה.

  • השתמשו במספרים כשזה מתאים – מסתבר שהמוח שלנו מגיב טוב למספרים. כמה טוב? עד כדי שיפור של 88% ב-CTR.
  • הוספת אלמנטים למודעה – יש תוספות שאפשר להוסיף למודעה ועשויות להגדיל את ה-CTR, כמו אותם Sitelinks עליהם דיברנו לפני כן או אלמנטים כמו אופציה להתקשרות מיידית שכוללת את מספר הטלפון שלכם ומאפשרת להתקשר אליכם באופן מיידי ואף את המחיר של המוצר שאתם מוכרים.
    לא רק שתגדילו את שטח המודעה שלכם בעמוד התוצאות, אלא גם יתאפשר ללקוחות לקבל את מה שהם רוצים, מה שמעלה את הסיכוי שגולשים עם צורך דחוף יקליקו על המודעה שלכם ויבצעו את הפעולה שהייתם מעוניינים בה ללא בזבוז תקציב על ידי קליקים מיותרים.
  • כתבו מודעות עדכניות – נסו למצוא קשר לתקופה הנוכחית שבה אתם מפרסמים את המודעה.
    נניח, אם הייתי מפרסם מודעה על שירותי קידום אורגני שלי בגוגל בזמן כתיבת המדריך הזה, הייתי יכול לפרסם משהו כמו "בואו לפתוח פער על פני המתחרים בתקופת הקורונה!".
    זה נותן מימד של רלוונטיות למודעה ויכול לשפר פלאים את ה- CTR שלכם וגם את שיעור ההמרות שלכם.
    • Keep It Simple – ברוב המקרים, אין הצדקה אמיתית לעיצוב מתחכם ומורכב. לא רק שעיצוב כזה בדרך כלל דורש הרבה יותר זמן טעינה, הוא גם מסיח את הדעת מהעיקר.
    • תהיו ברורים – הטיפ הכי גדול שלי הוא להיות ברורים ולא להסתבך עם פרטים לא רלוונטיים, כתבו מה אתם מציעים, מה היתרון היחסי שלכם, והניעו את הגולש לפעולה, זה מה שעובד הכי טוב.
    • הכותרת היא 90% מהעבודה – כאן תהיו חייבים לזקק את הצעת הערך שלכם, כי הכותרת היא כמה מילים ספורות שצריכות להבהיר לגולש מה אתם מציעים לו.
      רוצים דוגמה? אם אתם מעבירים סדנת כתיבה, הכותרת יכולה להיות משהו כמו "בואו לכתוב סיפור בתוך 4 מפגשים".
    • בלי הנעה לפעולה אין המרות – יש הרבה עמודי נחיתה שנראים טוב, אבל מבלבלים את הגולש ומאבדים אותו ממש בשלבים האחרונים.
      הסבירו לגולשים בצורה ברורה וישירה מה הפעולה שהם צריכים לעשות והשתמשו בכפתורי רכישה או טופסי הרשמה כדי לדרוש מינימום מאמץ מהגולש.
    • עזרים ויזואליים – הפכו את עמוד הנחיתה שלכם לקריא ומושך מבחינה ויזואלית. הכניסו צבעים כדי שלא יהיה משעמם, שלבו תמונות והשתמשו בתבליטים (שהם העיגולים האלו שאתם רואים לפני כל סעיף ממש כאן).
      מה שכן, אל תגזימו. השתמשו בדברים האלו במידה הגיונית ורק כשזה באמת מתאים.
    • צרו אמינות – חוות דעת מלקוחות, לוגואים של חברות איתם אתם עובדים וכמה מילים עליכם/העסק שלכם. זה עשוי להביא למצב המיוחל של שיפור יחס המרה.
    • טפלו בצד הטכני – התאמה לנייד (רספונסיביות), מהירות טעינת עמוד וגדלי פונט נכונים יגרמו למשתמש להתמצא בדף ולהשאיר פרטים.

אם אתם מתכוונים להוציא סכומים גדולים של כסף על הקמפיין שלכם וכתיבה היא לא הצד החזק שלכם, אני ממליץ לקחת איש מקצוע שיודע מה הוא עושה.
האמת היא שעמוד נחיתה לא טוב יכול להפסיד לכם הרבה לקוחות פוטנציאליים, וזה חלק לא פחות חשוב מבחירת קהלי יעד נכונים או מילות מפתח מדויקות.

    • נכתבו על הנושא הזה עשרות כתבות ומדריכים ויש קורסים מקצועיים מאוד יקרים ומעמיקים שמלמדים קופירייטינג בדיוק בשביל זה.
      בגדול, תמיד עדיף להיעזר בכותב או קופירייטר מקצועי אבל במציאות כמו במציאות, מסגרת התקציב שלנו מוגבלת.

      אומנם אי אפשר ללמד קופירייטינג בכמה מילים, אך גם אני בעצמי כתבתי לא מעט מודעות בחיי ולפעמים אפשר לקבל תוצאות לא רעות אם דובקים בעקרונות.

      הנה כמה עקרונות וטיפים מרכזיים:

      • כותרת ותיאור ברורים ונוקבים – ככל שהכותרת והתיאור יהיו מושכים יותר הסיכוי שגולשים ירצו ללחוץ על המודעה יגדל.
        מצאו דרך להבהיר את היתרונות ואת הצעת הערך הייחודית שלכם וה-CTR ישתפר פלאים.
      • התמקדו בפתרון – אם אתם מספקים שירותי הדברת טרמיטים ומפרסמים מודעה על השירותים שלכם, אין סיבה שתכתבו משהו כמו "יש לכם טרמיטים?".
        אם הגולשים חיפשו משהו שקשור להדברת טרמיטים, כנראה שיש להם טרמיטים, לכן כותרות כמו "הדברת טרמיטים מהירה ומשתלמת" או "היפטרו מטרמיטים אחת ולתמיד" יתאימו יותר.
      • דעו מה הצעת הערך הייחודית שלכם – כדי שתוכלו להבהיר מה היתרון שלכם עבור הלקוח, אתם חייבים לדעת מה היתרון הזה בעצמכם, מה ה-UVP שלכם, או בעברית, הצעת ערך ייחודית.
        אתם הכי זולים? אתם הכי מהירים? אתם הכי מנוסים? חשוב שתבינו מה הבידול של העסק שלכם, גם בלי שום קשר לפרסום העסק שלכם בגוגל.
      • התאמה למילות המפתח – התאימו את הכותרת והתיאור של המודעה למילות המפתח שהגדרתם.
        אם הגולשים יראו מודעה שכוללת בדיוק את מה שהם מחפשים, הסיכוי שהם ילחצו גבוה.

      עכשיו, אם אתם מתעכבים על משהו – תעשו לי טובה, תתעכבו על הכותרת.
      הכותרת של המודעה שלכם היא חלק מאוד קריטי מההצלחה שלו בהמרת הגולשים, היא הדבר הראשון שהם רואים וכדאי מאוד שהיא תעביר את המסר בצורה הנכונה.

      אבל אולי הדבר הכי חשוב, וזה שהמון נופלים בו, הוא להתמקד בלקוח, לא בעצמכם.
      הלקוח רוצה לדעת מה הוא יקבל מכם, פחות מעניינים אותו פרטים טכניים על העסק שלכם או על המוצר שלכם, אלא אם הם הצעת הערך הייחודית שלכם.

אנחנו עובדים עם הכלים המקצועיים ביותר

במסגרת פרסום בגוגל וקידום אתרים אנחנו עובדים עם הכלים המקצועיים והמתקדמים ביותר בתעשייה - משתמשים בכלי הניתוח והמעקב הרשמיים של גוגל ומשלבים אותם עם כלים נוספים מובילים בשוק, יחד כלים אלו מאפשרים לנו לנתח, לתכנן ולבצע אסטרטגיית קידום מדויקת ואפקטיבית עבור האתר שלכם
התחייבות לשקיפות מלאה

Google Analytics

Google Search Console

Google My Business

Google PageSpeed

Google Data Studio

Google Ads

SEMRUSH

Ahrefs

Screaming Frog

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 33 ביקורות
×
js_loader
Victoria Gelfand
Victoria Gelfand
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
diana krasik
diana krasik
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
זיו גלעד
זיו גלעד
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
אבי לוי
אבי לוי
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדםמומלץ בחום
אליאור קרסקין
אליאור קרסקין
תותח
Julian Trumper
Julian Trumper
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
Kobi Tec
Kobi Tec
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Cat Badoo
Cat Badoo
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
Maayan H
Maayan H
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.מעין הראובני.
Sigal MSA Marketing
Sigal MSA Marketing
חברה מקצועיים, רציניים ואמינים.
Etay Noorlian
Etay Noorlian
ניר אזולאי – האיש והאגדה!מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפותשהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו,ניר הוא תותח אמיתי...בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה.ללא ספק - זכיתי!
Merav Niv Becker
Merav Niv Becker
מהניסיון שלי עם ניר אשמח להמליץ עליו - הוא מקצועי ונעים, יודע להתאים את השירות לצרכים היחודיים של הלקוח, וכן זריז ויעיל. תענוג.
hadar barazani
hadar barazani
חששתי מאוד מכל התחום של שיווק האתר ואיחסונו. ניר נתן לי מענה חם. תמיד היה זמין לכל השאלות שלי ועזר לי גם בנושאים שהם מעבר לחוזה שלנו. ממליצה בחום!
Uri Rabinek
Uri Rabinek
מקצוענות, יחס אישי ואדיבות!
רון לופו
רון לופו
מקצוען , שירות אדיב, מהיר ובקיצור ציון 💯!!!
yosi levi
yosi levi
בן אדם מקסים, ומקדם אתרים מקצועי ביותר! ממליץ בחום
און גולן פתרונות הנדסה בעמ
און גולן פתרונות הנדסה בעמ
ניר בנה לי אתר מעולה ! יחסי אנוש מצויינים , עמד בלוחות הזמנים ואף קידם לי את האתר למקום הראשון. אני ממליץ בחום
Sasi Cohen
Sasi Cohen
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
אלונה פרץ
אלונה פרץ
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצויין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Dotan Danay
Dotan Danay
ניר מקצוען אמיתי. והכי חשוב בן אדם. אנחנו עובדים איתו יחד כבר למעלה מ3 שנים, ולמרות שחלק מהפעילות כבר לא בתחום האחריות שלו, ניר ממשיך ותומך בנו, זמין לכל שאלה ובקשה, תמיד עם חיוך, ללא תמורה. כן ירבו, אני ממליץ בחום !
נתנאל דהן
נתנאל דהן
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים.בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת!מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
Rotem Shlimak
Rotem Shlimak
ניר מקצוען אמיתי . ממליץ בחום!
Moti Shalev
Moti Shalev
מקצועי, ענייני Uשירות בלתי רגיל.מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
Meital Nehemya
Meital Nehemya
ניר בנה לי את האתר המהמם שלי וקידם אותו בצורה מעולה! ממליצה מניסיון לכל מי שמחפש מקדם אתרים מקצוען, שירותי, עם ערימות של סבלנות וכישרון!
Gal Angel
Gal Angel
מקצוען, באתי לניר ללא ידע בכלל איך להתחיל לקדם את העסק שלי. מהרגע הראשון קיבלתי יחס אישי וחם ולווי גם לאחר סגירת העסקה מול ניר. מרוצה מאוד מהתוצאות!
Chen Zaslavski
Chen Zaslavski
מקצוען אמיתי! כיף לעבוד איתו.
David Znaty
David Znaty
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר..ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עתקשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
ביקורות נוספות
×
js_loader

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי