שולחים מוצרים ללקוחות בדואר? מעתה יהיה להם קל לעקוב אחריהם בגוגל
מי שקונה באינטרנט וממתין למוצר שלו, נוהג לבצע חיפוש בגוגל באמצעות מספר המעקב שניתן לו על מנת לעקוב אחרי מיקומו.
כדי לייעל את העניין הזה, גוגל פיתחה דרך נוחה שתסייע לחברות השילוח לעדכן את סטטוס המשלוח של החבילות, וזה נראה כך:
הפיצ'ר החדש יהיה זמין עבור כל המדינות, וחברות השילוח יכולות עתה להירשם לשירות ואף לתת את הפידבק שלהם.
הרישום לשירות כרוך במתן ה – RESTful JSON או XML API, תוכלו למצוא כאן את הדרישות להרשמה ואת טופס הרישום.