תפריט
תפריט

שלבי הקידום האורגני

שקיפות – כוח העל שלי
בשונה ממקדמי אתרים רבים, אני מאמין שאתה כבעל האתר צריך להיות מעורב בתהליך, לפחות ברמה כזו שתמיד תדע איפה הדברים עומדים.

לפני שאני מתחיל לעבוד על האתר שלך והופך אותו לאתר איכותי, מושך ומוביל בתחומו שמקבל תנועת גולשים משמעותית ומתמקם בנוחות בראש עמודי התוצאות, אני רוצה שתדע בדיוק איך אני הולך לעשות את זה.

 1. בונים תכנית פעולה

בשלב הראשון, נניע את תהליך קידום האתר שלך על ידי ביצוע צעדים חשובים שיעזרו לי לדעת איך לקדם את האתר הייחודי שלך בצורה היעילה והנכונה ביותר בצורה שמותאמת לתקציב שלך.

את הפעולות הבאות אבצע בתחילת תהליך הקידום ובכל חודש מחדש כדי לשנות את האסטרטגיה ואת תוכנית העבודה שלנו בהתאם לצרכים ותנאי השוק המשתנים.

  • מחקר מילות מפתח – באמצעות כלים מתקדמים, אבדוק מה אנשים מחפשים במנועי החיפוש כדי להגיע למוצרים ושירותים בתחום שלך. מחקר מילות המפתח יעשה בצורה ממוקדת לכל קטגוריה באתר שלך, כדי לוודא שנקדם את כל השירותים והמוצרים שלך בצורה יעילה.
  • הכרת התחרות – אלמד את האתרים המתחרים שלך כדי לגלות איך נוכל לנצח אותם ולמקם את האתר שלך במקומות הראשונים בתוצאות מנועי החיפוש.
  • ניתוח הביצועים של האתר הנוכחי – לפני שאתחיל לקדם את האתר שלך, אלמד איך הגולשים מגיבים לאתר שלך היום כדי ליצור תוכנית עבודה עתידית שמותאמת אישית לאתר.
    נבדוק איזה תוכן הגולשים שלך אהבו בעבר, אילו דפים באתר יוצרים תנועת גולשים, אילו דפים הגולשים נוטשים במהירות ועוד דברים חשובים שיעזרו לנו לדעת מי הקהל שלנו, איפה האתר שלנו עומד היום וללמוד מה עובד ומה לא.
  • בניית אסטרטגיית קידום – הגיע הזמן לקבל החלטות ולהתמקד במטרות שלנו. נחליט מי קהל היעד שאליו נרצה לפנות ונמקד את מאמצי הקידום שלנו בקהל היעד הרווחי ביותר שנוכל לפנות אליו בהתאם למגבלות שלנו, לתקציב שלנו ולמצב הנוכחי של האתר.
  • בדיקת מהירות האתר – 40% מהגולשים ינטשו אתר שעולה בתוך יותר מ – 3 שניות. ככל שהאתר שלך יהיה מהיר יותר, גולשים יהנו ממנו יותר וגוגל תדרג אותו גבוה יותר.
    אבדוק את מהירות האתר בעזרת כלים מקצועיים, ובמידת הצורך ניעזר במתכנת מקצועי שיבצע את הבדיקה וייתן לנו ממצאים מדויקים שיעזרו לנו לשפר את מהירות האתר בצורה היעילה ביותר.
  • בדיקת תאימות למובייל והתאמת האתר – כיום, רוב הגולשים מבצעים חיפושים דרך הסמארטפון שלהם, ובגלל זה גוגל מדרגת אתרים לפי איכות חווית המשתמש שהם מספקים בשימוש במסכים קטנים.
    בשביל לדאוג שהאתר שלך יקבל תנועת גולשים ממנועי החיפוש וגם יספק לאותם הגולשים חווית משתמש איכותית, אתאים את האתר למובייל בצורה איכותית ומקצועית.
  • בניית תוכנית עבודה – עכשיו כשאני יודע מה המטרות שלנו, מה הבעיות שצריך לפתור והתחומים אותם נרצה לקדם, אבנה את תוכנית העבודה שתהפוך את האתר שלך להרבה, הרבה יותר טוב. אקבע את סדר העדיפויות של שלבי הקידום ואגדיר מה הצעדים שצריך לעשות כדי להשיג את המטרות שלנו.

שקיפות שקיפות שקיפות

אני מאמין שאתה כבעל האתר צריך להיות מעורב בתהליך הקידום, לפחות ברמה כזו שתדע אילו פעולות קידום בוצעו ואיפה הדברים עומדים. ולכן, תקבל בכל חודש דוח מסודר הכולל את כל פעולות הקידום שנעשו באתרך, התוכן שעלה לאתר, מיקומי מילות המפתח, ואפילו פירוט קישורים מאתרים אחרים.

2. מתחילים לעבוד

עכשיו כשאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ולאן אנחנו רוצים להגיע, הגיע הזמן להתחיל לשפר את האתר שלך ולעשות את הפעולות שיציבו אותו במקומות הראשונים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.
את הפעולות הבאות אני מבצע באופן שוטף כדי להבטיח שהאתר שלך תמיד ישאר רלוונטי ומעניין וימשיך לטפס בתוצאות החיפוש עוד ועוד.

  • תוכן איכותי ומעניין – אני עובד עם כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים שיכתבו לאתר שלכם תכנים שיגרמו גם למנועי החיפוש וגם לגולשים להתאהב באתר שלך.
  • עדכון התכנים הקיימים באתר – התוכן שנמצא באתר שלך הוא איש המכירות מספר 1 שלך.
    התפקיד שלי הוא לעדכן ולשפר את התכנים באתר כל הזמן כדי לוודא שכל התכנים באתר יהיו מושכים ורלוונטים עבור הגולשים, ויגרמו לגולשים לרצות לעבוד איתך ולקנות את מה שאתה מוכר.
  • הסרת עמודי "זבל" – ברוב האתרים שלא נבנו וקודמו בצורה מקצועית יש עמודים מיותרים שפוגעים ביכולת של האתר להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. זה יכול להיות עמודי ארכיון, עמודים עם תוכן לא חשוב או עמודים שמאופיינים בצורה לא נכונה – וכל אלו מונעים מהאתר להתקדם.
    אסיר את העמודים שלא צריכים להיות באתר שלך ואדאג שהאתר יהיה ממוקד, נקי ואיכותי.
  • בניית מערך קישורים פנימיים – בכל תוכן שיעלה לאתר אכניס קישורים שיכוונו את הגולשים שלנו להגיע לעמודים הכי חשובים באתר. בעזרת השתלת קישורים בין הכתבות והמאמרים השונים באתר, וגם בין המאמרים והכתבות לדפי הרכישה של המוצרים או השירותים שלך, אגרום לגולשים להתנהג כמו שאנחנו רוצים שיתנהגו – בין אם המטרה שלנו היא לגרום לגולשים לשהות באתר יותר זמן או לצרוך את השירות או המוצר שאנחנו מוכרים.
  • בניית היררכיה באתר – ההירכיה של האתר שלך היא הדרך שבה הדפים שבאתר מחולקים לקטגוריות. אבנה באתר היררכיה נוחה ואינטואטיבית שתהיה ידידותית עבור הגולשים ומנועי החיפוש, ותעזור להם למצוא את מה שהם מחפשים בקלות.
    היררכיה נכונה וחכמה תיצור חווית משתמש מעולה שתגרום לגולשים לחזור לאתר שוב ושוב, ולמנועי החיפוש לקדם אותו בדפי התוצאות.
  • יצירת דפי נחיתה אפקטיביים – ההבדל בין דף נחיתה שעובד וגורם ללקוחות לרצות לעבוד איתכם לבין דף נחיתה שלא יוצר את התוצאות הרצויות הוא האפקטיביות שלו. אנתח את האפקטיביות של דפי הנחיתה שלכם ואדאג להפוך אותם לדפי נחיתה איכותיים ושיווקיים שמניעים קוראים לפעול, כאלו שיגרמו לגולשים שלכם לעשות בדיוק, אבל בדיוק, את מה שאתם רוצים שהם יעשו.
  • המלצות מאתרים אחרים – כשאתרים אחרים ממליצים על האתר שלכם, זה גורם לגולשים להגיע לאתר ולמנועי החיפוש לדרג אתכם גבוה יותר בפרמטר הסמכותיות. במשך השנים בניתי רשת מבוססת של אתרים שותפים ויחסי עבודה מעולים עם אתרים גדולים בתחומים שונים שיאפשרו לי למשוך תנועת גולשים לאתר שלך ולגרום לגוגל "לתפוס" ממנו אתר איכותי ואמין.
  • הגדלת CTR לעמודים באתר – עם כתיבה איכותית וממוקדת שפונה לקהל היעד הנכון, אגדיל את כמות ההקלקות על הקישורים לאתר שלכם בדפי התוצאות.
  • יצירת שיתופי פעולה – בעזרת שיתוף פעולה עם אתרים רלוונטים כמו בלוגים מקצועיים שעוסקים בתחום שלכם, נוכל לפרסם תכנים בעלי ערך ברחבי הרשת שימשכו גולשים בצורה טבעית ויעזרו לנו לבסס את האתר שלכם כמקור מידע רציני, סמכותי ואמין.

3. ואתם? תמיד נשארים בעניינים

בשביל שתמיד תוכלו להישאר עם היד על הדופק ולעקוב אחרי ההתקדמות שלנו, אעביר לכם בכל חודש דוח מסודר שבו תתעדכנו בפעולות שביצעתי באתר, בתוצאות שהפעולות הניבו, במיקום של האתר שלכם בדפי תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח השונות ובנתונים חשובים כמו תנועת הגולשים, זמן שהייה באתר ובעצם, כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות רגועים שהאתר שלכם בידיים טובות.

Nir-Sign

הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

אני שולח רק עדכונים שווים