2. מתחילים לעבוד
עכשיו כשאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ולאן אנחנו רוצים להגיע, הגיע הזמן להתחיל לשפר את האתר שלך ולעשות את הפעולות שיציבו אותו במקומות הראשונים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.
כמומחה לקידום אתרים את הפעולות הבאות אני מבצע באופן שוטף כדי להבטיח שהאתר שלך תמיד ישאר רלוונטי ומעניין וימשיך לטפס בתוצאות החיפוש עוד ועוד.
- שיווק באמצעות תוכן – אני עובד עם כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים שיכתבו לאתר שלכם תכנים שיגרמו גם למנועי החיפוש וגם לגולשים להתאהב באתר שלך.
- עדכון התכנים הקיימים באתר – התוכן שנמצא באתר שלך הוא איש המכירות מספר 1 שלך. כמובן שגם וידאו חשוב מאוד ולא רק תוכן כתוב.
התפקיד שלי הוא לעדכן ולשפר את התכנים באתר כל הזמן כדי לוודא שכל התכנים באתר יהיו מושכים ורלוונטיים עבור הגולשים, ויגרמו לגולשים לרצות לעבוד איתך ולקנות את מה שאתה מוכר. - הסרת עמודי "זבל" – ברוב האתרים שלא נבנו וקודמו בצורה מקצועית יש עמודים מיותרים שפוגעים ביכולת של האתר להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. זה יכול להיות עמודי ארכיון, עמודים עם תוכן לא חשוב או עמודים שמאופיינים בצורה לא נכונה – וכל אלו מונעים מהאתר להתקדם.
אסיר את העמודים שלא צריכים להיות באתר שלך ואדאג שהאתר יהיה ממוקד, נקי ואיכותי. - בניית מערך קישורים פנימיים – בכל תוכן שיעלה לאתר אכניס קישורים שיכוונו את הגולשים שלנו להגיע לעמודים הכי חשובים באתר. בעזרת השתלת קישורים בין הכתבות והמאמרים השונים באתר, וגם בין המאמרים והכתבות לדפי הרכישה של המוצרים או השירותים שלך, אגרום לגולשים להתנהג כמו שאנחנו רוצים שיתנהגו – בין אם המטרה שלנו היא לגרום לגולשים לשהות באתר יותר זמן או לצרוך את השירות או המוצר שאנחנו מוכרים.
- בניית היררכיה באתר – ההירכיה של האתר שלך היא הדרך שבה הדפים שבאתר מחולקים לקטגוריות. אבנה באתר היררכיה נוחה ואינטואטיבית שתהיה ידידותית עבור הגולשים ומנועי החיפוש, ותעזור להם למצוא את מה שהם מחפשים בקלות.
היררכיה נכונה וחכמה תיצור חווית משתמש מעולה שתגרום לגולשים לחזור לאתר שוב ושוב, ולמנועי החיפוש לקדם אותו בדפי התוצאות. - יצירת דפי נחיתה אפקטיביים – ההבדל בין דף נחיתה שעובד וגורם ללקוחות לרצות לעבוד איתכם לבין דף נחיתה שלא יוצר את התוצאות הרצויות הוא האפקטיביות שלו. אנתח את האפקטיביות של דפי הנחיתה שלכם ואדאג להפוך אותם לדפי נחיתה איכותיים ושיווקיים שמניעים קוראים לפעול, כאלו שיגרמו לגולשים שלכם לעשות בדיוק, אבל בדיוק, את מה שאתם רוצים שהם יעשו.
- המלצות מאתרים אחרים – כשאתרים אחרים ממליצים על האתר שלכם, זה גורם לגולשים להגיע לאתר ולמנועי החיפוש לדרג אתכם גבוה יותר בפרמטר הסמכותיות. במשך השנים בניתי רשת מבוססת של אתרים שותפים ויחסי עבודה מעולים עם אתרים גדולים בתחומים שונים שיאפשרו לי למשוך תנועת גולשים לאתר שלך ולגרום לגוגל "לתפוס" ממנו אתר איכותי ואמין.
- הגדלת CTR לעמודים באתר – עם כתיבה איכותית וממוקדת שפונה לקהל היעד הנכון, אגדיל את כמות ההקלקות על הקישורים לאתר שלכם בדפי התוצאות.
- יצירת שיתופי פעולה – בעזרת שיתוף פעולה עם אתרים רלוונטיים כמו בלוגים מקצועיים שעוסקים בתחום שלכם, נוכל לפרסם תכנים בעלי ערך ברחבי הרשת שימשכו גולשים בצורה טבעית ויעזרו לנו לבסס את האתר שלכם כמקור מידע רציני, סמכותי ואמין.
3. ואתם? תמיד נשארים בעניינים
בשביל שתמיד תוכלו להישאר עם היד על הדופק ולעקוב אחרי ההתקדמות שלנו, אעביר לכם בכל חודש דוח מסודר שבו תתעדכנו בפעולות שביצעתי באתר, בתוצאות שהפעולות הניבו, במיקום של האתר שלכם בדפי תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח השונות ובנתונים חשובים כמו תנועת הגולשים, זמן שהייה באתר ובעצם, כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות רגועים שהאתר שלכם בידיים טובות.