ClickCease

קידום אתרי תיירות – כך תקדמו את אתר התיירות שלכם!

רוצים לשדרג את הנכונות שלכם בגוגל?
קידום אתרי תיירות

מקדמי אתרים רבים נוהגים לנקוט באותה שיטת עבודה עבור כל סוגי האתרים, אבל במציאות – האסטרטגיה הזו מאוד בעייתית.
יש אתרים בתחומים מסוימים כמו תיירות שאפשר לקדם על פי אותה השיטה הקבוע.
אבל יש אתרים בתחומים אחרים שדורשים קידום אתרים בגישה שונה לחלוטין ממה שאנחנו רגילים, אתרי תיירות הוא אחד מהם.

שיווק אתרי תיירות

היום נתמקד בקידום אתרי תיירות שהוא ללא ספק אחד התחומים האהובים עליי.
הארץ שלנו יפה ושופעת מקומות מרתקים, ומבחינתי לעזור לעסקים שהמטרה שלהם היא לתת לאנשים את חווית התיירות הישראלית המושלמת זה דבר חשוב מאין כמוהו.
עסקי תיירות בישראל נתקלים במכשולי קידום לא פשוטים, כמו הקושי להתבלט ולהבהיר מה הייחודיות שלהם על פני לקוחות אחרים, חוסר מיקוד גאוגרפי.
ויש גם את האתגר שנובע מהצורך לפנות גם לקהלי יעד של מטיילים יחידים, וגם למארגני ומדריכי קבוצות.

בגלל המכשולים הייחודים, פעולות קידום אורגני שמניבות תוצאות מעולות עבור אתר של עורך דין, למשל, יניבו עבור אתרי תיירות תוצאות סבירות במקרה הטוב, ותוצאות עגומות למדי במקרה הרע.
בעסקי תיירות, התכנים צריכים להיות שונים, האתר צריך להיות בנוי אחרת, ומה שאנחנו עושים כדי לקדם אתר של עורך דין יכול להיות בכלל לא רלוונטי למטרות של אתר תיירות.

אתרים של עסקי תיירות לא רק מוכרים "שירות" או "מוצר" – הם מוכרים חלום.

היום תלמדו מה הדברים שרוב האנשים לא משקיעים בהם מספיק, ויעזרו לכם לקדם אורגנית את אתר התיירות בו השקעתם כל כך הרבה בצורה אפקטיבית הרבה יותר.

 

קידום אתרי תיירות מבוסס מיקום

רוב החיפושים שגולשים מבצעים במנועי החיפוש בתחום התיירות מכילים מילות מפתח שממוקדות באזור, עיר או מדינה ספציפיים בהם הם הולכים לבקר.
לכן, הגולשים שיגיעו לאתר התיירות שלכם יגיעו אליו בגלל שהם רוצים לטייל במקום שבו העסק שלכם נמצא, בין אם הם מחפשים טיולי ג’יפים או צימרים מפנקים.

המטרה שלנו היא לדאוג שגם מנועי החיפוש ידעו איפה העסק שלנו פועל ובאילו מקומות אנחנו מציעים את שירותנו כדי שיציגו את האתר לתיירים שמחפשים בגוגל את שם האזור,
וגם לוודא שהגולשים שמגיעים לאתר ידעו מיד באיזה אזורים העסק עובד. להרחבה קראו על גוגל לעסק שלי.
אוקיי, אז המיקום של העסק הוא חלק עיקרי מאסטרטגיית הפרסום והקידום אתר תיירות, אבל איך מיישמים את זה?

  • בתוך האתר – מכניסים את הכתובת של העסק בדף הבית של האתר, משלבים את המיקום שלכם בכותרות ובתיאורים של העמודים השונים באתר, מקדמים מילות מפתח שקשורות לאזור של העסק באמצעות התוכן באתר, ומשלבים את המיקום ב"Snippet" של העמודים, שאלו הכותרות והתיאורים של העמודים כי שהם מופיעים בדפי התוצאות של גוגל.
  • מחוץ לאתר – בונים פרופיל עסקי ב – "Google My Business" ומציינים את כתובת העסק, משיגים קישורים חיצוניים מאתרים שקשורים לאזור.
    ורצוי מאתרים שעוסקים בתחום התיירות, מוודאים שהעסק מופיע ב – Google Maps ו – Waze עם הפרטים הנכונים ודואגים להבהיר מה המיקום של העסק בעמודים במדיות החברתיות השונות.

טיפ ממני – שמרו על עקביות ותדאגו שהפרטים של העסק יהיו זהים פחות או יותר בין הפלטפורמות השונות.
זה אומר ששם העסק, מספר הטלפון והכתובת שלכם חייבים להופיע גם בפרופיל העסקי בגוגל, גם בעמוד הפייסבוק וגם באתר עצמו.

 

חייגו וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

לשיחה עם ניר אזולאי:

ויזואליות וסטוריטלינג – מאסט עבור קידום אתרי תיירות

נחזור למה שכתבתי בתחילת המאמר. עסקי תיירות מוכרים חלום, הם מוכרים חוויה, הם מוכרים אווירה.
קריטי שנבין מי קהל היעד שלנו – תיירים ואנשים שיוצאים לחופשה ורוצים להרגיש שהם נמצאים במקום מיוחד ולחוות חוויות ייחודיות.

תיזכרו לרגע בפעם האחרונה שתכננתם חופשה.
לא סגרתם מלון בגלל דף המידע המפורט שהסביר כמה מיטות יש בחדר ומה המרחק מהמעלית, נכון?
בחרתם במלון כי הרגשתם שהוא יכול לספק לכם את החוויה שאתם מחפשים.

רוב הסיכויים שהוא הצליח לגרום לכם להרגיש ככה כי הוא נתן לכם חוויה עוד לפני שהגעתם אליו.
הוא סיפר לכם סיפור על בוקר מפנק בחדר עם קפה משובח במרפסת המעוצבת של והראה לכם תמונות של אנשים מחויכים שנמצאים בדיוק במצב שבו אתם רוצים להיות.

זו אחת הסיבות ש – קידום אתרי תיירות הוא כל כך שונה מ – SEO לאתרים אחרים.
מדובר בתחום שבו צריך לספר סיפור וגם להראות אותו ויזואלית.
צריך לתת לגולשים חווית משתמש שמכוונת לרגשות שלהם ומגרה את הדמיון שלהם, ואת זה תעשו בעזרת שני דברים עיקריים.

 

תמונות וסרטונים

אם יש לכם עסק שמציע שירותי לינה כמו מלון, צימר או חאן, צלמו תמונות וסרטונים של החדרים ושל המתחמים השונים במקום.

צלמו תמונות מזמינות וסרטונים שמחמיאים למקומות הלינה כמה שיותר, ואל תשכחו גם לצלם תכנים שמשדרים אווירה של חופשה והנאה עם אנשים שצוחקים ומבלים.
זה מיד יגרום למי שרואה את התמונות והסרטונים להסיק מזה שזו החוויה שהוא יקבל אם יגיע אליכם.

אם יש לכם עסק שמספק שירותים כמו הדרכת טיולים או אטרקציות ספורט אתגרי, כאן תמונות וסרטונים יכולים להעביר את החוויה שאתם מספקים בצורה טובה אפילו יותר.
הקפידו על צילומים מקצועיים ואיכותיים שיגרמו לגולשים לרצות לחוות בעצמם את החוויה שאתם מציעים.

את התמונות והסרטונים תכניסו לכל מקום אפשרי – בפרופיל העסקי בגוגל, בדף הפייסבוק , בעמוד האינסטגרם (אם אין לכם, אתם מפספסים),
בפרופילים באתרי תיירות (בוקינג, טריפאדביזור, טיולי וכדומה) וכמובן גם בדף הבית ובעמודים של על השירותים או החדרים שלכם.

אל תשכחו לכתוב תיאורים ומטא-טייטלים לתמונות שאתם מעלים לאתר.
כדי שמנועי החיפוש יבינו מה התמונות שלכם מציגות ויתחשבו בתכנים האלו כשהם קובעים את מיקום האתר בתוצאות של חיפושים.

 

תיאורים מושכים

כשאנשים יוצאים לחופשה, הם רוצים להיות בטוחים שהם מגיעים למקומות הכי יפים, שהם עוברים את הפעילויות הכי מגניבות, אוכלים את האוכל הכי מיוחד וישנים במקום הכי שווה.

העבודה שלנו כאן היא למשוך את הגולשים שמגיעים לאתר שלנו, ואת זה קשה מאוד לעשות עם תיאורים טכניים וחסרי פלפל.
אתם צריכים לספר סיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

במקום תיאור כמו "חדר לזוג עם מקלחת ושירותים ומרפסת שמש הצופה לבריכה".
נסו תיאור כמו "חדר לזוגות שאוהבים להתפנק עם חדר שמעוצב בקפידה, שירותים ומקלחת פרטיים רק בשבילכם ומרפסת שתהיה מושלמת לקפה של הבוקר".

אתם יכולים ללכת אפילו רחוק יותר, ולכתוב סיפור יותר מפורט על החוויה שהם יכולים לצפות לה.
תגרמו להם לדמיין את החופשה שלהם אצלכם – והם יבחרו בכם בלי לחשוב פעמיים.

נסו להכניס את הייחודיות של המקום או השירות שלכם ולשדר את החוויה שאנשים מחפשים בתיאורים שאתם כותבים.
למשל, אם העסק שלכם מציע סיורים באזורים מאוד יפים, אל תתביישו להכניס משפטים שנוגעים לזה.

 

קידום אורגני של אתר תיירות

 

מבנה אתר מסודר לטובת קידום אתרים תיירות

כשאני בונה אתר תיירות, אני מקפיד לבנות מבנה אתר נוח וברור, גם כדי שלגולשים יהיה נוח לנווט בתוך האתר.
וגם בשביל שמנועי החיפוש ידעו אילו שירותים העסק מציע ובאילו אזורים העסק פועל.

ניקח לדוגמה אתר שמשווק צימרים בכל רחבי הארץ כדי להדגים איך נראית קטגוריזיציה טובה ומבנה אתר נכון.
בנוסף גם אתן לכם כמה טיפים לגבי איך לגרום לעמודים טובים להראות טוב באתרי תיירות:

  • עמוד בית – נבנה עמוד בית שמסביר על הצימרים שהאתר מציע, עם תמונות טובות וטקסט שיווקי איכותי.
    כאן נרצה "למכור" את השירות שלנו, זה המקום לספר עליו באופן כללי ולדבר על מה שהוא יכול לתת ללקוחות.
  • עמודי אזורים – מתחת לעמוד הבית (הכוונה במתחת היא בהיררכיה/מבנה של האתר) צריכים להיות דפים ייעודיים שמתייחסים לכל אזור או עיר.
    כאן אפשר לדבר על המיקום ולספר קצת על האזור או על העיר. שמרו על הטקסט כאן קצר וענייני.
  • עמודי "מוצרים" – המוצר שלנו במקרה הזה הוא צימר ואלו העמודים שמיועדים לשווק ולמכור אותם לגולשים כאשר מתוך עמודי האזורים, הגולשים יגיעו לעמודים של הצימרים שלנו.
    שימו לב שבעמודים אלו צריכים להופיע פרטים על החדר כמו מחיר, זמינות החדר וכמות המיטות, ושכאן צריכה להיות קריאה לפעולה כמו "הזמינו עכשיו" או "סגרו את החופשה הבאה שלכם".

וודאו שהתפריט באתר בנוי בצורה מסודרת ואינטואטיבית שתעזור לגולשים לגלוש באתר בצורה זורמת.
הם לא צריכים לחפש באתר את העמוד שבו הם יכולים לראות איך הצימר נראה או מה הטיול שאתם מארגנים כולל.
זה צריך להיות להם מאוד ברור איך להגיע לשם.

הקפידו על כותרות H1 שיבהירו למנועי החיפוש והגולשים מה אתם מציעים ואיפה השירות מוצע וגם על כתובות URL שמכילות את הנושא של הדף.
לדוגמא – "rooms-for-couples-tel-aviv" או "jeep-tours-dead-sea".

 

טיפ אחרון לסיום – הימנעו מתוכן משוכפל

אם יש לכם עסק בתחום התיירות, כנראה שאתם מפרסמים אותו בכמה פלטפורמות שונות חוץ מהאתר שלכם.
אחד הדברים שהכי פוגעים באתרים והמון בעלי אתרי תיירות עושים זה לכתוב את אותם התכנים לכל הפלטפורמות.
וכך יוצא שהתיאור של העסק ושל מה שהוא מציע באתר זהה לזה שנמצא בטריפאדביזור ובוקינג למשל.

כשמדברים על שיווק באמצעות תוכן, מנועי חיפוש לא אוהבים תוכן משוכפל וקיים סיכוי גבוה שהם לא יתייחסו לתוכן כזה בדירוג האתר שלכם, אלא רק באתרים הגדולים יותר בהם התוכן הזה מופיע.
אל תדאגו, זה לא קשה כמו שזה נשמע וכל עוד תפתחו את הראש.
תישארו יצירתיים ותנסו לספר סיפור במקום לספק מידע בצורה יבשה.
אני מבטיח לכם שלא תהיה לכם בעיה לכתוב תוכן מקורי עבור כל אחת מהפלטפורמות השונות.

דירוג התוכן:
5/5
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
Picture of ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.
המלצות של לקוחות
Moti Shalev
Moti Shalev
מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
קרא עוד
מקצועי, ענייני שירות בלתי רגיל. מוטי שלו, מנהל שיווק מוזיאון אגם ראשון לציון
נתנאל דהן
נתנאל דהן
בריטניה נדל"ן
קרא עוד
פניתי לניר אחרי המלצות רבות שקיבלתי מחברים. בהקמת החברה היו לנו המון פערי ידע בנוגע לקטע הדיגיטלי. בניית אתר, קידום ממומן ואורגני, דף עיסקי ברשתות חברתיות, מיתוג ברשת וכו׳... ניר תמיד ידע לתת לנו את העצות הנכונות בזמן המתאים וגם לתמוך בכל המעטפת! מי שמחפש איכות ללא פשרות, אני ממליץ בחום!
דוד בן משה
דוד בן משה
Virtualion - סטודיו VR | AR | MIX Reality
קרא עוד
ניר והצוות שלו עושים עבודה מעולה, נעימה ומקצועית. ממליץ בחום רב.
חוליאן טרומפר
חוליאן טרומפר
המכללה לשיווק דיגיטלי
קרא עוד
ניר ביצע לי אופטימיזציה לשיפור מהירות האתר והוא עשה את זה באופן מדהים! בכלל בחור ממש נעים וסבלני. אחלה בחור ואחלה שירות, ממליץ בחום!
Kobi Tec
Kobi Tec
גמילה מסמים
קרא עוד
ניר הפתיע לטובה, כל חווית השירות והאיכות היו מעולים מההתחלה ועד הסוף. תיאום הציפיות היה ברור, התגובה הייתה מהירה, הזמינות גבוהה וזמן העבודה קצר. ניר - תודה רבה, כיף גדול לעבוד איתך.
Assaf Ehrenreich
Assaf Ehrenreich
רומי טראוול - רומי ואסף
קרא עוד
ניר נותן שירות מקצועי. תוך שלושה חודשים הוא קידם אותנו בגוגל במספר ביטויים למקום הראשון. אנחנו ממליצים מכל הלב.
צחי גרוסמן
צחי גרוסמן
גרוסמן ייעוץ פיננסי
קרא עוד
הגעתי אל ניר לאחר שנתיים בקידום אורגני בגוגל שבוצע ע"י חברה אחרת. כאשר במשך שנתיים החברה לא הצליחה לשפר מיקומים באתר, וכעת אני נמצא בידיו של ניר כחודשיים והשיפור לא פחות ממדהים! קפצנו חזק בכל הביטויים למקומות גבוהים וכמות הלידים גדלה מאוד. וניר עוד טוען שאנחנו רק בתחילת הטיפוס... כל הכבוד ניר על ההשקעה והתוצאות. יועץ משכנתאות פרטי - צחי גרוסמן
Sasi Cohen
Sasi Cohen
וויל פורטל רכב
קרא עוד
חברה של מקצוענים, שירות מעולה גם לאחר שקיבלנו את האתר, טיפול זריז בתקלות וקידום אתרים ברמה גבוהה. ממליץ בחום.
דודי זנתי
דודי זנתי
Horizon Life Sport
קרא עוד
מדובר באיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. ידע נרחב, שירותיות וזמינות בכל עת. קשוב תמיד לצרכי הלקוח. מומלץ בחום!!
אלונה פרץ
אלונה פרץ
BonBona
קרא עוד
מס׳ 1 בקידום אתרים! שירות מצוין, תמיד זמין ושירותי, יעיל ומהיר ונותן תוצאה מושלמת! ממליצה בחום מניסיון!
Etay Noorlian
Etay Noorlian
Video Production Studio - clip-E
קרא עוד
ניר אזולאי – האיש והאגדה! מעבר למקצועיות ולתוצאות המטורפות שהגיע העסק שלי בעקבות המהלכים שלו, ניר הוא תותח אמיתי... בחור שירותי ונעים, עוזר תמיד וזמין לכל שאלה. ללא ספק - זכיתי!
Previous
הבא
אז על מה בא לכם לקרוא?
ניווט מהיר

עוד באותו נושא:

מגיע לכם יותר לקוחות!

* לאחר מילוי הטופס אחזור אליכם עם כל הפרטים

ניר אזולאי