ClickCease

מהו קמפיין גוגל דיסקברי ולמה כדאי לכם להכיר אותו?

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
גוגל דיסקברי

הקדמה

מודעות דיסקברי של Google מייצרות הרבה עניין ושאלות מאז שהושקו בסוף 2019, ועדיין – ככל הנראה קמפיין דיסקברי הוא לא הקמפיין הראשון שקופץ לראש כשאתם מתכננים לבצע פרסום בגוגל. לכן, החלטנו להסביר על הקמפיין, סוג המודעות ולמה כדאי לכם לקחת אותו בחשבון כשאתם חושבים על האסטרטגיה השיווקית שלכם או של הלקוחות שלכם.

 

מה זה בכלל גוגל דיסקברי?

Discover הוא פיד שמופיע בדף הבית של אפליקציית Google ב-iOS ו- Android, כמו גם בדף הבית של Google.com. המשתמשים יכולים להתאים אישית את הפיד שלהם כך שהם יראו תוכן הנוגע להם בתחומים שהם מעוניינים בהם (כמו אופנה, טיולים, אוכל ועוד). שלא כמו מודעות החיפוש של Google, אנשים לא צריכים לכתוב משהו בשורת החיפוש כדי שמודעות הדיסקברי יופיעו. מטרת Google Discover היא לתת תשובה עוד לפני שהמשתמש שואל את השאלה. כלומר, אנחנו רוצים ל"תפוס" את המשתמש בתחילת מסע הצרכן שלו, הרבה לפני שיש לו בכלל כוונת רכישה. מודעות Discovery מאפשרות לכם לנצל את ה- AI שגוגל יצרה כדי לספק את המודעות המדויקות והמעניינות ביותר עבור המשתמשים. ככל שהמשתמש יוצר אינטראקציה רבה יותר עם Google Discovery, הוא מספק הבנה ברורה יותר של תחומי העניין שלו וגם מה הם הנושאים שהוא לא רוצה לראות. המשתמש יכול לשנות ולדייק את ההעדפות שלו, להגדיר לגוגל מה הוא מעוניין לראות ומה הוא ממש לא רוצה שיופיע (אפילו ברמת הביטויים שאינם רלוונטיים אליו).

זה מאפשר ל- Google ללמוד עוד על אותו אדם, ולהתאים את עדכון החדשות שלו להעדפותיו.

גוגל דיסקברי

מה הן מודעות דיסקברי של גוגל?

מודעות גוגל דיסקברי דומות מאוד בחזות שלהן למודעות גוגל ברשת המדיה, כלומר המטרה שלהן היא להיות כמה שיותר מעניינות ולמשוך את עיניהם של המשתמשים. מדובר במודעות שמבוססות על תחומי העניין של הקהל, ביקורים של אנשים באתר, הורדת אפליקציות מסוימות, סרטונים שנצפו וחיפושים במפות.

כלומר, מודעות דיסקברי ממוקדות בקהלים ובפעולות שלהם ולא במילות מפתח, והן יכולות להופיע בפיד הבית של YouTube, באפליקציית גוגל, ב- Gmail וכמובן בפיד של הדיסקברי.

 

היתרונות של קמפיין גוגל דיסקברי

  1. אתם יכולים להפעיל קמפיין כזה על מנת לבחון מוצר חדש שאינו מוכר, מתוך הבנה שהמטרה של קמפיין דיסקברי היא לגרום לאנשים לגלות מוצרים / נושאים / שירותים שלא הכירו או ראו קודם לכן. ככל שמשתמשים יראו יותר ויותר את המודעות שלכם, הם יכירו יותר את המותג וזה יבנה אמון.
  2. גוגל גורמת למשתמשים להחליט מה מעניין אותם, דבר שעוזר לכם לפרסם עבור קהל מדויק יותר. אתם כבר לא צריכים לעשות מחקר כדי לקבוע מהו הקהל הרלוונטי ביותר מכיוון שה-AI של גוגל יכול לדאוג לזה. אחת התכונות הגדולות ביותר של קמפיין דיסקברי היא העובדה שהמודעה שלכם כמעט תמיד תפגע בול באנשים שאליהם אתה מכוונים. אין יותר צורך בבדיקות או ניחושים.
  3. בעזרת קמפיין אחד, אפשר להגיע לעד שלושה מיליארד אנשים בעולם בחודש. הסיבה לכך היא שמודעות דיסקברי מוצגות באפליקציית גוגל, בדף הבית של YouTube, וב-Gmail.

 

חייגו וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

לשיחה עם ניר אזולאי:

קראו גם על: 

 

שלושה טיפים ליצירת מודעות מעולות לקמפיין גוגל דיסקברי

  • השתמשו בתמונות הטובות ביותר שיש לכם

מודעות דיסקברי הן מודעות ויזואליות הדורשות תמונות באיכות גבוהה. אתם לא יכולים לצפות שמישהו ירצה ללחוץ על תמונה באיכות נמוכה או על תצלום לא ברור. התמונה צריכה ליצור עניין ולמשוך את המשתמשים לרצות 'לגלות' אותה.

  • הגבילו את הטקסט בתמונות

המטרה של התמונות היא לא למסור את כל המידע, על מנת להשאיר סקרנות אצל המשתמש. על ידי הגבלת הטקסט בתמונות ושמירת כל השטח לתמונות, אתם מספרים סיפור שיגרום למשתמשים לתהות מה קורה בצד השני ובסופו של דבר להקליק על המודעה.

  • נסו לבנות אמון בצורה מידית:

זכרו שלרוב האנשים שרואים את המודעות האלה אין מושג מי אתם ומה העסק שלכם מציע. הם פוגשים אתכם בפעם הראשונה, ואם לא תספרו את הסיפור בצורה נכונה, הם יכולים להמשיך לגלול מהר. לכם, אתם צריכים לבנות אמון, אז השתמשו בטקסט כדי לספר על עצמכם ולגרום להם לרצות להקליק.

אז איך מקימים את קמפיין גוגל דיסקברי הראשון שלכם?

אם כבר הקמתם בעבר קמפיין לרשת המדיה עם מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, לא תהיה לכם יותר מדי בעיה להקים קמפיין Discovery. חלק גדול מהתהליך זהה.

להלן השלבים:

 

שלב ראשון – הקמת הקמפיין

  1. נכנסים לחשבון Google Ads.
  2. בתפריט שנמצא בצד ימין לוחצים על קמפיינים.
  3. לוחצים על הלחצן  ובוחרים באפשרות קמפיין חדש.
  4. בוחרים את מטרת הקמפיין: 'מכירות', 'לידים', 'תנועה לאתר' או 'ללא יעד'.

  1. בוחרים בקמפיין מסוג Discovery.

6. לוחצים על המשך.

7. מגדירים לקמפיין את המיקום והשפה.

8. בוחרים את הקהלים. שימו לב שאם אתם רוצים להשתמש ברשימות קהלים, אתם צריכים לעמוד בכללים הבאים:

  • רשת החיפוש של Google: צריכים להיות ברשימה לפחות 1,000 מבקרים או משתמשים שהיו פעילים ב-30 הימים האחרונים.
  • YouTube: צריכים להיות ברשימה לפחות 1,000 מבקרים או משתמשים שהיו פעילים ב-30 הימים האחרונים.
  • Gmail: צריכים להיות ברשימה לפחות 100 מבקרים או משתמשים שהיו פעילים ב-30 הימים האחרונים ברשת המדיה.

 

9. בוחרים את שיטת הביד ומזינים את התקציב היומי הממוצע. שימו לב שאם לא תגדירו את מחיר היעד להמרה, גוגל תגדיר כברירת מחדל את הביד ל- מקסימום המרות.

  1. לוחצים על יצירת קמפיין.

שלב שני – העלאת המודעות

אתם יכולים להעלות מודעה בודדת או מספר מודעות (כדי ליצור מודעת קרוסלה, לדוגמא).

  1. נכנסים לקמפיין ה-Discovery שיצרתם.
  2. בתפריט שמוצג מימין לוחצים על מודעות ותוספים.
  3. לוחצים על הלחצן  ובוחרים באפשרות מודעת Discovery או מודעת קרוסלה Discovery.

  1. מוסיפים את הקריאיטיב.
  2. מוסיפים את כתובת ה-URL, כותרת, תיאור ושם העסק.

שימו לב שהמודעות שלכם עומדות בתנאים הבאים:

מודעות דיסקברי:

 

מודעות קרוסלה דיסקברי:

(ההנחיות נלקחו ישירות מתוך Google)

 

סיכום

מודעות דיסקברי יכולות להועיל במיוחד לעסקי איקומרס מכיוון שהן לוקחות בחשבון שינוי בהתנהגות הצרכנים. השינוי הוא האופן שבו אנשים גולשים ומתעסקים עם תוכן שאינו נקבע על ידי שאילתות חיפוש.

אנחנו בטוחים שיהיה קשה להתרגל לסוג קמפיין חדש, במיוחד אם אתם כבר רואים תוצאות טובות בקמפיינים שאתם מריצים בפייסבוק או גוגל. אנחנו ממליצים לכם לעשות טסט ולראות האם אתם מקבלים תוצאות טובות גם מסוג הקמפיין הזה.

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
תמונה של אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud - אחסון אתרים וורדפרס חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
Victoria Gelfand
לאחר שסיימנו הקמה מחדש של אתר למשרד שלנו, שמחה מאוד על ניר כבונה ומקדם אתרים, וכבר המלצתי עליו גם למעגלים של חברים אישיים. ניר עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה והצליח להביא לידי ביטוי את כל מה שנדרש לצרכינו - גם ברמת העיצוב והנראות וגם בקלות תפעול, ועם עצות מועילות בדרך. יצאנו מאוד מאוד מרוצים
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות! היה לי לעונג לעבוד איתכם ולוודא שהאתר מותאם בדיוק לצרכים שלך, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת נוחות וחווית משתמש. אני שמח שיצאתם מרוצים ושמחתי לחלוק עצות מועילות בדרך. תמיד כאן בשבילך לכל שאלה או צורך נוסף 🙏🏽
diana krasik
לפעמים עצם התודה לא תמיד מספיקה וזה בדיוק המקרה הזה. רציתי להגיד תודה מכל הלב לניר ולכל הצוות שעובד איתו על עבודה סופר מקצועית, מהירה ואיכותית בבניית האתר שלי. הכל התחיל בשלב האיפיון שהיה מהיר מאוד אבל יחד עם זאת סופר מכוון ומקצועי. ככל שהתקדמנו בתהליך - ניר ממש עזר לי להבין את עצמי ולאפיין בצורה מיטבית את האתר, כולל דברים שעובדים יותר טוב ופחות טוב. מאוד אהבתי את העיצוב ואת ההתאמה של הצבעים - איכשהו ניר ״קרא לי את המחשבות״ ופשוט גרם לזה לקרות! שלב פיתוח האתר היה מהיר מאוד וזה עוד בתקופת החגים! כל האינטראקציה הייתה סופר מהירה ונעימה - מיילים / ווטסאפ, ולאחר 2-3 סבבים קיבלתי אתר למופת! אני מאוד מרוצה וממליצה בחום
Response from the owner:תודה רבה חברים, מעריך מאוד את הפידבק החיובי! כיף לעבוד בשיתוף פועלה עם לקוחות כמוכם 🙂
זיו גלעד
אדיב ומקצועי לעילא ולעילא !
מחוייב למטרה ומשיג תוצאות !
על החתום משרד עורכי דין משה גלעד(שופט בית המשפט המחוזי בדימוס)
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות 🙌 תענוג וכיף גדול לעבוד יחד!
אבי לוי
ניר מקצוען בתחומו , בנה לי אתר מדהים , , עומד בזמנים ומקדם את הפרוייקט לסיומו המוצלח בהקדם
מומלץ בחום
Response from the owner:תודה רבה אבי היקר, היה תענוג לעבוד איתך!
אליאור קרסקין
תותח
Response from the owner:תודה תודה 🙏
Julian Trumper
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Response from the owner:תודה רבה מקצוען! התחושות הדדיות 🙏
Assaf Ehrenreich
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
Response from the owner:תודה רבה אסף היקר 🙏
Kobi Tec
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף.
תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר.

הייתי צריך האצת אתר, וניר הפך אותו למטוס - בסיום העבודה קיבלתי פירוט של כל הדברים שנעשו באתר, וגם מענה לשאלות שהיו לי והדרכה לגבי תוספים חדשים שהותקנו.

ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Response from the owner:תודה רבה על המילים החמות קובי 🙏🏻
Cat Badoo
ניר הבטיח אתר יותר נגיש יותר מהיר וחשוב ביותר שגוגל תראה את זה. זאת אומרת שגוגל תראה שהאתר מגיב במהירות. מה לעשות זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, למצוא לא לחפש - וזה חייב להיות מהיר.
אתם יכולים לסמוך על ניר שיספק את הסחורה.
Response from the owner:תודה רבה אלופים 🙏
Maayan H
ניר אזולי נכנס לתמונה כדי להעביר אתר שלי לסרבר אחר במדינה אחרת.
ניר נתן שרות מעל המצופה. ניר אדיב, מקצועי, מבין עניין, וזריז מאוד במתן תגובה מהיר.

אפשר לתת את המפתחות לניר. הוא נוהג ואתם יכולים לישון בשקט.

מעין הראובני.
Response from the owner:וואו תודה רבה מעין היקר 🙏 נהנה לעבוד אתכם!

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי