קידום אתרים אורגני בגוגל – למה אתם חייבים
קידום אורגני ובאנגלית Search Engine Optimization, הפך לפעולה שנחשבת לא פחות מחובה לבעלי עסקים ובעלי אתרים. אני בטוח שאני לא הראשון שאומר לך, וכבר שמעת
קידום אורגני ובאנגלית Search Engine Optimization, הפך לפעולה שנחשבת לא פחות מחובה לבעלי עסקים ובעלי אתרים. אני בטוח שאני לא הראשון שאומר לך, וכבר שמעת
תנו לי לנחש – כולם אומרים שאתם צריכים שירותי קידום אתרים. אבל אתם? לא השתכנעתם. יודעים מה? תכל'ס – אני מסכים אתכם. אז מה אם
קישורים חיצוניים, או באנגלית – Inbound Links, הם חלק חשוב מתהליך הקידום האורגני. למה הקישורים האלו חשובים? ובכן, למען האמת, מדובר במרכיב חיוני בקידום האתר
מדריך קידום אתרי וורדפרס בגוגל – ללא צורך בניסיון קודם אני יודע – תמיד חלמתם לפתוח בלוג משלכם או להקים אתר לעסק שלכם, אבל לא
זה לקח זמן, עבדתם עליו קשה – וסוף סוף יש לכם אתר באוויר! השקעתם בעיצוב, עמלתם על הטקסטים ועיצבתם את התמונות, ועכשיו הגיע הזמן לצאת
מה זה SEO ומדוע אתם חייבים את זה? אין כמעט בעל עסק, חברה או ארגון שלא שמע לפחות פעם אחת את המושג SEO. העניין הוא,
אם אתם מנהלים חנות אונליין, בטח נתקלתם בדילמה הזאת – מה עושים עם עמודי מוצרים שאזלו מהמלאי? למחוק? להשאיר? לשנות? זו שאלה שמטרידה הרבה בעלי
אתר אינטרנט הוא הרבה יותר מאשר חלון ראווה וירטואלי לעסק שלך. הוא נכס עסקי קריטי, מקור הכנסה, ולעתים קרובות – מאגר מידע רגיש של לקוחות.
אתם משקיעים המון מאמצים בבניית אתר מרשים, אבל משום מה הוא לא מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל? זו בעיה נפוצה שמטרידה בעלי אתרים רבים. הבנת הסיבות
בעולם הדיגיטלי של ימינו, כתיבת תוכן שיווקי הפכה להיות הרבה יותר מסתם מילים על מסך. היא הפכה לאומנות, למדע, ולכלי חיוני בארגז הכלים של כל
הנעה לפעולה היא הגשר בין תוכן מעולה לבין תוצאות עסקיות. בעולם הדיגיטלי העמוס, לא מספיק רק ליצור תוכן מצוין ולעשות קידום אורגני – עליכם להנחות
הפניות 301, או בשמן המלא "הפניות קבועות", הן כלי קריטי בארסנל של כל מקדם אתרים מקצועי. הן משחקות תפקיד מכריע בשמירה על ערך ה-SEO בעת
שגיאות 404 משפיעות על דירוג האתר במנועי חיפוש במספר דרכים מהותיות. ראשית, הן פוגעות באופן ישיר בחווית המשתמש (UX), גורם שגוגל מעניקה לו משקל הולך
אופטימיזציית תמונות באתר היא נושאים חשוב בעולם ה-SEO המודרני, אך לעתים קרובות היא זוכה לפחות תשומת לב ממה שהיא ראויה לה. תמונות הן חלק בלתי
כשמקימים אתר חדש, רבים חושבים שברגע שהאתר עולה לאוויר, גוגל באופן קסום "ימצא" אותו ויתחיל להציג אותו בתוצאות החיפוש. אך המציאות מורכבת יותר. האינדוקס של
בעולם התחרותי של האדריכלות, היכולת שלכם לבלוט מעל המתחרים היא קריטית. אבל מה קורה כשהכישרון והיצירתיות שלכם לא מקבלים את החשיפה שהם ראויים לה? אתם
שיעור ההמרה (Conversion Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר להערכת הביצועים של אתר אינטרנט או קמפיין שיווקי. הוא מבטא את אחוז המבקרים באתר שמבצעים פעולה
חשיבות בניית רשימת תפוצה לשיווק במייל רשימת תפוצה איכותית היא נכס משמעותי לכל עסק המשווק באינטרנט. בניגוד לפרסום בגוגל או ברשתות חברתיות, שיווק במייל מאפשר
מאת: ניר אזולאי, מומחה קידום אתרים לאחרונה התפרסמה הדלפה מרעישה של מסמכים פנימיים מגוגל, החושפת פרטים מרתקים על האופן שבו פועל אלגוריתם החיפוש שלה. כמקדם
עולם השיווק הדיגיטלי נמצא בתנועה מתמדת, עם טרנדים וחידושים שמשנים את כללי המשחק בתדירות גבוהה. גוגל ומנועי חיפוש אחרים מעדכנים את האלגוריתמים שלהם מדי כמה
מהו Local SEO ולמה הוא חשוב לעסקים מקומיים? Local SEO הוא ענף ספציפי של קידום אורגני בגוגל, המתמקד בשיפור נראות העסק במנועי חיפוש למילות מפתח
עבור ישראלים, שפועלים או מתגוררים במדינות זרות, קידום אתרים בחו״ל עלול להיות מורכב ומאתגר. כמקדם אתרים ישראלי עם ניסיון רב בתחום, אני מבין היטב את
האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, אך רובנו לא מודעים למסע המופלא שמתרחש בכל פעם שאנו מקלידים כתובת אתר בדפדפן. מאחורי כל קליק מסתתר עולם
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המוניטין המקוון הפך לנכס יקר ערך עבור יחידים ועסקים כאחד. כמומחה מוביל לקידום אתרים עם למעלה מעשור של ניסיון, אני עוזר
מי לא רוצה שהאתר שלו יופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל ושאר מנועי החיפוש? אחת הדרכים להשיג את המטרה הזו היא ליצור אסטרטגיית תוכן מוצלחת ולהבין
אין לי ספק שכולנו כבר מבינים שרשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות למנוע צמיחה משמעותי עבור בעלי עסקים רבים, קטנים כגדולים, הן בתחום הפרסום והשיווק והן
זה אמנם נשמע כמו שם של סרט, אבל המונח Above The Fold לקוח מעולמות התוכן ברשת האינטרנט וקידום האתרים. כדי להבין לעומק במה בדיוק מדובר,
אתר אינטרנט עסקי הוא ללא ספק אחד מהשלבים העיקריים בעולמות השיווק והפרסום הדיגיטליים, אך עם כל הכבוד לאתר שלכם, כל עוד הוא לא זוכה לחשיפה
מעוניינים לשדרג את האתר העסקי שלכם? בטח יצא לכם לשמוע פה ושם שקידום אתרים הוא ה-פתרון בה"א הידיעה, בדרך לחשיפה מקסימלית והגברת הרווחיות. עולם קידום
קידום אתרים בגוגל הוא מפתח מרכזי להצלחת אתרים בכל נושא ותחום. גם רופאים ומטפלים במקצועות הרפואה והרפואה המשלימה השונים ניצבים בפני תחרות גדולה, באינטרנט ומחוצה
קידום אתרים לעורכי דין הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם קידום האתרים. למה? כי בישראל של היום, עורכי דין – יש המון. אם בעבר התחרות
נכון, אני מאוד מאוד מאמין בקידום אורגני ולאחרונה גם פרסמתי פוסט שמדבר על 8 יתרונות של קידום אורגני על פני פרסום בגוגל. ובכל זאת, פלטפורמת
קידום אתרים, או SEO באנגלית – משמעותה "אופטימיזציה למנועי חיפוש" הוא בעצם תהליך שמוודא שאתר האינטרנט שלך מופיע בתוצאות החיפוש. בניית אתרים לרופאים והסתפקות בבנית
שירות בניית קישורים: מה זה? ולמה אסור לוותר עליו בקידום האתר? כמו שכבר כתבתי במדריכים קודמים באתר, יש משתנים רבים שמרכיבים את משוואת קידום האתר
הקדמה מודעות דיסקברי של Google מייצרות הרבה עניין ושאלות מאז שהושקו בסוף 2019, ועדיין – ככל הנראה קמפיין דיסקברי הוא לא הקמפיין הראשון שקופץ לראש
עדכון חשוב לאלגוריתם של גוגל שעתיד להיכנס לתוקף החל מאמצע יוני ועד אוגוסט 2021 (כאשר בתכנון היה אמור להתקיים בחודש מאי 2021) עלול לקדם את
שוק הנדל"ן בישראל רותח כבר שנים, עם תחרותיות עצומה בין השחקנים השונים הפועלים בו. תגידו מה שתגידו על מחירי הדיור, העובדה ברורה: הישראלים מחפשים בנרות
המטרה העיקרית של קידום אתרים היא להופיע במקומות גבוהים ככל האפשר במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל, במילות מפתח שמתאימות לנו בול. אבל יש עוד
שום דבר לא גובר על התחושה של השקת אתר חדש שנראה פנטסטי. אך בתוך מספר שבועות עסקים רבים מוצאים עצמם שואלים את אותה השאלה: למה
ההתקשרות מול גוף לקידום שהחלטתם לצאת אליו היא תמיד עניין מלחיץ. בעוד שמוצרים או שירותים שאתם רגילים לקנות בשוק ניתן להעריך, למדוד, ולהשוות, התחום של
קשה למצוא בישראל זירות תחרותיות יותר מאשר הזירה המשפטית. כדי לסבר את האוזן בישראל מספר בלתי נתפס של עורכי דין, כאשר ב-2019 למשל היו למעלה
השפעת חוויית המשתמש על הדירוג בגוגל חיפוש הופכת גדולה יותר במאי האחרון, הכריזה גוגל שסיגנלים הקשורים בנושא חווית משתמש ישתתפו גם הם בקביעת הדירוג בגוגל
בוודאי שמעתם כבר אין ספור פעמים כי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא כלי שיווקי דיגיטלי חיוני, אך גם אם יש לכם הבנה בסיסית במה מדובר
קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך של התאמת אתר לדירוג טוב במנועי חיפוש כמו גוגל. בימים הראשונים של האינטרנט ניתן היה להשיג זאת
אם אתה רופא פרטי ואין לך עדיין אתר פרקטיקה רפואית, הגיע הזמן: אתה צריך אתר. נוכחות מקוונת כבר אינה אופציונלית עבור ספקי שירותי בריאות. מטופלים
אם אתם נמצאים כאן, סימן שחשוב לכם לדעת איך לקחת את האתר שלכם או של הלקוחות שלכם למקומות הראשונים בגוגל. כנראה שכבר קראתם לא מעט
בין אם אתם בונים אתר לעסק החדש שלכם, ובין אם אתם רוצים לבנות אתר חדש שיחליף את האתר המיושן שלכם – ככל הנראה בניית אתרי
מי לא חשב לפתוח חנות וירטואלית בחודשים האחרונים? בזמן שוירוס הקורונה השבית את המרחב הציבורי והשאיר את כולנו עם חוסר רצון משווע לצאת לקנות בחנויות,
הפעם, החלטתי לכתוב לכם מדריך יוסט המתמקד בתוסף ה- SEO המעולה של Yoast כחלק מתהליך בנייה וקידום אתרים. המדריך ילמד אתכם את כל מה שאתם
המדריך הזה נכתב בתקופת הקורונה, שנתנה כזו בעיטה לעולם העסקי שהיא העיפה אותנו 10 שנים קדימה מבחינה דיגיטלית. מי מאיתנו שעוד לא קנה באינטרנט, עושה
אם אתם כבר גולשים ותיקים באתר שלי, אתם כבר יודעים שכל אתר צריך תוכן, והרבה תוכן! בין אם הוא נכתב על ידי בעל העסק ובין
ברוב התחומים, העולם הפיזי עדיין מאוד רלוונטי ואנחנו לא משאירים אותו מאחור לטובת מסחר דיגיטלי בלבד. ולמעשה, אנשים רבים עדיין רוצים לבצע רכישות פיזיות –
אנחנו בדרך כלל חוששים שיפרצו לנו לבית או לאוטו, אבל לאתר? למה שמישהו יפרוץ לאתר שלנו? ובכן, אתם תופתעו עד כמה זה נפוץ, ועד כמה
אני מדבר כאן הרבה על קידום אורגני של אתרים מסוגים שונים ומגוונים. אתרים של עסקים בתחומים כמו קידום אתרי אירועים ותיירות, קידום חנויות דיגיטליות ופורטלי
מקדמי אתרים צעירים, מוכשרים ושאפתנים נוטים לחשוב שקידום אתרים זו יכולת שברגע שיש אותה – אפשר לקדם כל אתר. בפועל, אנחנו יודעים שזה לא באמת
בתור מקדם, אני מדבר בפוסטים רבים על כך שמנסיוני, קידום אורגני הוא תהליך ארוך שדורש השקעה לאורך זמן. אני כל הזמן מדבר על זה שלא
אם יש לכם עסק, אני בטוח שכבר שמעתם על קידום ממומן (ppc) בפלטפורמה של גוגל אדס (Google Ads). וגם אם לא, גם אם רק שמעתם
כבעלי עסקים, אנחנו תמיד מנסים לזהות טרנדים ולעשות את הצעד הבא לפני המתחרים שלנו. ובכן, היום נדבר על כמה מהצעדים הבאים הכי חכמים שאתם יכולים
אם בחרתם לשדרג את המיקום שלכם בגוגל בעצמכם – שאפו, אני לגמרי בעד. ובכל זאת, ולמרות שאני דוגל בגישת ה-DIY, או בעברית – "עשה זאת
המון בעלי אתרים, וגם לא מעט מקדמי אתרים מקצועיים, מסתכלים על קישורים יוצאים לא נכון. הם חושבים שאם הם ישתמשו בקישורים יוצאים, הם יגרמו לגולשים
המטרה שלנו בביצוע של קידום אורגני היא להעלות דירוג אתרים בגוגל, כלומר, להעלות את הדירוג שלו בדפי התוצאות של מנועי החיפוש גוגל. כמו שאתם בטח
התקופה הנוכחית לא קלה לאף אחד מאיתנו, בעיקר לא לבעלי עסקים. בשבוע אחד, רבים מאיתנו איבדו את רוב ההכנסה שלהם, אם לא את כולה. בזמנים
לא מזמן מישהו שאל אותי שאלה חשובה על קידום במובייל: "ניר, הדירוג של האתר שלי במילת חיפוש מסויימת גבוה בממשקי דסקטופ, אבל נמוך בממשקי מובייל.
מחקר מילות מפתח הוא יריית הפתיחה של כל תהליך קידום אתרים, מחקר המילים שלנו הוא הבסיס, המצפן שמכוון אותנו בכל פעולה שאנחנו עושים לכל אורך
שיפור מהירות אתר – למה שווה להשקיע בזה? כמה קריטי שהאתר שלכם יטען במהירות? התשובה לשאלה הזו היא שזה מאוד קריטי. לפי כל שנייה נוספת
למה זה כל כך חשוב לבצע בדיקת מהירות אתר? לגולשים שלנו אין זמן. הם רוצים שהאתר יעלה מהר, מהר מאוד! כמה מהר? 47% מהגולשים מצפים
מפת אתר עוזרת לנו, בני האדם, להתמצא במרחב – וזה בדיוק התפקיד שהיא משרתת עבור הזחלנים של גוגל. מפת אתר היא קובץ מיוחד שמציג לגוגל
זה לא סוד שתעשיית בניית האתרים התפתחה בצורה משמעותית בעשור האחרון. זה לקח זמן והאסימון לא נפל ביום אחד, אבל בסופו של דבר העולם העסקי
הבטחתי לכתוב לכם מדריך דרכים להשיג קישורים לאתר שלכם, ועכשיו הגיע הזמן לקיים. אבל לפני הכל – קצת רקע. אני מדבר הרבה על קישורים חיצוניים,
הפעם, המדריך שלנו יתמקד בנושא חשוב שכל מקדם אתרים צריך להכיר – בדיקת מיקומים בגוגל. בדרך כלל אני דואג להכין מדריכים שלא מיועדים רק למקדמי
עבור אתרים רבים, שיפור יחס המרה (CRO – Conversion Rate Optimization) הוא צעד שמספק תמורה גבוהה מאוד להשקעה, פעולה שדורשת מעט אבל נותנת הרבה בחזרה.
גם אם אתם רחוקים מלהיות מומחים בקידום אורגני – אני מניח שכבר שמעתם שאתם חייבים לשלב קישורים פנימיים באתר שלכם. לאחר מחקר שביצעתי ברשת, הבנתי
כבעלי עסקים ואתרים, אני בטוח שאתם לא מפסיקים לראות בכל מקום פרסומות וכתבות על קידום עסקים באינטרנט. ולמקרה שתהיתם – זה ממש לא במקרה. SEO,
פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, פינטרסט – לרשתות החברתיות יש אימפקט ענק על ההצלחה שלכם במרחב הדיגיטלי. ובשנים האחרונות, הטענה הזו התערערה לא מעט בהקשרי
גוגל בהודעה רשמית: מה בעלי אתרים צריכים לדעת על עדכוני הליבה של גוגל? גוגל מפרסמת בכל יום עדכון אחד או שניים, עדכונים שמטרתם לשפר את
מתלבטים אם לשכור חברת קידום אתרים ענקית או לסמוך על מקדם? לפני הכל, אתם חייבים לדעת איך נקבע מחיר קידום אתרים. בעידן הדיגיטלי, קשה לבעלי
גוגל מיי ביזנס (GMB) או כמו שגוגל קוראים לו גוגל לעסק שלי ולאחרונה עדכן את שמו ל Google Business Profile ובעברית פרופיל העסק ב-Google, הוא
אז אתם רוצים לשכור חברת קידום אתרים בגוגל ולהתחיל להניע את האתר שלכם. כמו בכל תחום אחר, התחלתם קצת לרחרח את השטח ולחקור את השוק.
צ'ק ליסט & מדריך שימושי – בחינם לחלוטין שמת לב שבעוד שחלק קטן מהאתרים מצליחים למשוך טראפיק ולגרום לבעלים שלהם להרוויח יותר, רוב האתרים נשארים
ניהול מוניטין באינטרנט, או באנגלית Online Reputation Managment, הוא אחד התחומים המעניינים והמורכבים ביותר בעולם הקידום האורגני. התדמית שלנו באינטרנט בסופו של דבר משליכה באופן
עולם ה- SEO הוא דינמי, רווי שינויים (יזומים) של האלגוריתמים של גוגל מבלי הודעה מוקדמת – והשאלה אם כך, היא איך להיות מקום ראשון בגוגל.
כל אתר אינטרנט מאוחסן בשרת – אבל האם יש חשיבות לשרת שבו האתר מאוחסן? על קלאודוויז cloudways שמעתם? האם בחירת השרת שיארח את האתר שלכם
גוגל בצד שלכם – מקורות הלימוד הרשמיים של גוגל לקידום אורגני למרות שזה לפעמים יכול להרגיש כאילו גוגל נמצאת בסוג של מלחמה איתנו, מקדמי האתרים,
להופיע מעל התוצאות האורגניות – הכירו את תוצאה אפס בגוגל האם זה עוד טרנד חולף או חלק חשוב מהעתיד של עולם קידום האתרים שכולנו צריכים
ה-Anchor Text, או בעברית, טקסט עוגן, הוא חלק קריטי מאוד במערך הקישורים שלנו – ורוב האנשים לא יודעים איך להשתמש בו. עוגן טקסט אלו בעצם
קידום אתרים ושיווק באמצעות וידאו על פי ההערכות, עד לשנת 2023 סרטוני וידאו יהוו כ-82% מהתוכן הנצרך ברשת. והשינוי הזה לא קורה סתם בלי סיבה,
מילון קידום אתרים – SEO אתם אמנם לא צריכים לדעת את כל המונחים בתחום קידום האתרים, אבל יש מונחים שאתם חייבים להכיר בשביל להבין את
הרבה מקדמי אתרים (או הלקוחות שלהם) חושבים על פעילות ברשת חברתית כתחום שמשרת רק עסקים מאוד ספציפיים שמצטלמים טוב כמו למשל בעלי צימרים, שפים או
אם האתר שלכם כבר רץ לפחות כמה חודשים, אני מקווה שכבר הספקתם למלא אותו בתכנים איכותיים. ואם עשיתם את זה כמו שצריך, זה כנראה גם
יש לך אתר וורדפרס שנבנה עם תוסף אלמנטור? מדריך SEO אלמנטור הזה – הוא בדיוק בשבילך! עיצוב אינטואיטיבי ומהיר, אלמנטים מוכנים מראש, שירות מעולה ותמחור
מבנה אתר מסודר, פשוט ונוח יוצר תשתית SEO חזקה שתאפשר לכם לקדם את האתר בדפי התוצאות ולזכות לתנועת גולשים איכותית יותר. לאורך השנים זיהיתי לא
דפי קטגוריה יכולים לשפר את דירוג ה- SEO של האתר שלכם ולהביא אליו תנועת גולשים משמעותית. אבל מהעבר השני, הם גם יכולים להיות גם עמודים
בעשורים הקודמים, יחסי ציבור טובים היו מאסט עבור עסקים שרצו להצליח. אז, יחסי הציבור עזרו לעסקים וחברות להרחיב את מעגל הלקוחות, ליצור את התדמית שרצו
מקדמי אתרים רבים נוהגים לנקוט באותה שיטת עבודה עבור כל סוגי האתרים, אבל במציאות – האסטרטגיה הזו מאוד בעייתית. יש אתרים בתחומים מסוימים כמו תיירות
בעל אתר ולא יודע מה זה CTR? הגיע הזמן לשפר בניתם אתר יפהפה, עשיתם לו אופטימיזציה בדיוק לפי הספר, העלתם אליו תוכן איכותי באופן עקבי
כך תקדמו את דף הנחיתה שלכם דפי הנחיתה שלכם הם בעצם מחלקת מכירות וירטואלית, הם סוג של פרסומת שאמורה לגרום לגולשים לקנות מכם, לתת לכם
נתחיל מהסוף אני יודע שרבים מכם רוצים לדעת איך עובד התהליך, בין אם במטרה להבין מה מחלקת הקידום האורגני של החברה שלכם עושה, ובין אם
כך תגדילו את סמכות האתר שלכם סמכות אתר או באנגלית Domain Authority היא אחד הפרמטרים השימושיים ביותר שעוזרים לנו להבין את המצב שבו עומד האתר מבחינת
13 כלים לקידום אתרים אם המאמצים שאתם משקיעים בשביל קידום האתר שלכם לא יוצרים את התוצאות שאתם רוצים לראות, יש לי חדשות בשבילכם – אתם
לעשות את זה נכון – טעויות נפוצות בקידום כולנו היינו שם – הכרנו לראשונה את עולם קידום אתרים, ומיד החלום על תנועת גולשים אורגנית וללא
6 כלים מבית גוגל לקידום האתר שאתם חייבים להכיר כשרק מתחילים לקדם אתר בגוגל, ההתעסקות בפן הטכני נראית מסובכת ומורכבת. אז נכון, מדובר בתחום רחב
קידום אורגני – הכלי היעיל והמשתלם להגדלת המכירות לספקים בתחום האירועים למה אני מצהיר כך? אני עוסק בתחום השיווק הדיגיטלי (פייסבוק\אינסטגרם\גוגל\יוטיוב) ובקידום אתרים SEO בצורה