קידום אתרים, או SEO באנגלית – משמעותה "אופטימיזציה למנועי חיפוש" הוא בעצם תהליך שמוודא שאתר האינטרנט שלך מופיע בתוצאות החיפוש. בניית אתרים לרופאים והסתפקות בבנית אתר בלבד כמובן אינה מבטיחה שהוא יופיע במקום טוב בחיפוש בגוגל. כדי לוודא שהמטופלים שלך אכן יגיעו לאתר שלך, יש צורך בשירותי קידום אתרים לרופאי שיניים בגוגל.
לגוגל יש רשימה של 200 גורמים ויותר, בעזרתם היא מחליטה כיצד לדרג אתר מסוים בתוצאות החיפוש. קידום אתרים לרופא שיניים בגוגל נעשה כדי להתאים את האתר שלכם בהתאם לגורמים אלה. מה שמאפשר לגוגל 1 -לשפוט את האתר שלך 2- ולהחליט אם להציג אותו בעמוד הראשון שלו, או שלא.
מדוע זה חשוב? רוב האנשים לא טורחים לבדוק את התוצאות שמופיעות בדף השני בגוגל, לכן יהיה אופטימי להניח שאנשים יראו את האתר שלך כשהוא מופיע בעמוד השלישי או הרביעי של גוגל.
החשיבות של שירותי קידום לרופאי שיניים בגוגל
חשיפה:
ביצוע SEO לאתר שלך מגדיל את סיכויו להופיע בחיפוש המקוון של המטופל הפוטנציאלי שלך. מה שמגביר את החשיפה שלך ושל המרפאה שלך בעולם המקוון שבו אלפים מתמודדים על תשומת לבו של הגולש.
מודעות ושיפור השירות:
ניתוח מילות מפתח והדירוג שלהן ייתן לך מושג לגבי הנושאים שאנשים מחפשים בגוגל בתחום רפואת השיניים. כרופא, יהיה באפשרותך לכלול את אפשרויות הטיפול הללו הן במרפאה והן באתר שלך, וגם ליצור מודעות לאפשרויות הטיפול החדשות שטיפולי השיניים שלך מספקים.
אמינות:
הופעה בדף הראשון של גוגל תיצור רושם מעולה בתודעת המטופל. האתרים היחידים שמופיעים בדף הראשון של גוגל הם כאלה שהוכיחו את ערכם ועברו את המבחן של גוגל. הם קלים לניווט יש להם תוכן שימושי. בידיעה שרוב האנשים לא טורחים ללכת לדף השני של תוצאות החיפוש, הופעה בעמוד הראשון מעניקה אמינות למרפאת השיניים, מוניטין גבוה ומהווה רושם ראשוני טוב. מה שכמובן מגדיל את הסיכויים לצמיחה עסקית.
ניתוח תחרות:
על ידי מעקב אחר מרפאות המופיעות בתוצאות המובילות, תוכלו להבין את גודל התחרות, לנתח מה קהל היעד שלכם מחפש ולהבען את איכות המתחרים. ניתן להשוות את אופן ההסברה של המרפאה שלך – למתחרים, ובכך לשפר את הגישה השיווקית, סוג הטיפולים המוצעים ולהשיג מטופלים חדשים.
כיצד רופאי שיניים בוחרים חברת SEO?
נניח שאתה רופא שיניים מחויב ובעל כישורם נהדרים. הקהילה שלך סומכת על היכולות שלך, ומטופלים ממליצים עליך לעתים קרובות לחברים ובני משפחה.
האם זה לא אמור להספיק כדי למשוך יותר מטופלים?
למרות הניסיון והנאמנות הסבלנית שלך, אתה זקוק ליותר מהפניות רק כדי להחזיק את הראש מעל המים ולצמוח במאה ה -21. הפניות מפה לאוזן הן רק חלק אחד מאסטרטגיה רחבה יותר של שיווק רופאי שיניים באינטרנט.
אחד החלקים החשובים ביותר להתמקד בהם בתור רופא שיניים הוא קידום אתרים בגוגל.
יותר מ 77% מכלל החולים הפוטנציאליים משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא שירותי טיפול. כאשר 70% מאותם חיפושים מביאים לשיחת טלפון. זו הסיבה שאתה זקוק לאסטרטגיית SEO (קידום אורגני בגוגל) שיכולה ללכוד ולהוביל לידים במהירות.
המזל הוא, שאתה לא צריך להיות מומחה לאופטימיזציה בעצמך כדי להפיק את היתרונות של קידום אתרים בגוגל. אתה כן זקוק לחברת קידום אתרים או מומחה קידום אתרים שמספקים תוצאות.
עקוב אחר הטיפים החיוניים הבאים כדי למצוא את צוות ה- SEO המתאים ביותר למרפאת השיניים שלך.
שיווק SEO לרופאי שיניים – איך זה עובד?
ידע הוא כוח, ואחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מליפול לידיים הלא נכונות היא ללמוד את היסודות של SEO.
אופטימיזציה למנועי חיפוש מייצגת מגוון רחב של שיטות אורגניות, המסייעות לאתרים להעלות בדירוג בדף הראשון של מנועי החיפוש. שיטות אורגניות הן טכניקות המסייעות לדירוג האתר שלך בתוצאות חיפוש טבעיות. זאת בניגוד לשיטות "ממומנות" כמו קידום ממומן בגוגל, כלומר טכניקות של מודעות חיפוש לפיהן התשלום הוא עבור כל קליק, מודעות המופיעות מעל תוצאות החיפוש האורגניות.
אתה לא צריך להיות מומחה, כמובן, אבל זה עוזר לדעת איך זה עובד, כך שחברות קידום אתרים פחות מהימנות לא ישאירו אותך בחושך. אנשים הפסידו אלפי דולרים על כך שהם פשוט לא ידעו את ההבדל בין שיטות כובע שחור לטכניקות של כובע לבן.
טקטיקות "כובע לבן" הן שיטות SEO לגיטימיות שאינן יחבלו בדירוג שלך, בניגוד לטכניקות של "כובע שחור".
שיטות "כובע לבן" כוללות:
- יצירת תוכן איכותי
- בניית קישורים רלוונטית וסמכותית
- מחקר מילות מפתח נכון
- צפיפות מילות מפתח מתאימה (ללא הצפה)
- רכיבים בדף מותאמים כהלכה – אופטימיזציות On-Site
- עיצוב חווית משתמש, דוגמת שיפור מהירות אתר
- התאמה לנייד
- לא לבצע פעולות אסורות כמו הסתרת קישורים ותוכן משוכפל
לעבוד עם חברות seo לגיטימיות בלבד
חברות קידום אתרים חייבות לתרגל גם טכניקות קידום אתרים עדכניות ולגיטימיות, אך אין זה אומר שכולן עושות זאת.
דגל אדום נוסף שיש להיזהר ממנו הוא תוכן באיכות נמוכה, מאמרים ממוחזרים ותוכן כפול. הימנע מחברות שאינן מפתחות תכנים באופן עצמאי, מכיוון שזו אבן פינה בתהליך נכון של SEO.
אל תהסס לשאול חברות קידום אתרים פוטנציאליות אם הן עוסקות בשיטות מזיקות אלה. הוכח ששיטות אלה מורידות את הדירוג שלך או מורידות את אינדקס האתר שלך לחלוטין! זה כסף שהולך לטמיון, וכמו דברים אחרים בחיים – לבנות לוקח זמן, להרוס? ניתן בשנייה אחת…
לשאול כיצד עובד קידום אתרים זו אחת משאלות רבות שעליך לשאול. תקציב השיווק שלך עומד על הפרק. אתה רוצה להשיג את התוצאה שלשמה התכנסנו.
לחברות ומומחים הגונים לקידום אתרים לא תהיה שום בעיה לענות על כל שאלה שיש לכם. אם סוכנות לא מוכנה לענות על שאלותיך או מבטלת את חששותיך, זה דגל אדום מידי.
להלן השאלות הקריטיות ביותר שיש לשאול כל חברת קידום אתרים שמתמחה בקידום לרופאי שיניים
1. האם חברת SEO מבינה את עסקי רפואת השיניים?
- כידוע, מרפאות השיניים שונים משירותי קמעונאות, ייצור וכדומה. אתה רוצה חברת קידום העוסקת במרפאות שיניים ומתמחה בקידום אתרים לרפואת שיניים.
- שאל עם אילו רופאי שיניים ולקוחות חברת SEO עבדה. לעתים קרובות, סוכנויות קידום אתרים לשיניים יציגו לקוחות עבר באתר האינטרנט שלהם. אם לא, דאג לשאול.
- חברות קידום אתרים שעובדות עם רופאי שיניים צריכות להבין את הצרכים השיווקיים של הפרקטיקה שלך. עליהם להבין את מטרת היעד שלך, את צרכי התוכן, את מילות המפתח ואת מגמות תעשיית השיניים, וכמו כן מה מותר ומה אסור לפרסם באתר ומחוצה לו בתחום רפואת השיניים.
2. האם חברת SEO מציעה בלעדיות או שהיא עובדת עם רופאי שיניים מרובים באותה העיר?
- הנה משהו שאולי לא שקלתם: אם חברת קידום אתרים היא חברה ענקית ייתכן שהיא עובדת עם הרבה מרפאות שיניים, יתכן שהיא עובדת גם עם המתחרים שלכם.
- במקום זאת, שקול מומחים שעובדים רק עם מרפאת שיניים אחת בכל עיר. האם אתה רוצה לעבוד עם חברה שעוזרת לתחרות להתעלות על האתר שלך?
3. האם החברה משתמשת באסטרטגיות מוכנות מראש, או שהם מסוגלים להכין אסטרטגיות מותאמות אישית למילוי צרכיך?
- נקודת הדאגה הבאה שלך צריכה להיות התאמה אישית.
- התמחות בתעשיית השיניים היא דבר אחד, אך אין זה אומר שאסטרטגיות SEO לרופאי שיניים הן אותו הדבר עבור כל רופא. עבוד עם סוכנות העוסקת בקמפיינים מותאמים אישית של SEO עבור לקוחות.
- אתה זקוק לאסטרטגיה מותאמת אישית שמבוססת על היעדים והמדדים הספציפיים שלך.
לסיכום
בכך שאתה לא מבצע קידום אתרים לאתר שלך אתה לא נמצא כלל בתחרות. קידום אתרים לרופאי שיניים יוצר ערך עצום עבור מרפאת השיניים שלך על ידי שיפור הנראות והחשיפה ברשת, ומיקוד לחולים שכבר מחפשים את הטיפול. בנוסף, מסיר את המאמץ לשכנע את המטופל לבצע טיפול מכיוון שהוא כבר מודע למה שהוא רוצה (לקוח בשל לצרוך את השירות). הקפד לבחור חברה או מומחה שיש להם ידע עשיר ברפואת שיניים ושעשו את זה בעבר ויכולים לתת לך תמורה טובה עבור ההשקעה שלך.