19 דרכים להשיג קישורים לאתר שלכם

קישורים לאתר

ניווט מהיר במאמר

הבטחתי לכתוב לכם מדריך דרכים להשיג קישורים לאתר שלכם, ועכשיו הגיע הזמן לקיים. אבל לפני הכל – קצת רקע.

אני מדבר הרבה על קישורים חיצוניים. האמת, יש כאלו שאומרים שאני אוהב קישורים קצת יותר מדי.

יכול להיות, אבל אני חושב שיש לזה סיבה מוצדקת. קישורים לאתר הם אחד הכלים הכי חזקים שיש לי כדי לקדם את האתרים שלי ושל הלקוחות שלי בגוגל ולדעתי מהווים סדר גודל של שליש מעוגת הקידום.
קישורים כאלו, שמפנים גולשים מאתרים אחרים לאתרים שלי, מביאים לאתרים שלי ולאלו שאני מקדם הרבה טראפיק ומעלים את סמכות האתר.

מעבר לזה, אני חושב שלקישורים לאתרים מבחוץ, כשהם נעשים באופן תקין ותואם את ההגדרות של גוגל כמובן, יש מה להציע גם לגולשים.
קישורים לאתר הם בעצם ה"מפה לאוזן" של עולם הדיגיטל – הם הדרך של בעלי אתרים להמליץ על אתרים אחרים.

ההמלצות האלו יכולות לעזור לגולשים למצוא תוכן נוסף שיעשיר את החוויה שלהם, ירחיב או שיסביר נושא מסוים.
שמשתמשים בהם נכון, הם מעניקים לגולשים מידע שימושי שלא בהכרח קיים באתר שבו הם נמצאים באותו הרגע.
ובנוסף, הם גם חושפים את הגולשים לעוד אתרים איכותיים שעוסקים בתחומים שמעניינים אותם.

אז עכשיו כשסיכמנו את הנושא הזה, בואו נחזור לעניין שלשמו התכנסנו – איך להשיג קישורים חיצונים?
החלטתי להימנע ממדריך עם 200 שיטות ולהכניס אליו רק כאלו שאני ממליץ עליהן ומשתמש בהן בעצמי, לאחר שבדקתי כל אחת ואחת מהן וששוות את ההשקעה שלכם.

 

#1 נהלו בלוג איכותי ועקבי

השיטה הראשונה היא הכי טבעית ו- straight forward שיכול להיות – בלוג טוב מביא קישורים לאתר.
פרסמו תוכן שאנשים רוצים לקרוא ולשתף באופן עקבי, והקישורים כבר יבואו באופן טבעי. אני חושב שאי אפשר להתחיל בלי זה ושבלוג איכותי ופעיל הוא הבסיס לקישורים לאתר.

עבור אתרים חדשים, חסרי תנועה מספקת ושרק מתחילים להתניע תהליך של קידום, בלוג מעולה בדרך כלל לא מספיק בשביל להשיג קישורים לאתר מרחבי הרשת.
הבעיה היא שגם אם הבלוג שלנו ממש ממש טוב, הוא לא יקבל קישורים לאתר אם גולשים לא יגיעו אליו, ובשביל להביא את אותם גולשים אנחנו צריכים למשוך טראפיק ולהעלות את סמכות האתר – ואת זה אנחנו עושים עם בין היתר עם קישורים לאתרים, שאותם נקבל רק אם התוכן שלנו שווה משהו.

אז כן, אני עדיין ממליץ להשקיע בבלוג איכותי – אבל הבלוג יהווה רק את הבסיס ושילוב של בלוג טוב עם שאר השיטות במדריך היא המתכון לקישורים לאתר ובכמות מספקת.

השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר שלכם

 

#2 קישור לאתר מפוסט / מאמר אורח

פרסום פוסטים שלכם באתרים ובבלוגים של אחרים הם דרך נהדרת להשיג קישורים חיצוניים.
מעבר לזה שפוסטים כאלו מאפשרים לכם להוציא את השם שלכם החוצה בפני הרבה גולשים, הם גם מאפשרים לכם להראות מי אתם ומה אתם יודעים.

בעידן שמאופיין באינסוף אפשרויות, מי שמצליח באמת הוא לא בהכרח זה שמוציא את כל תקציב השיווק שלו על יחסי ציבור, למרות שגם זה עדיין רלוונטי.
לקוחות בוחרים לקנות או לשכור את השירותים שלכם אם הם סומכים עליכם, ופוסטים בבלוגים אחרים הם דרך מעולה לייצר את האמון הזה ולהניע גולשים להגיע לאתר שלכם ואולי אפילו, אם תעשו עבודה מספיק טובה, לשלם עבור מה שאתם מוכרים.

זו כנראה השיטה האהובה עלי ואני נוהג לעשות את זה לא מעט עם עבורי ועבור הלקוחות שלי.

כמה טיפים בנושא הזה:

  • אל תשכחו לוודא שמכניסים קישור לאתר שלכם (ורצוי שזה יהיה במקום שהגולשים יראו, כמו בסוף או בתחילת המאמר).
  • בדקו סמכות של אתרים לפני שאתם משקיעים דם, יזע ודמעות – לפעמים זה פשוט לא שווה את המאמץ.
  • נסו לפרסם פוסטים באתרים שעוסקים בתחומים כמה שיותר רלוונטיים לשלכם או עם קהל יעד שתואם את שלכם.

 

#3 שלבו בבלוג שלכם קישורים לבלוגים אחרים

קישורים יוצאים זה עוד נושא שהבטחתי לדבר עליו, ואני הולך לעמוד בהבטחה הזו ממש בקרוב.
עד אז, אני רוצה להדגיש עד כמה קישורים יוצאים (מעבר לכך שהם תורמים לקידום האתר) יכולים להיות דרך מעולה להשיג קישורים לאתר מרחבי האינטרנט.

תחשבו על זה ככה – אתם נותנים משהו לבעלי אתרי אחרים בלי לבקש שום דבר בתמורה.
אתם מפנים גולשים לאתרים שלהם, ממליצים עליהם לגולשים שלכם או כמו שאומרים בז'רגון המקצועי – מפרגנים להם!
אתם לא צריכים להאמין בקארמה בשביל להבין שיש סיכוי לא רע שאם תפרגנו לבלוגים ואתרים אחרים בפוסטים שלכם, הם יפרגנו לכם בחזרה, אפילו בלי שתבקשו.

מניסיון, השיטה עובדת גם ברשתות החברתיות. לדוגמה – שתפו תוכן שאתם מאמינים שהוא תורם ואיכותי (אבל באמת כזה) לעוקבים שלכם והם בשמחה ישתפו בחזרה את ההמלצה שלכם. צבירה של מספר עוקבים לחשבון שלכם עוד באותו היום מובטח.

 

#4 רשימות המלצה ומקורות מידע

רשימות המלצה כמו "13 כלים לקידום אתרים שאתם חייבים להכיר כדי להגיע למקום הראשון בגוגל" הן דרך מעולה למשוך גולשים ובמקביל, למשוך קישורים לאתר.
בעלי אתרים נוטים לקשר לרשימות כאלו בתכנים שלהם וככל שהרשימה יותר ארוכה ומפורטת הסיכוי שלבעל האתר יהיה כוח לכתוב אחת כזו משלו יהיה נמוך יותר – מה שאומר שהסיכוי שהוא ישלח את הגולשים לעברכם יהיה גבוה יותר.

אם אתם רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה, פרסמו רשימות של מקורות מידע. קיימים המון בעלי אתרים שישמחו לכתוב פוסטים משלהם על 17 מתכונים מומלצים לראש השנה או 45 סדרות שוות בנטפליקס.
אבל רשימות של מקורות מידע? הן דורשות עבודה סיזיפית יותר ולא כוללות הרבה מקום לביטוי אישי, וזה אומר שהרבה בעלי אתרים פשוט יעדיפו לשלוח גולשים לרשימה שלכם.

 

#5 פוסט "פאנל מומחים"

אני מתכוון לפוסטים כמו "11 שפים מקצועיים מספרים איך הם התחילו" או "9 אנשי שיווק מספרים איך הם התחילו".
למרות שזה יכול להיות אתגר לא קטן לתאם ראיונות ולהכין פוסטים כאלו, היתרונות יכולים להיות משמעותיים:

  • הרבה טראפיק – אנשים אוהבים לשמוע מומחים. פוסטים כאלו יכולים למשוך הרבה גולשים שרוצים לשמוע את מה שיש למומחים שהבאתם להגיד.
  • דירוג במילות מפתח חדשות – עוד מקור אפשרי לטראפיק הוא הצגת האתר שלכם בחיפושים של שמות האנשים שראיינתם לפוסט.
  • הקישור החיצוני הכי קל שקיבלתם – בהנחה שכתבתם פוסט איכותי והאתר שלכם נראה כמו שצריך, יש סיכוי גבוה שהאנשים שראיינתם לפוסט יפרסמו אותו ברשתות החברתיות ובאתר שלהם.
  • ראיינו משפיענים וקבלו קישור איכותי – אם תכניסו לפוסט שלכם אנשים עם אתרים חזקים או בסיס עוקבים רחב, אתם יכולים לצפות להרבה טראפיק ועלייה בסמכות האתר שלכם.

אכן מדובר באתגר לא קטן ואני לא בהכרח ממליץ למי שאין לו תשומות, אבל זו בהחלט אסטרטגיה שיכולה לעבוד מעולה למי שיש את הזמן והיכולת להשקיע.

 

#6 פרסם Case Studies (חקר מקרה) וקבל קישור לאתר

קייס סטאדי הוא מושג שהגיע מעולם המחקר האקדמי והוא בעצם אומר ניתוח של מקרה ספציפי.
במקרה שלנו, זה יכול להיות קייס סטאדי שמתמקד בהתפתחות של עסק שליווית כיועצת עסקית, אתר שקידמת בגוגל כמקדם אורגני או שינוי תדמיתי של חברה במסגרת תהליך מיתוג שניהלתם ואיך הוא תרם להגדרת הרווחיות של העסק.

הרעיון כאן הוא לא רק להציג את הלקוחות שלכם ואתכם כמקצוענים שחוקרים את הפעולות שנעשו, אלא גם ליצור קייס סטאדי שאנשים יוכלו ללמוד ממנו וירצו לקרוא – כדי לפרסם את הקייס סטאדי שעשיתם עליהם בכל חור אפשרי.
כמובן שעדיף לעשות את זה עם לקוחות בעלי אתרים רציניים, חזקים וסמכותיים, כדי שהקישור החיצוני שלהם ייתן בוסט קידומי לאתר שלכם, מיותר לציין שעדיף לבחור בלקוחות שעברו את התהליך הכי מרשים שאתם יכולים להציג.

 

#7 כתבות RTM

RTM הוא מושג מעולם השיווק שמשמעותו Real Time Marketing.
הרעיון הוא לרכב על גל של טרנד או אייטם לוהט כלשהו ולפרסם משהו שקשור אליו כדי למשוך גולשים ולהראות לגוגל שאתם בעניינים.

יש שני דברים טובים שיכולים לצאת לכם מהסיפור הזה.
הראשון הוא שגוגל תדרג את האתר שלכם גבוה כי פרסמתם תוכן על נושא רלוונטי וטרנדי (על פי עיקרון ה- freshness – רעננות, של אלגוריתם הדירוג שלה).
השני הוא שאנשים יכניסו קישורים לאתרים למה שכתבתם וישלחו אליכם הרים של טראפיק (או לפחות גבעות, או תלים).

 

#8 צרו תוכן ויזואלי מקורי

אם יש לכם יכולת עיצוב לא רעה, אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות בשביל האתר שלכם הוא ליצור תכנים ויזואליים מועילים.
טבלאות על מחירי פירות, אינפוגרפיקות של תקציב הממשלה או גרפים על ההתחממות הגלובלית – כל עוד אנשים מתעניינים בזה, זו הזדמנות פז לקבל קישורים מרחבי הרשת.

למה? כי אנשים חייבים לתת לכם קרדיט אם יצרתם את הגרף, הטבלה או האינפוגרפיקה הזו בעצמכם והקישורים האלו עשויים לשלוח לעברכם תנועת גולשים נוספת.

 

#9 אתרי אינדקסים

אתר אינדקס, או בעברית – מדריך אתרים הוא אתר שמכווין גולשים לאתרים אחרים.
יש אינסוף אתרי אינדקסים ואני ממליץ להתמקד באינדקסים ספציפיים יותר, כאלו שמתמקדים בתחום שבו עוסק האתר שלכם או כזה שמיועד לשירותים כמו שלכם.
הסיבה להתמקד דווקא באינדקסים כאלו היא שהטראפיק שתקבלו יהיה איכותי יותר ושהכוח הקידומי יהיה גבוה יותר.

ברוב האינדקסים, במיוחד במקצועיים יותר שמתמקדים בתחומים ספציפיים, תצטרכו לעמוד באי אילו "תנאי סף" כדי להיכנס פנימה.
לא הייתי בונה על כמות טראפיק משמעותי או שהפעולה הזו תהווה אקס פקטור בתהליך הקידום, אבל אלו קישורים שדי קל להשיג בדרך כלל והם מגוונים את פרופיל הקישורים שלכם.

 

#10 פרסום פוסטים ומאמרים מצליחים בשפות נוספות

זוכרים את הפוסט הזה שממש שיחק אותה בשבילכם? חשבתם שסחטתם ממנו את כל מה שאתם יכולים? יש לי חדשות בשבילכם – יש עוד הרבה מה להוציא ממנו!
תרגמו את הפוסט או המאמר שלכם לאנגלית, לספרדית, לגרמנית או לטאגלוג (כן, זה מה שמדברים בפיליפינים) ומצאו אתרים בחו"ל שמוכנים לפרסם אותו ולקשר לאתר שלכם.

אל תתרגמו רק לפי היכולות שלכם, אלא גם לפי המטרות העתידיות שלכם. אם אתם מתכננים להתרחב לשוק האמריקאי, למשל, אולי תוכלו לתרגם את הפוסט לאנגלית לגמרי בעצמכם.
אבל אם אתם מתכננים להתרחב למדינה אחרת, למשל, צרפת תרצו לתרגם את הפוסט לצרפתית, גם אם זה אומר לשכור מתרגם שיעשה את העבודה בשבילכם.

 

#11 בניית מערכות יחסים עסקיות

בניית מערכות יחסים ונטוורקינג זו לא ממש שיטה להשגת קישורים לאתר שלנו.
יש הרבה סיבות לבנות מערכות יחסים בריאות עם בעלי עסקים אחרים, עם משפיענים בתעשייה ועם בעלי תפקידי מפתח בתחום, וקישורים לאתר היא לא בהכרח הסיבה המרכזית שצריכה לגרום לכם לעשות את זה.
אבל מצד שני, זה בהחלט יתרון שקיים במערכות יחסים עסקיות ואין סיבה להסתיר את זה.

בשורה התחתונה, אם זו אחת המטרות שלנו ואנחנו מצליחים להשיג אותה על ידי מערכות היחסים שבנינו – אני חושב שבהחלט ראוי לדבר על זה.
אם תכירו אנשים במקומות הנכונים, תבנו מערכות יחסים עמוקות, אמיתיות וכנות עם בעלי עסקים ואנשים בעלי השפעה – הסיכוי שתקבלו קישור לאתר כשתבקשו אותו יהיה גבוה.

עם זאת, חשוב לי מאוד להבהיר שזו לא סיבה לבנות קשרים עם אנשים כי אפשר להריח אינטרסים נסתרים מקילומטרים.

וגם אם תצליחו לעבור מתחת לרדאר – זה לא הגון, זה לא פייר, והטריק שלכם בסופו של דבר יתגלה.
עדיף לבנות מערכות יחסים אמיתיות עם אנשים, כאלו בהן אתם נותנים וגם מקבלים – אלו מערכות היחסים שמחזיקות לאורך זמן ותורמות לכם הכי הרבה בטווח הארוך.

 

#12 קבוצות נטוורקינג בכדי לקבל קישור

בשנים האחרונות קבוצות נטוורקינג הפכו לטרנד רציני, וגם אם אנסה לספור כמה הזמנות לקבוצות כאלו קיבלתי אני לא אצליח.
לפני שבכלל נדבר על קישורים לאתר שלנו, אני רוצה לומר לכם לא למהר לוותר על ההזדמנות. בעיקר אם יש לכם עסק קטן ומתחיל, קבוצות כאלו יכולות לתרום המון.

מעבר לזה שקבוצות נטוורקינג יכולות לעזור לכם ללמוד איך לנהל את העסק שלכם טוב יותר, הן דרך מעולה לבנות את אותן מערכות יחסים עסקיות מהסעיף הקודם.
קבוצות כאלו מתאימות מעולה לאנשים מופנמים או ביישנים שמתקשים ליזום קשרים עסקיים ומערכות יחסים באופן עצמאי ויזום.
בקבוצת נטוורקינג, לא תצטרכו להרגיש לא בנוח להעלות עניינים עסקיים כמו להציע ברטרים, לבקש קישורים לאתר או שיתוף של הפוסט שלך ברשתות החברתיות – הקבוצות האלו ממוקדות ביזנס ויותר מזה, ממוקדות בהתפתחות של העסקים של המשתתפים והמשתתפות.

 

#13 משפחה, חברים, קולגות – אל תפחדו לבקש

אני לא יכול להבטיח שהקישורים כאן יהיו איכותיים במיוחד כי זה ממש תלוי את מי אתם מכירים.
מה שאני יכול להבטיח דיי בקלות הוא שזו (בדרך כלל) שיטה די קלה להשיג קישורים לאתרים שלנו.

יש לכם אח עם חברת הפקות? בקשו לכתוב לו מאמר לאתר עם קישורים לאתר שלכם.
חבר שלכם מנהל את האתר של הארגון שלו? הזמינו אותו לבירה ותשכנעו אותו להכניס קישור (באישור כמובן) לאתר שלכם בפוסט הבא שעולה לבלוג של הארגון.
עשיתם הרבה שיתופי פעולה עם פרילנסרים ועסקים אחרים במהלך השנים? שלחו לכל אחד ואחד מהם מייל אישי ובקשו מהם קישור לאתר שלכם, גם אם זה אומר לכתוב להם מאמר בעל ערך לאתר שלהם.

לדעתי, הדרך הכי טובה לעשות את זה היא ליצור רשימה של הרבה אנשים שאתם מכירים ולבקש מכולם.
זו שיטה שיכולה לעבוד לא רע ומתאימה, ברוב המקרים, בעיקר לבעלי אתרים מתחילים שרוצים להתחיל מאיפה שהוא.

אני יודע – זה נשמע כמו כאב ראש רציני ואתם לא רוצים לדחוף פרסומים לחברים שלכם.
עם זאת, אם תנסחו את עצמכם כמו שצריך ותבקשו יפה כי "יש לכם אתר חדש ואתם רוצים להתחיל ברגל ימין", אני יכול להבטיח לכם שהפרגון שתקבלו יהיה גדול משאתם מדמיינים.

 

#14 החלפת קישורים עם אתרים אחרים

זו כנראה אחת השיטות הפופולריות יותר עד היום להחלפת קישורים, למרות שכבר שנים שהיא נחשבת לתחום אפור מבחינת גוגל.
בגדול, השיטה אומרת דבר מאוד פשוט – אתם נותנים קישור חיצוני לאתר כלשהו והוא מחזיר לכם את הטובה ונותן לכם קישור לאתר שלכם.

יש כאן סיכון – אם תעשו את זה בהיקף גדול גוגל יכולה לעלות על השטיק ולהעניש את האתר שלכם, וזה יכאב.
אבל גם אם לא תעשו את זה הרבה, אם תשתילו קישורים לאתרים אחד לשני באופן מחשיד באמצעות קישור מאולץ שלא קשור לתוכן שסביבו, גוגל עשויה להבין שקורה כאן משהו "לא כשר" ולהעניש אתכם.

אבל, ויש כאן אבל גדול – זה יכול לעבוד מצוין, לקדם את האתר שלכם ולחסוך לכם כסף אם תעשו את זה נכון, שזה אומר:

  • החלפת קישורים בין 3 אתרים או יותר ללא הדדיות ישירה: קישור של אתר A יוטמע באתר B, קישור של אתר B יוטמע באתר C, קישור של אתר C יוטמע באתר A.
  • לשמור על תדירות מתונה ולא להחליף קישורים עם כל בעל אתר שמסכים לדיל שלכם בכל קבוצת פייסבוק.
  • להשתיל את הקישורים בצורה טבעית ונכונה, גם באתר שלכם וגם באתר של הפרטנר שלכם.
  • להחליף קישורים עם אתרים רלוונטים ככל האפשר.

אז כן, יש סיכון וצריך ללמוד איך לעשות את זה, אבל אם תעשו את זה חכם זה בהחלט יכול לעזור לקדם את האתר שלכם בגוגל.

 

#15 החלפת תכנים עם אתרים אחרים

כמו החלפת קישורים, רק שכאן אתם לא מחליפים רק קישורים אלא ממש מפרסמים את התוכן שלכם באתר של הפרטנר והוא עושה אותו דבר באתר שלכם.
יש כאן כמה יתרונות על פני החלפת קישורים.

יתרון אחד הוא שיש לכם יותר בקרה על האיכות של התוכן מאשר בהחלפת קישורים ששם אתם נתונים לחסדיו של הפרטנר שלכם.
הבקרה על איכות התוכן היא גם באתר של הפרטנר שלכם כי אתם בעצם אלו שכותבים את התוכן וגם באתר שלכם, כי אתם תמיד יכולים לבקש תיקונים ובמקרה הכי גרוע להגיד "אחי, מצטער, אבל התוכן ששלחת לי תת רמה ואני לא מעלה אותו לאתר שלי" (אולי עדיף שתגידו את זה יותר בעדינות).

יתרון נוסף הוא שאתם מקבלים הזדמנות לחשיפה עם קהל יעד נוסף.
בשונה מהחלפת קישור בה אתם בעיקר נהנים מההיבט ה"קידומי" של הקישור (העלאת סמכות האתר, למשל), כאן אתם ממש מפרסמים את התוכן שלכם בפני קהל חדש ומקבלים פלטפורמה למשוך תנועת גולשים לאתר שלכם.

 

#16 בקשה לקישור לאתר שלכם מאתרים חזקים

אין שיטה ישירה מזו –  מצאו אתרים איכותיים שרלוונטיים לתחום שלכם ופשוט פנו אליהם אחד אחד בניסיון להשיג מהם קישור לאתר שלכם.
כמה טיפים איך עושים את זה נכון:

  • פנו בצורה ייחודית אך ישירה – אם אתם שולחים מייל לעורך או בעלים של אתר פופולרי, כדאי שהוא יהיה מושך וגם ישיר. הימנעו מפניות יבשות, חופרות ומבלבלות, וזה לא משנה אם אתם שולחים הודעת וואטספ, מייל או פייסבוק מסנג'ר. חשוב שתהיו ישירים, ברורים ולא משעממים ותבהירו מה אתם רוצים וגם מה יצא לאתר השני מהסיפור.
  • עשו להם חיים קלים – במקום לבקש שיקשרו לעמוד כלשהו מהאתר שלכם, הגיעו עם הצעה קונקרטית ופרקטית (או כמה) לאיך האתר אליו אתם פונים יכול להכניס קישור לאתר שלכם ומה הוא והגולשים שלו ירוויחו מזה (הנחה לגולשי האתר, למשל).
    פנייה מעורפלת תגרום בדרך כלל למקבל הפנייה להתעלם מההודעה שלכם ולו מפאת חוסר רצון לעבוד קשה בשביל אתר אחר שלא קשור אליו באף צורה.
    פנייה ברורה עם הצעה לשילוב קישורים לאתר שלכם בתכנים שכבר קיימים באתר תגדיל את הסיכוי שהאתר יענה לבקשה שלכם בחיוב.
  • פנו לאתרים רלוונטיים – לא רק שקישורים מאתרים שמדורגים גבוה בתחומים בהם האתר שלכם עוסק יהיו איכותיים יותר, אלא שגם הסיכוי שתשיגו אותם יהיה גדול בהרבה.

אחוזי ההצלחה כאן נמוכים, זה נכון, אבל אם תתחילו עם רשימה רחבה של אתרים חזקים שיש סיכוי שיקשרו לאתר שלכם (נגיד, לא כמו אתרי חדשות גדולים שדורשים הרבה כסף על קישורים כאלו) יש לכם סיכוי להרוויח קישורים איכותיים מאוד.

 

#17 חיזוק קישורים קיימים

ממש כמו בסעיף הקודם, אתם פונים לבעלי אתרים עם הצעה להוציא קישור לאתר.
ההבדל הוא שכאן העמוד אליו אתם מבקשים שהם יקשרו הוא לא העמוד שלכם – הוא עמוד באתר אחר שיש בו קישור לאתר שלכם.

יחי ההבדל הקטן! אז איך זה עובד בפועל?

הכינו לעצמכם רשימה של כמה מהתכנים הכי איכותיים שכוללים קישור מהאינטרנט לאתר שלכם.
עכשיו, מצאו פוסטים, מאמרים או מדריכים באתרים אחרים שיכולים להכניס קישור לאותם תכנים שקישרו לאתר שלכם.
התמקדו בתכנים בהם הקישור יכול להעשיר את חווית הגולשים ולהוסיף עניין או עוד ידע שימושי.

השלב הבא הוא להציע לאותם אתרים להוסיף למאמר X שבאתר שלהם קישור לאותו עמוד שבו יש קישור חיצוני לאתר שלכם, בטענה שזה יעזור להם לשפר את התוכן שלהם.

זה אמור להיראות בערך ככה:

"היי ניר, קראתי באתר שלך את המדריך שלך על קידום חנות וירטואלית.
אהבתי מאוד!
אני חושב (צרפו קישור) ש"המדריך להקמת חנות וירטואלית ללא כתיבת שורת קוד אחת" שבאתר של (שם האתר או בעל האתר) יכול להיות בעל ערך גבוה וכמדריך המשך למדריך שלך".

השיטה הזו תעזור לכם לחזק את דירוג הסמכותיות של אותו עמוד שמקשר אליכם.
זה עוזר לכם כי זה גם מגדיל את הכוח הקידומי של הקישורים שקיימים באותו עמוד וכך הקישור לאתר שכבר השגתם יהיה "חזק יותר" ותרוויחו עוד נקודות זכות מגוגל.

במקום לחפש לימונים חדשים על העץ, אתם סוחטים את הלימונים הקיימים והופכים אותם ללימונדה משובחת.
שיטה ערמומית? אולי… אבל יש לה אחוזי הצלחה גבוהים והתוצאה שלה מאוד יעילה, ובייננו זה מה שחשוב.

 

#18 ראיונות ופודקאסטים עם בעלי אתרים ומשפיענים בתעשייה

השיטה הזו אמנם דורשת עבודה, אבל היא מאפשרת לכם לצאת מפרגנים ולהרוויח קישורים איכותיים דיי בקלות.
בדומה לפוסטים של פאנל מומחים, גם בשיטה הזו אתם פונים לאנשים עם מוניטין והשפעה בתעשייה שלכם או בתעשייה קשורה.
ההבדל הוא שכאן אתם עורכים ריאיון עם אדם אחד ובעצם כמעט מבטיחים שתקבלו קישור מהאתר של אותו אדם, וסיכוי טוב לקבל חשיפה ללקוחות שלו ברשתות החברתיות.

העלאת הריאיון לאתר שלכם, בווידאו או כטקסט כתוב, זה לא סיפור גדול, אתם פשוט צריכים למצוא נושא טוב לריאיון ולדעת לשאול את השאלות הנכונות.
פודקאסט זה כבר עולם אחר ואני ממש לא חושב שכדאי להקים פודקאסט למטרה הזו בלבד.
אבל אם אתם רק מחפשים סיבה להקים פודקאסט או שכבר יש לכם אחד כזה – הנה עוד יתרון לפודקאסטים.

 

#19 פרסום מודעות דרושים

השיטה הזו בעיקר מתאימה לעסקים שמגייסים עובדים, כמו חברות או ארגונים.
מודעות דרושים באתרים כמו Alljobs או פורטל דרושים בדרך כלל מאפשרות לכם לקבל קישור קל.
הקישור יופיע באתרים האלו גם בפרופיל החברה וגם במודעה עצמה.

לרוב גם אחרי שתגייסו מישהו או מישהי למשרה והמודעה תרד, האתרים האלו ישמרו את הפרופיל שלכם ואיתו גם את הקישור לאתר שלכם.

 

יש לכם רעיונות נוספים שיאפשרו לקבל קישורים לאתר? שתפו אותי ואשמח לכתוב על זה.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
ניר אזולאי

ניר אזולאי

ניר אזולאי - מקדם אתרים, בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, יזם דיגיטלי, מומחה קידום אתרים עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בגוגל, כולל פיתוח אתרי וורדפרס ובניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אז על מה בא לכם לקרוא?

ניווט מהיר

עוד באותו נושא:

מגיע לך יותר לקוחות!

לאחר מילוי הטופס אחזור אליך עם כל הפרטים

ניר אזולאי