שום דבר לא גובר על התחושה של השקת אתר חדש שנראה פנטסטי. אך בתוך מספר שבועות עסקים רבים מוצאים עצמם שואלים את אותה השאלה: למה אין פניות של לקוחות חדשים? הרגע הזה שמתחילות להתעורר שאלות – האם אני זקוק לחברת seo? שיווק דיגיטלי או פרסום בגוגל?
בכל הנוגע לאופן ניהול האתר, אין קו סיום של ממש. בניית אתר היא רק צעד ראשון במסע הארוך של אחזקת אתר מצליח ורב-השפעה. איחוד כוחות עם חברת SEO שתבצע אופטימיזציה מנועי חיפוש יכול לעזור לעסק שלך לצמוח, לעבור ממצב של לקוחות בודדים שמגיעים מידי פעם מפה לאוזן למצב של עסק עם פניות ומכירות על בסיס יומיומי ולייצר מחזור יציב ועסק מבוסס.
מה התפקיד של חברת SEO?
כל חברת SEO היא ייחודית, אך לחברות שונות מטרה דומה: לעזור לצמיחת העסק שלך. בסופו של יום, תפקידה של חברה בתחום של SEO הוא לשתף איתך פעולה בכדי להוביל ליצירת לידים, שיחות טלפון, ביקורים בחנויות, רכישות באתר ועוד באמצעות חיפוש ביטויים מרכזיים.
בואם תרצו, ההגדרה של חברה SEO היא חברה שמטרתה לסייע לעסקים ואתרים באינטרנט להגביר את הנראות שלהם במנועי החיפוש. נראות מוגברת במנועי החיפוש משמעותה יותר תנועה שמגיעה לאתר שלך ובסופו של דבר יותר לידים, שיחות טלפון ומכירות.
יתרון בעבודה עם חברות SEO
אם אתה חושבים לשתף פעולה עם חברה מקצועית SEO, ודאי חשבת כבר על היתרונות הברורים: יותר תנועה באתר, לידים והכנסות רבות יותר. אמנם אלו יתרונות עיקריים, אך ישנם שפע יתרונות מוחשיים אחרים בעבודה עם חברות SEO.
מה ההבדל בין קידום האתר באופן עצמאי לבין שירות של חברה?
יישום אסטרטגיית SEO שתאפשר לאתר שלך להופיע גבוה יותר בדירוג החיפוש לוקח זמן. אמנם ניתן ליישם טכניקות יעילות בעצמך, אך כמעט תמיד שכירת איש מקצוע היא האופציה הטובה יותר הן בהיבט זמן והן מבחינת כסף. לא תצטרך להשקיע זמן בלימוד כל ההיבטים השונים של SEO, לעבור תהליך של ניסוי וטעיה ובזבוז זמן וכסף יקר שאפשר להשקיע טוב יותר בניהול העסק שלך.
מה ההבדל בין חברת SEO למקדם יחיד?
כשאתה זקוק לקידום אתרים, בדרך כלל יהיה עליך לבחור בחברה או דווקא מקדם אתרים. אז מי עושה את העבודה הטובה יותר? זו שאלה נפוצה מאוד (פה תוכלו לקרוא על שאלות ותשובות בקידום אתרים) ולא משנה באיזה תעשייה או תחום אתה פועל, שמירה על נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת העסק שלך. אתר עבור החברה שלך הוא כבר ממש לא אופציה בנוף העסקי הנוכחי אלא הכרח מוחלט. והדרך הטובה ביותר לשמור על נוכחות מקוונת היא באמצעות אסטרטגיית SEO יעילה ומבוצעת היטב.
בואו נתבונן על מספר נקודות מפתח שיש לשקול כדי לבצע ההחלטה הנכונה:
התקציב שלך
כמו בכל החלטה עסקית גדולה, עליך לשקול כמה אתה מוכן להשקיע, וכן מדובר בהשקעה ולא בהוצאה, שכן לאחר מספר חודשים ובמידה ותהליך הקידום בוצע בצורה מקצועית תחזירו את השקעתם בריבית דה-ריבית. כשמדובר בהעסקה של סוכנויות seo גדולות נוטות להיות יקרות משמעותית מאשר עצמאים קטנים יותר.
סוכנות SEO גדולה לרוב צריכה להעלות את מחירה כדי לכסות את שכר הדירה למשרדים, את שכר הצוות, את הנהלת החשבונות, את צוות השיווק ואת כל העלויות האחרות הקשורות להפעלת משרד גדול יותר. לכן, פרילנסרים וספקים קטנים לרוב יציעו מחיר קידום אתרים טוב יותר.
רמת מומחיות
סוכנות SEO גדולה, מעצם טבעה, תעסיק צוות אנשים עם מומחיות וידע בענף שונים. אמנם אתה עשוי לדון בפרויקט שלך עם מנהל החברה שעשוי להיות מומחה קידום אתרים אמיתי, אך יש סיכוי טוב מאוד שהוא או היא לא יהיו אלו שיעבדו בפועל על האתר שלכם או ייצור את אסטרטגיית ה- SEO יעילה לעסק שלך בעצמם.
לעומת זאת, כשאתה שוכר מומחה SEO אתה יודע שאתה תמיד מתקשר עם האדם שיעבוד בעצמו על הפרויקט שלך ויתן את כולו למשימה.
מוניטין ואמינות
יש חברות בעלות מוניטין מצוין שעושות עבודה נהדרת עבור לקוחותיהן, אך הן לא תמיד משתלמות לעסק קטן. מצד שני יש שם גם המון סוכנויות SEO גדולות ובמחיר סביר, אך אי אפשר לסמוך עליהן שיעשו את העבודה כמו שצריך. עם זאת, אנשים רבים מניחים שאפשר לסמוך על סוכנות seo גדולה ויהיה להם רקורד מוכח רק בגלל שהם מציגים תדמית מקצועית, אך חשוב לא ליפול למלכודת הזאת. חברה גדולה לא תמיד מביאה תוצאות גדולות.
חברת SEO קטנה יותר או מקדם אתרים פרילנסר חייבים לעבוד קשה יותר כדי לאתר לקוחות. הם נוטים להסתמך על הפניות מפה לאוזן ולרוב לא יכולים להרשות לעצמם מסגרת תקציב גדולה עבור קידום ממומן בגוגל למשל. בדרך כלל עבור פרילנסר לקידום אתרים או חברה קטנה כל לקוח משמעותי וחשוב מכיוון שיכול להוות חלק נכבד בסך הלקוחות ומכאן שיש סיכוי טוב שתוקדש תשומת לב גדולה יותר לכל אתר ולכל לקוח ולמוניטין שלו. קראו גם על ניהול מוניטין באינטרנט
גמישות וזמינות
בעוד שימי השעות הקבועות 9:00-17:00 נעשים פחות ופחות נפוצים בעידן הדיגיטלי, אצל חברות seo גדולות רבות, לעתים קרובות תנאי העבודה המסורתיים הללו עדיין נשמרים. אם אתה זקוק למשהו דחוף שיעשה ביום שישי למשל, יש סיכוי טוב שהדוא"ל שלך לא ייענה עד ראשון בבוקר וייתכן שבקשתך לא תטופל מיידית.
בין אם אתה מחפש קידום אתרים לרופאים או קידום אתרים לעורכי דין או כל בכל תחום אחר ואתה מחפש פתרון ייעודי, מותאם אישית וגמיש לצרכי ה- SEO שלך, ספק קטן יותר כגון סוכנות בוטיק לקידום אתרים או מקדם אתרים פרילנס הוא כנראה אפשרות לא רעה בכלל ואולי הנכונה. יש להם את היכולת לעבוד בהתאם ללוח הזמנים שלך כדי לספק את התוצאה כשאתה מעוניין בה.