תפריט

13 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר כדי להגיע למקום הראשון בגוגל

קידום אתר

13 כלים לקידום אתרים 

אם המאמצים שאתם משקיעים בשביל קידום האתר שלכם לא יוצרים את התוצאות שאתם רוצים לראות, יש לי חדשות בשבילכם – אתם לא היחידים, וגם ממש לא בטוח שזה קשור ליכולות שלכם. יכול להיות שפשוט אין לכם את זה בדם, אבל גם יכול להיות שאתם פשוט לא משתמשים בכלים הנכונים ומנצלים את כל המשאבים שעומדים לרשותכם.

קידום אתרים הוא תחום שמבוסס על נתונים ומידע, ויש לא מעט כלים שיתנו לכם מידע בעל ערך אדיר ויעזרו לכם להרים את רמת הקידום שלכם מרמת חובבן, לרמת מקצוען.
היום סיקרתי עבורכם 13 כלים שאני אוהב מאוד, בחלקם אני אפילו משתמש באופן קבוע. חלק מהכלים הם בתשלום, וחלקם בחינם, ואלו שבתשלום בדרך כלל מספקים תמורה הוגנת מאוד למחיר.

קדימה, בואו נתחיל.

מוז – Moz Pro

מחיר: החל מ- 179 דולר בחודש
קישור לאתר מוז – Moz

אחת מחבילות הכלים הרחבות והשימושיות ביותר הזמינות כיום בתחום ה – SEO. באנדל הכלים של מוז מתאים למי שלוקח את קידום האתר שלו ברצינות ומכיל פחות או יותר את כל מה שאתם צריכים בקידום אתרים. הכלים שתקבלו בחבילה הם:

  • Rank Tracking – כלי זה ימדוד את תוצאות מאמצי ה – SEO שלכם. הוא יראה לכם את המיקום שלכם בדפי התוצאות על פי מילות המפתח שאתם מקדמים, הדירוג הכולל של הנוכחות שלכם בדפי תוצאות לאורך התהליך, מה שיאפשר לכם לדעת מה עובד, ועל מה לא כדאי לכם לבזבז את הזמן, ואפילו את התזוזה במיקום המתחרים שלכם בדפי התוצאות כדי ללמוד גם ממה שהם עושים נכון ולא נכון.
  • Site Crawl – כלי זה יסרוק וינטר בעיות טכניות שפוגעות בדירוג האתר שלכם כמו קישורים פגומים ותגיות חסרות. לא רק זה, אלא שהכלי גם יבנה עבורכם סדר עדיפויות שינחה אתכם את מה אתם צריכים לתקן קודם.
  • Keyword Research – יש הרבה כלים חינמיים למחקר מילות מפתח, אבל הכלי הזה של מוז הופך את מחקר המילים שלכם ליעיל יותר, ועוזר לפשט את תהליך מציאה ותעדוף של מילות המפתח אותן תקדמו באתר שלכם.
  • On-Page Optimization – כלי שעוזר לשפר את האלמנטים השונים באתר ואת חווית הגולשים, מה שגם מביא למיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  • Link Research – כלי שחוקר ומדרג את הקישורים באתר שלכם בפרמטרים שונים ועוזר ליצור סמכות אתר גבוהה יותר. הכלי גם מאפשר השוואה של דירוג הסמכות של האתר שלכם אל מול ארבעת המתחרים הכי גדולים שלכם, וגם מראה לכם מה עזר להם ליצור את סמכות האתר שלהם.
  • Custom Reports – כלי זה יבנה עבורכם דו"חות מפורטים עם עזרים חזותיים מרשימים שיגרמו לבוס, לקולגות או לחברים שלכם לראות את הפירות שהמאמצים שלכם הניבו, עם גרפים וטבלאות שמראים את ביצועי האתר שלכם לאורך זמן.

 

Google Page Speed

מחיר: ללא עלות
קישור לכלי בדיקת המהירות

הכלי הזה לא צורך הורדה או תשלום וזמין בצורה חופשית באינטרנט. הכלי של גוגל ייתן לאתר שלכם דירוג של בין 1-100 על פי פרמטרים של מהירות האתר והביצועים שלו, וגם יגיד לכם מה אתם יכולים לעשות כדי לקבל דירוג גבוה יותר.

 

Zapier – זאפייר

מחיר – חינם ל- 5 זאפים, ומשם 1$ לכל זאפ
קישור לאתר זאפייר

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

זאפייר מאפשרים לבנות אוטומציות יעילות שחוסכות זמן יקר, לא בהכרח כאלו שקשורות באופן ישיר לקידום האתר אבל כן כאלו שקשורות לדברים אחרים שאתם עושים כמו ניהול טבלת מילות מפתח לקידום.
התוכנה של זאפייר עובדת יחד ומתמששקת עם תוכנות ומערכות רבות כמו ג’ימייל, יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל שיטס, מייל צ’ימפ ועוד ועוד. נסו את הגרסה החינמית המאפשרת יצירת אוטומציות פשוטות, ואם תאהבו תוכלו לשדרג לאפשרות של אוטומציות מורכבות יותר בתשלום על פי המסלולים השונים.

 

סמראש – Semrush Pro 

מחיר – 99.95 דולר בחודש
קישור לאתר סמראש

כלי שידוע בעיקר ככזה שעוזר לחקור אתרים מתחרים ולבצע מחקר מילים איכותי שיעזור לכם לבנות תוכנית עבודת קידום אורגני בגוגל יעילה ונכונה. בנוסף לכך, הכלי גם ינתח את האתר שלכם, יעזור לכם לזהות טרנדים לוהטים בשוק, ישקף את הקושי בקידום מילות מפתח ספציפיות, יסרוק את מערך הקישורים שלכם ומכיל עוד הרבה פונקציות שיעזרו לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית יותר.

 

Plagirism Checker

מחיר: ללא עלות
קישור לכלי פלגיאריזם

כלי חינמי שמאפשר לכם לבדוק האם אתרים אחרים העתיקו מכם. לאחר שתכניסו טקסט לבדיקה, הכלי יסרוק את רחבי הרשת וימצא מקומות בהם הטקסט שלכם נמצא, כדי שתוכלו לדעת אם מישהו משכפל את התוכן שלכם ללא אישור שלכם.

 

SimilarWeb – סימילר ווב

מחיר: חינם או בתשלום
קישור לסימילר ווב

כלי למחקר שוק שבוחן אתרים ואפליקציות שונות ומציג לכם נתונים וסטטיסטיקות שקשורות אליהם.
הגרסה החינמית מספקת כמות נתונים לא רעה, אבל הגרסה בתשלום מספקת הרבה יותר מידע מעמיק וגם פונקציות נוספות שחלקן דומות למה ש – Semrush Pro מציעים.

 

זפו – Zefo

מחיר: החל מ- 99 שקלים בחודש
קישור לזפו

המערכת של זפו תסייע לכם לעקוב אחרי המיקום של האתר שלכם או של המתחרים שלכם בדפי התוצאות מבחינת מילות מפתח שונות. קיימים כאן מספר מסלולים, החל ממסלול של 99 שקלים שמתאים לבעל אתר עצמאי ועד למסלול של 999 שקלים שמתאים לסוכנויות קידום אתרים גדולות. חוץ ממעקב המיקומים שלכם ביחס למילות המפתח השונות, המערכת תעזור לכם גם בתהליך האופטימיזציה של האתר שלכם.

 

Kolyom – כל יום

מחיר: חינם
קישור לכליום

כלי תוצרת כחול לבן (איזה כיף!) שמאפשר מעקב של מיקום האתר (או האתרים) שלכם על פי מילות מפתח לבחירתכם. יש כוונה להתרחב ליכולות נוספות כמו מעקב קישורים ועוד.

 

Google Analytics – גוגל אנליטיקס

מחיר – ללא עלות
קישור לגוגל אנליטיקס

אם אתם עוד לא משתמשים בכלי הזה, כנראה שזו הפעם הראשונה שאתם קוראים מדריך שלי (:
גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי של גוגל והוא כנראה הכלי הפופולארי ביותר בקרב כל מקדם אתרים ובעלי אתרים.

הכלי מנתח את האתר שלכם ומספק לכם נתונים חשובים כמו: זמן שהיית הגולשים באתר, יחס הנטישה של גולשים מהאתר שלכם, נתונים לגבי עמודים ספציפיים באתר, כמות הכניסות שהאתר שלכם קיבל ועוד הרבה סטטיסטיקות מעניינות שיראו לכם איפה אתם עומדים ואיך תוכלו לשפר את האתר שלכם.

 

Screaming Frog – פרוג

מחיר: חינם או בגרסת רחבה בתשלום 149 ליש"ט לשנה
קישור לאתר צפרדע

כלי Crawling שימושי במיוחד שסורק אתרים בדומה לצורה שמנועי החיפוש סורקים אתרים ומאפשר לכם לנתח אספקטים שונים באתר שלכם, כדי למצוא דרכים לשפר אותו מבחינת מנועי החיפוש.
הכלי, בין היתר, מוצא קישורים לא תקינים, מנתח כותרות עמודים ומטא-מידע, יוצר מפת אתר, מציג את מבנה האתר בצורה נוחה ומוצא תוכן משוכפל שנמצא בכמה עמודים שונים באתר.

 

Ahrefs 

מחיר: החל מ-99 דולר לעד 5 פרויקטים ועד 999 דולר ל- 100 פרויקטים
קישור לאתר Ahrefs

מהכלים היותר אהובים עלי, כלי יעיל ופופולארי גם כן במסגרת קידום אתרים, שמספק מחקר קישורים מפורט ומעודכן, חוקר מגמות תוכן, עוקב אחר המיקום שלכם עבור מילות מפתח מסויימות ומתחדש בפיצ’רים חדשים ויעילים כל הזמן.

 

Ubersuggest

מחיר: ללא עלות
קישור לכלי של Neilpatel

אחד מכלי מחקר המילים הנפוצים והיעילים בתחום קידום האתרים. הכלי החינמי הזה עושה המון, בין היתר הוא עוזר לכם למצוא את מילות המפתח שעליהן תבנו את אסטרטגיית התוכן של האתר שלכם על פי כמות חיפושים וכמות התחרות על אותן המילים ומציע לכם ביטויי חיפוש נפוצים וביטויי זנב ארוך שקשורים לתחום שלכם.

 

אבל זה לא נגמר כאן – הוא גם מראה לכם מה התכנים שקיבלו הכי הרבה שיתופים וקישורים חיצוניים בנישה שלכם, יציג לכם את העמודים שזוכים להכי הרבה תנועה אורגנית ממילות מפתח פופלאריות ולראות כמה חיפושים כל ביטוי קיבל.

 

גוגל טרנד – Google Trends

מחיר – ללא עלות
קישור לגוגל טרנד

הכלי החינמי של גוגל מאפשר לחקור מגמות של חיפושים ברשת על ידי פילטרים שמאפשרים לבחון את המגמות בתחומים ספציפיים ועל פי אזור גיאוגרפי.

 

ועוד בונוס, כי מגיע לכם – מאגרי תמונות חינמיים

אתם לא אמורים לצלם את כל התמונות שבאתר שלכם בעצמכם – לשם כך יש מאגרי תמונות עם רישיון לשימוש מסחרי, שמספקים כמות אדירה של תמונות יפהפיות באיכות גבוהה ולגמרי בחינם.

מאגרים מומלצים: Pixabay, Pexels, Freestock, unsplash ,Picography, stocksnap, burst.shopify.

 

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
ניר אזולאי - מקדם אתרים

ניר אזולאי - מקדם אתרים

ניר אזולאי בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אז על מה בא לכם לקרוא?

מדריכי קידום נוספים